بررسی و خرید

کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه

اگر سخت است که تصمیم بگیرید که یک کیف دوشی زنانه خریداری کنید یا نه! به جای درست آمده‌اید. بازه گسترده مدل‌ها، مارک‌ها و قیمت‌های کیف‌های رودوشی به اندازه‌ای زیاد هستند که انتخاب مدل مناسب را تاحدودی برای‌تان دشوار می‌کند. اما با صرفه نظر از اینکه دنبال چه نوع کیف دوشی زنانه هستید، ترکیب عملکرد و مُد باعث می‌شود دقیقاً همان محصولی را خریداری کنید که می‌خواهید.

عملکرد به کاربردی بودن کیف برای حمل آسان و قرار دادن وسائل مختلف براساس موقعیت استفاده (محیط کار، دانشگاه یا مهمانی) و مُد به مدل و شکل ظاهری کیف مرتبط است. اما با وجود سبک‌های بی‌انتهای کیف دوشی زنانه، پرسش: «کدام کیف مناسب من است؟» همچنان به قوت خود باقی است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

کیف دوشی زنانه چیست؟

کیف دوشی زنانه

کیف‌های دوشی یا رودوشی یک نوع از کیف‌های زنونه هستند که دارای ویژگی‌های متمایز اعم از بَند بلند، اندازه و ابعاد کوچک تا بزرگ و سبک وزن بودن هستند. کیف دوشی بهترین سازش بین مدل و عملکرد را دارد، به این ترتیب که حداکثر راحتی را برای حمل و ست بودن با هر نوع استایلی را دارا می‌باشد.

برای استفاده در فضای اداری، محیط دانشگاه، گشت و گذار چند ساعته در شهر، مهمانی‌های خودمانی و حتی مجالس رسمی نیز کیف دوشی انتخابی بسیار عالی است.

کیف دوشی زنانه برای حمل وسایل مورد نیاز شما مانند کیف پول، لوازم آرایش، تلفن همراه، کلیدها، هدفون، عینک آفتابی، خودکار و قرار دادن برخی مدارک عالی است. این کیف‌ها هم دارای سبکی کژوال بوده و هم مدرن و مجلسی هستند، بنابراین می‌توان در زمان خرید با طیف گسترده‌ای از مدل‌ها براساس سلائق مختلف روبرو شد.

کیف دوشی زنانه

کیف‌های دوشی زنانه همان‌طور که از نامشان پیدا است بر روی شانه حمل می‌‍شوند، اما برخی مدل‌ها دارای دسته‌های بلند هستند که به شما امکان می‌دهند بَند را کوتاه و از دسته‌ها استفاده کنید. ابتدا مطمئن شوید که اندازه بَند را طوری تنظیم کنید که قسمت بالای کیف به خط کمر شما برسد.

سپس، کیف را به شکل صاف و مورب به سمت شانه راست یا چپ بی‌اندازید. برای کیف‌های اسپرت می‌توانید هم به صورت صاف و هم مورب کیف را بر روی دوش بی‌اندازید، ولی کیف‌های مجلسی زنانه را حتماً به شکل صاف استفاده کنید. ناگفته نماند، شما می‌توانید این کیف‌ها را با هر نوعی لباس مجلسی یا اسپرتی ست کنید.

[products-box id=”175″]

متریال و جنس کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه

وقتی در مورد کیفیت و دوام فکر می‌کنید، باید تک تک متریال و مواد ساخت کیف زنانه دوشی را مورد بررسی قرار دهید. در زیر انواع خاصی از مواد و خصوصیات آن‌ها آورده شده است:

چرم طبیعی: اولین و قدیمی‌ترین متریال ساخت کیف که دارای ظاهری لوکس و کیفیتی بالا است، چرم طبیعی می‌باشد. حتی پس از استفاده طولانی‌مدت هنوز هم ظاهر خود را حفظ کرده و کاملاً کاربردی است. چرم از پوست حیوانات ایجاد می‌شود که بهترین نوع آن «چرم دانه‌دار کامل» نام دارد، و دیگران شامل چرم اصلاح شده، جیر و نبوک هستند.

چرم صنعتی (مصنوعی): این چرم از نظر ظاهری شبیه به چرم صنعتی است، ولی از مواد پلاستیکی ساخته می‌شود. اگر می‌خواهید به دنبال کیف‌های ارزان قیمت‌تر بروید، مدل‌های ساخته شده از چرم صنعتی را خریداری کنید. به هر حال، امروزه تشخیص چرم اصل از صنعتی دشوار شده است، زیرا تکنولوژی ساخت چرم صنعتی بسیار پیشرفت کرده است.

کیف دوشی زنانه

نایلون: از نایلون به دلیل تطبیق‌پذیری در شرایط هوایی مختلف، دوام و عدم خرابی می‌توان نام برد. نایلون در برابر آب مقاوم است و اگر به دنبال یک کیف دوشی زنانه شیک هستید، جنس نایلونی آن را خریداری کنید. این متریال می‌تواند در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاومت کند.

کنواس (پارچه روی بوم نقاشی): کنواس، این پارچه طوری بافته شده است که دارای فیبر محکم با چگالی بالا است. کنواس معمولاً ضد آب، سبک و بادوام است. این پارچه به سادگی می‌تواند با رنگ‌های مختلف ترکیب شود و ظاهری زیبا و منحصربه فرد ایجاد کند.

[mustread title0=”مدل‌های جدید کیف زنانه 2020″ link0=”https://renoiran.com/blog/%d9%85%d8%af%d9%84-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/”]

مشخصات کیف دوشی زنانه

این کیف دارای ویژگی‌های متمایز به شرح زیر می‌باشد:

نحوه باز و بسته کردن کیف زنانه دوشی

اگر از کیف خود به طور مکرر استفاده می‌کنید، پس باید یک نوع از مدل‌های «یک سگک» را خریداری کنید. بسته شدن کیف از طریق زیپ از بهترین حالت برای حفظ ایمن است، ولی همراه بودن زیپ در کنار سگک نیز ایمنی را افزایش می‌دهد. شما ممن است فراموش کنید که زیپ کیف را بکشید، پس داشتن سگک می‌تواند این مشکل را پوشش دهد. می‌توانید به مدل‌های مغناطیسی هم فکر کنید، میزان راحتی در باز و بسته کردن اینها بیش از دیگر مدل‌ها هستند، ولی ایمنی‌شان کمتر است.

فضای داخلی کیف دوشی زنانه

بررسی ظرفیت فضای داخلی یا آستر کیف دوشی زنانه جهت قرارگیری وسایل مختلف ضروری است. آستر کیف اگر از پلاستیک ساخته شده باشد، شاید از نظر ظاهری خوب باشد، اما دوام بالایی نحوهد داشت. کیف‌هایی که دارای آستر ساخته شده چرم طبیعی، صنعتی و نایلونی باشند، بالاترین کیفیت را در فراهم می‌کنند. به روی، برحسب موقعیت استفاده اقدام به خرید کیف کوچک، متوسط و یا بزرگ کنید. برای محیط‌های دانشگاهی کیف بزرگ، فضای‌های اداری کیف متوسط و مهمانی‌ها کیف کوچک را انتخاب کنید.

بَند (تسمه) کیف دوشی

قابل تنظیم بودن و میزان کیفیت بند را بررسی کنید تا نحوه حمل کیف برای‌تان راحت‌تر باشد. همچنین به پهنای بند نیز دقت کنید، زیرا هر چه بند عریض باشد، کیف بر روی دوش مانده و حمل آن نیز آسان خواهد بود. کیف‌های رودوشی زنانه با بند کم عرض (نازک) به راحتی از روی دوش به پایین می‌افتند. اما به طورکلی، کیف‌های اسپرت دارای بند عریض و کیف‌های مجلسی دارای بند نازک هستند. همچنین سگک تسمه کیف که وظیفه تنظیم اندازه بند را بر عهده دارند، باید دارای کیفیت بالایی باشد.

تعداد جیب کیف دوشی زنانه

به تعداد جیب‌های داخلی و بیرونی کیف زنانه دوشی توجه کنید، قرار دادن برخی از وسائل ریز در داخل جیب می‌تواند به ذخیره سازی اصولی منجر شود، زیرا شما دیگر نیاز ندارید برای یافتن وسیله‌ای کوچک تمام فضای داخلی کیف خود را وارسی کنید. کیف‌های اسپرت که برای استفاده روزانه طراحی شده‌اند، اغلب دارای چندین جیب داخلی و بیرونی در اندازه‌های مختلف هستند. کیف‌های دوشی مجلسی جیب بیرونی ندارند و تنها ممکن است دارای یک یا دو جیب داخلی کوچک باشند.

شکل کیف دوشی زنونه

شکل کیف رودوشی بسته به موقعیت استفاده و کاربرد متفاوت است. برای مثال، کیف‌های مجلسی اغلب ظاهری مستطیلی و چهارگوشه دارد. اگر کیف مجلسی شکلی گِرد داشت، باید بدانید کیف ظاهری فاتنزی و دخترانه داشته و در مهمانی‌های خودمانی استفاده می‌شود. کیف‌های اسپرت برای استفاده روزانه که اغلب اندازه متوسط و بزرگ دارند نیز چهارگوشه هستند. به هر حال، شکل کیف می‌تواند به علاقه شخصی فرد نیز وابسته باشد.

[mustread title0=”کیف مارک دار زنانه چرم از کجا بخریم؟” link0=”https://renoiran.com/blog/%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%86%d8%b1%d9%85/”]

چه مدل کیف دوشی را باید با چه استایلی ست کرد؟

هنگام پوشیدن لباس مجلسی و یا کت و شلوار زنانه، یک مدل کیف دوشی زنانه کوچکِ مستطیل شکل با بَند نازک و بلند را انتخاب کنید. سعی کنید در انتخاب رنگ نیز نهایت سلیقه را به خرج دهید، برای مثال برای مجالس رسمی، کیف زنانه مشکی، سفید، طلایی، نقره‌ای، کرمی و خاکستری را انتخاب کنید.

رنگ کیف با رنگ لباس، کفش و حتی رنگ رژ لب شما قابل ست شدن است، به این معنا که دست شما برای انتخاب هر رنگی باز است.

برای استایل اسپرت و کژوال دخترانه می‌توانید از انواع کیف‌های دوشی کوچک و بزرگ در مدل‌های گوناگون استفاده کنید. با مانتو مجلسی و کفش پاشنه بلند، بهتر است به دنبال کیف مجلسی باشید، با مانتو اسپرت و کفش ورزشی زنانه نیز می‌توانید به کیف‌های معمول‌تر فکر کنید.

چرا باید حداقل یک مدل کیف رودوشی زنانه داشت؟

کیف دوشی زنانه ​​را انتخاب کنید تا لذت نهایی داشتن کیفی کاربردی و زیبا را درک کنید. این کیف‌ها هم سبکی رسمی و هم کژوال دارد و با هر نوع تیپ و استایلی ست است. کیف‌های دوشی دسته‌بندی کاملی از سبک‌ها و کاربردها را برای محیط‌های دانشگاهی و مجلسی فراهم می‌کنند.

ناگفته نماند، تنها به فکر خرید کیف مناسب نباشید، سعی کنید به خوبی از کیف خود نیز مراقبت کنید. برای این منظور بهتر است نحوه تمیز کردن کیف چرم را آموزش ببیند و بدانید که چطور می‌توانید برای سال‌های متمادی از کیف خود نهایت لذت را ببرید.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bag/” icon=”basket” icon-align=”right”]

[faq][faq-item question=”کیف دوشی زنانه چیست؟” answer=”این کیف بر روی شانه حمل می‌شود و در ابعاد، رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون به فروش می‌رسد.”][faq-item question=”کیف دوشی خوب چه مشخصاتی دارد؟” answer=”کیف دوشی باید کیفیت بالای ساخت، مدل زیبا، دوخت مستحکم و مطابق بر استایل زنانه و دخترانه باشد.”][faq-item question=”کیف‌های دوشی ساخت کدام کشور هستند؟” answer=”کلیه کیف‌های زنانه و دخترانه فروشگاه اینترنتی مارکومد از برندهای مشهور جهانی بوده و دارای گارانتی معتبر هستند.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *