بررسی و خرید

کیف زنانه مشکی

کیف زنانه مشکی

بسیاری از طراحان مد و سبک‌شناسان معتقدند که بانوان و دختران جوان در زمان خرید به اندازه زیادی ترجیح می‌دهند کیف خود را به رنگ مشکی انتخاب کنند. در جذابیت و کلاسیک بودن کیف زنانه مشکی (Black Bag) تردیدی نیست، اما انتخاب این رنگ فارغ از مدل به استایل و جنبه‌های زیباشناسانه آن نیز بستگی دارد. کیف مشکی خواه چرم باشد خواه جیر، چه براق (ورنی) باشد و چه مات، هنوز هم انتخاب اول بسیاری از بانوان است.

از آنجا که کیف زنانه مشکی دارای سبکی کلاسیک، مجلسی، کاربردی، ظریف و مبتنی بر مفاهیم رنگ‌شناسی است، از دیرباز تا به امروز همچنان با قدرتی بی‌پایان در صنعت مد حضوری مهمی دارد. امروزه این مورد تا اندازه‌ای صادق است که می‌توان در کمد لباس هر خانم خوش‌پوشی حداقل یک کیف زنانه سیاه در مدل‌های دستی یا دوشی مشاهده کرد.

قبل از اینکه وارد دنیای اکسسوری‌های ضروری برای بانوان شویم، قانون شماره یک در ایجاد استایلی کامل، داشتن مجموعه‌ای کلاسیک و باکیفیتی از انواع کیف‌های زنانه است. برای این منظور بهتر است مقدار بودجه پرداختی خود را آماده کنید! با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

بهترین مدل‌های کیف زنانه مشکی

کیف زنانه مشکی

ما اغلب شنیده‌ایم که مردم می‌گویند: «وقتی در هنگام انتخاب رنگی خاص دچار اشتباه می‌شوید، همیشه به سراغ مشکی بروید.» مشکی، رنگ پیش فرض در بین بسیاری از طیف‌های رنگی است. هر ساله، بانوان منتظر ارائه کیف‌های جدید از سوی فروشگاه‌های اینترنتی و یا فیزیکی هستند و حاضرند برای خرید مدل‌های زیبا، هزینه هر کدام از آن‌ها را پرداخت کنند.

چهار مورد مهم اعم از متریال، مدل، رنگ و قیمت، در زمان خرید کیف زنانه باید مد نظر قرار گیرد. ناگفته نماند، هر کدام از این موارد در راستای نیازهای شما قرار دارند. با این اوصاف، ما چندین مدل کیف زنونه مشکی جهت مشاهده، بررسی و خرید را در زیر آورده‌ایم:

کیف زنانه چرم طبیعی ایتالیایی ریبل Rebelle کد C0110

[blog-button text=”خرید محصول” link=”https://renoiran.com/product/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%86%d8%b1%d9%85-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%db%8c%d8%a8%d9%84-rebelle-9/” icon=”basket” icon-align=”right”]

  • برند: ریبل
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • جنس: چرم طبیعی

کیف زنانه چرم طبیعی ایتالیایی آنیما Anima کد C0105

[blog-button text=”خرید محصول” link=”https://renoiran.com/product/%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%86%D8%B1%D9%85-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A2%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7-25/” icon=”basket” icon-align=”right”]

  • برند: آنیما
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • جنس: چرم طبیعی

کیف زنانه چرم طبیعی ایتالیایی آنیما Anima کد C0080

[blog-button text=”خرید محصول” link=”https://renoiran.com/product/%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%86%D8%B1%D9%85-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A2%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7-14/” icon=”basket” icon-align=”right”]

  • برند: آنیما
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • جنس: چرم طبیعی

کیف زنانه چرم طبیعی ایتالیایی آنیما Anima کد C0058

[blog-button text=”خرید محصول” link=”https://renoiran.com/product/%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%86%D8%B1%D9%85-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A2%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7-19/” icon=”basket” icon-align=”right”]

  • برند: آنیما
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • جنس: چرم طبیعی

کیف زنانه چرم طبیعی ایتالیایی آنیما Anima کد C0015

[blog-button text=”خرید محصول” link=”https://renoiran.com/product/%da%a9%db%8c%d9%81-%da%86%d8%b1%d9%85-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-7/” icon=”basket” icon-align=”right”]

  • برند: آنیما
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • جنس: چرم طبیعی

چرا کیف زنانه مشکی محبوب است؟

کیف زنانه مشکی

چرا بیشتر برندها و طراحان بزرگ برای تولید کیف‌های خود رنگ مشکی را انتخاب می‌کنند؟ پاسخ می‌تواند فروش بالا باشد! ولی بگذارید کمی دقیق‌تر شویم. هر خانم و دختر جوانی دوست دارد کیفی داشته باشد که بتواند در کنار ست بودن با لباس‌ها، با کفش‌هایش نیز در هماهنگی کامل باشد و ظاهری کلاسیک و متشخص به او دهد.

سیاه رنگی است که در بیشتر موارد کاربردی می‌باشد، به طوری که تقریباً با دیگر رنگ‌ها قابل ست شدن است. مشکی در کنار سفید، اصلی‌ترین و خنثی‌ترین رنگ‌ها هستند. با این حال، بیایید نگاهی دقیق‌تر به این موضوع که چرا کیف زنانه تیره بیشترین محبوبیت را در بین خانم‌ها دارد:

[products-box id=”” brand=”183″]

روان‌شناسی رنگ: برای افرادی که ترس از اشتباه کردن در انتخاب رنگ‌ها را دارند و مایل به امتحان کردن کیف‌های رنگی نیستند، مشکی امن‌ترین رنگ است. با کیف زنانه مشکی می‌توان در هر موقعیت و مناسبتی شرکت کرد، بدون آنکه نگرانی بابت انتخاب رنگ مناسب وجود داشته باشد.

قدرت را نشان می‌دهد: سیاه، رنگی است که مفاهیم مرتبط با قدرت و لوکس بودن را نشان می‌دهد، چیزی که کاملاً با ظاهر زیبا و ظریف بانوان مطابق دارد. این رنگ با احساسات مختلف مرتبط است، برای مثال، خانم‌هایی که اغلب لباس مشکی بر تن می‌کنند معمولاً زنانی شجاع، جسور و موفق هستند. به همین ترتیب، کیف دستی مشکی برای بانوانی که عاشق ایجاد تیپ و استایلی هوشمندانه هستند تا زیبایی آن‌ها را به نهایت برساند، انتخابی فوق‌العاده است.

کیف زنانه مشکی

بسیار کاربردی است: با اشاره‌های قبل ما قطعاً این واقعیت را تأیید کرده‌ایم که مشکی به دلیل ماهیت خنثی بودن، قابل ست شدن با هر نوع استایلی است. برای هماهنگی با لباس شب، کت و شلوار زنانه، استایل کژوال دخترانه و هر نوع سبک پوشش دیگری و همچنین برای محیط‌های کاری (آفیس)، دانشگاهی، گشت‌وگذار در شهر، حضور در مجالس و مهمانی‎ها، کیف زنانه مشکی عالی است.

همیشه مد روز است: رنگ سیاه هرگز نمی‌تواند از سبک خارج شود. هر رویداد مد یا هر کالکشن جدیدی، دارای محصولات ویژه‌ای هستند که به رنگ مشکی تولید شده‌اند. در همین امتداد، طراح‌های جدید کیف‌های زنونه که هر در فصل معرفی می‌شوند، معمولاً با مدل‌هایی که به رنگ مشکی هستند فروش خود را آغاز می‌کنند. این رنگ در بین سبک‌های مختلف مد و همچنین بانوانی که همیشه می‌خواهند در صدر لیست فشن سال قرار بگیرند بسیار محبوب است.

[products-box id=”” brand=”316″]

عیب و نقص را نشان نمی‌دهد: مشکی احتمالاً تنها رنگی است که هیچ نقصی را نشان نمی‌دهد. از این رو، کیف‌های مشکی عمدتاً از نظر شکل، اندازه (کوچک یا بزرگ) و یا طراحی، ظاهر بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهند. شما می‌توانید هر کیف دستی ساخته شده از رنگ سیاه را حمل کنید و همیشه زیبا به نظر برسید. خراش یا بریدگی روی کیف مشکی به راحتی دیده نمی‌شود. همچنین نسبت به رنگ‌های دیگر، نگهداری و تمیز کردن از آن نیز بسیار آسان است.

نکات مهم در خرید کیف مشکی زنانه

کیف زنانه مشکی

کیف‌‌ها یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی در کمد لباس هر خانمی به حساب می‌آیند. این اکسسوری‌ها در نگه داشتن کلیه وسایل مورد نیاز یک بانو (لوازم آرایش، کارت اعتباری، پول، کلید و موارد بیشتر) نقشی مهم ایفا می‌کنند. با این حال، مهمترین هدفِ استفاده از کیف زنانه در دنیای امروز، چگونگی کمک به تکمیل ظاهری شیک، زیبا و جذاب است.

برای خرید کیف مناسب مشکی، مشخصات مختلفی اعم از مدل، کیفیت، متریال، برند، قیمت، رنگ، تعداد جیب و موارد دیگر مهم جلوه می‌کنند. در همین راستا، بهتر است برای آسان‌تر کردن فرآیند خرید کمی با انواع کیف زنونه آشنا شوید:

  • کیف مدل کلاچ (کیف مجلسی مخصوص مهمانی)
  • کیف مدل کراس‌بادی
  • کیف مدل سچل
  • کیف مدل توته
  • کیف مدل هوبو
  • کیف مدل باکت
  • کیف مدل کازمتیک (مخصوص لوازم آرایش)

برای شناخت دقیق هر یک از این کیف‌ها، مقاله انواع کیف زنانه را مطالعه فرمایید.

مدل: نحوه حمل کیف بسیار مهم است، به عنوان مثال، برای خانم‌هایی که شانه‌های پهن دارند بهتر است به دنبال مدل‌های رودوشی باشند، بالعکس بانوانی که شانه‌هایی گرد دارند انتخاب کیف دستی مناسب‌تر است. اما به طور کلی، انتخاب مدل و ابعاد کیف باید براساس فرم بدن انتخاب شود. همچنین مدل کیف به کاربرد و موقعیت استفاده نیز مرتبط است، برای مثال، مدل کلاچ نوعی کیف مجلسی است که مناسب مراسم و مهمانی‌ها می‌باشد، یا کیف هوبو مخصوص ست کردن با استایل اسپرت و مناسب استفاده روزانه است.

متریال: مهم است که بتوان کیف اصل از تقلبی را از یکدیگر تشخیص داد. امروزه فنوری‌های تولید چرم صنعتی به قدری پیشرفته هستند که به سختی می‌توان تفاوت‌های آن با چرم طبیعی را درک کرد! به هر روی، کیف مارک دار چرم اگرچه قیمت ببیشتری از دیگر مدل‌ها دارد، ولی زیبایی و لوکس بیشتر را نمایان می‌سازد. اگر به دنبال متریال‌های متفاوت هستید، می‌توانید به کیف‌های ساخته شده از جنس جیر نیز توجه کنید.

کیفیت ساخت: به دوخت، کیفیت یراق‌آلات (فلزات)، زیپ و هر گونه قفل و جزئیات داخل و خارج کیف توجه کنید. دوخت به هیچ عنوان نباید دارای بیرون زدگی باشد، دوخت باید منظم و کاملاً مستحکم باشد. فلزات روی کیف باید بادوام بوده و در اثر تماس با آب نباید دچار زنگ‌زدگی شوند. کیفیت زیپ به میزان راحتی و نرم بودن در باز و بسته شدن بستگی دارد.

[blog-button text=”مشاهده خرید انواع کیف زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bag/” icon=”basket” icon-align=”right”]

اهمیت خرید کیف زنانه مناسب

اگر کیف خود را درست انتخاب کرده باشید، میزان هزینه کمی که برای خرید کیف زنانه خرج کرده‌اید به چشم نخواهد آمد. این مورد تاحدودی بسیاری می‌تواند به رنگ کیف نیز مرتبط باشد.

انتخاب رنگی مشکی، گزینشی جسورانه نیست! زیرا این رنگ مطابق بر هر نوع استایل و سبک پوششی است. بنابراین، در خرید کیف مشکی زنونه مشکی سعی کنید به مدل، اندازه و تطابق آن با فرم بدن‌تان توجه کنید. در صورت انتخاب نادرست، کیف نه تنها زیبا نخواهد بود، بلکه استایل شما را به کل خراب خواهد کرد.

[faq][faq-item question=”چرا باید حداقل یک مدل کیف مشکی زنانه خرید؟” answer=”انتخاب رنگ مشکی برای کیف به ایجاد استایل‌های (رسمی یا اسپرت) مختلف برای موقعیت‌های گوناگون (محیط کار یا مهمانی) کمک می‌کند.”][faq-item question=”چه مواردی را در زمان خرید کیف مشکی زنانه باید در نظر گرفت؟” answer=”کیفیت و مدل کیف دو ویژگی مهم در خرید کیف مشکی است، جنس کیف باید از چرم مرغوب و مدل آن باید لوکس و جذاب باشد.”][faq-item question=”آیا کیف‌های زنانه شامل گارانتی خرید می‌شوند؟” answer=”بله، کلیه کیف‌های زنانه و دخترانه دارای گارانتی معتبر هستند.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *