سبک پوشش, مد و استایل

استایل ویمسیکال چیست؟

استایل ویمسیکال

اگر مانند کیتی پری یا لانا دل ری لباس می‌پوشید، ممکن است کاملاً در رده مُد غیرعادی و خلاق استایل ویمسیکال (Whimsical) قرار بگیرید. مدل‌های عجیب و غریب، توانایی طبیعی برای مخلوط کردن و تطبیق الگوها، بافت‌ها و رنگ‌ها را با سهولت در اختیار بانوان و دختران جوان قرار می‌دهد. در حالی که بسیاری از انواع مختلف استایل می‌توانند جنبه های متفاوت فشن را شنان دهند، ولی استایل ویمسیکال می‌تواند همه آنها را در بر بگیرد. در این مقاله ما درباره این استایل فوق العاده عجیب بحث خواهیم کرد؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

استایل ویمسیکال چیست؟

استایل ویمسیکال چیست؟

این استایل انواع سبک‌های عجیب، رنگ و بافت را تحریک می‌کند و توانایی طبیعی در ترکیب و همخوانی رنگ‌ها، الگوهای و بافت‌ها را دارد. سبک پوشش ویمسیکال به ندرت به رنگ سیاه دیده می‌شود، در عوض سرشار از رنگ‌های زنده و شاد است. این استایل همچنین در کنار انواع و اقسام لوازم جانبی (اکسسوری) معنا پیدا می‌کند.

ویمسیکال‌ها (طرفداران این نوع سبک) عاشق دامن بلند، لباس‌های لاله‌ای و طرح‌های بسیار عجیب و غریب مانند قطعه‌های راه راه یا خال خال، گل‌ها و سایر الگوهای نقاشی هستند. پالتو یا مانتو بلند رنگارنگ می‌تواند یک نوع لباس ضروری از استایل ویمسیکال باشد و مجموعه‌ای از کفش پاشنه بلند با طرح‌های عجیب نیز در این نوع سبک قرار می‌گیرند. سبک ویمسیکال همیشه در کانون توجه قرار دارد و سریعاً همگان را به خود جلب می‌کند.

[mustread posts=”11986″]

اِلمان‌های اصلی استایل ویمسیکال

اِلمان‌های اصلی استایل ویمسیکال

در زیر یک به یک در مورد عناصر اصلی تشکیل‌دهده سبک پوشش ویمسیکال اشاره می کنیم:

به دنبال رنگ‌ها و الگوهای جسورانه بروید

ویمسیکال غالباً چندین سبک منحصربه فرد را با یک لباس متناقض ترکیب می‌کند. با استفاده از ترکیب‌های رنگی چشم‌نواز مانند صورتی داغ، آبی برقی، و زرد نئونی و الگوهای دلپذیر و بازیگوشی مانند طرح‌های گل‌دار، پوست پلنگی و طرح خال خال می‌توان این به این استایل معنا بخشید.

این ترکیبات گاه کاملاً غیرقابل توصیف می‌شوند، اما ویمسیکال باعث می‌شود که نتایج بسیار شگفت‌آور باشند. همچنین این سبک پوشش معمولاً از رنگ‌های سبز روشن، پرتقالی و آبی به وفور استفاده می‌کنند. به طوری کلی، در استایل ویمسیکال هیچ محدودیتی در رنگ و استفاده از الگوهای مختلف نیست.

یک تیپ ویمسیکال هرگز به آنچه کسی در مورد او فکر می‌کند اهمیت نمی‌دهد، زیرا در هسته درونی او اعتماد به نفس می‌درخشد. او فردی جدید و متفاوت است و نگران این نیست که خود واقعی خود را با جهان به اشتراک بگذارد. اگر شما چنین خالق و خویی دارید، احتمالاً شما عضو گروه خلاق، فردگرایانه و غیر متعارف ویمسیکال هستید.

تیپ ویمسیکال

لوازم جانبی را یک عنصر اصلی است

لوازم جانبی متفاوت و منحصربه فرد برای هر بانویی که به ویمسیکال احترام می‌گذارید! ضروری است. کفش‌های الگودار و کیف‌های سایز بزرگ عجیب، درواقع هرچه الگوها دیوانه‌وارتر و عجیبب‌تر باشند، بهتر است. ناگفته نماند، یک کت یا مانتو بلند می‌تواند ضروری باشد. پاشنه‌ها با رنگ‌های شاد و شفاف و الگوهای گل‌دار و عاشقانه یکی دیگر از تمایلات برای پوشیدن لباس ویمسیکال است.

قطعات بزرگ‌تر جواهرات به رنگ‌های جسورانه و گوشواره‌های بلند، آویزان یا حلقه‌ای جزء اصلی تیپ ویمسیکال هستند. هرگونه اکسسوری که از سبک دهه 50 ، 60 و 70 الهام گرفته شده باشد، جزئی از این نوع سبک پوشش هستند. همچنین می‌توانید پوشیدن کلاه و دستکش نیز فکر کنید.

Whimsical

راحتی بسیار مهم است

بیشتر زنان ریزه اندام باید کمی از جزئیات و لایه‌ها را کم کنند. حال اگر هیچ مشکلی در حداکثر استایل وجود نداشته باشد، استفاده از پوشش‌های متفاوت می‌تواند شما را کوچک‌تر جلوه دهد، زیرا بسیاری از جزئیات می‌توانند شما به طور کامل ببلعند! هرچند راه‌حل ساده است، اما باید بدانید استایل ویمسیکال به‌راحتی تأکید فراوانی دارد.

اگر در نوع لباس‌های خود احساس راحتی نمی‌کنید، باید بدانید که سبک پوشش شما ویمسیکال نیست. شما نباید خود را در پوششی از لایه‌های مختلف به دردسر بیاندازید، باید سعی کنید راحتی را در سبک پوشش خود تزریق کنید. پیشنهاد ما این است که در سبک‌ها و الگوهای بی‌پایان غرق نشوید، سعی کنید حتی در سبک ویمسیکال نیز اغراق نکنید.

[mustread posts=”12766″]

اهمیت توجه به نوع استایل

ویمسیکال

مهم نیست که چقدر شما از مُد تجربی استفاده می‌کنید، ایده خوبی است که برای آن روزهایی که عجله دارید و زمان کافی برای طراحی لباس الهام بخش خود ندارید، تعداد انگشت شماری از سبک‌های پوشش لباس ویمسیکال را جمع‌آوری کنید. در این شرایط، ویمسیکال می‌تواند پروتکل اساسی را برای اجرای یک نگاه با حداقل فکر، تلاش و زمان صرف شده به شما بدهد. در پایان همیشه بر روی راحتی، استفاده از رنگ‌ها و الگوها و لوازم جانبی تأکید داشته باشید، استایل ویمسیکال سبکی است در مورد همه چیز!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *