بررسی و خرید

انواع کفش زنانه

انواع کفش زنانه

گستره انواع کفش زنانه  یکی از انواع کفش های رایج در بین افراد است. این کفش ها با توجه به شرایط محیطی، آب و هوایی و پوشش افراد متفاوت است. از محبوب ترین این کفش ها می توان به کفش پاشنه دار، ورزشی، مجلسی، صندل، بوت و نیم بوت زنانه و… اشاره کرد. این مدل کفش ها به به قدری زیاد است که حقیقت آن را می‌توان با نگاهی گذرا به کمد لباس بانوان به راحتی یافت. امروزه بانوان و دختران جوان به خوبی می‌دانند که چگونه باید در موقعیت‌های مختلف، ظاهر و استایل خود را در نهایت جذابیت زینت ببخشند.

درواقع، هر کدام از کفش‌های زنانه برحسب مدل، در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ برخی مناسب مجالس و بعضی دیگر اسپرت و کژوال هستند. اما آنچه باعث می‌شود بتوان برای موقعیتی خاص کفش مناسب را پوشید، به شناخت نوع کفش مرتبط می‌شود. به این معنا که شما باید نخست اسم کفش و سپس مدل و ویژگی‌های ظاهری و کاربردی آن را بشناسید، برای این منظور با کیف و کفش رنو همراه باشید.

خرید کفش زنانه

خرید کفش زنانه

آنچه در ادامه خواهید خواند:

صندل زنانه

صندل‌های تخت یکی از راحت‌ترین انواع کفش زنانه هستند و در هر کجا و با هر پوششی قابل ست شدن هستند. صندل تخت بدون شک کفش محبوب تابستان است و پوشیدن روزانه آن با مانتو، شلوار جین، شلوار پارچه‌ای و سبک‌های دیگر پوشش توصیه می‌شود. از نظر مدل، رنگ، متریال، برند و موارد دیگر، دارای تنوع گسترده است.

صندل زنانه

صندل زنانه

[products-box id=”174″]


مقالات مرتبط: راهنمای خرید کفش زنانه


کفش زنانه پاشنه لژدار

همان‌طور که از ظاهرش پیدا است، پاشنه این کفش در اصل به شکل گوه و مثلثی شکل است. برخلاف معمول که پاشنه کفش تنها زیر پاشنه پا می‌نشیند، کفش لژدار از قسمت جلوی پا تا پاشنه پا کشیده می‌شود و هیچ جای خالی در آن مشاهده نمی‌شود. راه رفتن با این کفش راحت‌تر از مدل‌های پاشنه نازک است.

کفش زنانه پاشنه لژدار

کفش زنانه پاشنه لژدار

[mustread posts=”12239″]


مقالات مرتبط: تفاوت کفش پاشنه بلند با کفش لژدار


کفش کالج زنانه

یکی از ضروری ترین مدل از انواع کفش زنانه که بسیار محبوب نیز است، کفش کالج (لوفر) است. این کفش بدون بَند است و هم ظاهری رسمی و هم کژوال دارد. کالج برای استفاده مراسم و مهمانی‌ها و کاربردهای روزانه انتخاب مناسبی است. این کفش را می‌توان با شلوار جین، شلوار پارچه‌ای، مانتو و هر نوع پوشش دیگری به تن کرد.

کفش کالج زنانه

کفش کالج زنانه

بوت زنانه

پوشیدن بوت زنانه در زمستان اجتناب ناپذیر است، زیرا از یک سو به گرم نگه داشتن پاها کمک می‌کند و از سویی دیگر مطابق استایل زمستانه است. نیم بوت زنانه که ارتفاع ساق آن تا مچ پاها است، اغلب پراستفاده‌ترین مدل بوت‌های زنونه است. مدل دیگر که بسیار جذاب و شیک است، بوت ساق بلند زنانه است.

بوت زنانه

بوت زنانه

[products-box id=”289″]


مقالات مرتبط: کفش زنانه مناسب برای فصل زمستان


کفش اسپرت زنانه

کفش اسنیکر مطمئناً یکی محبوب‌ترین انواع کفش زنانه است. دلیل آن را می‌توان به راحتی، زیبایی، اسپرت بودن و قابل ست شدن با سبک‌های مختلف پوشش اشاره کرد. درواقع، هر دختر جوانی چندین جفت کفش اسنیکر در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف را در کمد لباس خود دارد.

کفش اسپرت زنانه

کفش اسپرت زنانه


مقالات مرتبط: کفش زنانه اسپرت


صندل پاشنه بلند

یکی دیگر از انواع کفش زنانه، صندل پاشنه بلند است. تفاوت این مدل با کفش پاشنه بلند، در شکل ظاهری‌شان است. این صندل اغلب کمترین سطح پوشش را دارد، به طوری که تنها از چند بَند ساخته شده است. این کفش برای مجالس فوق‌العاده شیک و جذاب بوده و قابل ست شدن با انواع مختلف لباس شب است.

صندل پاشنه بلند

صندل پاشنه بلند

کتانی ورزشی زنانه

برای پیاده‌روی، دویدن و به طور کلی ورزش و تمرین، خرید کتونی ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است. اما امروزه حتی بانوان از کفش‌های ورزشی برای استفاده روزانه در محل کار، دانشگاه و حتی مهمانی‌های خودمانی نیز استفاده می‌کنند. این مدل کفش‌ها بسیار راحت بوده و سبکی اسپرت دارند.

کتانی ورزشی زنانه

کتانی ورزشی زنانه

[products-box id=”172″]


مقالات مرتبط: کفش زنانه مناسب برای دویدن


صندل گلادیاتور

یک نوع از انواع صندل زنانه، مدل گلادیاتور است. این صندل را به دلیل بَندهای بلندی که دور ساق پا پسچیده و بست می‌شود قابل شناسایی است. صندل گلادیاتور در دو نوع، پاشنه دار بو بدون پاشنه در بازار به فروش می رسد. این نکته را نیز فراموش نکنید که حتماً برای دیده شدن صندل گلادیاتور، شلوار پارچه‌ای کوتاه یا دامن به پا کنید.

صندل گلادیاتور

صندل گلادیاتور

[mustread posts=”5853″]


مقالات مرتبط: جدیدترین مدل های صندل زنانه ۲۰۲۰


کفش مجلسی زنانه

کفش های رسمی در مدل های زنانه، بیشتر با نام پاشنه بلند شهرت دارند. این  کفش ها می توانند جلو باز، جلو بسته و یا دارای پاشنه در اندازه های مختلف باشند.

کفش پاشنه بلند جلوباز

نوعی دیگر از کفش‌های پاشنه بلند، جلو باز هستند. جلوی این کفش‌ها باز است، به طوری که می‌توان انگشتان پا را مشاهده کرد. این کفش همچنین اغلب دارای بَند پشتی است، به این معنا که از طریق بَند به پشت کفش بسته می‌شود. کفش جلوباز برای موقعیت‌های رسمی و کژوال قابل استفاده است.

کفش پاشنه بلند جلوباز

کفش پاشنه بلند جلوباز

کفش پاشنه بلند زنانه

برای مجالس، مهمانی‌ها و موقعیت‌های اداری، پوشیدن کفش پاشنه بلند ضروری است. کفش پاشنه‌دار به قدری با ماهیت زنانگی درهم تنیده شده است، که به سختی می‌توان آن را از دنیای زنان و دختران جوان جدا دانست. کفش‌های پاشنه بلند خود به تنهایی دارای تنوع گسترده‌ای در مدل‌ها همانند پاشنه پهن و نازک هستند و در اندازه پاشنه‌های مختلف موجودند.

کفش پاشنه بلند زنانه

کفش پاشنه بلند زنانه

[products-box id=”171″]


مقالات مرتبط: بهترین مارک کفش رسمی زنانه


کفش اداری زنانه

برای استایل اداری و شرکتی، پوشیدن کفش رسمی زنانه ضروری است. این مدل اغلب شبیه کفش‌های مردانه است و با شلوار پارچه‌ای، مانتو اداری، کت و شلوار زنانه و هر نوع استایل رسمی قابل ست شدن است. کفش اداری نیز خود به تنهایی دارای تنوع گسترده در مدل‌ها و رنگ‌ها است.

کفش اداری زنانه

کفش اداری زنانه

خرید کفش زنانه

امروزه همه بانوان و دختران جوان به خوبی از فواید خرید اینترنتی آگاه هستند، ولی آنچه این نوع شیوه خرید را متمایز می‌کند، مشاهده بازه گسترده‌ای از انواع محصولات در برندها، مدل‌ها و قیمت‌های گوناگون است. همچنین می‌توانید با صرفه‌جویی در هزینه رفت و آمد و از همه مهمتر صرف زمان، به سریع‌ترین و آسان‌ترین شکل ممکن، کفش مورد نظر خود را خریداری کنید. برای داشتن خریدی مطمئن از برندهای معتبر جهان و برخورداری از خدمات گارانتی محصول، فروشگاه اینترنتی رنو  را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *