بررسی و خرید

نیم بوت پاشنه دار زنانه و دخترانه

نیم بوت پاشنه دار زنانه و دخترانه

[products-box id=”289″ title=”جدیدترین نیم بوت‌های پاشنه‌دار” number=”20″]

اگر مجبور هستید از بین همۀ سبک‌های نیم بوت زنانه و دخترانه یک مدل را خریداری کنید، یک جفت نیم بوت پاشنه دار (Heeled Ankle Boots) انتخابی فوق العاده‌ای خواهد بود. این کفش همانی است که وقتی دمای هوای کاهش می‌یابد، آن را بعد گذشت چندین ماه از جاکفشی خانه بر می‌داریم و استایل زمستانه خود را با آن تکمیل می‌کنیم.

یقیناً بین یک نیم بوت تخت و پاشنه دار تفاوتی اساسی وجود دارد، جذابیت بیشتر! اینکه شما از نیم بوت در چه موقعیتی استفاده می‌کنید، به اندازه اینکه شما دنبال چه مدلی هستید، مهم نخواهد بود. به این علت که نیم بوت پاشنه بلند زنانه و دخترانه هم در محیط کاری، هم در یک جمع دوستانه و حتی حضور در یک مهمانی رسمی، کفشی همه‌کاره است.

کم کم به فصول سرد سال نزدیک می‌شویم، شما بانوان و دختران جوان یقیناً سخت به دنبال خرید نیم بوتی مناسب هستید، اما دقیقاً می‌دانید قیمت انواع نیم بوت پاشنه دار چقدر است؟ یا اصلاً ویژگی‌های یک نیم بوت پاشنه دار شیک و زیبا چیست؟ این مقاله برای پاسخ به هر گونه پرسش شما نگاشته شده است؛ با مارکومد همراه باشید.

[TOC]

انواع نیم بوت پاشنه دار زنانه و دخترانه

انواع مختلفی از نیم بوت پاشنه بلند وجود دارند، که ممکن است پیدا کردن یک مدل مناسب را تا حدودی برای‌تان دشوار کند. اما نگران نباشید، ما در زیر چندین نوع از محبوب‌ترین نیم بوت‌های پاشنه دار را معرفی می‌کنیم:

نیم بوت پنجه گربه‌ای

پاشنه این نیم بوت معمولاً کمتر از 5 سانتی‌متر (دو اینچ) است. اگرچه پاشنه این مدل نازک است، ولی به دلیل کوتاه بودنش، کفش به خوبی در هنگام راه رفتن ثبات و تعادل کاربر را حفظ می‌کند. این نیم بوت تقریباً مدلی کژوال داشته و مناسب محیط کار و مهمانی‌های دوستانه است.

نیم بوت پنجه گربه‌ای

نیم بوت گوه‌ای

مدل گوه‌ای پاشنه بلندتری از نوع پنجه گربه‌ای دارد، ولی راحتی و ثبات بیشتری را در هنگام راه رفتن در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به این دلیل که هیچ شکافی بین قسمت جلوی کفش و پاشنه وجود ندارد، و کاملاً این شکاف پر شده است. این مدل نیم بوت دارای کاربردی روزمره بوده و به هیچ عنوان رسمی نیست.

نیم بوت گوه‌ای

نیم بوت پاشنه پهن

این مدل نیم بوت‌ها به دلیل پاشنه پهن، پایداری و تعادل مناسب را فراهم می‌کند. با اینکه به اندازه مدل گوه‌ای ثبات ندارند، اما بسیار جذاب‌تر و زیباتر از آن‌ها هستند. اندازه پاشنه این مدل‌ها از 3 تا 7 متغیر است. همچنین از این نیم بوت می‌توان در محیط‌های شغلی، رسمی و غیر رسمی استفاده کرد.

نیم بوت پاشنه پهن

نیم بوت پاشنه باریک

هر اندازه پاشنه نیم بوت باریک‌تر باشد، سبک آن رسمی‌تر است. با این توضیح، می‌توان گفت نیم بوت پاشنه نازک، مجلسی‌ترین نوع در بین همه نیم بوت‌های زنونه است. این مدل خود به تنهایی در انواع مختلف از جمله کِشی و سگکی طراحی و ساخته می‌شود. بنابراین هر وقت هوس کردید با لباس شب (بهتر است لباس تا بالای زانو انتخاب شود تا کفش به خوبی خود را نشان دهد) نیم بوت بپوشید، به این مدل فکر کنید.

نیم بوت پاشنه باریک

نیم بوت جلو باز

یکی دیگر از مدل‌های رسمی، نیم بوت جلو باز است. قسمت پنجه کفش در این مدل‌ها باز می‌باشد، و همین مورد باعث می‌شود این نیم بوت برای روزهای بارانی و برفی مناسب نباشد، بنابراین لازم است از این نوع در مراسم و مهمانی‌ها استفاده کنید. همچنین مدل جلو باز یک نیم بوت دخترانه شیک و فانتزی است که معمولاً در دو نوع پاشنه پهن و پاشنه باریک به فروش می‌رسد.

نیم بوت جلو باز

نیم بوت نظامی

غیررسمی‌ترین مدل نیم بوت، نوع پاشنه دار نظامی است. این مدل طرفداران خاص خود را دارد و برای کاربردهای روزانه و استفاده در روزهای سخت بارانی و برفی مناسب است. مشخصه اصل این چکمه‌ها، کفی ضخیم و آج‌دار آن است.

نیم بوت پاشنه دار نظامی

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع نیم بوت زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D9%88%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87/” icon=”cat-women–halfboot” icon-align=”right”]

نکات مهم در خرید نیم بوت پاشنه دار زنانه و دخترانه

کیفیت متریال

خرید نیم بوت مناسب به مانند هر کفش دیگری، سرمایه گذاری در سلامتی و زیبایی است. از این جهت که نیم بوت باکیفیت و زیبا، در عین حال که عمر استفاده بالایی خواهد داشت، باعث افزایش جذابیت ظاهری شما نیز می‌شود. جنس نیم بوت‌های پاشنه بلند اغلب از انواع چرم اعم از چرم طبیعی، چرم صنعتی، جیر و یا نبوک ساخته می‌شود. هر کدام از این مواد دارای ویژگی‌ها و خصوصیات مختلفی هستند که انتخاب هر یک به علاقه شخصی افراد مرتبط است. ولی پیشنهاد ما این است که اگر در مراسمی نظر بر این دارید که لباس شب بپوشید، نیم بوت ساخته شده با متریال جیر را انتخاب کنید.

نیم پاشنه دار زنانه و دخترانه

ضد آب بودن

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک نیم بوت پاشنه دار باکیفیت، ضد آب بودن آن است. مگر غیر از این است که ما از نیم بوت برای محافظت از پاها در فصول سرد سال استفاده می‌کنیم، پس اگر قرار است آب به راحتی به داخل کفش نفوذ کند، فایده خرید یک نیم بوت چیست؟ در بین تمام موادی که در ساخت نیم بوت استفاده می‌شوند، چرم صنعتی کاملاً غیر قابل نفوذ در برابر آب است. با اینکه ممکن است تمیز کردن کفش‌های جیر تاحدودی سخت باشد، ولی مدل‌های ساخته از این متریال، فوق العاده شیک هستند.

باز و بسته کردن

نحوه باز و بسته کردن نیم بوت و یا به عبارتی پوشیدن و در آوردن آن از پا به نوع مدلش بستگی دارد. برخی از نیم بوت های پاشنه دار به صورت زیپی طراحی شده‌اند، برخی دیگر بَندی یا کِشی هستند. انتخاب هر کدام بستگی به علاقه شخصی خانم‌ها دارد، بعضی بانوان به پوشیدن نیم بوت‌های زیپ‌دار، احساس راحتی بیشتر می‌کنند، بعضی دیگر برای داشتن استایلی متفاوت به مدل‌های بَندی علاقه‌مند هستند. به هر روی، به کیفیت زیپ، بند و یا کِشی بودن نیم بوت توجه کنید. زیپ نباید به هیچ عنوان در زمان تماس با آب دچار زنگ زدگی و خرابی شود، یا کِش استفاده شده در نیم بوت‌های کِشی نباید بعد از مدتی دچار کشیدگی و شُل‌شدگی شوند.

گرم نگه داشتن پاها

جنس داخلی نیم بوت باید به خوبی از پاها در برابر نفوذ سرما محافظت کند. برای رسیدن به این مهم، کفش باید دارای لایه بیرونی و لایه داخلی مقاوم باشد. لایه بیرونی می‌تواند از هر نوع چرم ساخته شود و همچنین در لایه داخلی باید از متریال‌هایی به نام «تکستایل» که نوعی پارچه مقاوم، نرم و گرم و یا «پشم» استفاده شود. همچنین پاها باید در داخل کفش راحت بوده و کاربر هیچ گونه احساس ناراحتی نداشته باشد.

متناسب بودن با استایل

حتماً در زمان خرید بر حسب نوع استفاده، تصمیم به انتخاب نیم بوت بگیرید. برای مثال، جهت محیط‌های کاری نیم بوت پاشنه پهن انتخاب مناسب‌تری است، یا برای استفاده روزانه، نیم بوت پاشنه گوه‌ای را انتخاب کنید. همانطور که در بالا بیان شد، نیم بوت‌های پاشنه باریک و جلو باز مخصوص مهمانی‌ها و مراسم هستند. به‌طورکلی هر نوع نیم بوت را می‌توان با استایل اسپرت که همان پوشیدن شلوار جین هست، سِت کرد. با مانتو کُتی یا پالتو از همۀ مدل‌ها به غیر نیم بوت نظامی و گوه‌ای می‌توان استفاده کرد. اما با مانتو جلوباز می‌توان هر مدل نیم بوتی را پوشید. همه مدل‌های نیم بوت پاشنه دار استایلی دخترانه دارند، ولی برای خانم‌های میانسال، مدل پنجه گربه‌ای می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

[mustread title0=”چگونه یک مدل بوت ساق بلند زنانه خوب پیدا کنیم؟” link0=”https://renoiran.com/blog/%D8%A8%D9%88%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%82-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87/”]

قیمت نیم بوت پاشنه دار زنانه و دخترانه

مقدار هزینه‌ای که باید برای خرید نیم بوت پاشنه دار پرداخت کنید (همانطور که از قبل هم می‌دانید) به برند و متریال ساخت آن بستگی دارد. مدل‌های ساخته از چرم طبیعی، جیر و نبوک قیمت بیشتری دارند، ولی اگر محدودیت بودجه‌ای دارید، ارزان‌ترین متریال چرم صنعتی است. نیم بوت‌های مجلسی با طرح‌های فانتزی، قیمت بیشتری از مدل‌های کژوال همانند پاشنه گوه‌ای دارند.

از نظر برند نیز امروزه همه بانوان به خوبی می‌دانند که برای خرید نیم بوت از برندهای معروف خارجی، باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. اما خب، از نظر دوام و کیفیت و اینکه کفش تا سال‌های سال به خوبی کار خواهد کرد، خرید نیم بوت مارک‌‎دار انتخابی بی‌ چون و چرا است. برخی از برندهای مشهور بازار عبارتند از: آرا (Ara)، ریکر (Rieker)، سیتی لاین (Cityline)، باما (Bama) و یانگ اسپریت (Young Spirit) هستند.

[products-box id=”289″ brand=””]

اهمیت خرید نیم بوت پاشنه بلند

به دور از آنکه پوشیدن نیم بوت، لازمه فصول سرد است، انتخاب مدلی که بتواند مطابق بر استایل شما نیز باشد بسیار مهم است. امروزه هر جزئی از پوشش در نزد زنان و دختران جوان به مفهوم وارد شدن به دنیای مد و پرداختن به مدل‌ها و رنگ‌ها مختلف است.

استایل زمستانه نیز از این قاعده مستثنأ نیست، توجه به آن نه تنها لذت درونی فراوانی ایجاد می‌کند، بلکه حتی در موقعیت زنان در جامعه نیز تأثیر می‌گذارد. انتخاب یک نیم بوت زنانه و دخترانه مناسب که هم بتواند از پاها در برابر سرما محافظت کند، و هم شیک و زیبا باشد، چیزی است که هر خانم خوش سلیقه‌ای به آن نیاز دارد.

[faq][faq-item question=”نیم بوت‌های پاشنه‌دار زنانه دارای چه مدل‌هایی هستند؟” answer=”این نیم بوت‎ها در مدل‌های پاشنه گربه‌ای، پاشنه گوه‌ای (لژدار)، پاشنه پهن و باریک، نیم بوت جلوباز و مدل نظامی تقسیم می‌شوند.”][faq-item question=”جنس و نوع متریال نیم بوت‌های پاشنه‌دار چگونه است؟” answer=”کلیه نیم بوت‌های زنانه از متریال مرغوب ساخته می‌شوند و تولید کشور آمریکا و کشورهای اروپایی هستند.”][faq-item question=”آیا نیم بوت‌های پاشنه‌دار شامل گارانتی هستند؟” answer=”بله، کلیه نیم بوت‌های زنانه فروشگاه مارکومد دارای گارانتی معتبر خدمات مشتری هستند.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *