سبک پوشش, مد و استایل

نیم بوت زنانه را به چی ست کنیم؟

ست کردن نیم بوت زنانه و دخترانه

آموختن شیوه‌های صحیح ست کردن نیم بوت زنانه و دخترانه با شلوار، مانتو، لباس، دامن هر نوع پوشش دیگری، می‌تواند در راستای استایل و تیپ پاییزه منحصربه فرد و جذاب باشد. جای هیچ‌گونه تردیدی نیست که اکثریت قریب به اتفاق بانوان از پوشیدن نیم بوت لذت می‌برند؛ به همین دلیل، به دنبال ایده‌های جدید برای ست کردن کفش خود با نوع پوشش‌شان هستند.

برای این موضوع مهم دو نکته را باید در نظر گرفت، نخست اینکه باید انواع نیم بوت زنانه را بشناسید، سپس برحسب نوع پوشش، نیم بوت مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس می‌توان این مورد را هدف‌گذاری کرد که «ست کردن نیم بوت زنانه و دخترانه تاحدودی به نوع پوشش و موقعیتی که در آن قرار دارید بستگی دارد؟» با کیف و کفش رنو همراه باشید.

ست کردن نیم بوت زنانه با شلوار جین

اگر همیشه شک دارید که چه شلواری را باید با نیم بوت خود ست کنید، پوشیدن چکمه زنونه با شلوار جین راهی عالی برای حل این مشکل است. برای به نهایت رساندن جذابیت و زیبایی ظاهر، شلوار لی خود را به اندازه یک یا دو لایه تا کنید تا نیم بوت به خوبی خود را نشان دهد. تا کردن پایین شلوار مختصِ مد‌ل‌های تنگِ شلوار جین است.

برای این مورد، انواع مختلفی از چکمه‌ها اعم از نیم بوت زنانه پاشنه دار و بدون پاشنه وجود دارند که کاملاً با شلوار جین ست هستند. پوشیدن شلوار جین زاپ‌دار (پاره) یا مدل‌هایی که انتهای آن ریش ریش هستند نیز انتخابی فوق العاده هستند. شلوار لی را به همراه نیم بوت می‌توان با ژاکت بلند، مانتو کُتی، پالتو یا کاپشن به تن کرد.

برای مهمانی‌های خودمانی و قرارهای دوستانه، می‌توانید یک مدل نیم بوت جیر کِرم رنگ را با شلوار جین سرمه‌ایِ تنگ و ژاکتی گرم و نرم ترکیب کنید. برای استایل دانشگاهی و یا تیپ مخصوص محیط کار نیز محدودیتی برای ست کردن نیم بوت با شلوار لی ندارید، فقط به خاطر داشته باشید برای راحتی در راه رفتن نیم بوت تخت (بدون پاشنه) را انتخاب کنید.

برای ست کردن شلوار جین مدل «مام استایل» یا مدل‌هایی که پایین‌شان کمی گشاد است، از نیم بوت پاشنه بلند استفاده کنید. هیچ وقت شلوار گشاد را با نیم بوت تخت نپوشید، زیرا باعث کاهش ظرافت و عدم کشیده نشان داده شدن قد شما می‌شود.

[products-box id=”289″]

ست کرد نیم بوت زنانه با شلوار پارچه‌ای

نیم بوت‌های زنانه به همان اندازه که با شلوارهای جین ست هستند، کاملاً با شلوارهای پارچه‌ای نیز در هماهنگی قرار دارند. بنابراین تنها خود را با شلوار جین محدود نکنید، بلکه شلوار پارچه‌ای را برای ایجاد استایلی زنانه و شیک به کمد لباس‌تان اضافه کنید.

هر مدل نیم بوت با شلوار پارچه‌ای ست است، فقط به خاطر داشته باشید نیم بوت پاشنه دار هم با شلوار تنگ و هم شلوار گشاد همانگ است، ولی نیم بوت تخت تنها با شلوار تنگ قابل ست شدن است.

در انتخاب شلوار پارچه‌ای نهایت سلیقه را به خرج دهید، پوشیدن شلوار ساده مشکی کار سختی نیست! سعی کنید به دنبال رنگ‌ها و الگوهای متفاوت باشید. شلوار پارچه‌ای تنگ با زمینه طوسی و چهارخانه‌های ریز مشکی، با مانتو کِتی و پالتو، ظاهری بی‌نهایت جذاب به شما می‌دهد. این استایل را حتماً با نیم بوت پاشنه پهن بپوشید.

هیچ وقت به این موضوع فکر نکنید که شلوار پارچه‌ای باید بر روی نیم بوت بیافتد، بلکه قد شلوار باید به اندازه‌ای انتخاب شود که با ساق نیم بوت کمی فاصله داشته باشد. به این معنا که به اندازه یک یا دو سانتی‌متر باید ساق پای شما نمایان شود.

[mustread title0=”جدیدترین مدل نیم بوت های زنانه ۲۰۲۰” link0=”https://renoiran.com/blog/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D9%88%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87/”]

ست کردن نیم بوت زنانه با لباس مجلسی و دامن

چکمه‌های زنانه و دخترانه همچنین می‌توانند به همراه لباس مجلسی و یا دامن نیز پوشیده شوند. شاید جای تعجب باشد! ولی نیم بوت‌هایی که پاشنه‌های باریک و بلند دارند با لباس‌های راسته که دامن‌دار هستند، کاملاً ست می‌باشند.

برای مهمانی‌ها می‌توانید یک ژاکت سبکِ بلند (تا بالای زانو) را بدون شلوار با نیم بوت به تن کنید. برای داشتن ظاهری شیک نیم بوت پاشنه‌دار جیر به پا کنید. لباس‌های راسته که ظاهری گل‌دار دارند و زیر زانو هستند را با نیم بوت چرمی تخت یا نیم بوت جیر مشکی انتخاب کنید.

برای دختران جوانی که اغلب دامن کوتاه را با شومیز می‌پوشند، خبر خوبی داریم! شما به راحتی می‌توانید دامن خود را با هر مدل نیم بوت ست کنید. پوشیدن نیم بوت زیپ‌دار پاشنه بلند یا نیم بوت بَنددارِ تخت و یا هر مدل دیگری، دست شما را برای انتخاب کاملاً باز کرده است.

ناگفته نماند، برای مجالس رسمی همانند عروسی‌ها، با لباس شب می‌توانید یک جفت نیم بوت جلوباز با پاشنه نازک را به پا کنید. در این استایل پیشنهاد ما همیشه انتخاب رنگ مشکی برای نیم بوت است.

ست کردن نیم بوت زنانه با جوراب شلواری

چکمه‌های زنونه با جوراب شلواری ضخیم ترکیبی کلاسیک است و دخترونه را ایجاد می‌کنند. مهم نیست که هوا سرد باشد یا خیر، پوشیدن جوراب شلواری مشکی یا مانتو یا پالتو بلند به همراه نیم بوت، انتخابی بسیار هوشمندانه است.

نیم بوت اگر جیر یا چرم باشد و یا پاشنه دار یا تخت، در هماهنگی کامل با جورب شلواری قرار دارد. فقط اگر جوراب شلواری را برای گشت و گذار در شهر به تن می‌کنید، بهتر است رنگ مشکی را خریداری کنید، وگرنه برای مهمانی‌ها هر رنگی که مورعلاقه‌تان هست را می‌توانید انتخاب کنید.

همیشه به همراه جوراب شلواری یا ساپورت، ژاکت پشمی بلند به تن کنید، سپس از روی ژاکت مانتو یا پلتو بپوشید. در انتخاب رنگ، مشکی را به رنگ‌های کرمی و قهوه‌ای روشن ست کنید. در انتخاب رنگ ژاکت محدودیتی ندارید، ولی رنگ نیم بوت را حتماً با رنگ مانتو یا پالتو ست کنید، برای مثال، نیم بوت مشکی را با پالتو مشکی و کرمی و نیم بوت کرمی را با پالتو یا کاپشن کرم رنگ، سفید یا زیتونی ترکیب کنید.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع نیم بوت زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/%d9%86%db%8c%d9%85-%d8%a8%d9%88%d8%aa-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/” icon=”cat-women–halfboot” icon-align=”right”]

نیم بوت زنانه با چه پوشش‌هایی ست نیست؟

در اینجا لیست کوتاهی از مواردی که با نیم بوت قابل ست شدن نیستند به شرح زیر می‌باشد:

  • دامن کوتاهِ تنگ (بالای زانو)
  • ساپورت ورزشی
  • شلوارک (لی یا پارچه‌ای)

اهمیت ست کردن نیم بوت دخترانه با نوع پوشش

ست کردن نیم بوت زنانه

همه ما می‌دانیم که در بازار، نیم بوت‌های زنانه و دخترانه در مدل‌های بسیاری به فروش می‌رسند، اما کدام یک از آن‌ها به استایلی زیبا ختم می‌شوند؟ باید بگوییم: «نیم بوت شما هر چه قدر هم زیبا و گران قیمت باشد، اگر به درستی با نوع پوشش‌تان ست نباشد، تأثیر ظاهری خود را به کُل از دست خواهد داد.»

بنابراین همیشه قبل از خرید نیم بوت، در ذهن‌تان نوع تیپ خود را تصور کنید تا ذهیتی جامع از استایلی زیبا داشته باشید. کنید، حتی اگر رنگ قرمز را برای نیم بوت انتخاب می‌کنید نترسید! ایده‌های جدید را با الگوها و رنگ‌های مختلف ترکیب کنید تا استایلی جادویی برای خود خلق کنید. هدف نهایی، داشتن ظاهری متشخص، ظریف و جذاب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *