برندها و طراحان, مد و استایل

چرم نیلا ؛ برند باکیفیت ایرانی

چرم نیلا

جستجو برای یافتن یک برند ایرانی باکیفیت در بازار امروز کشور به قدری دشوار شده است که کار را به جایی کشانده است برخی از تولیدکنندگان دست به ساخت محصولاتی کرده‌اند که هم از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و هم قیمت مناسبی دارند. چرم نیلا (Nila) درواقع یکی از تولیدات جدید کشور است که توانسته در مدت زمان کوتاهی به سرعت مورد توجه خریداران ایرانی قرار گیرد. اما چه ویژگی‌هایی باعث شده است تا برند نیلا این چنین جای خود را سبد خرید مردم باز کند، موضوعی است که در این مقاله مورد بحث قرار می‌گیرد؛ با مارکومد همراه باشید.

برند نیلا چیست؟

نیلا (Nila)

نیلا (Nila)

چرم نیلا با بهره‌گیری از بهترین طراحان و تجهیزات ساخت، فعالیت خود را از سال 1398 با تولید کفش و کیف شروع کرد. این مارک ایرانی که هدفش تولید محصولات لوکس و در عین عامه‌پسند است، توانسته به خوبی بر روی کیفیت و طراحی محصولات خود کار کند. نیلا بازه گسترده ای از انواع کفش مردانه، زنانه و بچه گانه تولید می‌کند و در آینده نزدیک بر روی تولید کیف زنانه و مردانه نیز تمرکز خواهد کرد. همچنین، نیلا توانست اولین شعبه خود را در پاساژ تیراژه 2 بر روی عموم مردم باز کند.

ویژگی‌های چرم نیلا

انواع کفش نیلا

کفش پاشنه‌دار نیلا

همان‌طور که در بالا بیان شد، برخی از مهمترین ویژگی‌های نیلا که در راستای نیازهای مردم بنا گشته است، باعث پیشرفت سریع این برند در نزد مردم شده است. این مشخصات شامل موارد زیر هستند:

  • کیفیت بالای تولید
  • تنوع گسترده در انواع محصولات
  • استفاده از متریال با دوام مانند چرم
  • قیمت مناسب و امکان خرید برای عموم مردم
  • طراحی جدید و زیبای محصولات
  • توجه سایز و قالب صحیح کفش براساس فرم پاها
  • کیفیت بالا و نرم بودن آستر داخلی کفش‌ها
  • دوام بالای زیره کفش‌ها جهت مقاومت در برابر سایش و خرابی
  • گارانتی خدمات مشتری

[mustread posts=”12515″]

انواع کفش نیلا

ویژگی‌های چرم نیلا

کفش اسپرت نیلا

برند نیلا دارای تنوع گسترده‌ای در انواع کفش‌های مردانه، زنانه و بچه گانه به شرح زیر است:

کفش روزمره نیلا

این کفش‌ها برای استفاده روزانه در زمان طولانی تولید شده‌اند. هر بخش از این کفش‌ها از رویه گرفته تا زیره از متریال باکیفیت ساخته شده است. خریداران می‌توانند از این کفش‌ها برای استفاده در محیط کار، گشت و گذار در شهر و بسیاری از فضاهای دیگر استفاده کنند. نیلا برای مردان، زنان و کودکان کفش‌های روزمره تولید می‌کند.

کفش ورزشی نیلا

همان‌طور که در نامش پیداست، این کفش‌ها مخصوص زمان ورزش و تمرین هستند. انعطاف‌پذیری بالا و کیفیت مناسب باعث شده است کفش‌های ورزشی نیلا برای دویدن، پیاده‌روی و استفاده در باشگاه عالی باشند. هم برای مردان و هم زنان و کودکان، نیلا کفش ورزشی تولید می‌کند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش نیلا” link=”https://renoiran.com/brand/nila/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

کفش رسمی نیلا

یقیناً خرید کفش رسمی مردانه یا کفش پاشنه بلند زنانه انتخاب بی‌چون و چرای همه مردان و زنان است. زیبایی و کیفیت کفش‌های مجلسی نیلا باعث شده‌اند برای موقعیت‌های مختلف اعم از مجالس، مهمانی‌ها و فضاهای اداری انتخابی فوق‌العاده باشند. تنوع گسترده در طراحی نیز به خریداران کمک می‌کند تا بتوانند براساس سلیقه و نیاز خود، کفش مناسب را انتخاب کنند.

نیم بوت نیلا

برای فصول سرد سال نیز چرم نیلا بیکار ننشسته است، تولید انواع متفاوت نیم بوت زنانه دست خریداران را به کلی باز نگه داشته است. کیفیت بالای رویه و زیره نیم بوت‌های نیلا باعث می‌شود این کفش‌ها در برابر نفوذ آب و سرما مقاومت بالایی داشته باشند. بنابراین بدون نگرانی بابت سرما، می‌تواند از پوشیدن بوت‌های نیلا نهایت لذت را ببرید.

[mustread posts=”12681″]

اهمیت خرید کفش ایرانی مناسب

مسلماً با وجود مشکلات عدیده در بازار تولید داخل، به سختی می‌توان برند ایرانی باکیفیتی را پیدا کرد. اما برخی از برندهای موجود در بازار توانسته از این محدودیت‌ها بیرون بیایند و در راستای نیازهای عموم مردم حرکت کنند. حال با توضیحاتی که در بالا بیان شد می‌توان به آسانی به این نتیجه رسید که چطور برند ایرانی نیلا توانسته در زمانی کوتاه خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کفش ساخت ایران تبدیل کند.

[products-box id=”” brand=”711″ number=”20″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *