بررسی و خرید

از کجا صندل زنانه و دخترانه بخریم؟

از کجا صندل زنانه و دخترانه بخریم؟

پوشیدن صندل در فصل تابستان هم می‌تواند ایجاد راحتی کند و هم شیک و خوشگل باشد. در این اینکه صندل باعث خنک شدن پا می‌شود و ایجاد استایل زیبا کمک می‌کند شکی نیست، ولی پرسش اساسی همیشه در زمان خرید به ذهن متبادر می‌شود: «از کجا صندل زنانه و دخترانه بخریم؟» انتخاب جای مناسب برای خرید صندل می‌تواند تاحدودی دشوار باشد.

بخشی از این سختی به تنوع گسترده این مدل کفش زنانه و بخشی دیگر به بازار غیرمتمرکز آن مرتبط است. زمای که شما فکر داشتن یک جفت صندل خوشگل را در می‌پرورانید، نخست به بورس خرید آن در تهران و شهر زندگی خود فکر می‌کنید، و یا ممکن است به جای مراجعه به فروشگاه به خرید اینترنتی علاقه‌مند باشید. به هر شکلی که اقدام به خرید می‌کنید، بهتر است مقاله دیگری از کیف وکفش رنو را انتها بخوانید.

[TOC]

از کجا صندل زنانه و دخترانه بخریم؟

معیارهای مهم در خرید صندل زنانه

بر طبق صحبت‌های بالا، شما به دو شیوه می‌توانید اقدام به خرید صندل زنونه مناسب کنید، یکی خرید فیزیکی از فروشگاه‌های موجود در سطح شهر است، و دیگری خرید به شیوه آنلاین. ما در زیر به بررسی هر دوی این روش‌های خرید می‌پردازیم:

خرید حضوری صندل زنانه

به طور کلی باید بگوییم که: «صندل زنانه بورس مشخصی در تهران ندارد و برندها و فروشندگان صندل در سراسر شهر پخش هستند.» همچنین ممکن است ترافیک خیابان و طی مسافت برای خرید حضوری مشکل و خسته‌کننده باشد. اما ما برای بانوان تهرانی پیشنهاد‌های زیر را داریم، هر کدام از این موارد را بسته به نزدیکی و شناخت قبلی انتخاب کنید:

  • راسته میدان ولیعصر
  • باغ سپهسالار
  • بازار بزرگ تهران
  • میدان تجریش
  • مراکز خرید کوروش، پالادیوم، تیراژه 1 و 2، میلاد نور، قائم و موارد دیگر
  • راسته فردوسی
  • میدان هفت حوض
  • فلکه اول و دوم صادقیه

[mustread posts=”14242″]

خرید اینترنتی صندل زنانه

شاید پیدا کردن یک فروشگاه آنلاین خرید صندل خیلی راحت‌تر از جستجو برای یافتن یک فروشگاه فیزیکی باشد. به این دلیل که شما نیازی به صرف زمان و طی مسیر جهت خرید حضوری ندارید، تنها با چند کلیک می‌توانید بازه گسترده‌ای از انواع صندل‌های زنانه یا مشخصات و قیمت‌های گوناگون را مشاهده کنید. با این حال، ما برای راحتی کار شما وبسایت‌های زیر را معرفی می‌کنیم:

  • فروشگاه اینترنتی کیف و کفش مارکومد
  • فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا
  • فروشگاه اینترنتی بانی‌مد
  • فروشگاه اینترنتی مُدیسه

[products-box id=”174″]

معیارهای مهم در خرید صندل زنانه

از کجا صندل زنانه و دخترانه بخریم؟

برای خرید صندل زنانه مناسب باید نکاتی را رعایت کنید. در ابتدا، باید جنس و متریال ساخت کفش را در نظر بگیرید.سپس برای تأمین قدرت جذب و محافظت از پاها، هنگام راه رفتن در خیابان، زیره صندل باید باید از ضخامت و چسبندگ خوبی با سطح زمین برخوردار باشد.

شما باید مطمئن شوید که طول صندل نیز برای پاهای‌تان مناسب است. مشاهده شده است بسیاری از خانم‌ها صندل‌های کوچک به پا می‌کنند، به طوری انگشتان پایشان بیرون از کفی صندل قرار می‌گیرد. اما این مورد به هیچ وجه برای سلامتی پا مناسب نیست. همچنین صندل باید به اندازه کافی از گودی کف پا پشتیبان کنید، اما اغلب صندل‌ها کفی تخت دارند! با این اوصاف بهتر است دو مورد زیر را نیز در نظر بگیرید:

اندازه

شما باید صندل را با توجه به اندازه پاهای خود خریداری کنید. اندازه و سایز صندل باید مطابق با پای شما باشد. برای این کار نخست پاهای خود را به نوبت در خانه با استفاده از مداد، کاغذ و متر اندازه‌گیری کنید. سایز مناسب صندل به معنای افزایش راحتی و سهولت در استفاده است. بنابراین قبل وارد شدن به فروشگاه، نخست به پاهای خود نگاه کنید و سپس در مورد اندازه آنها مطمئن شوید.

جنس و متریال

انواع زیادی از متریال‌ها برای ساخت صندل در بازار هستند، از چرم طبیعی گرفته تا چرم مصنوعی، شکا می‌توانید مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. صندل‌ها کفش‌هایی راحت هستند و استایل بی‌نظیری به شما می‌دهد. با صندل‌های ساخته شده از چرم طبیعی، می‌توانید مدت طولانی و بدون هیچ گونه ناراحتی راه بروید. لاستیک، چرم مصنوعی، PVC و مواد PU طیف گسترده‌ای از انواع مختلف چرم مصنوعی هستند که اگر از کیفیت مناسبی برخوردار باشند، می‌توانند در عین ارزان بودن، بسیار راحت نیز باشند.

[mustread posts=”5431″]

انواع صندل زنانه و دخترانه

انواع صندل زنانه و دخترانه

با وجود تنوع گسترده در بازار صندل زنانه، مطمئناً شما با کمی گشت و گذار می‌توانید یک مدل که متناسب با علائق و نیازهای‌تان باشد را انتخاب کنید. برای این منظور بهتر است انواع مختلف صندل زنانه را به خوبی بشناسید:

صندل لاانگشتی

کاربرد اصلی این صندل‌ها جهت استفاده در کنار سواحل است. به راحتی می توان این صندل را پوشید و یا از پا در آورد. همچنین در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسند. با این حال، صندل لاانگشتی دارای مدل‌های مجلسی نیز است، و در کل پشتیبانی لازم را برای پاها جهت استفاده طولانی مدت فراهم نمی‌کند.

صندل اسلینگ بَک

صند‌های اسلینگ بَک دارای یک بَند برای قرار گرفتن در  قسمت پشت پا است تا باعث سفت شدن صندل شود. این صندل در مدل‌های کژوال و مجلسی در بازار باقت می‌شوند و حتی ممکن است دارای پاشنه بلند و اصلاً به شکل تخت وجود داشته باشند. این صندل‌ها بسیار شیک هستند و قابلیت استفاده در مهمانی و مجالس را نیز دارند.

[mustread posts=”4173″]

صندل گلادیاتور

این صندل کاملاً شبیه کفش گلادیاتورهای رومی است، به طوری که دارای بَند بلند است که دور تا دور مچ پا برای سفت شدن صندل پیچیده می‌شود. این مدل صندل‌های زنان نیز برای استفاده روزانه یا مهمانی‌ها کاربرد دارند و به دلیل تنوع گسترده در مدل‌ها و شکل ظاهری، فوق‌العاده جذاب و شیک هستند.

صندل لژدار (گوه‌ای یا پلتفرم)

این صندل‌ها دارای زیره ضخیم هستند که شکل پاشنه آنها مثلثی است. این صندل ظاهری خاصی دارد و برای استفاده در مهمانی‌های خودمانی یا گشت و گذار در شهر عالی هستند. این صندل نیز خود به تنهایی به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شود، ولی بهتر است از آن در مجالس رسمی و یا محیط‌های کاری استفاده نشود.

صندل پاشنه بلند

این صندل‌های زنانه و دخترانه مجلسی هستند و برای استفاده در موقعیت‌های رسمی کاربرد دارند. مشخصه مهم این صندل‌ها وجود پاشنه نازک و اغلب بلند است، همچنین رویه صندل نیز دارای چندین بَند باریک می‌باشد. صندل پاشنه بلند با لباش شب فوق‌العاده ست است و می‌تواند استایل بانوان را به حد کمال برساند.

اهمیت تعیین بهترین مکان برای خرید صندل زنانه

اهمیت تعیین بهترین مکان برای خرید صندل زنانه

فارغ از مدل و کیفت صندل، آنچه که بسیار مهم است، انتخاب جای مناسب برای خرید صندل است. سعی کنید همیشه فروشگاه‌های فیزیکی و وبسایت‌های آنلاین فروش صندل را مورد بررسی قرار دهید. از اعتبار و سابقه فروشگاه محل خرید اطمینان لازم را کسب کنید، ببیند آیا فروشگاه گارانتی معتبر ارائه می‌دهد و شرایط بازگشت کالا دارد! خرید از وبسایت‌های اینترنتی  در عین حال باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های شما می‌شود، امکان مشاهده بازه گسترده‌ای از محصولات را می‌دهد. بنابراین می‌توانید تنها با چند کلیک محصول مور نظر خود را سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *