سبک پوشش, مد و استایل

تیپ زمستانی دخترانه ایرانی

تیپ زمستانی دخترانه ایرانی

زمستان می‌تواند یکی از چالش برانگیزترین فصول برای ایجاد تیپ زمستانی دخترانه ایرانی باشد، دلیل آن را می‌توان به وجود تنوع گسترده پوشش زمستانه مرتبط دانست. با اینکه انگیزه اصلی پوشیدن لباس در زمستان جهت گرم نگه داشتن بدن در هنگام روبرو شدن با روزهای سرد است، اما وسوسه برای ایجاد استایلی منحصربه فرد می‌تواند خود به تنهایی برف‌ها را ذوب کند!

برنامه‌ریزی ساده برای داشتن تیپ زمستانی دخترانه ایرانی می‌تواند شما را در طول ماه‌های زمستان هم گرم نگه دارد و هم شیک، بدون آنکه شما را وارد سردرگمی در نحوه ست کردن نوع پوشش زمستانه بیاندازد. دختران جذاب ایرانی دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشند، ما با معرفی چندین ایده کاربردی به شما کمک می‌کنیم تا تیپ زمستانه مورد علاقه را انتخاب کنید؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

تیپ زمستانی دخترانه ایرانی

هر کدام از استایل‌های زیر می‌توانند برای برخی از بانوان جذاب و برای برخی دیگر جذاب‌تر باشند، به این معنا که ما «تیپ بد» به شما معرفی نم‌ کنیم، پس به تک تک موارد زیر توجه کنید:

کت چرم بپوشید

تیپ زمستانی دخترانه

کت چرمی مشکی

توصیه می‌کنیم از روی یک مانتو کوتاه و نازک مشکی، کت چرمی به تن کنید. فقط دقت کنید مانتو تنگ باشد تا کت چرمی به خوبی خود را نشان دهد. به همراه پوشش بالاتنه حتماً شلوار جین آبی، مشکی و نوک مدادی را با نیم بوت زنانه یا بوت ساق بلند ست کنید. این استایل فوق‌العاده جذاب و منحصربه فرد است، و قابلیت پوشیدن در محیط‎های کاری و استفاده روزانه را نیز دارد.

[products-box id=”289″]

کاپشن خزدار به تن کنید

تیپ زمستانی

کاپشن خزدار بنفش

می‌توانید یکم تیپ خود را لاکچری‌‎تر کنید، پس به جای پوشیدن پالتو ساده از کاپشن  خزدار استفاده کنید. این کاپشن در عین گرم نگه داشتن بدن، فوق‌العاده زیبا و لوکس است. در کنار کاشپن از شلوار جین به همراه نیم بوت و یا بوت بلند استفاده کنید. این استایل به غیر محیط کار و کاربردهای روزانه، مناسب مهمانی‌‎ها و مجالس نیز است. با کاپشن خزدار یک کیف زنانه بَند بلندِ فلزی ست است، پس این مورد را نیز فراموش نکنید.

یقه اسکی عالی است

تیپ زمستانی ایرانی

لباس یقه اسکی

در زیر پالتو خود حتماً یک یقه اسکی زیبا به تن کنید. این لباس در کنار گرم نگه داشتن بدن و گردن، به ایجاد یک تیپ زمستانی دخترانه ایرانی نیز کمک می‌کند. برای داشتن استایل زیباتر می‌توانید دکمه‌های پالتو خود را باز کنید تا یقه اسکی خود را بیشتر نشان دهد. فقط فراموش نکنید که وقتی یقه اسکی به تن دارید، از مقنعه استفاده نکنید، انتخاب بهتر می‌تواند شال و روسری باشد.

[mustread posts=”11482″]

کلاه و دستکش را فراموش نکنید

تیپ زمستانی دختران ایران

کلاه و دستکش بافت

با کلاه‌های رنگارنگ، دستکش و سایر لوازم جانبی زمستانی، تیپ خود را کامل‌تر کنید. به این ترتیب هنوز هم وقتی به بیرون از خانه می‌روید، می توانید همچنان به استایل خود بنازید! حتی می‌توانید شال یا روسری نیز سَر نکنید، و با کلاه موهای خود را بپوشانید. از دستکش چرمی می‌توانید با هر نوع پوششش بالاتنه اعم از کت چرم، کاپشن و پالتو استفاده کنید. توجه کنید که دستکش بافت را با کت چرم ست نکرده باشید!

پالتو رنگی به تن کنید

تیپ زمستانی دخترانه ایرانی

پاتو چهارخونه قرمز و سفید

عمده پوشش زمستانه بسیاری از دختران ایرانی در رنگ‌های تیره خلاصه می‌شود. پس برای یک‌بار هم که شده به دنبال خلاقیت در رنگ‌ها باشید؛ پالتو رنگی با طرح و الگوهای زیبا می‌تواند ظاهر شما به کلی دگرگون کند. نکته مهم این است که اگر پالتو رنگی پوشیدید، سعی کنید شلوار، کیف و لباس خود را به رنگ‌های خنثی (مشکی، سفید، خاکستری) انتخاب کنید تا تمرکز بر روی پالتوی شما باشد.

[products-box id=”173″]

ژاکت بلند را انتخاب کنید

تیپ زمستانی دخترانه ایرانی

ژاکت بلند ساده

پوشیدن یک ژاکت بلندِ پشمی از روی مانتو نازک و یا لباس می‌تواند به ایجاد یک تیپ زمستانی دخترانه ایرانی منجر شود. بافت بلند در عین حال که تداعی‌کننده فصل زمستان است، ظاهری چشمگیر و کژوال دخترانه را ایجاد می‌کند. ژاکت پشمی را با شلوار جین و نیم بوت و حتی کتونی ورزشی نیز می‌توانید سِت کنید. ناگفته نماند، به طرح و الگوی بافت نیز دقت کنید زیرا بر زیبایی ژاکت تأکید بیشتری خواهد داشت.

پوشیدن پانچو را از دست ندهید

تیپ زمستانه دختران ایرانی

پانچو بلند یا کلاه

پوشیدن پانچو می‌تواند انتخابی بسیار جسورانه باشد. برای این منظور بهتر است از پوشیدن مانتو، پالتو یا کاپشن خودداری کنید، و از روی لباس یک پانجو زیبا بپوشید. جنس پانچو ممکن است از پشم و یا هر نوع پارچه دیگری باشد. فقط به خاطر داشته باشید، پانجو استایلی اسپرت است، پس می‌توانید با آن شلور جین، هر مدل نیم بوت، بوت بلند و کتانی ورزشی به پا کنید.

[mustread posts=”6577″]

چرا باید به استایل زمستانه توجه کرد؟

یقیناٌ فصول سرد سال به اندازه فصول گرم، شادابی، رنگ و طراوت ندارند. توجه به استایل دقیقاً به معنای دمیدن گرما و روح تازگی به روزهای سرد و برفی زمستان است. برای توجه به تیپ زمستانی دخترانه ایرانی حتماً به دنبال رنگ‌های شاد باشید، به ندرت از رنگ‌های تیره استفاده کنید. به مدل‌ها، الگوها و طرح‌ها نگاه کنید و ببینید چظور می‌توانید در عین گرم نگه داشتن بدن‌تان، تیپی زیبا و منحصربه فرد ایجاد کنید. در این امتداد، فکری باز داشته باشید و ایده‎‌های جسورانه را به سرعت جذب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *