فرش قرمز, مد و استایل

میراندا کر

بیوگرافی میراندا کر

میراندا کر (Miranda Kerr) این مدل حرفه‌ای و جذاب استرالیایی با آن چهره معصومش، تأثیری انکارناپذیر در دنیای مد داشته است. زندگینامه میراندا کر که شامل موفقیت‌های او در صنعت فشن، زندگی شخصی (همسر، فرزندان) و رازهای زیبایی و سبک زندگی‌اش است، نشان از پستی و بلندی‌های دختری است که آرزو ورود به جهان مد را دارد.

این سوپرمدل زیبا، اولین استرالیایی برند ویکتوریا سیکرت (Victoria’s Secret) و مانکن اصلی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیف زنانه مارک دیوید جونز بود. بعدها، میراندا برند شخصی خود را که محصولات مراقبت از پوست ارگانیک به نام کورا ارگانیک (Kora Organics) بود را نیز به بازار عرضه کرد. وی به دلیل شخصیت شگفت‌انگیز و حرفه‌ای بودنش در صنعت فشن، از سال 2008 به طور مداوم به عنوان یکی از مانکن‌های پردرآمد جهان شناخته می‌شود؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

بیوگرافی میراندا کر

بیوگرافی میراندا کر

میراندا کر در 20 آوریل 1983 در شهر سیدنیِ استرالیا متولد شد. او در شهر کوچک گونجه در نیو ساوت ولز بزرگ شد و به همراه خانواده برای زندگی و موفقیت بیشتر به منطقه‌ای از شهر بریزین نقل مکان کردند. میراندا از همان اوایل تصور اینکه بتواند روزی به یکی از مشهورترین مدل‌های جهان تبدیل شود را در ذهن نداشت. در آغاز، او علاقه‌مند به تحصیل به عنوان یک متخصص تغذیه بود. برای همین، وارد دانشگاه شد تا در رشته روانشناسی تغذیه و سلامت تحصیل کند. میراندا در سال 2000 از دانشگاه با مدرک لیسانس فارغ‌التحصیل شد.

در سال 1997، درست قبل از چهاردهمین سالگرد تولدش، اتفاق معجزه‌آسایی برای او رخ داد. او در مسابقه سالانه مدلینگ مجله Dolly Magazine / Impulse شرکت کرد و در سن 13 سالگی برنده این مسابقه شد. عکس‌های او به سرعت در صفحات این مجله منشتر شد. گرچه بسیاری از اهالی رسانه به خاطر مشاهده لباس‌های شنا در تن او و به دلیل تبلیغ برهنگی در کودکان مورد انتقاد قرار دادند، اما میراندا برای توجیه این مورد بیان کرد که: «این مجله برای دختران نوجوان است و بهتر است مردم و رسانه‌ها با دیدی متفاوت این مجله را ببیند».

[mustread title0=”آدریانا لیما و جذابیت های یک سوپر مدل در صحنه مد” link0=”https://renoiran.com/blog/%D8%A2%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7/”]

میراندا کر برای همکاری در سری تبلیغات لباس ساحل برای برند ورزش‌های آبی بیلابونگ (Billabong) قرار گرفت. او همچنین با برندهای دیگر همانند Tigerlily ،Roxy ،Billabong Girsla و One Teaspoon نیز همکاری کرد. همه این تجربیات، میراندا را در معرض دید و محبوبیت بیشتر در حرفه مدلینگ در بازارهای استرالیا و آسیا قرار داد.

بیوگرافی میراندا کر

پس از آن، او به نیویورک در ایالات متحده مهاجرت کرد و در سال 2004 با شرکت مدلینگ نِکس (NEXT) قراردادی را امضا شد. در این امتداد عکس‌های او در مجلات مشهوری مانند اله (Elle)، وگ استرالیا (Vogue Australian) و هارپرز بازار (Harper’s Bazaar) منتشر شد. در سال 2006، کر برای تبلیغ لوازم آرایشی با برند مایبلین نیویورک (Maybelline New York) قرارداد بست.

میراندا کر اولین مدل استرالیایی شد که در سال 2007 به ویکتوریا سیکرت پیوست. او یک شبِ به ستاره دنیای مد تبدیل شد. وی از سال 2006 تا 2009 در فشن‌شوهای ویکتوریا سیکرت ظاهر شد، و بلافاصله تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و زیباترین سوپرمدل‌های جهان شد. حضور مداوم در صحنه مد از میرندا برای دختران جوان یک بُت و الهه ساخت. لباس‌های او همیشه مد روز و سبک آرایش و مدل موهاش نیز در عین سادگی بسیار الهام‌گر هستند.

میراندا هرگز رژیم غذایی خود به خطر نمی‌اندازد و فعالیت‌های ورزشی‌اش را به طور روزانه ادامه می‌دهد. همین امر باعث شده است تا بدنی خوش فرم و زیبا داشته باشد.

میراندا چه در بین مردم باشد و چه در صحنه کت واک (جایی که مانکن‌ها برای نمایش لباس‌ها راه می‌روند). او همه جا همیشه عالی و جذاب است. اجراهای او در فشن شوها نشان از آن دارد که او سبک لطیف و منحصربه فردی در ارائه نمایش خود دارد، این موهبت را می‌توان به دلیل پاهای باریک و تناسب بدنی او دانست.

میراندا حتی در عکس‌های مربوط به لباس ساحل و بیکینی خود، هرگز مبتذل به نظر نمی‌رسد. او شخصیت شگفت‌انگیزی دارد و مانند فرشتگان به نظر می‌رسد. استعداد بالا و اعتماد به نفسش باعث شده است تا در کنار محبوبیت در حرفه خود نیز بسیار موفق باشد. چشمان آبی و رنگ موهای قهوه‌ای رنگش، جلوه‌ای از شکوه و جلال را در او ایجاد کرده است. او چنان خیره کننده گام بر می‌دارد که می‌تواند هر صحنه فشن شویی را به آتش بکشد.

پس جای تعجب نیست که همه برندهای به تبلیغ محصولات خود عاشق میراندا هستند. نه تنها در صحنه کت واک، بلکه در بسیاری از مجلات پرزرق و برق نیز با قدرت ظاهر می‌شود. به طور کلی، بیوگرافی میراندا کر به خوبی نشان‌دهنده تمامی دستاوردهای او است. در واقع مردم او را به دو دلیل مهم می‌شناسند:

  • چهره جذاب و زیبا
  • مدلینگ برای برند ویکتوریا سیکرت

زندگی شخصی میراندا کر

بیوگرافی میراندا کر

میراندا کر با کارگزار امور مالی آدریان کامیلری در سال 2003 ملاقات کرد. اما این رابطه زمانی پایان یافت که کامیلری به دلیل کلاهبرداری مقصر شناخته شد. میراندا شروع به ملاقات با جی لیون، خواننده اصلی گروه تاماراما (Tamarama) کرد. اما روابط آنها نتوانست بیشتر شکوفا شود و در اواسط 2007 به پایان رسید.

در پایان سال 2007، میراندا رابطه خود را با بازیگر هالیوود، اورلاندو بلوم آغاز کرد. رابطه آنها طولی نکشید که در سال 2010 به نامزدی بین این دو ختم شد. این زوج دوست داشتنی روابط زناشویی بسیار عالی را سپری کردند. در سال 2011 آنها صاحب یک پسر شدند و نام او «فلین کریستوفر بلانچارد کوپلند بلوم» نام‌گذاری کردند.

میراندا اظهار داشت نام پسرش ادای احترامی به دوست سابقش است – در حالی که هنوز با یکدیگر دوست بودند در یک سانحه رانندگی درگذشت – میراندا و دوستش فقط پانزده سال سن داشتند که در آن حادثه غم‌انگیز یکدیگر را از دست دادند. اورلاندو بلوم و میراندا کر تصمیم گرفتند در سال 2013 راه خود را از یکدیگر جدا کنند.

سپس میراندا در سال 2015 شروع به تعیین قرارهایی با بنیان‌گذار جوان اسنپ چت (Snapchat) و میلیارد جوان، ایوان اشپیگل (Evan Spiegel) کرد. این زوج خوشبخت در ژوئیه 2016 نامزدی خود را اعلام کردند و در ماه مه 2017 ازدواج کردند. میراندا و همسرش در هفتم مه 2018 فرزند دوم خود را به دنیا آورند، آنها اسم او «هارت اشپیگل» نام‌گذاری کردند.

[mustread title0=”سوپر مدل های مشهور جهان در دهه ۸۰” link0=”https://renoiran.com/blog/%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%87%D9%87-80/”]

دستمزد و درآمد میراندا کر

وی در سال 2008 با دستمزدی در حدود 3.5 میلیون دلار در بین مدل‌های برتر جهان در شماره 10 در لیست فوربس قرار گرفت. در سال‌های 2009 و 2010، وی با کسب 3 میلیون دلار و 4 میلیون دلار در رده نهم لیست فروبس قرار گرفت. میراندا با درآمد 4 میلیون دلار در سال 2012 به لیست 7 نفر برتر فوربس رسید. او در سال 2013 با 7.2 میلیون دلار درآمد به لیست شماره 2 فوربس صعود کرد. کر در سال‌های 2014، 2015 و 2016 به ترتیب رتبه های 3، 6 و 10 را به دست آورد. در حال حاضر، ارزش خالص دارایی 20 میلیون دلار تخمین زده شده است.

مشخصات فردی میراندا کر

  • تولد: 20 آوریل 1983
  • ملیت: استرالیا
  • متولد شده: سیدنی
  • مذهب: مسیحی
  • پبشه: مدل
  • امضاء قرارداد رسمی با برندهای: Alex Perry, Victoria’ Secret, H&M
  • قد: 175 سانتی‌متر
  • وزن: 75 کیلوگرم
  • رنگ چشم: آبی
  • رنگ مو: قهوه‌ای
  • همسر: ایوان اشپیگل
  • پدر: جان کر
  • مادر: ترزا کر
  • برادر: متیو کر
  • فرزندان: فلین کریستوفر بلوم و هارت اشپیگل

پرسش و پاسخ با میراندا کر

این مصاحبه از سوی مجله Harper’s BAZAAR با میراندا کر انجام شده است که می‌تواند تاحدودی شناخت نسبی از زندگی میراندا کر را به دست دهد. این مصاحبه حُسن ختام این مقاله خواهد بود.

روال روزانه زیبایی شما چیست؟

میراندا: اولین کاری که در صبح انجام می‌دهم، چرخاندن یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل در دهان است! (منظور غرغره کردن) سپس در این بین روغن گل سرخ برند خودم (Kora Organics) را در سراسر بدنم میمالم، که برای پوست اثری بسیار باورنکردنی دارد. این راهی برای گردش بهتر خون و تجدید انرژی و طراوت است. هنگامی که من در حمام هستم، صورتم را با پاک کننده شستشو می‌دهم، و هنگامی که بیرون می‌‍روم دوست دارم صورت خود را با استفاده از کرم مخصوص مرطوب کنم. من حداقل در طول روز از شش یا هفت محصول از برند خودم را استفاده می کنم.

روال غذا خوردن شما چگونه است؟

میراندا: من سالاد را با سبزیجات زیاد خرد می کنم، همه چیز از اسفناج، خیار، آووکادو، تربچه، گل کلم و زیتون های سبز گرفته تا جعفری و دیگر سبزیجات، همه چیز را خرد با یک تکه ماهی می خورم. من همچنین چای قاصدک و گاهی چای سبز می‌نوشم. خیلی در مورد نوشیدن چای وسواس دارم، زیرا برایم بسیار نشاط آور است. من واقعاً زمان زیاد در خانه نیستم، به همین دلیل وقتی برای پخت و پز ندارم. به همین دلیل وعده‌های غذایی خود را بسته‌بندی و با خود حمل می‌کنم.

در گذشته درباره عشق خود به سنگ‌های چاکرا صحبت کرده‌اید. آیا هنوز از آنها استفاده می کنید؟

میراندا: من با اتاقی برای مراقبه و یوگا و استفاده از سنگ‌های مخصوص چاکرا دارم. من یک کیف از سنگ‌های کوارتز روشن و رنگی دارم و آن‌ها نمادی از عشق بی‌قید و شرط می‌دانم. این سنگ‌ها قلب را باز می‌کنند و اعتقاد بر این است که عشق، صبر، تعادل و آمرزش را ترغیب و به شما کمک می‌کند تا عصبانیت، نارضایتی و حسادت را رها کنید. سنگ کوارتز به عنوان «شفا دهنده اصلی» شناخته می‌شود و می تواند انرژی و اندیشه را تقویت کند. سنگ‌های من دارای فواید جسمی، روحی، عاطفی و معنوی هستند.

آیا استعدادهای پنهانی دارید؟

میراندا: من عاشق نوازندگی پیانو هستم، و واقعاً می‌خواهم دوباره درس بخوانم اما متأسفانه زمانی برای آن ندارم.

در حال حاضر چه کتابی می‌خوانید؟

میراندا: من همیشه چند کتاب مختلف دارم که به طور هم زمان آنها را مطالعه می‌کنم. هم اکنون کتابی از ماریان ویلیامسون به نام «بازگشت به عشق» را می‌خوانم. داستان کتاب درباره زنانی است که با گرگ‌ها فرار می‌کنند، که درمورد اسطوره‌ها و داستان‌های موجودات وحشی است. کتاب «ابزارها: 5 ابزاری برای کمک به شما در یافتن شجاعت، خلاقیت و قدرت اراده»، زیرا بررسی‌های بسیار خوبی را برای شناخت خود دیگران به دست می‌دهد. همچنین کتاب شعرهای مولوی به نام «روح مولوی» که توسط کلمن بارکس ترجمه شده است را نیز می‌خوانم.

آیا پسر شما، فلین، درکی از شغل شما دارد؟

میراندا: او می‌فهمد که من به سر کار می‌روم، اما نمی‌دانم که آیا او واقعاً درکی از کارم دارد. اگر او مرا در مجله ببیند، دوست دارد و می‌گوید: «اوه، مامان رو ببین!» من سعی می‌کنم به این موضوع را برسانم که که کار برای من مهم است. والدین من هر دو کار می‌کردند، مادرم حسابدار و پدرم در کار ساختمانی بود؛ این به من در مورد داشتن یک اخلاق کاری چیزهای بسیاری به من آموخت، و من برای آن احترام زیادی قائلم.

بهترین مشاوره در رابطه شما با همسرتان چیست؟

میراندا: من فکر می‌کنم که هر رابطه موفقی باید حول دوست‌داشتن، قدردانی و درک استوار باشد.

به نظر شما بزرگترین اختلاف اساسی بین زنان و مردان چیست؟

میراندا: من امروزه احساس می‌کنم که زنان و مردان به جای تعیین نقش‌های جنسیتی، خصوصیات شخصیتی خود را به طرف مقابل تحمیل می‌کنند.

آخرین فیلمی که باعث شد شما گریه کنید؟

میراندا: من فیلم شش قهرمان بزرگ (Big Hero 6) را با فلین تماشا می‌کردم  که هنگام مرگ برادر شخصیت اصل فیلم گریه کردم. اما فیلمی که باعث می‌شود هر بار گریه کنم، دفترچه خاطرات (The Notebook) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *