بررسی و خرید

کیف مارک دار زنانه چرم

کیف مارک دار زنانه چرم

[products-box id=”175″ title=”جدیدترین کیف‌های مارکدار چرم” number=”20″]

این روزها بانوان توجه زیادی به خرید کیف مارک دار زنانه چرم (Women’s Leather Bag Brands) دارند، چون هیچ چیزی به اندازه یک کیف چرمِ بسیار شیک و لوکس، احساس زنانگی و زیبایی یک بانو را برانگیخته نمی‌کند. هنگامی که کیفِ چرمِ مارک داری را در دست گرفته یا بر روی شانه‌تان انداختید و در خیابان شروع به راه رفتن کردید، باید انتظار هر گونه واکنش مثبت به ویژه از سوی آقایان را داشته باشید، آن‌ها چِشم از شما بر نخواهند داشت.

بانوان کیف‌های دستی و رودوشی را دوست دارند و بیشتر از هر اقلام دیگری از خرید آن‌ها لذت می‌برند و آن را به منزله ارزشمندترین وسیله خود می‌دانند. زنان به خوبی می‌دانند که کیف باکیفیت، لوکس و شیک بیشترین تاثیر را در جذابیت ظاهرشان داشته و نشان از حُسن سلیقه و شخصیت منحصر به فردشان دارد. بنابراین، اگر تنها یک زمان وجود داشته باشد که ارزش دارد پول خود را خرج کنید، کیف مارک دار زنانه چرم است.

خُب، قبل از آنکه به دنبال ایجاد استایلی شیک و جذاب باشید، لازم است در زمان خرید کیف زنانه چرم نکاتی را در نظر بگیرید و به درستی بدانید که کیف‌های مارکدار بازار کدامند؟ و اصلاً چه مدلی‌هایی مناسب استایل شما هستند؟ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

برندهای مشهور کیف زنانه چرم

بیشتر کیف‌های مارک دار زنانه همانند آنیما، ویتون، شنل، هرمس و بسیاری دیگر، از چرمی باکیفیت ساخته می‌شوند. این برندها نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا از شهرت یکسانی برخوردارند و جزء مارک‌های پرفروش بازار تلقی می‌شوند.

ناگفته نماند که مدل‌های فِیک و چینی این برندها نیز در بازار کیف و کفش به وفور یافت می‌شوند و با قیمت‌های بسیار ارزانی به فروش می‌رسند. اما برای مشتریان خاص که فارغ از قیمت تنها به دنبال استایلی جذاب و ایجاد کاراکتری متفاوت از شخصیت خود هستند، کیف مارک دار چیزِ دیگری است.

بهترین مارک کیف‌های چرم زنانه به ترتیب زیر است:

آنیما (Anima)

برند مشهور ایتالیایی «آنیما» انواع مدل‌های گوناگون کیف‌های زنانه را طراحی و تولید می‌کند. با اینکه برند قدمت شنل یا فندی را ندارد، ولی به عنوان برندی نوظهور که در تولید محصولات خود دارای طراحی مدرن و کیفیت بالا است، در نظر گرفته می‌شود.

شنل (Chanel)

برند مشهور فرانسوی شنل را بسیاری از بانوان با کیف‌های رودوشی شیک و منحصر به فردش می‌شناسند، به ویژه مدل Chanel 2.55 که از چرم طبیعی با بندی طلائی ساخته شده بود. این مدل از سال 1955 تا اکنون همیشه در مُد قرار داشته است.

فندی (Fendi)

شرکت ایتالیایی فندی را همه با کیف‎‌های زنانه مدل باگتی‌اش می‌شناسند. این مدل که الهام‌گر بسیاری از طراحان کیف بود، از زمان خود تاکنون به عنوان طرحی انقلابی شناخته می‌شود. همچنین کیف‌های چرم ایتالیایی، سبکی منحصر به فرد در جهان دارند.

لویی ویتون (Louis Vuitton)

برند فرانسوی ویتون، یکی از مشهورترین شرکت‌های تولید انواع کیف زنانه در جهان است. کیف‌های فوق العاده زیبای ویتون را می‌توان از دهه 50 در دستان آدری هپبورن که در آن زمان در اوج قله سینما قرار داشت، مشاهده کرد.

هرمس (Hermès)

یقیناً در کمد لباس هر خانمی یک مدل کیف هرمس وجود دارد، منظور ما تنها برند هرمس نیست، بلکه مدل هرمس است. این مدل از کیف زنانه در زمان خود آنقدر به شهرت رسید که بعدها به اسم برند خود در همه جای دنیا شناخته می‌شد.

گوچی (Gucci)

کیف زنانه مدل گوچی را همه دیده‌اند، طراحی لوکس و بسیار فریبنده آن هر خانمی را وسوسه به خریدنش می‌کند. یقیناً این مدل طراحی در ایران نیز در بسیاری از فروشگاه دیده می‌شود و بسیار پرفروش است.

نکاتی مهم در خرید کیف مارک دار زنانه چرم

نکته اول: ابتدا باید در مورد سبک و مدل کیف فکر کنید، آیا از کیف این برای محیط کاری، استفاده روزانه یا تنها برای مجالس و مهمانی‌ها استفاده می‌کنید. انتخاب یک مدل کیف هرمس یا توته برای موقعیت‌های رسمی با لباس مجلسی عالی است، در عین حال مدل هوبو برای محیط کار و ایجاد استایلی رسمی و اسپرت نیز فوق‌العاده است.

اما اگر تنها از کیف برای استفاده قرار دادن پول و کارت‌های اعتباری استفاده می کنید، کیف‌های دستی و رودوشی کوچکِ کلاچ انتخاب مناسب‌تری هستند. فکر کنید چگونه از کیف استفاده خواهید کرد؛ آیا می‌خواهید کیف مورد نظرتان دوتا جیب داخلی داشته باشد؟ آیا برایتان مهم است کیف زیپی یا قفلی باشد؟ بَندی بلند یا کوتاه داشته باشد؟ بنابراین نحوه استفاده و موقعیت اولین نکته‌ای است که باید در نظر بگیرید.

[mustread posts=”9748″]

نکته دوم: آیا می‌دانستید که انتخاب کیف به فرم بدن نیز بستگی دارد؟ برای مثال خانم‌هایی فرم بدن ساعت شنی دارند هر مدل کیفی در هر اندازه مناسب آن‌ها خواهد بود، یا بانوانی که فرم بدنشان مثلث وارونه (عرض شانه کمتر از عرض باسن است) می‌باشد، بهتر است از کیف‌های دستی با بند کوتاه استفاده کنند. بنابراین انتخاب کیف براساس فرم بدن باید انتخاب شود تا باعث افزایش تناسب و جذابیت ظاهری شود. همچنین ابعاد و وزن کیف را بررسی کنید.

نکته سوم: اگر به کیف‌های شل و نرم علاقه دارید، کیف هوبو و کراس‌بادی که از چرمی نرم ساخته شده‌اند را انتخاب کنید. اگر سلیقه‌‎تان به کیف‌های سفت که حالتی استوار دارند نزدیک است، باید بگوییم بهتر است به فکر خرید مدل‌های هرمس یا توته باشید. به طور کلی کیف‌هایی که حالتی استوار دارند و از چرمی سفت ساخته شده‌اند استایلی رسمی‌تر دارند، در حالی که کیف‌های شل از چرم نرمی ساخته شده‌اند و هم استایلی رسمی و هم اسپرت دارند.

نکته چهارم: کیف‌های دستی و رودوشی در انواع مختلف چرم ساخته می‌شوند، برخی از آن‌ها از چرم دانه دار کامل (سطحی دانه دانه دارد) و چرم اصلاح شده (سطحی صاف و براق دارند) و برخی دیگر از جیر و از چرم مصنوعی ساخته شده‌اند. اطمینان حاصل کنید که کیف انتخاب شما از چرم طبیعی ساخته شده باشد.

ابتدا سطح کیف را لمس کنید، نرم بودن کیف نشان از کیفیت بالای آن دارد. همچنین کیفی که از چرم طبیعی ساخته شده باشد، بوی کاملاً واضح و متمایزی دارد. در حالی که بوی چرم ممکن است در طول زمان محو شود، اما این مورد نیز نشان از کیفیت بالای کیف دارد.

[mustread posts=”5521″]

نکته پنجم:  بر حسب نوع چرم، قیمت کیف نیز متفاوت خواهد بود. همچنین عوامل دیگری مانند کشور سازنده، برند، مدل و گارانتی نیز در قیمت کیف موثر هستند. بنابراین لازم است در ابتدا مقدار بودجه پرداختی خود را تعیین و سپس اقدام به خرید کنید. ناگفته نماند به دلیل قیمت بالای کیف مارک دار زنانه چرم ضروری است نوع گارانتی محصول را مورد بررسی قرار دهید. آیا گارانتی شرایط تعمیر یا تعویض را پوشش می‌دهد؟ یا مدت گارانتی چقدر است؟

نکته ششم: ویژگی‌ها و خصوصیات کیف را مورد بررسی قرار دهید، آیا مدل زیپی برایتان راحت‌تر است یا اصلاً دکمه‌ای یا سگکی را ترجیح می‌دهید؟ آیا تنها برای قرار دادن لوازم آرایش، موبایل، پول و کارت‌های اعتباری به دنبال کیف هستید و یا قصد این را دارید که در داخل کیف لپ تاپ یا تبلت شخصی خود را قرار دهید؟

ابعاد، وزن، نوع چرم، طول و پهنای بَند، میزان بلندی دسته کیف و دیگر موارد را یکی پس از دیگری بررسی کنید. همچنین کیف مارک دار از الیاف مقاومی دوخته می‌شود، این مورد را می‌توانید از داخل کیف و نحوه دوخته شده آستر به بدنه اصلی کیف مشاهده کنید.

اهمیت خرید کیف چرم زنانه

دلیل اولیه محبوبیت گسترده کیف‌های چرم را می‌توان به حس منحصر به فرد، ظرافت، لوکس بودن و زیبایی که ارائه می‌دهند مرتبط دانست. کیف‌های چرمی بدون توجه به اینکه شما چه لباسی بر تن می‌کنید، هرگز از مد نمی‌افتند. بنابراین بیایید به اهمیت کیف‌های چرم و فواید آن اشاره کنیم:

دوام: به جرأت می‌توان گفت مهمترین مزیت کیف‌های چرمی دوام آن‌ها است. چرم طبیعی دارای کیفیت بالایی است و به راحتی پاره و یا خراب نمی‌شود. بر خلاف چرم مصنوعی، کیف‌های ساخته شده از چرم طبیعی بدون اعمال نیرو خارجی، دچار کشش و یا هر نوع خرابی دیگری نمی‌شوند.

لوکس بودن: هیچ متریال دیگری همانند چرم نمی‌تواند به کیف ظاهری شیک، زیبا و لوکس دهد. کیف چرم همچنین از معدود متریال‌هایی است که همیشه مد روز بوده و زیبایی خود را برای سال‌ها حفظ کرده است. بنابراین، مهم نیست کیف در چه اندازه، رنگ و یا مدلی است، چرم متریالی با کلاس است.

[mustread posts=”12607″]

طول عمر بالا: چرم خالص و طبیعی در برابر گرد و غبار، حملات قارچی، سایش و خشکی مقاوم است. اگر شما قصد سفر به جایی را دارید و یا دوست دارید از کیف خود برای مدت زمان زیادی استفاده کنید، کیف مارک دار زنانه چرم را انتخاب کنید.

سازگار با محیط زیست: چرم طبیعی اگر مستقیماً از پوست حیوانات گرفته شود، هیچ ماده شیمیایی نخواهد داشت. بنابراین، کاملاً زیست تخریب پذیر است و هوا، آب و خاک را آلوده نمی‌کند. در دنیایی که صنعت مد با عدم سازگاری با محیط زیست اداره می‌شود، پرداخت هزینه بیشتر برای محصولات چرمی راهی برای حفظ سلامت محیط زیست است.

در یک کلام، هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین دوام، زیبا و راحتی یک کیف زنانه چرم باشد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف زنانه چرم” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bag/” icon=”basket” icon-align=”right”]

[faq][faq-item question=”مارک‌های مشهور کیف زنانه چرم کدامند؟” answer=”بهترین برندها کیف زنانه چرم شامل شنل، فندی، گوچی، آنیما، لویی ویتون، هرمس، ریبل و دیگران هستند.”][faq-item question=”در زمان خرید کیف چرم مارک باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟” answer=”مواردی همانند کشور سازنده، رنگ، جنس، تعداد جیب، ابعاد و موارد دیگر در انتخاب کیف مهم هستند.”][faq-item question=”آیا کیف‌های مارک دار زنانه گارانتی دارند؟” answer=”بله، کلیه کیف‌های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی مارکومد دارای گارانتی معتبر خدمات مشتری هستند.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *