فرش قرمز, مد و استایل

تیپ کریستیانو رونالدو؛ استایل یک فوتبالیست در دنیای مد

تیپ کریستیانو رونالدو

هنگامی که CR7 در زمین فوتبال حضور ندارد، باید او را در دنیای مد و فشن پیدا کرد. کریستیانو رونالدو امروزه به نمادی از سبک پوشش مردان تبدیل شده است، بسیاری از بزرگ‌ترین پایگاه‌های مد و فشن، او را خوش‌پوش‌ترین مرد زنده حال حاضر جهان می‌دانند. رونالدو چنان چِشم به مد دارد که اکنون در دنیای آن غرق شده است.

استایل و تیپ کریستیانو رونالدو هیچ‌گاه به دور از مد روز نبوده است، او هر زمان که بر روی فرش قرمز است و یا در مراسم مهمی حضور دارد، استایل رسمی را انتخاب می‌کند، یا زمانی که با دوستانش وقت می‌گذراند، تیپ اسپرت می‌زند. شاید بی‌جهت نباشد که کریس در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیشترین دنبال‌کننده را دارد، زیرا او همیشه در حال سورپراز کردن هوادارانش است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

تیپ کریستیانو رونالدو

ما اغلب به این نتیجه رسیده‌ایم که اکثر فوتبالیست‌ها افرادی خوش‌پوش نیستند، آن‌ها پول‌دار ولی در تیپ زدن بسیار بی‌سلیقه‌اند، اما در میان آن‌ها تعداد کمی استثناء نیز وجود دارند.

[mustread title0=”بررسی استایل و تیپ دیوید بکهام” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%88-%d8%aa%db%8c%d9%be-%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%da%a9%d9%87%d8%a7%d9%85/” title1=”خوشتیپ ترین مردان جهان” link1=”https://renoiran.com/blog/%d8%ae%d9%88%d8%b4%d8%aa%db%8c%d9%be-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86/” float=”left”]

کریس رونالدو اهل پرتغال است، به همین دلیل در روزهای نخستین حرفه ورزشی‌اش، اغلب عادت به پوشیدن لباس‌های آزاد داشت. زمانی که در منچستر توپ می‌زد و در انگلستان زندگی می‌کرد، به دلیل هوای سرد مجبور بود چند لایه لباس اضافه‌تر به تن کند. حال زمان زیادی از آن روزها گذشته است، و سبک پوشش کریس تغییرات محسوسی به خود دیده است.

برای داشتن استایل کژوال (معمول و روزمره)، کریستیانو طرفدار پوشیدن شلوار جین و کت اسپرت است. همچنین او با این استایل کفش مردانه قهوه‌ای به پا می‌کند و توصیه ما به شما هم در این است که از انتخاب کفش مشکی برای سِت کردن با استایل سرمه‌ای یا آبی تا می‌توانید اجتناب کنید.

وقتی هوا به سردی می‌رود، CR7 علاقه خاصی برای پوشیدن ژاکت‎های کلاسیک به همراه شلوار جین و نیم‌بوت مردانه دارد. او معمولاً سعی می‌کند به جای انتخاب رنگ‌های سفید یا مشکی، از رنگ‌های نوک مدادی، خاکستری، قهوه‌ای یا زیتونی استفاده کند. او عاشق تُن‌های رنگی خاکی و ترکیب آن با تیپ‌‌های کلاسیک است.

کت و شلوارهای کریستیانو رونالدو

مانند اکثر فوتبالیست‌های مشهور، کریس رونالدو نیز هر از گاهی باید به چندین مراسم رسمی مختلف برود. برای چنین مناسبت‌هایی لازم است نهایت وسواس را انجام داد، زیرا در صورت عدم دقت، باید انتظار دریافت خیل عظیمی از نظرات منفی را داشت. نکته عالی در مورد فوتبالیست‌ها این است که آن‌ها به دلیل داشتن ثروت زیاد، می‌توانند بهترین افراد استایلیست (کسانی که تخصص در انتخاب نوع پوشش دارند) را انتخاب کنند.

اتیپ رسمی کریس رونالدو این موضوع را نشان می‌دهد که اگر به فکر سرمایه‌گذاری در خرید یک دست کت و شلوار هستید، همیشه برای انتخاب رنگ و سهولت در پوشیدن، به دنبال رنگ‌های خنثی باشید؛ خاکستری رنگی عالی برای این مورد است. همچنین سعی کنید در ست کردن کفش با رنگ کت و شلوار نیز نهایت دقت را انجام دهید.

انتخاب کراوات تیره و ساده نه تنها به جذابیت بیشتر کمک می‌کند، بلکه نشان از سبکی کلاسیک دارد. همچنین کراوات پهن کلاسیک‌تر از کراوات باریک است، و سن فرد را کمی بالا می‌برد. به همین دلیل است CR7 معمولاً برای پنهان کردن چهره کودکانه‌اش از کراوات پهن استفاده می‌کند.

کریس همچنین به زدن پاپیون هم علاقه زیادی دارد، او در مراسم توپ طلای سال 2017 با پوشیدن کت و شلوار سرمه‌ای و زدن پاپیون، باز هم نشان داد که تا چه اندازه به این تیپ علاقه دارد. ناگفته نماند، کریستیانو همیشه در زیر کت و شلوار خود، پیراهن سفید به تن می‌کند.

مدل مو کریستیانو رونالدو

به خوبی ثابت شده است که موهای کریستیانو رونالدو در این سال‌ها سهم نسبتاً زیادی از تغییرات را به خود دیده است، برخی خوب و برخی نیز چندان راضی‌کننده نبوده‌اند. اما تنها چیزی که می‌توان گفت این است که: «او مایل به امتحان کردن هر مدل مو است و تمایل به تغییر آن با آخرین روندهای مد دارد.»

به طورکلی، کریستیانو دوست دارد موهایش را کوتاه نگه دارد، به شکلی که همیشه کنارهای موی خود را کوتاه‌تر از روی مو نگه می‌دارد. کریس از طرفداران استفاده از واکس مو است و معمولاً جلوی موهایش را با واکس به عقب حالت می‌دهد.

در واقع سبک موهای CR7 از زمان حضورش در رئال مادرید تا یوونتوس، تقریباً در یک مدل خاص بوده، با این تفاوت که در اسپورتینگ لیسبون و سپس منچستریونایند، موهای او اغلب بلند‌تر  و شلخته‌تر بود؛ حتی کمی هم «پوشت مو» داشت.

چگونه همانند کریستیانو رونالدو تیپ بزنیم؟

کریس رونالدو مردی است که نمی‌ترسد از استایل سنتی خود بیرون بیاید، او در تمام این سال‌ها سعی کرده سبک‌های مختلف را امتحان و به برخی از آنها وفادار باشد. گوشواره‌های کریستیانو رونالدو به همراه خط لباس CR7 او با همکاری نایکی هم اکنون در بازارهای جهانی به فروش می‌رسند.

کریستیانو رونالدو عاشق پوشاک چسبان با رنگ‌ها و الگوهای جسورانه است، بنابراین اگر می‌خواهید از تیپ کریستیانو رونالدو تقلید کنید، پس از تغییر سبک و سیاق نوع پوشش خود خجالت نکشید و سعی کنید استایل‌های گوناگون را امتحان کنید. در پایان می‌توانید از راهنمایی زیر استفاده کنید:

  • رنگ‌های مختلف را امتحان کنید.
  • از سبک پوششی تبعیت کنید که شما را باریک‌تر نشان‌دهد، برای این منظور از شلوار و پیراهن چسبان حتماً فیت بدن‌تان باشد.
  • سبک موهایتان را تغییر دهید و هر چند وقت یکبار مدل متفاوتی را امتحان کنید.

«من کمال‌گرا نیستم، اما دوست دارم احساس کنم که کارها به خوبی انجام شده است. مهمتر از این، احساس بی‌پایانی برای یادگیری، پیشرفت و تحول دارم، نه تنها برای اینکه مربی و هواداران را خوشحال کنم، بلکه از خودم نیز راضی باشم»  کریستیانو رونالدو

کوتاه درباره برند CR7

کریستیانو رونالدو فقط یک چهره مشهور روی جلد مجله Vogue یا سفیر برند کفش‌های نایک نیست. او اکنون مالک برند شخصی خود CR7 است که شامل کفش، جوراب، لباس زیر و موارد دیگر است. رونالدو بوتیک مد خود را در سال 2006 در جزیره مادیرا در پرتغال، جایی که به دنیا آمد و بزرگ شد، آغاز کرد. در سال 2008، وی با انتقال آن به لیسبون، تجارت خود را گسترش داد.

لباس زیر CR7

در نوامبر 2013 ، رونالدو با JBS Textile Group که یک سازنده اسکاندیناوی و همچنین ریچارد چای، طراح لباس مستقر در نیویورک، همکاری کرد تا طیف وسیعی از خط لباس زیر و جوراب خود را طراحی کند. او بارها و بارها به عنوان مدل برای برندش جلوی دوربین عکاسان رفته است. سال 2017 ، دومین مجموعه لباس زیر او در 7 شهر مختلف جهان از جمله نیویورک راه‌اندازی شد.

مجموعه پیراهن، کفش و جوراب

در ژوئیه سال 2014، او همچنین پیراهن و کفش پریمیوم برند خود را راه‌اندازی کرد. در همان سال، کریس همچنین مجموعه‌‎ای از کفش‌های مخصوص برای کودکان، یعنی CR7 Junior را که با رنگ‌های تزئینی ساخته شده بود را به بازار عرضه کرد تا متناسب با مشتریان نوجوانش باشد.

عطر کریستیانو رونالدو

در سال 2015، او همچنین از همکاری‌اش با Eden Perfumes برای انتشار مجموعه عطرهای خود خبر داد. جدیدترین پیشرفت او در سال 2017 بود، زمانی که رونالدو با مجموعه پوشاک جین و پیراهن CR7 توانست یک قدم دیگر در دنیای مد جلوتر رفت.

کلام آخر

کریس می‌داند که نماد مد در بین جوانان است، بنابراین او معیارهای مخصوص خود را برای طرفدارانش به ارمغان آورد. تیپ کریستیانو رونالدو منحصربه فرد، راحت و انعطاف‌پذیر است و در عین حال او را شیک جلوه می‌دهند. خوشتیپ بودن او با خط تولید برندش، بیش از هر زمان دیگر نشان دهنده تکامل او در نوع سبک پوشش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *