بررسی و خرید

کفش زنانه ارزان

کفش زنانه ارزان

[products-box id=”86″ title=”جدیدترین کفش‌های زنانه ارزان” number=”20″]

آیا به دنبال کفش زنانه ارزان قیمت (Cheap women’s shoes) هستید؟ و دقیقاً نمی‌دانید چه مواردی را باید در هنگام خرید اینترنتی یا حضوری در نظر بگیرید؟ به طور کلی، خرید کفش‌های ارزان جدید، چه اینترنتی و یا چه حضوری، آن‌طور که دیگران فکر می‌کنند کار ساده‌ای نیست، زیرا از طرفی تکلیف ما از خرید کفش مارک‌دار و برند مشخص است: «پول بیشتر دهید، کفش باکیفیت بخرید.»

ولی در مورد انتخاب کفش زنانه ارزان باید دقت بیشتری کرد، زیرا نباید کیفیت زیرسایه قیمت به کل فراموش شود. به این معنا که باید بین کیفیت و قیمت هماهنگی ایجاد کرد و به دلیل ارزان بودن کفش، کیفیت را فدا نکرد. این مورد درباره هر نوع کفش مخصوص بانوان اعم از: پاشنه بلند، کتانی ورزشی، صندل یا بوت کاملاً صادق است.

با این حال، به هیچ عنوان نگران نباشید، با در نظر گرفتن برخی از موارد مهم، می‌توانید بر حسب بودجه پیشنهادی خود کفشی مناسب را خریداری کنید. بنابراین این راهنمای خرید را به طور کامل مطالعه کنید؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

نکاتی مهم در خرید کفش زنانه ارزان

به طور کلی انتخاب کفش ارزان زنونه به معنای داشتن محصولی با کیفیت پایین نیست، در برخی از موارد ممکن است برچسب ارزانی به معنای تخفیف ویژه برندی معروف باشد. در امتداد همین موضوع موارد زیر را در خاطر نگه دارید:

1- از کجا کفش زنانه ارزان بخریم؟

از کجا کفش زنونه ارزان بخریم؟

مکان و محل خرید کفش زنانه و دخترانه بسیار مهم است؛ مسلماً زمانی که بازار بزرگ تهران را برای خرید کفش انتخاب می‌کنید، به ندرت می‌توانید کفشی باکیفیت را خریداری کنید، هر چند اگر کفش ممکن است قیمت پایینی داشته باشد.

وقتی با چند کلیک ساده وارد وبسایت تخصصی فروش کیف و کفش می‌شوید و طیف گسترده‌ای از انواع برندهای مطرح کفش زنانه که تخفیف خوبی نیز دارند را مشاهده می‌کنید، مگر می‌توانید دست خالی فروشگاه را ترک کنید؟

نتیجه نهایی این نیست که حتماً از وبسایت‌های فروش اینترنتی کفش خریداری کنید، بلکه در نظر گرفتن این موضوع است که پول خود را در خرید محصولی مناسب هزینه کنید، حال فروشگاه اینترنتی باشد یا به صورت فیزیکی و خرید حضوری از مغازه!

2- به تخفیف‌های فصلی توجه کنید

فروش ویژه کفش زنانه ارزان قیمت

بسیاری از فروشگاه اینترنتی و فیزیکی در طول سال و در فصول خاص اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه با عنوان «حراج آخر فصل» می‌کنند. جشنواره فروش ویژه فرصتی عالی برای خرید کفش با قیمت پایین‌تر است.

فروشگاه‌ها از این واقعیت بهره می‌برند و به خوبی می‌دانند که افراد در طول سال و در چه روزهایی اقدام به خرید می‌کنند، معمولاً در بازار ایران این مورد به روزهای نزدیک به عید نوروز قوت می‌گیرد. به همین دلیل رقابت بین فروشگاه‌ها در ارائه تخفیف‌های خوب جهت جذب مشتری بالا می‌گیرد.

همچنین می‌توانید روزهای مهم سال را برای خرید کفش ارزان در نظر بگیرید، برای مثال: عید نوروز، شب یلدا، روز پدر و مادر و دیگر روزهای مهم سال. بازار فروش کفش زنانه در این روزها پر از تخفیف‌های هیجان‌انگیز است و یقیناً برای هر نوع بودجه‌ای محصولی برای فروش وجود دارد.

نکته: در وبسایت‌های اینترنتی بخشی به عنوان عضویت در خبرنامه وجود دارد که با درج ایمیل و عضویت در آن می‌توانید از تخفیف‌های فروشگاه مورد نظر مطلع شوید.

3- مدل‌های قدیمی‌تر را انتخاب کنید

بسیاری از فروشگاه‌هاس فیزیکی و اینترنتی به منظور فروش مجموعه یا کالکشن قدیمی کفش‌های زنونه خود اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه می‌کنند. هدف آنها فروش محصولات قدیمی و جذب مخاطب هدف است.

خاطر نشان نماییم که کالکشن قدیمی به معنای محصولات کهنه یا از مد افتاده نیست، برندهای مطرح بازار در طول سال مجموعه جدیدی از کفش‌های خود در طرح‌ها و مدل‌های خاص را بر حسب نیازهای مردم ارائه می‌دهند. بنابراین، مجموعه قدیمی همان مدل‌های چند ماه گذشته برند مورد نظر است.

در واقع این شرایط موقعیتی عالی برای خرید کفش زنانه ارزان است، مدل‌های 6 ماه یا 1 سال قبل هنوز در مُد قرار دارند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر کفشی باکیفیت و مدلی زیبا را خریداری کنید.

4- جنس کفش همیشه حرف اول را می‌زند

کفش چرمی همیشه در همه زمان‌ها بهترین جنس و متریال ساخت کفش است. همه ما به خوبی می‌دانیم که چرم طبیعی همه ویژگی‌های کفشی خوب اعم از: راحتی، نرمی، انعطاف‌پذیری و دوام را در خود دارد، ولی این را هم می‌دانیم که چرم گران است، به همین دلیل در خرید آن صبر می‌کنیم و سراغ متریال دیگری می‌رویم.

انتخاب بعدی می‌تواند جیر باشد، اما این متریال به غیر از قیمت پایینش نسبت به چرم طبیعی، آیا برای هر نوع استایلی مناسب است؟ بسیاری از بانوان برای مراسم رسمی به دنبال کفش مجلسی چرمی هستند و معمولاً از خرید کفش جیر اجتناب می‌کنند. با این حال، بین چرم طبیعی و جیر، کفش جیر ارزان‌تر است.

متریال دیگری که در ساخت کفش زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرم مصنوعی است. با اینکه چرم مصنوعی کیفیت و دوام چرم طبیعی را ندارد، ولی قیمتش بسیار پایین‌تر از چرم طبیعی است. در نتیجه از نظر ارزانی به ترتیب چرم مصنوعی، جیر و چرم طبیعی دسته بندی می‌شوند.

کفش‌های زنانه تنوع بسیاری دارند، برخی از آن‌ها برای موقعیت‌های رسمی و برخی دیگر برای استفاده‌های روزانه مناسب هستند. مدل کفش تا حدودی تابع قیمت نیست، بلکه همانطور که در بالا بیان کردیم، کیفیت مقدار قیمت را تعیین می‌کنید.

در بازار ممکن است یک کفش مجلسی پاشنه‌بلند ارزان‌تر از یک کفش روزمره باشد؛ ولی موردی که در اینجا مهم است شناخت درست مدل کفش است. اینکه بانوان به درستی بدانند یک کفش پاشنه بلند 10 سانتی یا مدل دیگری با پاشنه 4 سانتی برای چه موقعیت‌های مناسب است، می‌توانند در زمان خرید هوشمندانه‌تر عمل کنند و دقیقاً کفشی که می‌خواهند را بدست آورند.

انواع کفش زنانه

انواع کفش زنانه ارزان

کفش تخت روزمره: در میان انواع مختلف کفش، کفش تخت روزمره با طراحی ساده‌اش بسیار راحت و سبک است. بنابراین، اگر برای استفاده روزانه به دنبال کفشی هستید که در عین راحتی، زیبا نیز باشد، این مدل از کفش‌های زنانه بهترین انتخاب هستند.

کفش پاشنه‌بلند: هر بانویی حتماً چند جف کفش پاشنه‌‎بلند در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف دارد، به این دلیل که آن‌ها بسیار شیک و جذاب هستند. این کفش بر حسب مدل (جلو باز، پشت باز، بندی و بیشتر) و اندازه پاشنه (5 سانت، 10 سانت و بیشتر) به انواع گوناگون دسته‌بندی می‌شوند.

کفش ورزشی (کتانی یا رانینگ): امروزه پوشیدن کفش ورزشی به دلیل راحتی و محافظت از پاها بسیار محبوب شده است، به طوری که در بسیاری از موقعیت‌های مختلف اعم از: محیط‌های کاری و یا هر گونه کاربردهای روزانه به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بوت: امروزه بوت‌های زنانه با جریان مد دچار دگرگونی‌های بسیاری شده‌اند و از کفش‌های ساده به چکمه‌های بلند (تا زیر زانو) تبدیل شده‌اند. با این حال، پوشیدن بوت برای بانوان نه تنها جذابیت‌های ظاهری آنها را افزایش می‌دهد، بلکه از پاها در مقابل نفوذ سرما و آب محاظت می‌کند.

نیم‌بوت: نیم‌بوت‌های زنانه نیز همانند بوت مناسب فصول سرد سال است، با این تفاوت که طول ساق آن حداکثر تا مچ پا را پوشش می‌دهد. همچنین باید خاطر نشان کنیم که هم بوت و هم نیم‌بوت در مدل‌های پاشنه بلند یا پاشنه کوتاه نیز طراحی می‌شوند.

صندل: پوشیدن صندل زنانه در تابستان نه تنها به عدم عرق کردن پاها و داشتن راحتی بیشتر کمک می‌کند، بلکه فوق‌العاده جذاب نیز است. مسماً هر بانویی در بین کفش‌های خود، یک جف صندل تابستانی خوشگل نیز دارد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

آیا خرید کفش زنانه ارزان کاری صحیح است؟

خرید ارزان ترین کفش زنانه

یقیناً همه ما در جستجوی خرید کفشی باکیفیت هستیم، ولی خُب، به دلیل محدودیت در بودجه پرداختی، مجبور می‌شویم به سمت خرید کفش‌های ارزان‌تر برویم. خرید کفش ارزان به هیچ عنوان کاری نادرست نیست! ولی اشتباه در زمانی است که شما به سلامت پاهای خود توجه نمی‌کنید.

اینکه شما از پاهایتان به خوبی نگهداری می‌کنید، به این معناست که توجه بالایی نیز در انتخاب کفش مناسب دارید. کفش خوب ضامن سلامت پاهای شماست، بنابراین اگر به هر نحوی به دنبال خرید کفشی ارزان قیمت هستید، کیفیت را نیز فراموش نکنید.

[faq][faq-item question=”برای خرید کفش زنانه ارزان به کجا رجوع کنیم؟” answer=”برای خرید کفش ارزان می‌توانید به بازار بزرگ تهران با مراکز خرید مراجعه کنید، و یا به صورت اینترنتی از فروشگاه مارکومد محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.”][faq-item question=”بهترین زمان خرید کفش ارزان چه وقتی است؟” answer=”معمولاٌ در پایان هر فصل و با شروع جشنواره‌های فصلی در روزهای مهم سال (یلدا، عید نوروز)، می‌توان از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شد.”][faq-item question=”” answer=””][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *