سبک پوشش, مد و استایل

لباس مجلسی بنفش با چه کفشی ست می‌شود؟

ست لباس بنفش با کفش

با لباس مجلسی بنفش چه کفشی بپوشیم؟ (?What Color Shoes to Wear With a Purple Dress) از آنجا که بانوان از ست کردن و پوشیدن لباس‌های رسمی بنفش لذت بسیاری می‌برند، زمان آن رسیده است که به پرسش مطرح شده پاسخی جامع دهیم. نخست باید گفت: «انتخاب کفش مناسب برای لباس مجلسی بنفش به مدل و رنگ آن بستگی دارد، سپس باید بررسی کرد آیا رنگ لباس، بنفش تیره، بنفش روشن، بادمجانی یا اصلاً به رنگ اسطوخودوسی است!»

خُب، ما در این مقاله با معرفی مدل‌ها و رنگ‌های مناسب کفش پاشنه بلند جهت ست شدن با لباس مجلسی بنفش مطالبی را بیان می‌داریم. پس هر وقت به مراسم مهمی مانند عروسی دعوت شدید و هوس پوشیدن لباس بنفش را کردید، باید به شما تبریک بگوییم! زیرا زمانی که پا به مراسم بگذارید، چشم‌ها بی‌اختیار شما را دنبال خواهند کرد؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

لباس بنفش با کفش مشکی

ست لباس بنفش با کفش مشکی

ست لباس بنفش با کفش مشکی

احتمال دارد که شما یک جفت کفش زنانه مشکی در کمد لباس خود داشته باشید. کفش مشکی در عین حال که بسیار شیک است، همچنین به شما کمک می‌کند زمانی که هیچ کفش دیگری با رنگ متفاوت ندارید، بسیار کاربردی باشد. در واقع، کفش سیاه تقریباً با هر نوع طیف رنگی لباس بنفش ست است، اما پیشنهاد ما این است که کفش مشکی را بنفش معمولی، تیره و بادمجانی ست کنید. در این حالت هم ظاهر کفش و هم ظاهر لباس به خوبی خود را نشان می‌دهند.

رنگ مشکی معمولاً برای زمستان مناسب‌تر از تابستان است، اما به طورکلی هیچ قانون سختی درباره این موضوع وجود ندارد. مدل کفش نیز می‌تواند پاشنه‌دار با بَند بلند که دور ساق پا پیچیده می‌شود و یا یک مدل پاشنه بلند جلو باز انتخاب شود. اگر هم می‌خواهید استایل خود را بی‌نهایت جذاب نشان دهید، کیف زنانه مدل کلاچ زرد یا نارنجی روشن بسیار هیجان‌انگیز است. اگر کیفی به این رنگ‌ها ندارید، کیف سفید یا مشکی را انتخاب کنید.

[products-box id=”171″]

لباس بنفش با کفش نقره‌ای

ست لباس بنفش با کفش نقره ای

ست لباس بنفش با کفش نقره ای

کفش نقره‌ای با لباس مجلسی بنفش، در عین حال که با هر نوع طیف رنگی بنفش ست است، بسیار جذاب و فریبنده نیز می‌باشد. کفش نقره‌ای متالیک (براق) با لباس مجلسی بنفش روشن برای دختران جوان و بنفش بادمجانی برای بانوان میانسال انتخاب‌های مناسب‌تری هستند. با این حال، کفش پاشنه بلند نقره‌ای برعکس کفش مشکی که مناسب همه سنین است، با استایل جوانان بیشتر تطابق دارد، زیرا نشان از زرق و برق دوران جوانی دارد.

مدل کفش را بهتر است از صندل زنانه پاشنه‌دار بَندی یا مدل‌هایی که جلوی پنجه آنها کاملاً بسته هستند انتخاب کنید. بسیار مهم است که کفش نقره‌ای رنگ را با جواهرات نقره‌ای ست کنید. این حالت به داشتن یک استایل یکپارچه و هماهنگ کمک می‌کند. در انتخاب کیف نیز مدل کلاچ در رنگ‌های سفید، سیاه، صورتی یا بژ به خوبی با لباس و کفش ترکیب می‌شود.

[mustread title0=”ست کردن رنگ کفش با لباس برای بانوان” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b1%d9%86%da%af-%da%a9%d9%81%d8%b4-%d8%a8%d8%a7-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86/”]

لباس بنفش با کفش سفید

ست لباس بنفش با کفش سفید

ست لباس بنفش با کفش سفید

بسیاری از زنان ست کردن لباس مجلسی بنفش با کفش سفید را دوست دارند. این استایل ظاهری تمیز و اغلب مرتب را تداعی می‌کند و نشان دهنده روحیه جوان فرد است. سفید با طیف‌رنگی بنفش روشن هماهنگ است. شما می‌توانید صندل سفید را انتخاب کنید اما اگر لباس شما به رنگ بنفش روشن باشد. اگر بنفش تیره یا بادمجانی به تن دارید، بهتر است رنگ دیگری را انتخاب دیگری کنید، زیرا کنتراست رنگی خیلی زیاد خواهد بود.

رنگ سفید معمولاً در تابستان مناسب‌تر از هر فصول دیگر است، اما این مورد هم دیگر یک قاعده کلی محسوب نمی‌شود. در تعیین کیف می‌توانید مدل‌های کلاچ و دستی کوچک را در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، بژ و مشکی یا با یک سایه روشن‌تر با تیره‌تر نسبت به رنگ لباس ست کنید. حتی دختران جوان، کیف را می‌توانند به رنگ‌های نارنجی یا زرد نیز برای داشتن استایلی جسورانه انتخاب کنند.

لباس بنفش با کفش بژ و گلبهی

ست لباس بنفش با کفش بژ و گلبهی

ست لباس بنفش با کفش بژ و گلبهی

کفش به رنگ بژ اغلب مورد علاقه بانوانی است که به دنبال داشتن تیپ و استایل متفاوت هستند. بژ یکی از بهترین رنگ‌ها برای ست شدن با لباس مجلسی بنفش است. همچنین رنگ گلهبی نیز انتخابی بی‌مانند است. برای دختران جوان پیشنهاد ما انتخاب رنگ گلبهی و برای بانوان میانسال رنگ بژ است. اما اگر می‌خواهید کفش با رنگ پوست بدن‌تان مطابقت داشته باشد، یک کفش به رنگ پوست و ست کردن آن با لباس بنفش، ترکیبی بسیار هیجان‌انگیز است.

در انتخاب مدل کفش دست‌تان باز است، از مدل‌های پاشنه بلند بَند‌دار گرفته تا بوت ساق بلند زنانه و صندل تخت، هر کدام از این کفش می‌توانند استایلی شیک و منحصربه فردی را ایجاد کنند. برای تعیین کیف نیز می‌توانید به سراغ‌های مدل‌های کلاچ یا دستی صورتی، مشکی یا سفید بروید، اما گاهی اوقات رنگ‌های زرد و نارنجی نیز ظاهری جسورانه و متفاوت ایجاد می‌کنند.

لباس بنفش با کفش طلایی

ست لباس بنفش با کفش طلایی

ست لباس بنفش با کفش طلایی

لباس مجلسی بنفش با کفش‌های طلایی رنگ، ظاهری جذاب ایجاد می‌کند، اما نسبت به رنگ بژ یا رنگ پوست، براقیت و کنتراست بیشتری دارند. کفش‌های طلایی به دلیل ظاهر لوکس و پر زرق و برق‌شان، باعث افزایش درخشش و زیبایی استایل شما می‌شوند. کفش طلایی با کلیه طیف‌های رنگی بنفش ست است و مناسب همه سنین بوده و قابل استفاده در همه فصول سال نیز می‌باشد.

در انتخاب کفش نیز می‌توانید به مدل‌های پاشنه بلند ساده، صندل‌های پاشنه‌دار بَندی و هر مدل جذاب دیگری فکر کنید. برای کیف نیز می‌توانید به سراغ مدل‌های کلاچ با ظاهری ساده و به رنگ‌های سفید یا بژ بروید. ناگفته نماند، برای هماهنگی بیشتر در این نوع استایل، بهتر است از جواهرات طلایی استفاده کنید.

[products-box id=”173″]

لباس بنفش با کفش قرمز

ست لباس بنفش با کفش قرمز

ست لباس بنفش با کفش قرمز

اضافه کردن رنگ قرمز به لباس مجلسی بنفش می‌تواند ایده‌ای خارق‌العاده باشد، اما نه برای همه رنگ‌های بنفش! بهترین رنگ در طیف رنگی بنفش برای ست شدن با کفش قرمز می‌تواند رنگ بادمجانی روشن یا ارکیده‌ای باشد. این دو رنگ هم برای دختران جوان و هم زنان میانسال مناسب می‌باشند. همچنین برای هماهنگی بیشتر، لباس شما می‌تواند دارای رگه‌هایی از رنگ قرمز یا طرح‌های گل‌دار نیز باشد.

مدل‌های پاشنه بلند ساده، صندل‌ها و حتی بوت ساق بلند نیز برای تعیین کفش می‌توانند گزینه‌هایی عالی باشند. کیف را نیز می‌توانید در مدل کلاچ به رنگ‌های مشکی، بژ، صورتی و یا به رنگ کفش که همان قرمز است انتخاب کنید. حتی یک کیف کلاچ طلایی رنگ نیز می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز به نظر برسد!

[mustread title0=”لباس مجلسی مشکی را با چه کفشی ست کنیم؟” link0=”https://renoiran.com/blog/%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%ac%d9%84%d8%b3%db%8c-%d9%85%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%da%86%d9%87-%da%a9%d9%81%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f/”]

رنگ‌های دیگر:

لباس بنفش با کفش بنفش: لباس مجلسی بنفش با کلیه کفش‌ها به رنگ بنفش ست است. در این مورد هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب مدل و رنگ وجود ندارد.

لباس بنفش با کفش آبی: ترکیب لباس مجلسی بنفش با کفش آبی کمی سخت است، ولی اگر لباس به رنگ بادمجانی یا دارای رگه‌هایی از رنگ آبی باشد، قابل ست شدن است.

لباس بنفش با کفش سبز: این دو با یکدیگر ست نیستند.

لباس بنفش با کفش زرد: به دلیل آنکه بنفش با رنگ زرد مکمل یکدیگر هستند، پس کاملاً با دیگر ست هستند.

لباس بنفش با کفش نارنجی: بهتر است لباس را به رنگ بنفش معمولی (نه روشن و نه تیره) و کفش را نیز به رنگ نارنجی معمولی انتخاب کنید.

اهمیت ست کردن لباس مجلسی بنفش با کفش

ست لباس بنفش با کفش پاشنه بلند

اگر به لباس رسمی بنفش علاقه دارید و می‌خواهید برای آن کفش مناسبی پیدا کنید، بازه انتخاب‌های شما زیاد خواهد بود. این کار به اندازه کافی ساده است تا زمانی که شما چند قانون کلیدی مرتبط با مد و استایل را بدانید. این قوانین به شما کمک می‌کنند تا بدانید چه رنگ و چه مدل کفش را باید با لباس بنفش ست کرد.

در پایان به تیپ و استایل خود اهمیت دهید، ترکیب هر رنگ لباس با کفش نمی‌تواند ظاهری مناسب ایجاد کند، رنگ‌ها نباید در تضاد بلکه در تکامل با یکدیگر حرکت کنند و به عبراتی باید رنگ درست را در جای درست قرار داد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *