سبک پوشش, مد و استایل, پیشنهاد سردبیر

تیپ پاییزه دخترانه ایرانی

تیپ پاییزه دخترانه ایرانی

چقدر دختران ایرانی به تیپ پاییزه خود توجه می‌کنند؟ باید بگوییم :«بسیار!» اما همین توجه به استایل فصل پاییز و دنبال کردن آخرین روندهای فشن، آیا می‌تواند منجر به خلق یک تیپ پاییزه دخترانه ایرانی منحصربه فرد شود؟ اگر یک چیز وجود دارد که در فصل پاییز می‌توان به آن دلخوش بود، ترکیب رنگ‌های شاد و الگوهای زیبا در ایجاد استایلی منحصربه فرد است. راز مد پاییزه، پیچیده‌تر کردن کارها نیست، بلکه حفظ سادگی و استفاده از رنگ‌های روشن است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

چند نکته در ست کردن تیپ پاییزه دخترانه ایرانی

ست کردن تیپ پاییزه دخترانه ایرانی

رنگ‌های مناسب برای تیپ پاییزه دخترانه

هوا در طول پاییز سرد می‌شود‌، بنابراین لزومی ندارد حتماً رنگ‌های تیره به تن کنید. بسیاری از بانوان و دختران جوان ممکن است در فصل پاییز دچار سردمزاجی یا افسردگی شوند، بنابراین استفاده از رنگ روشن به کاهش این مشکلات کمک می‌کند. رنگ‌های مناسب پاییز به شرح زیر است:

  • رنگ‌های گرم براساس برگ‌های پاییزی مانند کرم، طلایی، نارنجی، آجری، زرد و طیف رنگی قرمز و قهوه‌ای
  • رنگ‌های کلاسیک مانند قهوه‌ای، خاکستری و سیاه
  • رنگ های به اصطلاح زمینی همانند بژ، سبز جنگلی، سبز روشن و زیتونی
  • رنگ‌های تیره مانند ارغوانی، سرمه‌ای و بنفش کبود

[products-box id=”289″ brand=””]

الگوهای مناسب برای استایل پاییزه دخترونه

الگوهای خاصی وجود دارند که با خصوصیات تیپ پاییزه دخترانه ایرانی همراه هستند. پارچه‌ها با گل‌های گرمسیری روشن و شاد که بیشتر تابستان یا بهار را یادآوری می‌کنند، ممکن است در یک روز بارانی باعث ایجاد شادی کوچکی در وجود زنان شوند. نکته‌ای برای این موضوع وجود دارد:

  • در مهمانی‌ها سعی کنید از لباس و دامن با طرح‌های گل‌دار استفاده کنید. انتخاب شکل و نوع گل ها به علاقه شخصی شما مرتبط است. دامن با زمینه سیاه و گل‌های قرمز به همراه شومیز ساده آجری رنگ، یک تیپ ساده پاییزی دخترانه است.

متریال‌های مناسب برای سبک پوشش پاییزی دخترانه

به دنبال جنس و متریالی باشید که شما را گرم نگه دارند، به ویژه زمانی که در بیرون از خانه هستید. جنس پالتو و پوشش نهایی شما باید از نفوذ سرما جلوگیری کرده و بدن‌تان را گرم نگه دارد؛ همچنین به ایجاد یک استایل زیبای پاییزی نیز کمک کند. متریال‌های مناسب پاییز به شرح زیر است:

  • پالتو: چرم طبیعی، چرم صنعتی، مخمل
  • لباس: نمد و پشم
  • شلوار: جین، کتان
  • کفش: چرم طبیعی، چرم صنعتی و جیر

اصول ست کردن تیپ پاییزه دخترانه ایرانی

اصول ست کردن تیپ پاییزه دخترانه ایرانی

ست کردن لباس، مانتو و پالتو برای استایل پاییزه دخترونه

اگر در مکانی زندگی می‌کنید که روزها هوا گرم است و عصر‌ها سرد می‌شود، می‌توانید چند لایه لباس به تن کنید. یا اصلاً ممکن است هوا همیشه سرد  یا حتی گرم باشد، بنابراین در اینجا چند ایده فوق‌العاده وجود دارد:

  • به همراه لباس زیر که معمولاً تی‌شرت یا زیر پیراهن رکابی است، یک مانتو نازک به همراه پالتو به تن کنید. در روز پالتو را در آورده و در عصرها که هوا سرد می‌شود، پالتو را روی مانتو بپوشید.
  • ژاکت‌ یا لباس‌های بافتنی را روی پیراهن آستین بلند بپوشید، سپس تیپ پاییزی خود را با یک مانتو جلو باز شیک تکمیل کنید.
  • اگر در مکانی زندگی می‌کنید که در طول پاییز هوا متعادل (نه گرم، نه سرد) است، از ژاکت کش باف بلند و پالتو بارونی سبک به جای مانتو یا پالتو ضخیم استفاده کنید.
  • پیراهن‌های زنانه چهارخانه با طیفی از رنگ‌های گرم به همراه شلوار جین، دقیقاً در راستای استایل پاییزه قرار دارد. می‌توانید روی پیراهن چهارخانه یک مانتو جلوباز یا پالتو ساده شیک بپوشید.

ست کردن کفش با نوع پوشش پاییزی دخترانه

پوشیدن نیم بوت زنانه با شلوار جین همیشه انتخاب نخست تیپ پاییزه دخترانه ایرانی است. همچنین، می‌تواند از کفش ورزشی و اسنیکرز نیز استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که شلوار جین می‌تواند تنگ و حتی گشاد باشد، هر کدام استایل خاص خود را دارند. در اینجا چند ایده دیگر آورده شده است:

  • شلوار جین، نیم بوت، مانتو، پالتو و ژاکت بلند با یکدیگر ست هستند.
  • با شلوار جین آبی و سرمه‌ای بهتر اسن نیم بوت مشکی یا قهوه‌ای به پا کنید.
  • شلوار جین مشکی و نوک مدادی با نیم بوت مشکی و نوک مدادی ست است.
  • شلوار جین تنگ یا گشاد را می‌توانید با نیم بوت‌هایی که کمی تا بالای مچ را پوشش می‌دهند ست کنید.
  • شلوار جین تنگ را می‌توانید داخل نیم بوت کرده و یا برای زیباتر شدن استایل، شلوار را چند لایه تا کرده و بالا بزنید.
  • به‌طورکلی، شلوار جین، نیم بوت، مانتو، پالتو و ژاکت بلند با یکدیگر ست هستند.
  • در پوشیدن هر مدل کتونی یا اسنیکرز دخترونه محدودیتی وجود ندارد.

اکسسوری‌های ضروری برای تیپ پاییزه دخترانه ایرانی

برخی از لوازم جانبی به شیک شدن و داشتن یک تیپ دخترونه پاییزی و بسیار منحصربه فرد کمک می‌کنند. انتخاب مناسب اکسسوری‌هایی مانند کیف زنانه، روسری، شال و دستکش نه تنها شما را گرم نگه می‌دارند، بلکه شما را بسیار خوش سلیقه نیز نشان می‌دهند. در اینجا چند ایده خوب بیان شده است:

  • برای روسری بهتر است از رنگ‌های گرم با طرح‌های ساده و یا گل‌دار استفاده کنید. روسری‌های پشمی یا بافتنی فوق‌العاده شیک هستند، ولی کافی است آن‌ها را تنها در هوای بسیار سرد بپوشید.
  • دستکش‌ها در متریال و مدل‌های مختلف در دسترس هستند. برخی از آن‌ها از جیر یا چرم ساخته شده‌اند که به شکل زیپی یا کِشی طراحی می‌شوند. به هر روی یک جفت دستکش مشکی چرمی همیشه انتخابی عالی و لوکس است.
  • استفاده از شال در رنگ‌های ساده و گرم به همراه پالتو و مانتو، به داشتن یک تیپ پاییزه دخترانه بسیار شیک کمک می‌کند. اگر شال خود را رنگی انتخاب کردید، از روسری ساده با رنگ‌های خنثی (مشکی، نوک مدادی) بهره ببرید و بالعکس.
  • انتخاب مدل و رنگ کیف فارغ از قاعده مد است، می‌توانید برای این مورد کیف را با لباس، پالتو و حتی رنگ شال خود ست کنید.

[mustread posts=”11726″]

چند مدل از تیپ پاییزی دخترانه ایرانی

تیپ پاییزه دخترانه

بافت با رنگ‌های شاد پاییزی به همراه نیم بوت قهوه‌ای

 

تیپ پاییزی دخترانه

استفاده از رنگ‌های شاد و خاص پاییز

 

تیپ پاییزه دخترونه

ترکیب رنگی فوق‍العاده و زیبا به همراه کیف

 

بارونی سبک با نیم بوت خاکی، مناسب محیط‌های کاری

 

تیپ پاییزه دخترانه ایرانی خوشگل

ست کردن کتونی سفید با پالتو و خلق یک استایل اسپرت

 

استایل پاییزه دخترانه

پوشیدن یک چکمه متفاوت با یک کُت پاییزی سبک

 

سبک پوشش پاییزه دخترانه

پوشیدن بافت سبک با کفش پاشنه بلند و ست کردن آن با یک کیف طرح گل‌دار

اهمیت توجه به تیپ و استایل پاییزه دخترانه

با اینکه هر یک فصول سال زیبایی‌های مخصوص به خود را دارند، ولی برخی از فصل‌ها همانند پاییز سرشار از رنگ‌ها و الگوهای بی‌مانند است. همین خصوصیات پاییز باعث شده است، این فصل مستعد ایجاد انواع و اقسام استایل‌ها و تیپ‌های دخترانه بسیار شیک باشد. به معنای واقعی، دختران ایرانی در پاییز با آزادی بیشتری به دنبال تیپ‌های متفاوت باشند. یک استایل زیبا در کنار ریزش برگ‌های پاییزی و وزیدن نسیمی خنک، همۀ ما را در حال و هوای پاییز غرق می‌کند.

[faq][faq-item question=”چه نکاتی در تیپ پاییزه دخترانه مهم هستند؟” answer=”برای داشتن یک استایل پاییزه عالی باید به رنگ، الگو، طرح، جنس و هماهنگی لباس، شلوار، کفش و دیگر جزئیات دقت شود.”][faq-item question=”برای تیپ پاییزی دخترونه از چه سبک پوششی می‌توان استفاده کرد؟” answer=”در پاییز می‌توان از انواع مانتو، پالتو، ژاکت، پلیور، بافت، شلوار جین و نیم بوت دخترانه استفاده کرد.”][faq-item question=”مدل تیپ پاییزه دخترانه ایرانی باید الهام از چه چیزی باشد؟” answer=”استایل پاییزه باید سرشار از رنگ و الگوهای زنده باشد، زیرا هدف ایجاد شادی و کاهش اثرات روحی شروع فصول سرد سال است.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *