برندها و طراحان, مد و استایل

برند ایزی‌گو؛ کفش هایی استاندارد و خوش قیمت

برند ایزی‌گو

برند ایزی‌گو (Easy Go) با تولید انواع کفش‌های استاندارد برای کلیه سلیقه‌ها، توانسه خود را به عنوان یکی برندهای خوش نام ایتالیایی به جهانیان معرفی کند. سابقه طولانی این شرکت گواه این موضوع است که چطور ایزی‌گو در تمام این سال‌ها توانسته در راستای نیازها و خواسته‌های مشتریان خود گام بردارد؟ پاسخ تنها در یک جمله خلاصه می‌شود: «تطابق با مد روز و تولید کفش‌های استاندارد.» با کیف و کفش رنو همراه باشید.

ویژگی‌های برند ایزی‌گو

در کنار قیمت، آگاهی یافتن در مورد مشخصات یک برند متشخص کفش می‌تواند راهی آسان برای اطمینان از سرمایه‌گذاری در خرید کفش مورد نظر باشد. ایزی‌گو نیز از این قاعده مستثنأ نیست، و دارای ویژگی‌های مختلف زیر می‌باشد:

  • 100% تولید کشور ایتالیا
  • کاملاً مطابق بر مد روز
  • شیک و مشتری پسند
  • اندازه مناسب پاشنه کفش
  • فیت بودن تناسب قالب کفش با پا
  • استفاده از متریال‌های باکیفیت در تولید کفش
  • دارا بودن قابلیت اکسترا واید (پهن بودن باکس یا پنجه کفش برای راحتی در تکان دادن انگشتان پا)
  • تنوع گسترده در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها
  • دارای استفاده‌های فراوان برای موقعیت‌های اداری، رسمی و روزمره
  • رعایت استاندارهای ضروری و مطابق بر ارگونومیک پا

[products-box id=”” brand=”154″]

انواع کفش‌های برند ایزی‌گو

تاریخچه این برند می‌گوید که ایزی‌گو نخست با تولید انواع صندل‌های روفرشی زنانه و صندل‌های روفرشی مردانه شروع به کار کرد. این تولیدات اغلب برای استفاده در خانه عالی بودند، به خوبی از پاها مراقبت می‌کردند و از کیفیت بالایی برخوردار بودند.

به مرور زمان و با توسعه و پیشرفت این برند و زیرساخت‌های شرکت، ایزی‌گو توانست دست به تولید کفش‌های ورزشی و روزمره زنانه و مردانه بزند. هر یک از مجموعه کفش‌ها یا استفاده از بهترین متریال و مطابق بر نیازهای عموم مردم ساخته شده‌اند.

کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب، از ایزی‌گو برندی بسیار به صرفه و اقتصادی ساخته است. بسیاری از مردم با سطح بودجه مختلف می‌توانند محصولات این شرکت را انتخاب و خریداری کنند.

جنس و متریال کفش‌های ایزی‌گو

ایزی‌گو برندی است که محصولات باکیفیتی تولید می کند، اغلب کفش‌هایش را از چرم صنعتی می‌سازد و به دلیل تناسب با اندازه پا، به خوبی در پا به اصطلاح فیت می‌شوند. آستر داخلی اغلب تولیدات این شرکت از متریال نرم و مقاوم است، به طوری که کاربر در تمام زمان استفاده از پوشیدن کفش‌های این برند احساس راحتی می‌کند. با اینکه  ایزی‌گو به عنوان مارکی درجه یک شناخته نمی‌شود، ولی محصولات این شرکت به نسبت قیمت، دارای کیفیت بسیار خوبی هستند.

چرا باید به خرید کفش‌های ایزی‌گو فکر کرد؟

شاید بتوان گفت، قیمت مناسب مهمترین ویژگی کفش‌های ایزی‌گو است. ناگفته نماند کیفیت تولیدات این شرکت نیز در درجه خوبی هستند و می‌توانند پاسخوی بسیاری از نیازهای شما باشند. ضروری است در زمان خرید برحسب علاقه و ست کردن آن با استایل‌تان، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. کفش‌های این برند اغلب مطابق با مد روز طراحی می‌شوند به خوبی جوابگوی نیازهای جوانان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *