اخبار رنو

حراج شب یلدا

حراج شب یلدا در سال‌های اخیر به قدری محبوب شده است که بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه‌های اینترنتی با ارائه تخفیف‌های ویژه اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند. در امتداد این موضوع، حراج شب یلدا از یک سو جهت انجام آئین‌های باستانی و از سویی دیگر فرصتی برای خرید محصولات مناسب با تخفیف بالا می‌باشد که به خوبی در میان مردم جاافتاده است. به همین دلیل می‌توان دلایل قانع کننده‌ای برای تکاپوی بیشتر مردم در این روز را مورد بررسی قرار داد، اما پرسش اساسی در این است که: «چطور می‌توان در حراج شب یلدا موفق عمل کرد؟» با کیف و کفش رنوهمراه باشید.

حراج شب یلدا

حراج شب یلدا

تبلیغات گسترده خرید در شب چله را می‌توان فرصتی مناسب برای تهیه محصولات مورد نیاز دانست. درست است که روحیه معنوی طولانی‌ترین شب سال بهتر است با موضوعات مادی گره نخورد، ولی وجود تخفیف‌های یلدایی می‌تواند برای برخی از افراد مفید واقع شود.

ما نیز موافق این موضوع هستیم که به جای آنکه تمام روز را در مراکز خرید برای تهیه محصول سپری کرد! باید در این شب گرمای حضور اعضای خانواده و عزیزانی که دوستشان داریم تا انتهای شب گرامی داشته شود و اسباب شور و شادی باشد.

[products-box id=”86″]

اما می‌خواهیم بگوییم: «با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کردن اهداف می‌توان در حراج شب چله هم در کنار خانواده بود و هم خرید موفقی را تجربه کرد.» برای پرداختن به این مهم نکات زیر را در نظر بگیرید:

برنامه‌ریزی داشته باشد

در حراج شب یلدا برنامه‌ریزی داشته باشید! همه کارهای خود را به روز یلدا معطوف نکنید، زیرا تخفیف‌های یلدا اغلب از یک هفته قبل شروع می‌شوند. پس ضروری است نخست با ایجاد لیستی از نیازها و مقدار بودجه خود، فرآیند خرید را بهینه کنید. ساعات خاصی از روز به جستجو بپردازید، نیاز نیست تمام وقت خود را در فروشگاه‌ها و وبسایت‌های اینترنتی سپری کنید.

برندها و فروشگاه‌های مورد علاقه خود را شناسایی کنید تا جهت صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، بتوانید تنها به سراغ موارد دلخواه‌تان بروید. عدم داشتن برنامه ریزی صحیح باعث می‌شود زمان زیادی را برای پیدا کردن محصولی خاص در ترافیک خیابان‌ها سپری کنید و در پایان بدون دست یافتن به هدف خود، از خرید خسته شوید.

حراج شب یلدا

تحقیقات خود را انجام دهید

دانستن اینکه آیا واقعاً خرید خوبی داشته‌اید، گاهی اوقات واقعاً دشوار است. بهترین راه‌‎حل این است که نخست کارهای روزانه خود را انجام دهید و سپس به جستجوی محصولات و مقایسه قیمت‌ها بپردازید.  این به نظر کمی پیچیده‌تر از آنچه هست به نظر می‌رسد، اما اگر لیستی از کالاهایی را که دوست دارید را تهیه کنید، می‌توانید تحقیقات خود را قبل از رفتن به مغازه به صورت آنلاین در خانه انجام دهید.

بررسی‌های شما می‌تواند شامل شناخت محصول مورد نظر، قیمت و مکان خرید باشد. به هر نحوی ممکن است محصولی که شما می‌خواهید را نتوانید در فروشگاه اینترنتی پیدا کنید، یا حتی قیمت محصول مورد شما در وبسایت اینترنتی ارزان‌تر از مغازه است. اگر تحقیقات به شیوه‌ای صحیح انجام گیرد، مسیر خرید شما روشن‎تر از قبل خواهد بود.

[products-box id=”175″]

از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

برای اطلاع از زمان شروع حراج شب یلدا، محصولات تخفیف خورده، شرایط خرید و هرگونه مورد دیگر، شبکه‌های اجتماعی می‌توانند بهترین راه‌حل برای آگاهی از فروش ویژه در یلدا باشد. در این میان، دنبال کردن پیج‌های مرتبط با نوع محصول شما در اینستاگرام می‌تواند سریع‌ترین راه ممکن باشد.

همچنین می‌توانید از کانال‌های تلگرم نیز برای پیگیری نیازهای خود بهره ببرید. اما به طورکلی می‌توانید قبل از حضور در فروشگاه، از شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع از موجودی و پرسش‌های دیگر در مورد محصول درخواستی خود استفاده کنید. در اینستاگرام به دایرکت رجوع و پرسش خود را مطرح کنید.

خرید اینترنتی را در اولویت قرار دهید

به طور پیش فرض می‌توان خرید در زمان حراج شب یلدا را مختص فروشگاه‌های آنلاین دانست. زیرا این وبسایت‌ها در کنار ارائه بازه گسترده‌ای از محصولات، منجر به داشتن خریدی آسان می‌شوند. شما دیگر مجبور به طی مسافتی طولانی نیستید، تنها با چند کلیک می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

ممکن است برای خرید کیف زنانه به مرکز تهران بروید، مدت زمانی که برای این مورد صرف خواهید کرد، ممکن است به افزایش هزینه‌های رفت و آمد بیافزاید. ترافیک و آلودگی هوا از سویی دیگر باعث خستگی ذهنی شما نیز می‌شود. پس وقتی می‌توان در محیط خانه از فواید خرید آنلاین بهره‌مند شد، چرا سریعاً دست به کار نمی‌شوید؟

[products-box id=”87″]

برای خرید در حراج شب یلدا به کجا برویم؟

پیدا کردن جایی مناسب برای خرید در حراج شب چله از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. مراکز خرید فیزیکی در تهران را می‌توان به بازار بزرگ تهران، چهار راه استانبول، میدان فردوسی، خیابان هفت حوض، مجتمع تجاری کوروش، پالادیوم، تیراژه، میلاد نور و مجتمع تجاری قائم اشاره کرد.

در بستر اینترنت نیز می‌توان گفت اکثر وبسایت‌های آنلاین برای این روز شرایط فروش ویژه یلدا را فراهم کرده‌اند. اما ضروری است برحسب اعتبار فروشگاه و نیازهای خود، وبسایت مورد نظر را برای خرید شب یلدا انتخاب کنید. در این میان، همچنین خدمات و خط مشی‌های فروشگاه آنلاین را نیز بررسی کنید تا خرید مطمئن‌تری داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *