فرش قرمز, مد و استایل

بیوگرافی جیجی حدید

جیجی حدید

جیجی حدید (Gigi Hadid) مدل و بازیگر زن آمریکایی است که توسط بنیان‌گذار برند مشهور لباس و اکسسوری «Guess» یعنی پل مارسیانو کشف شد. او بعدها برای وارد شدن به صنعت مد و فشن به نیویورک نقل مکان کرد و با آژانس مدلینگ بین‌المللی «IMG Models» قرار داد همکاری امضاء کرد.

بدون شک نام جیجی حدید را شنیده‌اید، اما درباره بیوگرافی او چیزی می‌دانید؟ سن و قد او چقدر است؟ و یا اصلاً میزان درآمد سالانه‌اش چه میزان است؟ اگر در مورد واقعیت‌های زندگی جی جی حدید چیزی نمی‌دانید، ما این مقاله در مورد جزئیات زندگی این مانکن زیبای آمریکایی مطالب بسیار جالبی داریم؛ با مارکومد همراه باشید.

اطلاعات عمومی درباره جیجی حدید

نام اصلی یلنا نورا
نام مستعار جیجی
حرفه مدل
سال تولد 23 آپریل 1995
سال شروع فعالیت 1997
علاقه‌‎مندی‌ها اسب سواری
ملیت آمریکایی
محل زندگی لس‌آنجلس
قد 1 مترُ 78 سانتی‌متر
وزن 54 کیلوگرم
خواننده موردعلاقه تایلر سویفت
حیوان موردعلاقه سگ
خودرو موردعلاقه Audi Q7
روابط Patrick Uretz
Nick Jonas
Cody Simpson
Joe Jonas
Zayn Malik
تعداد فالوورهای اینستاگرام 51 میلیون نفر (بروزرسانی‌شده در ژانویه سال 2020)
درآمد سالانه 10 میلیون دلار (بروزرسانی‌شده در ژانویه سال 2020)

بیوگرافی جیجی حدید

بیوگرافی جی جی حدید

جیجی در تبلیغ برند Reebok

جیجی حدید با نام اصلی یِلِنا نورا حدید از پدری فلسطینی – آمریکایی به نام محمد حدید و مادری آمریکایی‌تبارِ هلندی به اسم یولاندا فاستر در لس‌آنجلس ایالات‌متحده متولد شد. برادرش انور حدید که مدل مد و شخصیتی تلویزیون است در سال 1999 متولد شد، و خواهرش بلا حدید که به اندازه خود جیجی در صنعت مُد شهرت دارد نیز در سال 1996 به دنیا آمد.

حدید به دبیرستان مالیبو پیوست. او به فعالیت‌های مختلف ورزشی علاقه زیادی داشت، به طوری که کاپیتان تیم والیبال مدرسه خود بود. او قبل از پایان دوره دبیرستان در سال 2013، مدرسه را رها کرده و به سمت حرفه مدلینگ حرکت کرد. مادرش که او نیز مدلی مشهور بود، از جیجی حمایت کرد تا به رویاهایش برسد.

هنگامی که پل مارچیانو، از شرکت Guess  او را کشف کرد، جیجی کودکی 2 ساله بود. او به مدت چندین سال به طور انحصاری با این شرکت کار کرد، اما پدرش او را تحت فشار قرار داد تا روی مدرسه و ورزش تمرکز کند (در سوارکاری و والیبال هم رقابت می‌کرد). سپس جی‌جی مجبورشد مدل بودن را کنار بگذارد، به طوری که تا 17 سالگی به او اجازه داده نشد تا با هر آژانس مدلینگی قرارداد امضاء کند.

خانواده جیجی حدید

جیجی در کنار خواهر و مادر

در سال 2011 وی با IMG Models (یکی از معتبرترین آژانس‌های مدلینگ در جهان) ثبت نام کرد. این مؤسسه قبل از ورود جیجی، مانکن‌های مشهوری دیگری به نام‌های که کارلی کلوس، عنبر والتتا، آنجلا لیندوال، داریا وربوئی، شانل ایمان، باربارا پالوین و بیانکا بالتی را به دنیای فشن معرفی کرده بود.

او برای نخستین بار در کت‌واک (صحنه‌ای که مانکن‌ها روی آن راه می‌روند) هفته مد نیویورک در فوریه 2014 شرکت کرد. همان‌طور که خودش اظهار داشت، برای او حضور در این فشن‌شو یک رویا بود، زیرا موفق شده بود با «کندیس سوانپوئل» سوپر مدل مشهور آفریقای جنوبی همکاری کند.

در همان فشن‌شوی هفته مد نیویورک، جیجی برای جرمی اسکات (طراح معروف لباس) رژه رفت و سپس به شکل شگفت‌آوری در دنیای مد پیشرفت کرد. بزرگترین پیشنهاد کاری او در سال 2015 رقم خورد، شرکت لباس زیر زنانه «ویکتوریا سیکرت»، جیجی حدید را به عنوان یکی از فرشتگان جدید خود معرفی کرد.

در حال حاضر جیجی به عنوان یکی از بهترین سوپر مدل‌های جهان شناخته می‌شود. او در لیست پردرآمدترین مدل‌های جهان، در جایگاه چهارم با 9.5 میلیون دلار قرار دارد.

زندگی شخصی جیجی حدید

زنمدگی شخصی جیجی حدید

جیجی و زین مالک

جی جی در مورد زندگی شخصی خود زیاد صحبت می‌کند، از نوامبر 2015، او با زین مالک، خواننده انگلیسی در ارتباط بود. چهره آن‌ها با هم در جلد اصلی مجله Vogue در مه 2016 نمایش داده شد. این زوج در سال 2016 رابطه خود را بهم زدند. پیش از این، وی حتی در سال 2015 با افراد مشهور مانند جو جوناس و لوئیس همیلتون نیزرابطه داشت.

بعد از کلی سرو صداها رسانه‌ای از رابطه او با زین مالک، جیجی تصمیم گرفت تا از شایعات به کلی خود را دور کند. هم اکنون او اطلاعات در مورد روابط خود با هر مرد دیگری را فاش نکرده است.

دارایی و درآمد جی جی حدید

دارایی و درآمد جی جی حدید

جیجی در مراسم CMA Awards

حدید از حرفه خود درآمد بالایی دارد، با این حال او هنوز حقوق واقعی خود را برای رسانه‌ها فاش نکرده است. مطابق گزارش‌های فوربس، جیجی در سال 2017 ارزش خالص تقریبی برابر با 13 میلیون دلار دارد. او درآمد خالص خود را از عقد قرارداد با برندهای معتبر از جمله Victoria’s Secret ،BMW ،Tommy Hilfiger و بسیاری دیگر تأمین کرده است.

از ژانویه سال 2020، درآمد خالص تخمینی او چیزی نزدیک به 20 میلیون دلار است. تخمین زده می‌شود جیجی حدید سالانه حدود 10 میلیون دلار درآمد داشته باشد، که وی را به یکی از پردرآمدترین مدل‌های جهان تبدیل می‌کند. همچنین او بیش از 125 هزار دلار در هر پست عکس از شبکه اجتماعی اینستاگرام درآمد دارد.

جوایز و دستاوردهای جی‌جی حدید

جوایز و دستاوردهای جی‌جی حدید

جیجی در مراسم سالانه لس‌آنجلس

جیجی حدید چندین جایزه بزرگ و چند نامزدی در جوایز مختلف دریافت کرده است. او برنده اولین جایزه سالانه مد لس‌آنجلس در سال 2015 برای «مدل سال»، جایزه TRL برای «بهترین نگاه» و جایزه مد بریتانیا 2016 برای «بهترین مدل بین‌المللی سال» را به دست آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *