بررسی و خرید

بوت ساق بلند زنانه

[products-box id=”173″ title=”جدیدترین بوت‌های ساقه بلند سال 2020″ number=”20″]

[blog-button text=”مشاهده همه محصولات” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/boots-women-shoe/” icon=”cat-women–boot” icon-align=”right”]

درست است که در خرید بوت ساق بلند زنانه (Women’s Knee High Boots) باید به ویژگی‌ها، قیمت و مدل (مجلسی یا کژوال) آن توجه کرد، ولی باید بدانید این چکمه در کنار محافظت از پاها در برابر نفوذ سرما، دقیقاً در راستای یک استایل شیک و جذاب قرار دارد. به همین خاطر است که این نوع بوت بلند زنانه طرفداران بسیاری دارد؛ فارغ از اینکه اندازه قد و یا شکل بدن‌تان چگونه است، سِت کردن این بوت با یک پالتو بلند خوشگل، در نگاه دیگران تعریف جدیدی از شخصیت‌تان را شکل می‌دهد.

پوشیدن یک جفت چکمه ساق بلند تنها مختص رفتن به محل کار و یا خرید نیست، بلکه برخی از مدل‌های این کفش کاملاً مناسب مهمانی‌ها و مجالس هستند. انواع بوت ساق بلند زنانه امروزه در بازارهای کشور، در هر شکل، اندازه و رنگ به فروش می‌رسند، بنابراین دست شما برای خرید مدل مورد علاقه‌تان کاملاً باز است. انتخاب یک جفت بوت ساق بلند زنونه نیاز به بررسی‌های لازم دارد؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

انواع بوت ساق بلند زنانه و دخترانه

چکمه ساق بلند را می‌توان برای موقعیت‌های مختلف پوشید، اما باید توجه داشت که این مورد به نوع بوت بستگی دارد. به همین دلیل در زیر انواع بوت ساقدار را معرفی می‌کنیم:

بوت ساق بلند تخت

بوت ساق بلند تخت

بوت ساق بلند تخت

همان‌طور که از نامش پیداست، زیره (کف کفش) این بوت کاملاً صاف بوده و ارتفاعش به مانند دیگر بوت‌های ساق بلند تا زیر زانو است. از این مدل می‌توان در موقعیت‌های روزمره و معمول و محیط‌های کاری و دورهمی‌های دوستانه استفاده کرد. حتماً در روزهای بارانی و برفی، بوت تخت به پا کنید.

بوت ساق بلند پاشنه‌دار

بوت ساق بلند پاشنه‌دار

بوت ساق بلند پاشنه‌دار

پاشنه این بوت مهمترین مشخصه آن است که بر حسب علاقه و نیاز در اندازه‌های مختلف جهت انتخاب وجود دارند. پاشنه کوتاه و پهن به حفظ تعادل و افزایش راحتی در راه رفتن کمک کرده و به اندازه بوت پاشنه بلند و باریک کمتر رسمی‌تر است. از بوت پاشنه‌دار می‌توان در مجالس و موقعیت‌های ویژه و مهم استفاده کرد.

جنس و متریال ساخت چکمه ساق بلند زنانه

جنس و متریال ساخت چکمه ساق بلند زنانه

این مورد از یک سو کیفیت را مورد بحث قرا می‌دهد و از سویی دیگر مقدار بازه قیمت را مشخص می‌کند. در واقعیت، هر چه کیفیت بوت بالا باشد، در امتداد آن قیمت نیز افزایش می‌یابد. در زیر انواع متریال ساخت بوت ساق بلند زنانه را معرفی می‌کنیم:

بوت بلند چرمی

 امروزه دیگر همه افراد فواید و ویژگی‌های چرم طبیعی را به خوبی می‌شناسند؛ این چرم بسیار منعطف، بادوام، زیبا و لوکس است و کفشی که از آن ساخته شده باشد، بیشترین راحتی و کیفیت را خواهد داشت. اما ناگفته نماند که چرم طبیعی گران قیمت است.

بوت بلند جیر

شاید بسیاری ندانند که جیر نیز نوعی چرم طبیعی است، ولی تفاوت عمده آن در نحوه دباغی و پرداخت نهایی‌اش است. با این حال، بوتِ جیر نیز بسیار زیبا و لوکس بوده و به اصطلاح شخصیت منحصر به خود را دارد.

بوت بلند چرم مصنوعی

برخلاف گذشته، امروزه به دلیل فناوری‌های پیشرفته، چرم مصنوعی تاحدودی با ویژگی‌های چرم طبیعی تولید می‌شود. به همین دلیل تشخیص چرم اصل از فیک دشوار شده است. اگر به دنبال بوت بلند زنانه ارزان هستید، بهتر است به چرم مصنوعی فکر کنید.

ویژگی‌های بوت ساق بلند زنانه

ویژگی‌های بوت ساق بلند زنانه

گرما: یکی از دلایل مهم خرید چکمه ساقدار، محافظت پا از سرما است. مهم است که جنس متریال داخل بوت به اندازه بسیار زیادی گرم باشد، خز و پشم ایده‌آل ترین مواد هستند، ولی ممکن است کمی گران باشند. برای موارد ارزان‌تر بهتر است سراغ تکستایل که نوعی پارچه می‌باشد و یا متریال‌های مصنوعی بروید.

راحتی: ممکن است جدیدترین مدل بوت ساق بلند زنانه را خریداری کرده باشید، ولی اگر به اندازه کافی راحت نباشد، بوت زیبای شما ارزشی ندارد. میزان راحتی بوت ساقدار از انگشتان پا گرفته تا زیر زانو، باید شرایط بسیار راحتی را در زمان راه رفتن برای‌تان فراهم کند. اینکه قسمتی از بوت پای‌تان را بزند و یا اصلاً ناحیه ساق آن بسیار گشاد یا تنگ باشد، هر یک از این مسائل به تنهایی مشکل جدیدی را ایجاد می‌کنند.

ضد آب: همه چکمه‌های ساقدار زمستانی، ضد آب نیستند، برخی از آن‌ها که از سطحی پارچه‌ای ساخته شده‌اند، معمولاً به دلیل منافذ زیادی که دارند، آب را به راحتی از خود عبور می‌دهند. چرم طبیعی اگر با اسپری مخصوص ضد آب شود، می‌تواند در کنار ظاهر بسیار شیک و زیبایش، در برابر نفوذ آب نیز مقاوم باشد. بوت‌های زنونه ساخته شده از چرم مصنوعی نیز در بازار به وفور یافت می‌شوند که کاملاً ضد آب هستند.

زیره بوت: زیره لاستیکی برای جلوگیری از نفوذ باران و برف ایده‌آل است، ولی آیا زیره بوت سطحی صاف دارد یا دارای برآمدگی است؟ به‌طورکلی، برآمدگی‌ها و شکاف‌های زیره چکمه، به داشتن اطمینان بیشتر جهت استفاده در روزهای بارانی یا برفی بدون افتادن بر روی زمین کمک می‌کند. در واقعیت، زیره کاملاً صاف باعث لیز خوردن در سطوح ناهموار می‌شود.

شیوه بستن بوت: اگر در طول روز مسافت بسیاری را راه می‌روید، بهتر است مدلی را خریداری کنید که قسمت دهانه‌اش جهت سفت کردن به دور ساق، دارای «بَند» باشد. بسیاری از چکمه‌های زمستانه، برای اینکه سریع و به راحتی باز و بسته شوند، به زیپ متکی هستند. در زمان خرید، چندین بار زیپ را بالا و پایین بکشید تا مطمئن شوید سالم، اندازه و ایمن است. برخی بوت‌ها نیز برای بسته شدن دارای سگک هستند و برخی دیگر که بیشتر از جنس جیر ساخته می‌شوند، هیچ‌گونه عملکردی برای بستن نداشته و معمولاً کِشی هستند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع بوت ساق بلند زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/boots-women-shoe/” icon=”cat-women–boot” icon-align=”right”]

نکات مهم در خرید بوت بلند زنانه

نکات مهم در خرید بوت ساق بلند زنانه

پهنای عرضی ساق: سایز بوت ساقدار تنها به اندازه کف پا محدود نمی‌شود، بلکه مقدار پهنای ساق نیز بسیار مهم است. برای مثال، بانوان ورزشکار که عضله ساق پای‌شان بزرگ است، باید به اندازه پهنای عرضی ساق بوت توجه کنند.

چگونگی باز و بسته کردن: بوت‌های ساق بلند زنانه و دخترانه، از نظر نحوه باز و بسته شده به بوت‌های زیپ‌دار، بدون زیپ و سگک‌دار تقسیم می‌شوند. جهت راحتی در پوشیدن بوت ساقدار بهتر است از مدل‌های زیپ‌دار یا سگک‌دار استفاده کنید.

اندازه پاشنه: هر چقدر اندازه پاشنه بیشتر باشد، حفظ تعادل و راحتی در راه رفتن سخت خواهد شد. همچنین در فصول سرد سال که زمین خیس با برفی است، راه رفتن با بوت ساق بلند زنانه غیرممکن و خطرناک است.

کیفیت: از فروشنده در مورد جنس داخلی و خارجی بوت بلند زنانه سؤال کنید. جنس داخلی بوت باید به قول معروف نرم و گرم باشد، جنس خارجی نیز باید در برابر نفوذ آب و سرما مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

زمان خرید: به دلیل آنکه پاها در پایان روز به بزرگ‌ترین اندازه خود می‌رسند، لازم است در ساعات پایانی روز اقدام به خرید کنید. همچنین جوراب در زمان خرید حضوری جوراب بپوشید تا در انتخاب سایز کفش، درست عمل کرده باشید.

زیبایی: این مورد بیش از هر چیزِ دیگری به علاقه شخصی خریدار مرتبط می‌شود. با این حال، زمانی که قصد پوشیدن بوت ساقدار را دارید، سعی کنید از پالتو، مانتو جلو باز و یا هر پوششی که تا بالای زانو باشد استفاده کنید، تا بوت زیبایی خود را نمایان سازد.

با بوت ساق بلند دخترانه چی بپوشیم؟

بوت ساق بلند زنانه

چه موقع می‌توان چکمه‌ ساق بلند پوشید؟ یقیناً این سؤال پاسخی روشن دارد: «وقتی هوا به اندازه کافی سرد شود!» هنگامی که وارد پاییز و زمستان می‌شویم، ممکن است پوشیدن بوت ساق بلند و سِت کردن آن کمی برای‌مان چالش برانگیز باشد.

واقعیت این است که موقعیت قرارگیری و نوع لباس و شلوار در انتخاب نوع بوت ساقدار بسیار مهم است. برای یک مهمانی دوستانه، پوشیدن دامن کوتاه یا لباس مجلسی کوتاه (تا بالای زانو) با بوت ساقدارِ جیر، نه تنها بد نیست، بلکه فوق‌العاده استایلی جسورانه است.

زمانی که در بیرون از خانه هستید، سِت کردن بوت بلند زنانه با شلوار جین در کنار پالتو بلند، سبکی بسیار شیک و جذاب است؛ به ویژه اگر شلوار جین آبی به پا داشته باشید. توصیه ما برای استایل بیرون از خانه تنها شلوار جین است، بهتر است از پوشیدن شلوار پارچه‌ای یا کتان با بوت ساق بلند زنانه خودداری کنید.

ناگفته نماند، پوشیدن بوت ساق بلند برای خانم‌هایی که کوتاه قامت هستند، به کشیده نشان دادن پاهای‌شان کمک شایانی می‌کند. همچنین خانم‌هایی که پاهایی حجیم دارند، نیز بوت ساق بلند برای باریک نشان دادن پاهای‌‎شان، انتخاب ایده‌آلی است. برای بانوانی که قد بلندی دارند و می‌خواهند بیش از اندازه کشیده نشان داده نشوند، یک جفت نیم بوت شیک مناسب خواهد بود.

خرید اینترنی بوت ساق بلند زنانه

خرید اینترنی بوت ساق بلند زنانه

بیشتر فروشگاه‌ها چه فیزیکی و چه اینترنتی، کالکشن یا مجموعه محصولات زمستانه خود را در فصل پاییز رونمایی می‌کنند. به همین دلیل برای جذب مشتری بیشتر، کالکشن قدیمی خود را در بهار و تابستان با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌کنند. بنابراین، بهترین زمان برای خرید بوت ساق بلند، بی‌شک بهار و تابستان است.

به ویژه خرید آنلاین از وبسایت‌های اینترنتی که به طور تخصصی در حوزه کفش فعالیت می‌کنند نیز راهی عالی برای داشتن خریدی مطمئن است. سعی کنید محصول مورد نظر خود را بر حسب میزان بودجه و همچنین علاقه خود انتخاب کنید. با پوشیدن یک جفت بوت ساق بلند زنانه، بدون تردید برای مورد توجه قرار گرفتن از سوی دیگران نیاز به هیچ انتظاری نیست، آن‌ها به طور خودکار محو جذابیت شما خواهد شد.

[faq][faq-item question=”آیا بوت ساق بلند دخترانه و زنانه انواع مختلفی دارد؟” answer=”بوت‌های ساق بلند اغلب براساس اندازه پاشنه و ارتفاع ساق به مدل‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند.”][faq-item question=”جنس بوت‌های ساق بلند چیست؟” answer=”کلیه بوت‌های ساقدار از چرم طبیعی و جیره ساخته شده‌اند.”][faq-item question=”چه ویژگی‌هایی را باید در خرید بوت بلند زنانه در نظر گرفت؟” answer=”احساس راحتی، گرم بودن، زیره مقاوم، ضدآب بودن، نحوه باز و بسته کردن بوت (زیپ‌دار، بندی یا سگکی) از مشخصات مهم بوت باکیفیت است.”][faq-item question=”آیا بوت‌های ساق بلند گارانتی خدمات مشتری دارند؟” answer=”بله، کلیه محصولات از برندهای معتبر خارجی هستند و دارای گارانتی معتبر خدمات مشتری می‌باشند.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *