فرش قرمز, مد و استایل

کاندیس سوانپول

کاندیس سوانپول

کاندیس سوانپول (Candice Swanepoel) مانکن مشهور و زیبای اهل آفریقای جنوبی را همگان به‌دلیل همکاری با برند ویکتوریا سیکرت (Victoria’s Secret) می‌شناسند. جذابیت‌های بی‌مانند چهره و بدن کندیس، او را به سرعت در صنعت مُد ارتقا داد، به‌طوری‌که امروزه به سختی می‌توان فشن‌شوهای جذاب ویکتوریا سکرت را بدون او تصور کرد!

کاندیس سوانپول از 15 سالگی حرفه مدلینگ را آغاز کرد و در طول همه این سال‌ها موفقیت‌های چشمگیری به‌دست آورد. این مدل بلوند و چشم آبی برطبق آخرین نظرسنجی‌های مربوط به زیبایی، بین 10 سوپر مدل زیبای جهان قرار داد؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

اطلاعات عمومی درباره کاندیس سوانپول

نام اصلی کاندیس سوزان
نام مستعار فلامینگو
حرفه مدل
سال تولد 10 اکتبر 1988
سال شروع فعالیت 2006
علاقه‌‎مندی‌ها اسب سواری
ملیت آفریقای جنوبی
محل زندگی نیوییوک
قد 1 مترُ 77 سانتی‌متر
وزن 54 کیلوگرم
خواننده موردعلاقه جنیفر لوپز
حیوان موردعلاقه سگ
خودرو موردعلاقه مرسدس بنز
همسر هرمان نیکولی
تعداد فرزندان دو پسر به نام‌های آریل و آناکا
تعداد فالوورهای اینستاگرام 14 میلیون نفر (بروزرسانی‌شده در ژانویه سال 2020)
درآمد سالانه 15 میلیون دلار (بروزرسانی‌شده در ژانویه سال 2020)

زندگی شخصی کاندیس سوانپول

زندگی شخصی کاندیس سوانپول

او هرگز در خواب هم تصور نمی‌کرد که روزی وارد دنیای پر زرق و برق فشن شود، زیرا صنعت مد حاکم در اروپا و آمریکا برای این دختر جذاب و شیرین که در مزرعه زندگی می‌کرد بسیار دور بود. با این حال، برندهای بزرگ مد در جهان منتظر کسی بودند کسی بودند تا بتواند ایده‌های آن‌ها در مورد پوشاک را به بهترین نحو ممکن معرفی کند.

کاندیس سوانپول در 20 اکتبر 1988 در آفریقای جنوبی متولد شد. او به همراه برادر بزرگ‌ترش «استفان» در مزرعه ای در نزدیکی رودخانه موی ریور رشد کرد. پدرش «ویلم سوانپوئل» اهل تبار هلندی و مادرش «آیلین سوانپوئل» اهل آفریقای جنوبی بود. از این رو، کاندیس متعلق به قومیت سفید‌پوست به حساب می‌آید.

علاوه بر این، او از کالج دیوکسیان سنت آنه فارغ‌التحصیل شد. زمانی که فقط 15 سال داشت، آژانس مدلینگ مدل اسکات (Model Scout) او را کشف کرد. هنگامی که 17 ساله شد، کاندیس با عشق زندگی خود یعنی هرمان نیکولی (Hermann Nicoli) که مدلی برزیلی بود آشنا و وارد رابطه طولانی‌مدت با او شد. اکنون آن‌ها پدر و مادر دو پسر به نام‌های آریل و آناکا هستند.

کاندیس سوانپول نیکولی

او به مدت دو سال در آژانس‌های مختلف مدلینگ در میلان، لندن، پاریس و آفریقای جنوبی کار کرد و پس از آن به نیویورک نقل مکان کرد تا در حرفه خود پیشرفت کند. به زودی پس از کشف شدنش، برندهای بزرگ فشن با او قرارداد امضاء کردند تا به این ترتیب به یکی از پردآمدترین مانکن‌های جهان تبدیل شود.

[mustread posts=”8671″]

برای نخستین بار، در سال 2006 در فشن‌های شوهای تامی هیلفیگر و دولچه گابانا شروع به کار کرد. جذابیت ظاهری او به شدت مورد توجه دیگر بزرگان صنعت مد قرار گرفت. کاندیس سوانپول بیشتر شهرت خود را به خاطر حضور در فشن‌های ویکتوریا سیکرت کسب کرد. او در سال 2007 با این شرکت قرارداد بلند مدت امضاء کرد.

سوانپول

تصاویر کاندیس بر روی جلد بسیاری از مجلات معتبر همانند وُگ (Vogue) و هارپر بازار (Harper’s Bazaar) نیز منتشر شده است. او با تعدادی از مجلات پرمخاطب اسپانیایی، پرتغالی، برزیلی، آلمانی، مکزیکی، انگلیسی، استرالیایی، رومانیایی و ترکیه‌ای نیز همکاری کرد.

کاندیس سوانپول همچنین در تبلیغات ویدیویی و بنرهای تبلیغایی خیابانی برخی از برندهای بزرگ مانند رالف لورن، دیزل، سواروفسکی، نایکی و موارد بیشتر نیز شرکت کرده است.

جوایزر و دستاوردهای کندیس سوانپول

واقعیت‌هایی از زندگی کاندیس سوانپول

  • او اولین مانکن اهل آفریقای جنوبی است که برای غول لباس زیر جهان یعنی ویکتوریا سیکرت کار می‌کند.
  • وی در سال 2011 در فهرست «لیست 99 زن مطلوب از نظر مردان» رتبه 20 و در سا‌ل‌های 2012 و 2013 به ترتیب رتبه 10 و 11 را به‌دست آورد.
  • مجله FHM در سال 2011 در نظرسنجی «100 زن داغ جهان» رتبه 62 را به کاندیس اختصاص داد.
  • در سال 2012 او در لیست «10 مدل برتر از نظر کسب درآمد» که توسط فربز (Forbes) منتشر شد، با ثروت تقریبی 3 میلیون دلار در رتبه 10 قرار گرفت و در سال 2013 با 3.3 میلیون دلار درآمد تخمینی به رتبه 9 رسید.
  • وی در سال 2013 به عنوان الگوی لباس برای کاتالوگ SWIM مخفی ویکتوریا سیکرت انتخاب شد.
  • در سال 2014، او در صدر لیست «100 زن زیبای داغ جهان» که توسط مجله ماکسیم (Maxim) بررسی شده بود قرار گرفت.
  • در سال 2018 در فشن شوی ویکتوریا سیکرت در شانگهای چین، به‎‌عنوان سوپرمدل ارشد انتخاب شد. او در این رویداد اولین دختری بود که وارد صحنه شد.

[mustread posts=”11962″]

واقعیت‌هایی از زندگی کاندیس سوانپول

جوایزر و دستاوردهای کندیس سوانپول

  • او عاشق حیوانات خانگی است و یک سگ به نام «Milo» دارد.
  • کاندیس نیز اغلب با نام مستعار «Flamingo» توسط دوستان و خانواده صدا زده می‌شود.
  • وی به بسیاری از زبان‌ها مانند افریقایی، پرتغالی و انگلیسی مسلط است.
  • او همچنین به عنوان یک فعال در برنامه «Mother2Mother» فعالیت می‌کند که هدف ای برنامه تولید دارو برای ویروس HIV است.
  • درآمد روزانه او در حدود 5000 یورو است.
  • گزارش شده است که مادرش حتی او را با نام «لوسی» نیز صدا می‌کند.
  • در دوران کودکی هرگز فکر نمی‌کرد که مانکن شود، زیرا احساس می‌کرد بسیار لاغر است.
  • او با یادگیری باله بزرگ شد و هدفش این بود که به یک رقصنده باله حرفه‌ای تبدیل می‌شود. او حتی می‌خواست به یک مدرسه باله در نیویورک برود.

Candice Swanepoel

  • برخلاف سوپرمدل‌های دیگر که از یک رژیم غذایی دقیق پیروی می‌کنند، کاندیس سوانپول ادعا می‌کند که هر آنچه را که می‌خواهد می‌خورد. او می‌گوید: «من بسیار خوش‌شانس هستم که می‌توانم هر آنچه را می‌خواهم بخورم. من همیشه سبک زندگی سالمی داشته‌ام. اگر چیزی بخورم که تازه نیست، فوراً احساس می‌کنم، بنابراین کیفیت غذا برایم مهم است. من در یک مزرعه لبنیات و گوشت گاو بزرگ شدم، بنابراین همیشه هوس خوردن آن را دارم. من رژیم غذایی ندارم، ولی به ورزش و کیفت غذا اهمیت می‌دهم.»
  • رنگ مورد علاقه او « صورتی چرک» است.
  • کندیس معتقد است كه بوكس ​​بهترین ورزش برای کالری‌سوزی است. او گفت: «بوکس همیشه به عنوان یک تمرین کامل بدن برای من بوده است. من چیزی را دوست دارم که سریع باشد شما واقعاً احساس می‌کنید که انرژی زیادی صرف کرده‌اید.»
  • او همچنین اغلب یوگا را برای آرامش در برنامه روزانه خود انجام می‌دهد.
  • گفته می‌شود او و «میراندا کر» یک بار از یکدیگر متنفر بودند. با این حال، آنها اکنون دوستان خوبی هستند.
  • او و هرمان نیکولی از 2006 در کنار هم هستند و گزارش شده است که اوقات تعطیلات خود را در برزیل می‌گذرانند.
  • کاندیس سوانپول یک حامی سرسخت حیوانات است.

[mustread posts=”6285″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *