سبک پوشش, مد و استایل

با کفش قرمز چی بپوشیم؟

با کفش قرمز چی بپوشیم؟

ما معتقدیم که هر بانویی باید حداقل یک جفت قرمز (پاشنه بلند یا کتونی) در کمد خود داشته باشد. این یک رنگ بی‌نظیر و پُرجنب و جوش است که باعث می‌شود لباس‌ها شیک و جذاب به نظر برسند. اما بسیاری از خانم‌ها که هنوز هیچ کفش قرمزی در کمد لباس خود ندارند، این می‌تواند بسیار تأسف‌برانگیز باشد! خانم‌ها باید به خوبی بدانند کفش‌های پاشنه‌دار قرمز چطور می‌توانند ظاهر ساده شما را رنگ و بویی تازه ببخشند، به طوری که هیچ‌کس چشم از شما بر نخواهد داشت. با پوشیدن کفش قرمز، مردان بسیاری را جذب خود خواهید؛ با کیف وکفش رنو  همراه باشید.

با کفش قرمز چی بپوشیم؟

ممکن است زنان به دلایلی از خرید کفش قرمز امتناع کنند، زیرا نمی‌دانند چه چیزی را باید با رنگ قرمز باید بپوشند. ست کردن کفش قرمز با لباس می‌تواند تاحدودی آسان باشد، زیرا کفش قرمز نماد عشق و حرارت است! اما این رنگ از کفش زنانه با لباس‌های مختلف قابل ست شدن است. برای اینکه درک کنید چطور می‌توانید کفش قرمز را با لباس ست کنید، موارد را در خاطر ثبت کنید:

پوشیدن کفش قرمز با لباس سفید

پوشیدن کفش قرمز با لباس سفید

این که آیا شما در مورد ست کردن یک لباس سفید یا یک مانتو مجلسی سفید با کفش قرمز فکر می‌کنید، باید بدامید سفید همیشه با قرمز هماهنگ است. اگر فکر می کنید کنتراست رنگی کمی برای استایل شما زیاد است، می‌توانید کفش را قرمز پُررنگ انتخاب کنید. همچنین رنگ‌های کیف زنانه را مشکی، بژ یا طلایی انتخاب کنید، زیاد جذابیت بالایی را برای کفش قرمز و لباس سفید شما به همراه خواهند داشت.

[mustread posts=”12301″]

ست کردن کفش قرمز با لباس مشکی

ست کردن کفش قرمز با لباس مشکی

آسان ترین راه برای انتخاب یک رنگ لباس برای هماهنگی با کفش قرمز، بی‌شک مشکی است. درواقع با هر مدل لباس شب زنانه و حتی مانتو مشکی، می‌توان کفش قرمز به پا کرد. می‌توانید تن های رنگی متفاوتی از قرمز را انتخاب کنید، برای مثال کفش شرابی رنگ یا ازغوانی با لباس مشکی کاملاً ست است. همچنین برای داشتن تمرکز روی کفش قرمز، کیف خود مشکی اتخاب کنید.

[mustread posts=”5365″]

پوشیدن کفش قرمز با لباس آبی

پوشیدن کفش قرمز با لباس آبی

البته مشکی یا سفید تنها رنگ‌هایی نیستند که با کفش‌های قرمز عالی به نظر می‌رسند! شما می‌توانید به دنبال ست کردن لباس آبی کبالت، آبی روشن دریایی یا لباس آبی لاجوردی با کفش قرمز باشید، همه گزینه‌های رنگ آبی عالی هستند. حتی می‌توانید مانتو جین را با کفش ورزشی قرمز ست کنید. همچنین رنگ کیف بهتر است متضاد با کفش قرمز و لباس‌های آبی شما باشد، برای مثال رنگ‌های بژ، مشکی، خاکستری و سفید عالی هستند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoes/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

ست کردن کفش قرمز با لباس های طرح‌دار

ست کردن کفش قرمز با لباس های طرح‌دار

هر بانونی اغلب از پوشیدن کفش قرمز با لباس‌های رنگارنگ خودداری می‌کند، اما در واقع خیلی راحت‌تر از آنچه فکر می‌کنید هست! به دنبال یک لباس شب یا مانتو طرح‌دار باشید که عنصر رنگ قرمز را در خود داشته باشد، برای مثال، یک مانتو با طرح گل قرمز به خوبی با کفش پاشنه بلند قرمز ست است. همچنین برای رنگ کیف بهتر است به سراغ رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید، خاکستری باشید تا شلوغی بیشتر در استایل جلوگیری شود.

پوشیدن کفش قرمز با شلوار جین

پوشیدن کفش قرمز با شلوار جین

اگر کسی از شما سؤال کرد با کفش قرمز چی بپوشیم؟ به او بگوییئ: «با شلوار جین!» به طور خاص، کفش‌قرمز و شلوار لی استایل فوق‌العاده جذابی است، اما بهتر است به همراه آن مانتو مشکی، سفید و یا مانتو جین به تن داشته باشید. اگر به یک مهمانی دعوت شدید، لباس (شومیز) را سفید انتخاب کنید تا با شلوار جین و کفش قرمز ست باشد. همچنین برای انتخاب کیف می‌توانید به سراغ رنگ کِرمی، مشکی، خاکستری یا سرمه‌ای بروید.

[mustread posts=”11278″]

ست کردن کفش قرمز با استایل سیاه و سفید

ست کردن کفش قرمز با استایل سیاه و سفید

استایل سیاه و سفید مطمئناً به اندازه دیگر سبک‌های پوشش خارق‌العاده به نظر می‌رسند. به این صورت که شما می‌توانید یک شلوار چرم مشکی جذب را با شومیز سفید به همراه کفش قرمز بپوشید. این استایل برای مهمان‌ ها و مجالس می‌تواند فوق‌العاده باشد. همچنین برای انتخاب رنگ کیف بهتر به سراغ مشکی یا سفید بروید، فقط سعی کنید رنگ کیف متضاد رنگ لباس باشد، برای مثال، لباس مشکی را با کیف سفید انتخاب کنید.

پوشیدن کفش قرمز با لباس‌های پلنگی

پوشیدن کفش قرمز با لباس‌های پلنگی

لباس‌های مجلسی طرح پلنگی با کفش قرمز بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. لباس پلنگی به دلیل داشتن رنگ‌های گرم می‌تواند با قرمز ست باشد. این استایل ظاهر شما را بسیار متفاوت و جذاب نشان می‌دهد. پس سعی نکنید از لباس پلنگی فرار کنید! به دنبال این باشید که بتوانید انواع لباس های مختلف را امتحان کنید. همچنین در انتخاب کیف بهتر است به سراغ رنگ مشکی بروید تا با خال خال روی لباس ست باشد.

[mustread posts=”13021″]

نکته: لباس سبز در هر تُن رنگی که باشد (سبز روشن، سبز تیره، زیتونی و موارد دیگر) با کفش قرمز ست نیست.

اهمیت خرید کفش قرمز برای ست کردن با هر نوع استایل

البته موارد بالا تنها لباس‌هایی نیستند که با کفش قرمز عالی به نظر می‌رسند! رنگ‌های مانند خاکستری و بژ با کفش قرمز فوق العاده زیبا هستند. اگر روحیه جسورتری دارید، می‌توانید حتی یک جفت کفش قرمز را لباس صورتی یا بنفش ست کنید. نوع استایل شما درواقع موضوعی شخصی است و همه چیز به علاقه و سلیقه شما باز می‌گردد. اما سعی کنید دانش خود را در زمینه رنگ‌ها بالا ببرید تا با ایجاد یک سبک پوشش جذاب بتوانید زیبایی‌های ظاهری خود را بیش از پیش نمایان سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *