سبک پوشش, مد و استایل

چگونه با شلوار مام استایل تیپ بزنیم؟

چگونه با شلوار مام استایل تیپ بزنیم؟

نکته‌ای که در مُد وجود دارد، این است که وقتی یک روند از سبک خارج می‌شود، شانس زیادی دارد که دوباره بازگردد! یکی از بزرگ‌ترین تجدید حیات سبک‌های فشن، شلوار مام استایل (Style Mom Jeans) است. اگر یه نگاهی به تصاویر دوران جوانی مادران خود بیاندازید، حتماً متوجه مدل شلوارهای جین آنها خواهید شد. فُرم ساده و راحت این شلوار، اکنون به یک روند مُد برای دختران جوان تبدیل شده است. حال که صنعت فشن در حال احیای گذشته خود است، بیایید ببینیم چگونه می‌توانیم با شلوار مام استایل تیپ بزنیم؛ با مارکومد همراه باشید.

چگونه با شلوار مام استایل تیپ بزنیم؟

در زیر یک به یک به روش‌های سِت کردن مام استایل با پوشش‌های می‌پردازیم:

نحوه پوشیدن شلوار مامام استایل مشکی

نحوه پوشیدن شلوار مامام استایل مشکی

مام استایل مشکی رنگ

برای یافتن ترکیبی از اغواگری و شورشی بودن، شلوار مام استایل مشکی را برخی از سبک‌های پوشش فوق‌العاده عالی به نظر می‌رسد. برای این منظور، می‌توانید آن را با یک ژاکت چرمی و نیم بوت پاشنه بلند مشکی به تن کنید، یا می‌توانید از یک پیراهن سفید بلند استفاده کنید. همچنین می‌توانید از یک مانتوی شُل یا پالتو بلند مشکی نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید به جای نیم بوت، صندل مشکی به پا کنید. گزینه‌های زیادی برای این تیپ وجود دارند که می‌توانید از آنها بهره ببرید، ولی وقتی شلوار مام استایل مشکی به تن دارید، سعی کنید کفش را مشکی و لباس خود را نیز سفید یا مشکی انتخاب کنید.

[mustread posts=”4106″]

ست کردن با شلوار مام استایل آبی

ست کردن با شلوار مام استایل آبی

مام استایل آبی کلاسیک

برای ایجاد یک استایل شیک و در عین حال کلاسیک، شلوار مام استایل آبی را انتخاب کنید. تناسب آرام و دلپذیر رنگ آبی با دیگر رنگ‌ها، می‌تواند نشان از سرزندگی فرد داشته باشد. پوشیدن تی‌شرت مشکی در زیر مانتو و ست کردن آن با نیم بوت پاشنه بلند مشکی، دقیقاً همان چیزی نیاز دارید. برای مام استایل آبی کم رنگ می‌توانید تی‌شرت سفید و کفش اسنیکر یا کتونی ورزشی سفید بپوشید. فقط لازم است تی‌شرت خود داخل شلوار کنید و همچنین چند لایه از شلوار خود را نیز تا کنید. همچنین با مام استایل آبی (آبی کلاسیک یا آبی روشن) می‌توانید کفش پاشنه بلند مشکی، سفید یا کِرِمی نیز به پا کنید.

تیپ با شلوار مام استایل ابر و بادی

تیپ با شلوار مام استایل ابر و بادی

مام استایل ابر و بادی

اگر از تفکر خارج از جعبه لذت می‌برید (استعاره‌ای است به معنی متفاوت فکر کردن)، شلوار جین مام استایل ابر و بادی گزینه خوبی است. این شلوار دارای تابش نور در سراسر سطح خود است، به همین دلیل ظاهری فانتزی ایجاد می‌کند. این شلوار را می‌توانید با یک تی‌شرت سفید آستین کوتاه و کفش پاشنه بلند ساده سفید ست کنید. همچنین برای روزهای سرد سال نیز می‌توانید یکی از کلاسیک‌ترین تیپ‌های مام استایل یعنی لباس «یقه اسکی مشکی» را به تن کنید. به همراه این لباس می‌توانید یک جفت بوت نظامی دخترانه یا کتونی ورزشی مشکی به پا کنید.

نحوه پوشیدن شلوار مام استایل زاپ‌دار (پاره)

نحوه پوشیدن شلوار مام استایل زاپ‌دار (پاره)

مام استایل زاپ‌دار (پاره)

با وجود چندین برش ساده بر روی شلوار لی، می‌توان مام استایل ساده را به مدل زاپ‌دار تبدیل کنید. شلوار مام استایل زاپ‌دار ظاهری غیر متعارف به شما می‌بخشد، طوری که انگار دختری هستید که قوانین را تغییر می‌دهد و چیزهای جدید خلق می‌کند. اما مام استایل پاره را برای روزهای بهاری و پاییزی که هوا کمی خنک است، به تن کنید. برای این منظور می‌توانید از پلیور در رنگ‌های مشکی، کرمی و صورتی چرک استفاده کنید. همچنین برای انتخاب کفش نیز به سراغ اسنیکر، کفش پاشنه بلند و یا حتی کالج مشکی بروید. فقط یادتان نرود، مام استایل پاره را با مانتو کُتی و پلتو رسمی به تن نکنید!

[mustread posts=”6167″]

ست کردن شلوار مام استایل با لباس‌های جذاب

ست کردن شلوار مام استایل با لباس‌های جذاب

مام استایل با لباس‌های جذاب

از قرار گذاشتن در یک کافه گرفته تا دعوت شدن به مهمانی، روش‌های زیادی برای ست کردن شلوار مام استایل وجود دارند. با این شلوار می‌توانید تی‌شرت و ژاکت مشکی دوچرخه‌سواری یا یک پیراهن قهوه‌ای ساتَن به تن کنید. این سبکی است که کمی ظاهری مجلسی‌تر دارد و برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی می‌تواند مناسب باشد. با این تیپ می‌توانید  به سراغ کفش پاشنه بلند طرح‌دار و اسنیکر سفید بروید. برای تکمیل استایل خود، از جواهرات مانند دستبند یا گردنبند استفاده کنید. همچنین جهت داشتن ظاهری شیک و جذاب‌تر، می‌توانید از کیف دوشی زنانه را در رنگ‌های مشکی و کرمی نهایت بهره را ببرید.

شلوار مام استایل با الهام از دهه 90 میلادی

شلوار مام استایل با الهام از دهه 90 میلادی

مام استایل با الهام از دهه 90

سبک پوشش خود را دهه 90 باز گردانید، شلوار جین مامان استایل یکی از روندهای اصلی مُد در این دهه است. از یک تی‌شرت چاپی گشاد (یک یا دو سایز بزرگ) برای فصول گرم و از یک پلیور یه اسکی و یا هر پلیور گرم دیگری در فصول سرد استفاده کنید. مدل شلوار نیز می‌توانید مام استایل ابر و بادی باشد و برای کفش نیز به سراغ اسنیکر سفید یا «کفش آل‌استار» بروید. تطبیق بیشتر با روند مد دهه 90، بهتر است رنگ لباس را آجری، صورتی چرک و کلیه تُن‌های رنگی آبی انتخاب کنید. تی شرت‌هایی که دارای فونت‌های درشت بر روی خود هستند را در اولیت قرار دهید.

شلوار مام استایل برای دخترانِ سایز بزرگ

شلوار مام استایل برای دخترانِ سایز بزرگ

مام استایل سایز بزرگ

شلوار مامان جین برای همه نوع فرم بدن و ابعاد ظاهری مناسب هستند. برای بانوان و دختران سایز بزرگ، انتخاب مدل شلوار از هر نوع می‌تواند باشد، ولی برای لباس بهتر است به سراغ لباس‌های ساده و آزاد بروند. اگر تی‌شرت یا پیراهن به تن می‌کنید، آن را حتماً داخل شلوار کرده و از یک کمربند مشکی نیز استفاده کنید. برای اینکه کمی کشیده به نظر برسید، سعی کنید کفش پاشنه بلند به پا کنید، وگرنه برای پیاده‌روی‌های طولانی، کتونی ورزشی سفید را کالج مشکی عالی است.

[mustread posts=”11787″]

چرا باید مام استایل بپوشیم؟

چرا باید شلوار لی مام استایل بپوشیم؟

شلوار لی مام استایل

دنیای شلوارهای جین به قدری گسترده است که بسیاری از دختران را مجاب به داشتن همه آنها کرده است. در امتداد این موضوع، شلوار مام استایل یکی از آن روندهای مد تقریباً جدید است که در چند سال اخیر وارد کشور شده است. اما دلیل اصلی استقبال بانوان از این شلوار را می‌توان به سبک خاص و به ویژه عملکرد آن اشاره کرد. به این معنا که مام استایل، شلواری بسیار راحت است و دختران با پوشیدن آن احساس آزادی عمل بیشتری می‌کنند. از این رو، پیشنهاد ما این است که خود را محدود به شلوار لی‌های تنگ و راسته نکنید، سعی کنید وارد دنیای جذابِ سبکِ کلاسیک دهه 90 شوید تا تغییراتی به نوع پوشش خود دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *