بررسی و خرید

کفش بچه گانه ارزان

کفش بچه گانه ارزان

[products-box id=”88″ title=”جدیدترین کفش‌های بچه گانه ارزان” number=”20″]

خرید کفش بچه گانه ارزان (Cheap Kids’ Shoes) می‌تواند راهی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های پرداختی باشد، زیرا کودکان به دلیل قرار داشتن در سنین رشد، پاهای‌شان هر ساله در حال تغییر سایز و بزرگ‌تر شدن هستند.

جمله قبل به این معنا نیست که نباید به کیفیت کفش بچه گانه توجه کرد، بلکه به دلیل رشد پاهای کودک، خرید کفش باید با دقت بیشتری انجام گیرد. خُب، ممکن است این پرسش از سوی شما مطرح شود که: «مگر کفشِ باکیفیت قیمت بیشتری ندارد؟ پس چطور می‌توان هم کفش بچه گانه ارزان باشد و هم باکیفیت؟!

خبر خوب این است ما چندین روش کاربردی برای تحلیل این موضوع را در زیر آورده‌ایم. اینکه بتوانیم از یک سو به شما در انتخاب کفش و از سویی دیگر به صرفه‌جویی در هزینه‌های‌تان کمک کرده باشیم، هدفی است که این مقاله براساس آن نوشته شده است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

نکات مهم در خرید کفش بچه گانه ارزان

کفش بچه گانه ارزان

والدین باید متوجه این موضوع باشند که پای بچه‌ها خیلی سریع رشد می‌کند، بنابراین خرید کفش با قیمتی بالا نمی‌تواند یک سرمایه گذاری مناسب باشد. کودک دلبند شما نهایت یک سال می‌تواند کفشی را به پا کند، سال بعد شما مجبور به خرید یک جفت کفش جدید خواهید بود.

حتی طی چند سال اول زندگی، یک کودک نوپا احتمالاً هر دو تا سه ماه یک‌بار به کفش‌های بزرگ‌تری نیاز خواهد داشت، اگرچه سرعت رشد پای او پس از طی این دوران کمی کند می‌شود، اما تا سن 10 سالگی پای کودک رشدی سریع به خود می‌بیند.

پس به دلیل رشد پای کودک دو موضوع مطرح می‌شود:

  • پای کودک نیاز به کفش راحت و سایز صحیح دارد، در نتیجه باید کیفیت لحاظ شود.
  • کفش کودک باید در دوره‌های مشخص (ماهانه، سالانه) تعویض شود، بنابراین نیازی به خرید کفش گران قیمت نیست.

[products-box id=”88″]

با روشن شدن این دو موضوع مهم، چندین راه مؤثر در خرید کفش بچه گانه ارزان در زیر آورده شده است:

سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید. همیشه سعی کنید به اندازه یک سایز بزرگ‌تر از پای کودک، کفش انتخاب کنید. یک سایز بزرگ‌تر، هم از پای کودک به خوبی پشتیبانی کرده و هم با بزرگ شدن پاهای او، کفش مدت بیشتری قابل استفاده خواهد بود. اگر کفش دقیقاً سایز پای کودک باشد، شما مجبور به تعویض زودهنگام کفش و در نتیجه صرف هزینه بیشتر خواهید بود. هچنین به بهانه جاباز کردن، اقدام به خرید کفش کوچک‌تر نکنید.

ارزان بخرید. فروش کفش بچه گانه چه به صورت اینترنتی و چه حضوری (فیزیکی)، اگر شامل تخفیف‌ها یا حراج آخر فصل شود، ارزشمند است. شما به راحتی می‌توانید بدون حضور در مغازه و تنها با چند کلیک، طیف گسترده‌ای از کفش‌های بچه‌گانهِ تخفیف خورده را در وبسایت مرتبط مشاهده کنید. بسیاری از فروشگاه در روزهای خاص سال (عید نوروز یا شب یلدا) اقدام به راه‌اندازی جشنواره فروش ویژه می‌کنند، از این طریق می‌توان به فروشگاه‌های معتبر که محصولات باکیفیت و برند را ارائه می‌کنند رجوع کرده و محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار پایین‌تر خریداری کنید.

به خرید تنها یک جفت کفش اکتفا کنید. امروزه بسیاری از کفش‌های بچه گانه به اندازه کافی برای پوشیدن در موقعیت‌های مختلف مناسب هستند. به ویژه کفش‌های ورزشی بچه گانه که به عنوان مدل‌هایی همه‌کاره شناخته می‌شوند، جهت استفاده مداوم در روز انتخابی عالی هستند. بنابراین، برای صرفه‌جویی در هزینه‌های پرداختی، به فکر خرید یک جفت کفش مناسب باشید.

از کفش بچه‌های بزرگ‌تر استفاده کنید. کفش بچه‌های خیلی کوچک و کودکان نوپا بعد از مدتی دیگر سایزشان نیست، ولی هنوز قابل استفاده هستند. این روش ترفندی قدیمی از سوی والدین است که کفش فرزند بزرگ‌تر را برای فرزند کوچک‌تر نگه می‌دارند. برای کودکانی که شروع به دویدن و ورزش می‌کنند، اغلب کفش‌های‌شان خراب شده و دیگر قابل استفاده نیستند، ولی کفش‌های بچه‌های بسیار کوچک در بیشتر موارد سالم مانده و دوباره قابل پوشیدن هستند.

علاقه کودک را بپرسید. اجازه دهید بچه‌ها کفش خود را با توجه به علائق‌شان انتخاب کنند. بدیهی است که این کار باید با همراهی و راهنمایی والدین صورت گیرد. دادن حق انتخاب به کودک باعث می‌شود او از نظر شخصیتی رشد کرده و بتواند قوه تصمیم‌گیری خود را فعال کند. همچنین این موضوع کودک را مسئولیت‌پذیر می‌کند، زیرا او کفش خود را دوست داشته و از آن بهتر مراقبت خواهد کرد. بنابراین توجه به علاقه کودک فواید بسیاری هم برای او و هم برای پدر و مادر دارد.

از فروشگاه‌های تخصصی اقدام به خرید کنید. برای آنکه بتوانید در انتخاب کفش بچه گانه بهتر عمل کنید، خرید از فروشگاه‌های تخصصی فروش کفش را مد نظر قرار دهید. مزیت این کار راهنمایی بهتر جهت داشتن محصولی مطمئن است. فروشگاه‌های تخصصی بهترین پیشنهاد را بر حسب نیازهای شما ارائه می‌دهند، آنها به خوبی می‌دانند که بر حسب مقدار بودجه‌تان، چه محصولی را باید به شما معرفی کنند.

برندهای مشهور بازار را بشناسید. درست است که مشهورترین برندهای موجود در بازار ایران اعم از آدیداس، نایکی و موارد دیگر، قیمت بالایی دارند، ولی با جستجوی بیشتر می‌توان برندهای باکیفیت دیگری مانند Young Spirit، Bama و TomTailor را با مبالغ بسیار پایین‌تر خریداری کرد. بهترین زمان خرید کفش بچه گانه ارزان از این برندها در موقع وجود تخفیف‌های فصلی است. همچنین به دنبال برندهای ناشناخته با قیمت‌های بسیار نامعقول (چه قیمت کم و چه قسمت بالا) نباشید.

کفش از مواد طبیعی ساخته شده باشد. کفش‌های بچه گانه اگر از چرم طبیعی و پارچه ساخته شده باشد می‌توانند بیشترین راحتی را فراهم کنند. چرم یک ماده طبیعیِ نرم است که با گذشت زمان با توجه به شکل پا سازگار شده و مطابقت پیدا می‌کند. همچنین لازم است کفش به پا اجازه تنفس دهد که دقیقاً یکی از خصوصیات طبیعی چرم است. کف کفش باید نرم و انعطاف‌پذیر باشد تا از حرکت‌های طبیعی پا پشتیبانی کند. همچنین بهتر است جهت راحتی در بستن و باز کردن، کفش کودکان نوپا چسبی باشد.

با توجه فصل کفش بخرید. یقیناً برای فصل تابستان بهتر است فرزند شما صندل بچه گانه یا کفشی سبک به پا کند. این مورد در فصول سرد سال نیز صادق است؛ پوشیدن کفشی که به خوبی پاها را گرم نگه داشته و از نفوذ آب جلوگیری کند همانند بوت بچه گانه، مناسب‌ترین انتخاب است. اینکه فرزند شما در طول فصل مورد نظر از پوشیدن کفش خود نهایت لذت را برده و احساس راحتی کند، نشان از توجه ویژه شما به نوع کفش‌‎های او دارد.

[mustread title0=”کفش بچه گانه از کجا بخریم؟” link0=”https://renoiran.com/blog/%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D8%A8%DA%86%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%9F/”]

انواع کفش بچه گانه

کفش ورزشی: بهترین نوع پاپوش برای کودکان کفش ورزشی است. راحتی و پشتیبانی که این کفش‌ها ارائه می‌دهند باعث رشد بهتر پاهای بچه‌ها می‌شود. در زمان خرید لازم است به جنس کفش توجه کنید، مدل‌های ساخته از پارچه نرم که انعطاف‌پذیری بالایی دارند، مناسب‌تر از انواع پلاستیکی این کفش‌ها هستند.

کفش رسمی: پوشیدن کفش رسمی بچه گانه برای مجالس معمولاً مرسوم است. با اینکه در سنین رشد به هیچ عنوان پوشیدن این نوع کفش‎ها توصیه نمی‌شود، ولی استفاده از آن برای چند ساعت کوتاه مشکلی برای پای کودکان ایجاد نمی‌کند. به ویژه در مورد کفش پاشنه بلند دخترانه باید به اندازه پاشنه و مسائل مرتبط با راحتی کفش توجه بیشتری شود.

صندل: بهترین پاپوش فصل تابستان، صندل است. این کفش‌ها حداقل سطح رویی را دارند که باعث خنک ماندن و عدم عرق کردن پای کودکان می‌شود. نوع صندل باید طوری باشد که از پشت و جلوی پای کودک پشتیبانی کند، صندل های جلوبسته که باز و بسته کردن آنها معمولاً به صورت کِشی است، انتخاب ایده‌آل‌تری است.

بوت: فصل زمستان که می‌آید اغلب والدین برای محافظت از پاهای فرزندان‌شان از سرما به دنبال تهیه بوت مناسب هستند. ویژگی‌های مهم بوت باید شامل نرم بودن، مقاومت بالا در برابر سرما، عدم نفوذ آب و گرم نگه داشتن پای کودک باشند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش بچه گانه” link=”https://renoiran.com/products/child/child-shoe/” icon=”cat-kid–shoes” icon-align=”right”]

چرا کفش بچه گانه ارزان؟

همان‌طور که در بالا بیان کردیم، خرید کفش برای بچه‌ها ماهیتی دوره‌ای دارد، به این معنا که پای کودکان در حال رشد است و والدین نیاز به خرید مداوم کفش دارند. بنابراین بدون نگرانی به سراغ کفش‌هایی با قیمت پایین‌تری بروید، زیرا همین کفش‌ها بعد چندین ماه دیگر قابل استفاده نخواهند بود. با این حال، اگر از نظر درآمدی مشکلی با تهیه کفش‌های برند ندارید، پس بدون در نظر گرفتن قیمت بهترین کفش را خریداری کنید. اما اگر محدودیت بودجه دارید، به سراغ کفش‌های ارزان‌تر بروید. با این حال در فرآیند انتخاب کفش بچه گانه می‌توانید موارد و نکات بیان شده در بالا را به خوبی در ذهن خود ثبت کنید، این مطالب راهنمایی برای کمک به شما هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *