سبک پوشش

تیپ بهاره مردانه

تیپ بهاره مردانه

وقتی نوبت به تیپ بهاره مردانه می‌رسد، این مهم است که شما اشتباهی را مرتکب نمی‌شوید! زیرا بسیاری از مردان و پسران جوان به ویژه در اوایل بهار به سراغ لباس‌های پاییزی خود می‌روند.

شاید چند مدل از لباس‌های پاییزی به درد استفاده در بهار بخورد، ولی تیپ بهاری مردانه کاملاً متفاوت است. نگران نباشید ما در این مقاله درباره استایل بهاره صحبت می‌کنیم و به شما نمونه های خاصی از این تیپ را معرفی می‌کنیم؛ با کیف وکفش رنو همراه باشید.

[TOC]

تیپ بهاره مردانه

تیپ بهاری مردانه

موارد مهم در تیپ بهاری مردونه را یک به یک در زیر معرفی می‌کنیم:

1- تعویض پارچه در بهار

علی رغم شب‌های گاه و بی‌گاه سرد بهار، آن دسته از پارچه‌های پشمی سنگین، ژاکت‌های بافت و پنبه‌ای ضخیم را باید کنار بگذارید. وقت آن رسیده که پارچه‌های بهاری را وارد استایل خود کنید. در این فصل بهتر به سراغ لباس‌های تولید شده از پنبه، کتان و ابریشم بروید. همچنین از لباس چهارخانه در بهار اجتناب کنید و سعی کنید بیشتر مدل‌های ساده را انتخاب کنید.

2- برو به سمت سبک بودن

اتخاب رنگ‌های روشن برای بسیاری از مردان برای فصل بهار ضروری است. اما لازم نیست در بهار حتماً لباس آبی روشن، سبز یا اصلاً سفید به تن کنید، مهم این است که سعی کنید لباسی سبک کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. برای مثال، می‌توانید به لباس سرمه‌‎ای یا زیتونی نیز فکر کنید.

[mustread posts=”4037″]

3- لایه اضافه

هوای بهاری می‌تواند غیرقابل پیش بینی باشد، بنابراین بر لباس‌هایی تمرکز کنید که یک لایه اضافه داشته باشند. در کنار حفظ گرما، لایه اضافه به شما کمک می‌کند بتوانید از تی‌شرت نیز به تن کنید. برای مثال، می‌توانید از روی تی‌شرت، لباس مردانه بپوشید و دکمه‌های آن را باز بگذارید.

استایل بهاری مردانه

4- پیراهن های بهاری

با پیراهن می‌توانید رنگ زیادی را به کمد لباس‌های بهاری خود وارد کنید. آنها معمولاً خیلی گران نیستند، بنابراین لازم نیست خودتان را فقط به یک یا دو مورد از آنها محدود کنید. با رنگ‌هایی که برای شما جدید است شروع کنید. شاید شما معمولاً صورتی نپوشیدید، اما سعی کنید الگوهای خود را تغییر دهید. اگر ظاهری جسورانه‌تر می‌خواهید، فصل بهار زمان مناسبی برای پوشیدن طیف گسترده از از پیراهن‌های مردانه است.

5- شلوار کتان

هنگامی که بهار می‌آید، شما هنوز هم می‌خواهید شلوارهایی با پارچه تاحدی سنگین بپوشید. شلوار کتان برای تیپ بهاره مردانه می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. این شلوار در عین حال که سبک است، می‌تواند احساس راحتی بیشتری را به شما منتقل کند. به سراغ شلوارهای کتان کرمی باشید و آنها را با پیراهن مردانه ست کنید.

[mustread posts=”10594″]

6- ژاکت سبک

بهار می‌تواند زمان مناسبی برای پوشیدن ژاکت‌های سبک باشد. برای این فصل بازه گسترده‌ای از انواع ژاکت‌ها و سویی‌شرت‌های مردونه وجود دارد که می‌تواند مطابق بر سلیقه‌های مختلف باشد. سعی کنید از متریال مختلف استفاده کنید، برای مثال، ژاکت جیر در بهار به همراه تی‌شرت می‌تواند انتخابی جسورانه باشد.

استایل بهاره مردانه

7- شلوار جین

شلوار جین برای همه فصول انتخاب اول است. برای بهار و تابستان، شلوار لی روشن فوق‌العاده عالی است. سعی کنید در بهار از شلوارهای جین نازک و سبک استفاده کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین می‌توانید به مدل‌های زاپ‌دار (پاره پاره) نیز فکر کنید، آنها به همراه یک ژاکت سبک می‌توانند تداعی‌کننده تیپ بهاره مردانه باشند.

8- استفاده از اکسسوری‌ها

از انواع مختلفی از لوازم جانبی مردانه استفاده کنید، برای مثال سعی کنید همیشه ساعت به دست داشته باشید، یا می‌توانید به سراغ کیف دستی مردانه بروید. استفاده از لوازم جانبی می‌تواند باعث کامل شدن استایل بهاری شود و شما را بسیار متشخص‌تر از قبل نشان دهد.

[mustread posts=”9705″]

انتخاب کفش برای تیپ بهاره مردانه

کالج: این کفش می‌تواند انتخاب عالی برای فصل بهار باشد، زیرا در عین سبکی و راحتی، کاملاً مطابق با استایل رسمی و اسپرت نیز است. کالج را می‌توانید با شلوار کتان و همچنین شلوار جین به تن کنید.

کفش اسنیکر: همه چیز راجع به یک کفش ورزشی سفید مینیمالیستی به نام اسنیکر است. شما می‌توانید این کفش را با هر نوع شلوار و استایل بهاره ست کنید. اسنیکر سفید با هر نوع رنگ مختلف در سبک پوشش مردانه تطابق دارد.

چکمه چوکا: یکی نوع از بوت مردانه وجود دارد که می‌توانید در فصل بهار به پا کنید، بوت چوکا! انتخاب این چکمه به دلیل سبکی و ظاهر بسیار شیک آن بوده است. این بوت قابل سِت شدن با تی‌شرت و هرگونه استایل رسمی و اسپرت است.

اهمیت توجه به تیپ بهاری مردانه

اهمیت توجه به تیپ بهاری مردانه

به مانند هر فصل دیگری از سال، بهار نیز می‌تواند به معنای تغییر در سبک پوشش باشد. مردان و پسران جوان نیز با شروع بهار می‌توانند استایل خود را در نهایت زیبایی زینت بخشند و با رنگ‌ها و مدل‌های مختلف بازی کنند. در بهار سعی کنید از قواعد همیشگی خود بیرون بیایید، رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای را کنار بگذارید و با پوشیدن لباس‌ها با رنگ‌های شاد، حس تازگی و طراوت را در خود بدمید. با شروع بهار تلاش داشته باشید تا تغییری مثبت در استایل بهاره خود بدهید، به طوری به راحتی بتوانید دیگران را مجذوب خود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *