بررسی و خرید

از کجا کیف زنانه خوب بخریم؟

از کجا کیف زنانه خوب بخریم؟

از کجا کیف زنانه خوب بخریم؟ آیا لازم است به صورت حضوری خرید کنیم؟ یا به خرید اینترنتی فکر کنیم؟ مرکز فروش کیف زنانه در کجای شهر واقع شده است؟ یا اصلاً کدام فروشگاه اینترنتی بهتر است؟ اینجا پرسش از مدل کیف دوشی یا دسته‌دار، رنگ و یا سایز نیست، زیرا برای انتخاب کیف مناسب، لازم است نخست به محل و مکان خرید آن فکر کنید.

شما تصویری از مدل، رنگ و سایز کیف زنانه را در ذهنتان تجسم می‌کنید، اما نمی‌دانید آن را باید از کجا تهیه کنید؟ به همین دلیل یا از دیگران سوال می‌کنید و یا آستین بالازده و خود به‌تنهایی به بررسی و تحقیق می‌پردازید. پس بی‌درنگ در گوگل عنوان: «از کجا کیف زنانه خوب بخریم؟» را جستجو می‌کنید؛ با کیف و کفش رنو  همراه باشید.

[TOC]

خرید اینترنتی یا حضوری؟

از کجا کیف زنانه خوب بخریم؟

همه بانوان با روند خرید کیف زنانه به صورت حضوری یا خرید آنلاین آشنا هستند. پس نخست بیایید درباره فواید و معایب هر کدام بحث کنیم، سپس ویژگی‌های یک فروشگاه خوب را معرفی کرده و به شما خواهیم گفت بهترین مکان برای خرید کیف زنانه کجا هست؟

انتخاب محصول و دسترسی

اینترنتی: تنها با نوک انگشت اشاره می‌توان طیف گسترده‌ای از انواع کیف زنانه را در فضای وب مشاهده کرد. تنها نکته این است که نمی‌توانید محصول را قبل از خرید تست کنید، مگر وبسایت اینترنتی دارای فروشگاه فیزیکی نیز باشد. اما می‌توانید نقد و بررسی محصولات، نظرات کاربران و مشخصات محصول را بخوانید. یا از طریق شماره تماس، ایمیل، تلگرام یا چت آنلاین به کارشناس فروش متصل شوید.

حضوری: محدود به محصولاتی است که در سطح فروشگاه به فروش می‌رسد. بسته به مقدار فضای فروشگاه، تعداد کفش‌های زنانه ممکن است محدود باشد. همچنین، به رانندگی و طی کردن مسافتی هر چند کوتاه نیاز دارد. با این حال، تست حضوری کالا مهمترین ویژگی خرید حضوری است.

مقایسه: انتخاب و دسترسی به محصولات از طریق فضای آنلاین مزیتی بی‌رقیب است. ولی تست حضوری کالا نیز ویژگی فوق‌العاده برای فروشگاه فیزیکی محسوب می‌شود. با این حال، وبسایت‌های اینترنتی برای پر کردن این خلأ، اقدام به راه‌اندازی خدمات بازگشت کالا کرده‌اند. برای مثال: خریدار می‌تواند تنها یکبار محصول را برگردانده (به دلیل انتخاب نادرست) و فروشگاه بار دیگر به او امکان انتخاب دوباره می‌دهد.

[products-box id=”175″]

قیمت محصول

اینترنتی: به‌طور‌کلی، خرید از فروشگاه اینترنتی به معنای استفاده از تخفیف‌های روزانه و حراج آخر فصل است، زیرا آنها اجاره مکان و یا پرداخت صورتحساب برق را ندارند. حتی وب‌سایت‌هایی وجود دارند که «درصدی از تخفیف» را در اختیار مشتری قرار می‌دهند که به عنوان یک کد تخفیف برای خرید بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال: خانمی با خرید کیف زنانه مناسب، کد تخفیفی را برای خرید بعدی خود دریافت می‌کند.

حضوری: برای رقابت با خرید آنلاین، فروشگاه‌های فیزیکی قیمت‌ها را کاهش می‌دهند. این با اعمال تخفیف‌ها در برخی از محصولات همراه است.

مقایسه: ماهیت اصلی فروشگاه‌های اینترنتی برمبنای فروش با تخفیف ویژه همراه است که به‌ صورت روزانه، فصلی یا در روزهای مهم سال انجام می‌شود. ولی فروشگاه‌های فیزیکی ممکن است در ماه یا در فصلی در سال اقدام به ارائه جشنواره فروش ویژه کنند.

از کجا کیف زنانه خوب بخریم؟

خدمات مشتری و گارانتی

اینترنتی: خدمات مشتری به فرهنگ سازمانی فروشگاه محل خرید مرتبط است، احترام، جواب‌گویی، ارائه محصولات باکیفیت، گارانتی و توجه به نیازهای مشتری در هر مرحله از خرید، اهمیت خدمات مشتری را برای فضای وب نشان می‌دهد. همچنین، برخورداری از شرایط ارسال و حمل رایگان و یا خدمات بازگشت کالا در صورت مغایرت محصول یا حتی سایز نبودن کفش، از دیگر شرایط ویژه فروشگاه‌های اینترنتی است.

حضوری: خدمات مشتری عالی معمولا برای حفظ کسب و کار ضروری است، حتی اگر این بدان معنا باشد که هر روز نیاز به تغییر روند ارائه خدمات در جهت بهبود آن باشد. فروشگاهای فیزیکی موارد ارسال یا حمل محصول را ندارند، زیرا مشتری به صوت حضوری اقدام به خرید می‌کند، ولی احترام و پاسخ‌گویی به مشتری و بررسی نیازهای او حتی بیش از خرید اینترنتی از اهمیت بالا برخوردار است.

مقایسه: هر دو مزایای مشترکی دارند.

امنیت خرید

اینترنتی: هستند هنوز مردمی که فکر می‌کنند که خرید آنلاین به‌معنای دریافت اطلاعات کاربری (رمز بانکی) از سوی فروشگاه مورد نظر است، اما این درست نیست. بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی از رمزنگاری 128 بیتی استفاده می‌کنند و مانند سایت‌های بانکی امن هستند. برای حصول اطمینان، لازم است نماد الکترونیکی و دیگر نمادهای احراز هویت و قانونی بودن کسب و کار را بررسی کنید.

حضوری: برعکس وبسایت‌های اینترنتی فروش کیف زنانه، فروشگاه‌های فیزیکی اطلاعات شخصی یا اعتباری خریدار را دریافت نمی‌کنند.

مقایسه: هر دو امنیت را پوشش می‌دهند. با این حال، در صورتی که در هر مرحله از خرید به اعتبار فروشگاه اینترنتی شک کردید، خرید را متوقف کنید.

پرداخت نقدی یا کارتی

اینترنتی: باید کارت اعتباری، حساب بانکی یا نوعی از گزینه تأمین مالی آنلاین داشته باشید.

حضوری: در خرید از مغازه می‌توانید با در دست داشتن کارت اعتباری یا پول نقد اقدام به خرید کنید.

مقایسه: به‌دلیل آنکه امروزه در کشور بسیاری از افراد از طریق کارت بانکی اقدام به خرید می‌کنند، هم گزینه خرید حضوری و هم پرداخت آنلاین از مزیتی مساوی برخوردارند.

از کجا کیف زنانه بخریم؟

همانگونه که در بالا بیان شد، عمدتاً پیدا کردن مکانی مناسب که دربرگیرنده هر نوع نیازی باشد، سخت و دشوار است. زنان در مسیر انتخاب کیف مناسب ممکن است دچار وسواس شوند، این وسواس از سوئی به دلیل ندانستن مدل است و از سوئی دیگر به مکان خرید مرتبط است. در همین راستا، ما در این بخش به طور مجزا به معرفی فروشگاه‌های معتبر اینترنتی و محله‌های معروف سطح شهر می‌پردازیم.

خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی

در فضای وب، فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری را می‌توان در زمینه فروش کیف زنانه یافت، از جمله: دیجی‌استایل، بانی‌مد، مدیسه، تگ‌موند و بیشتر، ولی هیچ کدام از این فروشگاه‌ها به‌طور تخصصی در حوزه فروش کیف فعالیت نمی‌کنند، این مورد خود به تنهایی می‌تواند به نبود تمرکز لازم در ارائه محصولات مورد نیاز به مردم اشاره کرد.

فروشگاه‌هایی که به‌طور تخصصی در زمینه کیف زنانه فعالیت می‌کنند، در عرضه محصولات باکیفیت بر حسب خواسته‌های متفاوت زنان و دختران جوان بهتر عمل کنند. آنها به‌خوبی بر حسب سن، علاقه، استایل و بودجه مشتری، بهترین محصول را معرفی می‌کنند.

پیشنهاد ما، انتخاب و خرید از فروشگاه تخصصی کیف و کفش مارکو‌مد است. چرا؟ زیرا این وبسایت اینترنتی در کنار ارائه کالاهای باکیفیت، دارای خدمات منحصر به فردی مانند: ارسال رایگان بالای 100 هزار تومان، پرداخت در محل، ضمانت اصالت کالا، خدمات بازگشت کالا، پشتیبان مشتری از زمان خرید تا تحویل و ارسال سریع و مطمئن است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bag/” icon=”basket” icon-align=”right”]

خرید از طریق مکان‌های ‌معروفِ داخل شهر

بسیاری از بانوان محله‌ها یا بورس کیف‌های زنانه را به خوبی می‌شناسند، خُب، می‌توانید برخی از آنها را نام ببرید؟ خیابان جمهوری باغ سپه‌سالار، خیابان منوچهری، بازار مشیر خلوت (بازار بزرگ، خیابان ۱۵ خرداد)، راسته خیابان سعدی – فردوسی، میدان بهارستان، همچنین برخی مراکز خرید همانند، پالادیوم، کوروش، تیراژه و بیشتر را نیز می‌توانید برای خرید کیف زنانه مناسب انتخاب کنید. در دیگر شهرهای کشور نیز مراکز مهمی برای فروش کیف وجود دارد که به‌ درستی برای اهالی آن شناخته شده هستند.

نکات مهم در زمان خرید کیف زنانه مناسب

از کجا کیف زنانه خوب بخریم؟

طراحی

در زمان خرید به کیفیت، پارچه (بیرونی، داخلی)، دوخت و ویژگی‌های دیگری همچون: زیپ‌دار بودن، تعداد جیب داخلی یا بیرونی و شکل کیف دقت کنید. کیف‌های زنانه معمولا بسته به نوع کاربرد از جمله: رسمی (مجلسی)، شغلی، ورزشی و یا روزمره دارای بازه گسترده‌ای از مدل‌ها هستند. همچنین در خرید کیف مناسب، این نکته را در نظر بگیرید که کیف بر اساس فرم بدن انتخاب شود.

اندازه و وزن

هر وبسایت اینترنتی، تمام مشخصات مربوط به محصول را ذکر می‌کند، اما دو ویژگی از اهمیت بیشتری برخودار است: وزن و اندازه. اگر وسائل زیادی را با کیف خود حمل می‌کنید، پس برای خرید مدلی با ابعاد بزرگ اقدام کنید. در زمان خرید حضوری نیز کیف را امتحان کرده و در دسته گرفته یا بر دوش بیاندازید.

دسته و بَند

در زمان خرید به شیوه آنلاین، نمی‌توانید به آسانی قضاوت کنید که اندازه دسته یا طول بَند چقدر است. با این حال، برخی از فروشگاه‌های اینترنتی به همانند مارکو‌مد، اطلاعات اندازه بند و دسته کیف‌های زنانه خود را در مشخصات محصول ارائه کرده‌اند. همچنین بررسی کنید آیا می‌خواهید کیف هم دارای دسته و هم بَند برای روی دوش انداختن باشد یا خیر؟

قیمت

اگر کیف بسیار ارزان قیمت است، احتمال فیک بودن (جعلی، تقلبی) آن بسیار بالا است. به‌ طور کلی، کیفیت و برند کیف زنانه مستقیماً بر قیمت آن تاثیر دارد. به‌ جای خرید محصولی ارزان، به‌ دنبال کیفیت و برند باشید، برای مثال کیف چرم زنانه را انتخاب کنید. ولی اگر تا حدودی محدودیت بودجه دارید، به جشنواره‌های فروش اینترنتی و تخفیف‌های فصلی سر بزنید.

اهمیت خرید کیف زنانه خوب

پیدا کردن مکانی مناسب به اندازه‌ی خرید کیف اهمیت دارد، زیرا طبیعتاً مکان‌های شناخته شده (چه فروشگاهی، چه حضوری) به این دلیل دارای شهرت هستند که کیف‌هایی باکیفیت بالا ارائه می‌دهند. به همین دلیل، پیشنهاد ما در این است که نخست به دنبال کیفیت کیف باشید، سپس به طور خودکار مکان و محل خرید از اعتبار کافی در نزدتان برخوردار خواهد شد. هدف شما باید همیشه خرید محصولی زیبا و باکیفیت باشد، زیرا می‌خواهید به هر محیطی که وارد می‌شوید سریعاً نظر دیگران را به خود جلب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *