بررسی و خرید

نیم بوت دخترانه شیک

نیم بوت دخترانه شیک

فصل زمستان که می‌شود، تکاپو برای خرید نیم بوت دخترانه شیک (Girls Ankle Boots) افزایش می‌یابد. بسیاری از دختران جوان با حضور در مراکز خرید و یا بازدید از وبسایت‌های فروش اینترنتی، به دنبال انتخاب بهترین مدل نیم بوت هستند.

شیک بودن و زیبایی نیم بوت به افزایش جذابیت ظاهری بانوان کمک می‌کند؛ در واقع انتخاب مدلی که مطابق بر استایل زمستانه باشد، هدف نخست هر دختر خوش سلیقه‌ای است. اما واقعیت این است که بازار فروش بوت و نیم بوت دخترانه شیک مملوء از برندها و قیمت‌های مختلف است. به همین دلیل انتخاب مدل مناسب می‌تواند تا حدودی  دشوار باشد.

یقیناً هیچ دختر عاقلی نمی‌خواهد ساعات‌ها در ترافیک خیابان‌های تهران بماند تا جای مناسبی را برای خرید یک جفت نیم بوت شیک پیدا کند، در واقع او می‌خواهد کفش مورد علاقه خود را در فروشگاهی ایده‌آل خریداری کند. به این معنا که انتخاب مدل مناسب در گام نخست به شناخت کافی از ویژگی‌های نیم بوت و در گام بعدی به فروشگاه محل خرید مرتبط است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

نیم بوت دخترانه شیک

آیا نیاز به خرید نیم بوت دخترونه دارید؟ پس بدون اتلاف وقت شروع به جستجو کنید. اینکه بدون اطلاعات کافی وارد مغازه شوید و یا بر روی دکمه خرید محصول در وبسایتی مرتبط کلیک کنید، کاری بیهوده است. شما باید به این فکر کنید که خرید نیم بوت به مانند هر وسیله دیگری، نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌باشد، زیرا مهم است که نیم بوت به خوبی از پاهای‌تان در برابر سرما محافظت کند. خُب، چه موارد دیگری مهم هستند؟ برای پاسخ به ادامه مقاله توجه کنید.‌

انواع نیم بوت دخترانه

انتخاب مدل دقیقاً به نوع نیم بوت وابسته است، به این معنا که نیم بوت‌ها در سراسر جهان به چند نوع خاص بر حسب کاربرد و سبکِ طراحی، تولید می‌شوند. هر نوع از این نیم بوت‌ها نیز خود به تنهایی بر حسب طراحی و رنگ‌های مختلف به مدل‌های گوناگون دیگری نیز تقسیم می‌شوند، که به شرح زیر هستند:

نیم بوت چلسی: این مدل همان کفش رسمی چلسی است، با این تفاوت که روی مچ کفش در هر دو طرف قسمت کِشی وجود دارد. این نیم بوت دخترانه شیک هم برای استایل رسمی و هم غیررسمی کاربرد دارد و فوق‌العاده شیک و زیبا است.

نیم بوت پاشنه دار: این مدل همانطور که از نامش پیداست، پاشنه دار است. ممکن بسیاری از دختران جوان برای مجالس و مهمانی‌ها نیاز به پوشیدن نیم بوت پاشنه بلند داشته باشند، بنابراین این مدل می‌تواند بهترین انتخاب باشد. مدل‌های پاشنه بلند به صورت کِشی، زیپی یا بَندی در بازار موجود هستند.

نیم بوت کوهنوردی: این مدل مخصوص کوهنوردی و عبور از مسیرهای سنگلاخی و زمین‌های ناهوار است. به همین منظور دارای کیفیت بسیار بالایی است و در ساخت آن از بهترین متریال استفاده می‌شود.

نیم بوت نظامی: امروزه نیم بوت مدل نظامی فوق العاده محبوب است. این مدل را می‌توان با استایل اسپرت سِت کرد، ولی به طور کلی طرفداران مخصوص به خود را دارد و ممکن مورد علاقه هر دختری نباشد.

مدل‌های نیم بوت دخترانه شیک

در زیر چند مدل نیم بوت دخترونه از بهترین و پرفروش‌ترین برندها معرفی شده است، می‌توانید هر کدام بر حسب نیاز خریداری کنید.

[products-box id=”289″]

نکات مهم در خرید نیم بوت دخترونه

متریال ساخت: انتخاب نوع متریال بسیار مهم و حیاتی است. به طور کلی بهترین متریال ساخت نیم بوت، چرم، جیر، نبوک و در آخر چرم مصنوعی است. با اینکه جیر و نبوک نوعی چرم طبیعی هستند، ولی چرمی که بدون پرداخت باشد و به اصطلاح «اصلاح شده» نباشد، بهترین انتخاب است. این چرم بالاترین کیفیت و بیشترین دوام را دارد. جیر نیز انتخاب مناسبی است، ولی ممکن است در تمیز کردنش کمی دچار مشکل شوید. برای این منظور ضروری است از تمیزکننده‌های مخصوص کفش جیر استفاده کنید. در ساخت نیم‌بوت از نبوک نیز استفاده میشود، با این تفاوت که نبوک باکیفیت‌تر از جیر بوده و حتی دیرتر از آن کثیف می‌شود. درباره چرم مصنوعی باید بگوییم که به دلیل پیشرفت فناوری، تولید آن در بالاترین کیفیت انجام می‌گیرد، به همین دلیل تشخیص بین چرم طبیعی و مصنوعی تا حدودی دشوار شده است.

ضد آب بودن: یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک نیم بوت دخترانه شیک باید داشته باشد، خاصیت ضد آب بودن است. برای این منظور لازم است در زمان خرید به متریال ساخت کفش دقت کنید. اگر به هر نحوی در سرمای شدید قرار داشتید، لازم است نیم بوت به خوبی از پاهایتان در برابر سرما محافظت کند. بنابراین دو ویژگی مهم اعم از: ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر سرما باید در انتخاب نیم بوت لحاظ شود. با این حال، امروزه بیشتر نیم بوت‌ها دارای مقاومت بالا در برابر نفوذ آب هستند، حتی اگر از چرم مصنوعی ساخته شده باشند.

نیم بوت دخترانه شیک

راحتی: همیشه نیم بوتی را انتخاب کنید که حداکثر راحتی را فراهم کند، این مورد به ویژه به متریال ساخت، انعطاف‌پذیری و وزن کفش بستگی دارد. زمانی که نیم بوت خود را به پا می‌کنید، نباید به هیچ عنوان باعث ناراحتی، درد، تورم و مشکلات دیگر شود. جنس رویه، جنس داخلی و جنس کفی (زیره) نیم بوت باید به صورت مشترک به ایجاد حداکثر راحتی فرد در هنگام پوشیدن کفش کمک کند. معمولاً جنس رویه از چرم، جیر و چرم مصنوعی ساخته می‌شود و جنس داخلی از تکستایل (Textile) و جنس کفی (زیره) از لاستیک یا پلاستیک است.

سایز: همیشه اندازه پا را با سایز کفش مطابقت دهید. برای این منظور ضروری است پای خود را اندازه گیری کنید. نخست در خانه با استفاده از کاغذ و مداد اندازه گیری را شروع کنید، پای خود را بر روی کاغذ قرار دهید، سپس با استفاده از مداد دورتادور پای خود را خط بکشید و مقادیر به دست آمده را در جایی یادداشت کنید. همیشه ساعات بعد از ظهر را برای انتخاب کفش در نظر بگیرید، زیرا پاها به طور طبیعی در پایان روز به بزرگترین ابعاد خود در روز می‌رسند. همچنین اگر اندازه پای شما بین دو سایز مختلف بود، اولویت همیشه اتنخاب سایز بزر‌گ‌تر است. سپس با استفاده از جدول زیر اقدام به انتخاب سایز مناسب کنید.

سایز اروپایی طول پا (سانتی‌متر) سایز انگلیسی سایز آمریکایی
۳۵ ۲۲.۵ ۱ ۲
۳۵.۵ ۲۲.۸ ۱.۵ ۲.۵
۳۶ ۲۳۰ ۲ ۳
۳۶.۵ ۲۳.۳ ۲.۵ ۳.۵
۳۷ ۲۳۵ ۳ ۴
۳۷.۵ ۲۳.۸ ۳.۵ ۴.۵
۳۸ ۲۴۰ ۴ ۵
۳۸.۵ ۲۴.۳ ۴.۵ ۵.۵
۳۹ ۲۴۵ ۵ ۶
۳۹.۵ ۲۴.۸ ۵.۵ ۶.۵
۴۰ ۲۵۰ ۶ ۷
۴۰.۵ ۲۵.۳ ۶.۵ ۷.۵
۴۱ ۲۵.۵ ۷ ۸
۴۱.۵ ۲۵.۷ ۷.۵ ۸.۵
۴۲ ۲۶ ۸ ۹
۴۲.۵ ۲۶.۳ ۸.۵ ۹.۵
۴۳ ۲۶.۶ ۹ ۱۰
۴۳.۵ ۲۷.۷ ۹.۵ ۱۰.۵

استایل: انتخاب مدل مناسب و ست کردن آن با نوع پوشش، یکی دیگر از مواردی است که می‌توانید در زمان خرید لحاظ کنید. همانطور که در بالا بیان کردیم، هر نوع از نیم بوت‌های زنانه برای برخی استایل‌های مناسب هستند، برای مثال، بوت چرم کلاسیک با مانتو کُتی و شلوار پارچه‌ای یا شلوار جین سِت است. ولی نیم بوت کوهنوردی استایلی اسپرت داشته و با شلوار جین فوق‌العاده عالی است. همچنین برای مراسم و مجالس رسمی، می‌توانید از نیم بوت پاشنه بلند به همراه لباس شب استفاده کنید.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع نیم بوت دخترانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/%d9%86%db%8c%d9%85-%d8%a8%d9%88%d8%aa-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/” icon=”cat-women–halfboot” icon-align=”right”]

از کجا نیم بوت دخترانه شیک بخریم؟

معمولاً برندهای مشهور بازار دست به تولید کفش‌هایی بادوام و مطابق بر مُد روز می‌زنند، بنابراین، پیشنهاد ما برای شما همیشه انتخاب برندهای معتبر بازار است. به موجب همین، برای بسیاری از بانوان این پرسش پیش می‌‌آید که: «از کجا باید نیم بوت شیک خرید؟» برای پاسح باید بگوییم که اگر به خرید حضوری علاقه دارید، می‌توانید از خیابان فردوسی، باغ سپهسالار و مراکز خرید مشهور تهران همانند کوروش، تیراژه، پالادیوم و موارد دیگر بهره ببرید. ولی اگر خرید اینترنتی را می‌پسندید، فروشگاه اینترنتی مارکومد در حال حاضر به دلیل داشتن فعالیت تخصصی در حوزه کیف و کفش، بهترین انتخاب ممکن است.

در پایان، دختران جوان استایل زمستانه را دوست دارند؛ همین‌که می‌توانند در فصول سرد سال به همراه پالتو، نیم بوتی زیبا بپوشند، نه تنها احساس خوبی پیدا می‌کنند، بلکه به این واقعیت می‌رسند که تا چه اندازه جذاب هستند و چگونه مورد توجه دیگران قرار گرفته‌اند. در کنار کیفیت، قشنگ بودن نیم بوت به ایجاد استایلی منحصر به فرد کمک می‌کند. خرید نیم بوتی که هم از پاها به خوبی محافظت کند و هم لوکس و زیبا باشد، آرزوی هر دختر خوش‌پوش و با سلیقه‌ای است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *