بررسی و خرید

نیم بوت اسپرت مردانه

نیم بوت اسپرت مردانه

[products-box id=”167″ number=”20″]

خرید یک جفت نیم بوت اسپرت مردانه به رنگ، مدل، قیمت و برند بستگی دارد. حتی به این موارد باید تطبیق‌پذیری (از نظر آب و هوایی)، کیفیت، متریال و طول عمر را نیز اضافه کرد؛ پس می‌بینید چقدر خرید نیم بوت مردانه اسپرت می‌تواند دشوار باشد! خبر خوب این است که شما نیازی نیست در انتخاب چکمه فردی متخصص شوید، تا بدانید که به دنبال چه نوعی کفشی باید باشید.

یک جفت بوت مردانه که ظاهری اسپرت داشته باشد و از پاها در برابر سرما و نفوذ آب محافظت کند، دقیقاً همان چیزی است که باید به دنبالش باشید. برای این منظور نیاز است تا با برخی نکات و ترفندها آشنا شوید تا نیم بوتی را که می‌خواهید را خریداری کنید؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

انواع نیم بوت اسپرت مردانه

نیم بوت بهترین گزینه برای یک کفش زمستانه است، زیرا در کنار شیک بودن، راحتی و پشتیبانی مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای این منظور لازم است با انواع نیم بوت‌های اسپرت مردونه آشنا شوید:

نیم بوت چوکا (Chukka Boots)

سطح ظریف و صاف چکمه چوکا، آن را به کفشی زیبا و نیمه اسپرت تبدیل کرده است. از ویژگی‌های ظاهری این نیم بوت را می‌توان به تعداد سوارخ (2 تا 3 سوراخ)، دهانه ساده و بدون پالشتک، ارتفاع ساق تا میانه‌های مچ و جنس جیر آن اشاره کرد. نیم بوت چوکا از چکمه‌های کویری که برای اولین بار توسط «ناتان کلارک» برای سربازان انگلیسی در آفریقا در طول جنگ جهانی دوم طراحی شده بود، الهام گرفته شده است.

این نیم بوت را حتی می‌توان در طول فصل بهار و تابستان نیز به پا کرد، زیرا نسبت به نیم بوت‌های دیگر کمتر پاها ار گرم نگه می‌دارند. از این رو، برای مناطق با زمستان‌های سخت، نیم بوت مناسبی به حساب نمی‌آید. این نیم بوت به دلیل نیمه رسمی بودن، برای استفاده روزانه با استایل اسپرت و استفاده در موقعیت‌های رسمی (مهمانی‌ها) نیز مناسب است.

نیم بوت تکنیکال (Technical Boots)

یکی از اسپرت‌ترین ودر عین محبوب‌ترین انوع نیم بوت اسپرت مردانه، چکمه تکنیکال است. در عین شیک بودن بسیار کاربردی هستند، به طوری که می‌توان این نیم بوت‌های را در طول فصول سرد زمستان بدون هیچ‌گونه نگرانی به پا کرد. از جمله برندهای مشهور نیم بوت تکنیکال می‌توان به تیمبرلند، راکپورت و کاترپیلار اشاره کرد.

این چکمه برای گرم نگه داشتن پاها و محافظت در شرایط استفاده و کاری سخت طراحی شده اند و از طریق طول ساق بلند (تا بالای مچ)، تعداد سوراخ بَند زیاد و زیره ضخیم قابل شناسایی هستند. بوت تکنیکال معمولاً از متریال قابل تنفس، ضد آب و بَندهای قوی ساخته می‌شود. این چکمه برای استفاده روزانه و ست شدن بودن با هر گونه استایل اسپرت عالی است.

نیم بوت بروگ (Brogue Boots)

یکی دیگر از نیم بوت‌های اسپرت مردانه که محبویت بسیار زیادی دارد، نیم بوت بروگ است. این چکمه را به خاطر سوراخ‌های تزئینی و طرح‌دار رویش می‌شناسند. ظاهر کژوال و اسپرت این نیم بوت، آن را به بهترین مدل برای ست شدن با شلوار جین آبی تبدیل کرده است، به ویژه اگر سراغ رنگ عسلی آن بروید. برای استفاده روزانه در محیط‌های کاری و حتی پوشیدن در مهمانی‌های دوستانه، انتخابی عالی است.

زیره چکمه بروگ نازک‌تر از چکمه تکنیکال است، و از نظر عملکردی نیز به خوبی از پاها در برابر نفوذ سرما و آب جلوگیری می‌کند. حتی برخی مدل‌های نیم بوت بروگ که دارای زیره نازک‌تر و ظاهر ظریفت‌‌تر است را می‌توان با استایل رسمی (کت و شلوار) نیز به پا کرد. پس می‌توان گفت این چکمه سبکِ نیمه رسمی دارد.

نیم بوت نظامی (Combat Boots)

امروزه چکمه نظامی که شبیه پوتین سربازها است به قدری محبوب و پراستفاده شده است که می‌توان این مدل نیم بوت اسپرت مردانه را انتخابی منحصربه فرد قلمداد کرد. شاید گفتنش ضروری نباشد، ولی چکمه نظامی را می‌توان با استفاده از طول ساق بلند (بالای مچ)، تعداد سوراخ بَندهای زیاد، زیره ضخیم و جنس بدنه محکم شناسایی کرد.

این نیم بوت برای محیط اداری و مهمانی‌های مهم انتخاب خوبی نیست. اما می‌تواند در فصول سرد سال حداکثر پشتیبانی از پاها را داشته باشد. این چکمه اغلب به رنگ مشکی یافت می‌شود و با شلوار جین ست است.

[mustread posts=”6846″]

نکات مهم در خرید نیم بوت مردانه

نکات مهم در خرید نیم بوت اسپرت مردانه

این که از نیم بوت اسپرت مردانه در چه موقعیت‌هایی استفاده می‌کنید و اینکه هدف‌تان بیشتر توجه به مدل است تا عملکرد،! مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید در خاطر خود ثبت کنید:

ضد آب بودن: شما یقیناً نیم بوت‌های خود را در ماه‌های سرد سال می‌پوشید، بنابراین متریال ساخت آن باید از مقاومت لازم در برابر نفوذ آب برخوردار باشد. دنبال مدل‌هایی باشید که دارای فن‌آوری مقاومت در برابر آب باشد. معمولاً بهترین مارک‌های بوت مردانه دارای آخرین تکنولوژی در ساخت چکمه زمستانه هستند.

گرم نگه داشتن: نیم بوت‌های زیادی با پشم یا مواد مصنوعی مانند Thinsulate تولید شده‌اند که به عنوان عایق برای گرم نگه داشتن پاها در آب و هوای سرد عمل می کنند. بنابراین قبل از انتخاب گرم‌ترین مدل نیم بوت، مطمئن شوید که در چه موقعیتی قصد پوشیدن آن را دارید، یقیناً نیم بوت‌های خیلی گرم که باعث عرق کردن پاها می شوند، برای محیط اداری توصیه نمی‌شود.

کاربرد: به این فکر کنید که چه موقع و در کجا می‌توانید از چکمه خود استفاده کنید. آیا نیم بو را برای استفاده روزانه در آب و هوای سرد و برفی می‌خواهید و یا محیط اداری، یا ممکن است برای ست کردن با استایلی خاص در زمان دعوت شدن به یک مهمانی ویژه به دنبال نیم بوت مناسب می‌گردید.

زیره نیم بوت: وقتی سطح خیابان لغزنده و خیس باشد، پوشیدن نیم بوتی که دارای زیره مناسب باشد کاری ضروری است. خطر افتادن وری زمین و صدمه دیدن نتیجه پوشیدن یک مدل چکمه با زیره صاف و نامناسب است. زیره مناسب برای زمین‌های ناهموار باید دارای برجستگی بوده و به خوبی به سطح زمین بچسبد (به اصطلاح گریپ خوب داشته باشد).

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع نیم بوت مردانه” link=”https://renoiran.com/products/men/men-shoe/boots-men-shoe/” icon=”cat-men–boot” icon-align=”right”]

خرید اینترنتی نیم بوت اسپرت مردانه

خرید اینترنتی نیم بوت اسپرت مردانه

هیچ چیز به اندازه خرید نیم بوت مردانه اسپرت آن هم به صورت آنلاین لذت‌بخش نخواهد بود، زیرا شما دیگر نیازی به طی مسافت طولانی و صرف وقت و هزینه اضافی نخواهید داشت. به راحتی می‌توانید تنها با یک کلیک بازه گسترده‌ای از انواع نیم بوت مردانه در مدل‌ها، تخفیف‌ها و قیمت‌های گوناگون مشاهده کنید. در این امتداد سعی کنید به دنبال وبسایت‌های فروشگاهی معتبر باشید که دارای خدمات مناسب هستند.

[faq][faq-item question=”چند نوع نیم بوت مردانه اسپرت داریم؟” answer=”نیم بوت‌های اسپرت مردانه شامل مدل‌های چوکا، تکنیکال، بروگ و نظامی هستند.”][faq-item question=”در خرید نیم بوت اسپرت باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟” answer=”مواردی همانند ضد‌آب بودن، گرم نگه داشتن، موقعیت استفاده و به طور کلی کیفیت و جنس نیم بوت را باید لحاظ کنید. “][faq-item question=”آیا نیم بوت های مردانه شامل گارانتی می‌شوند؟” answer=”بله، کلیه نیم بوت‌های مردانه فروشگاه اینترنتی مارکومد دارای گارانتی معتبر خدمات مشتری هستند.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *