بررسی و خرید

کفش زنانه اسپرت

کفش زنانه اسپرت

تکمیل‌کننده هر استایل کژوال و لباس روزمره‌ای، پوشیدن یک جفت کفش زنانه اسپرت است. این کفش نه تنها باید منعکس‌کننده حساسیت‌های شما نسبت به مُد روز باشد، بلکه باید در نهایت راحتی و عملکرد و طراحی تولید شود. کفش اسپرت زنانه و دخترانه می‌تواند حتی یک استایل روزمره ساده را به سبک پوشش مجلسی تبدیل کند. این‌که آیا کتانی ورزشی زنانه را دوست دارید یا عاشق کفش‌های بالِت فِلَت هستید، دنیای کاملی از انواع کفش‌های کژوال وجود دارند که می‌توانید با پوشیدن هر کدام از آن‌ها، عاشق‌شان شوید! ما در اینجا هستیم تا به شما در خرید کفش زنانه اسپرت کمک کنیم؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

انواع کفش زنانه اسپرت

انواع کفش زنانه اسپرت

اشتباه نکنید! منظور از کفش اسپرت فقط کفش‌های کتونی، ورزشی و یا اسنیکر نیست، بلکه به معنای کفشی است که مطابق بر سبک پوشش اسپرت باشد. این کفش‌ها اغلب برای موقعیت‌های روزمره (محل کار، دانشگاه، گشت و گذار در شهر) و نیمه‌‎رسمی (موقعیت اداری و مهمانی‌های خودمانی) کاربرد دارند. با این حال، بیایید با انواع کفش‌های اسپرت زنونه آشنا شویم:

کتونی ورزشی (Sport Shoes)

امروزه از کفش ورزشی زنانه تنها برای تمرین و ورزش استفاده نمی‌شود، بلکه این مدل کفش‌ها برای استفاده روزانه و مطابقت داده شدن با استایل اسپرت نیز کاربرد دارند. امروزه در بازار برندهای مختلفی از کتانی‌های ورزشی به فروش می رسند، ضروری مدلی را انتخاب کنید که به در درجه اول از پاهای‌تان به خوبی محافظت کرده و در هماهنگی کامل با استایل شما باشد.

کتونی ورزشی

کتونی ورزشی

[products-box id=”172″]

اسنیکر (Sneaker)

یک مدل کفش اسپرت دیگر که اغلب پشتیبانی کمتری نسبت به کفش ورزشی دارد، اسنیکر است. این کفش به طور ذاتی برای استایل اسپرت طراحی شده است و جهت استفاده روزانه کاربرد دارد. هیچ‌گونه تکنولوژی خاصی در زیره کفش اسنیکر لحاظ نمی‌شود و زیره آن کاملاً فِلَت (صاف) است. به‌طورکلی اسنیکر کفشی فوق‌العاده زیبا و پرطرفدار است.

اسنیکر

اسنیکر

[mustread posts=”6738″]

بالت فلت (Ballet Flat)

یک مدل از کفش‌های زنانه که بسیار محبوب است، بالت فلت می‌باشد. این کفش بسیار زیبا و اسپرت بوده و برای کاربردهای روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. بالت فلت کفشی سبک و انعطاف‌پذیر است و حداکثر راحتی را برای بانوان و دختران جوان فراهم می‌کند. کفی این کفش تخت بوده و رویه آن تنها انگشتان پا را می‌پوشاند.

بالت فلت

بالت فلت

[products-box id=”170″]

کالج (Loafer)

یکی از کفش‌های نیمه‌رسمی – نیمه‌اسپرت، کالج (لوفر) است. برای موقعیت‌های رسمی و جهت ست کردن کفش با شلوار پارچه‌ای و مانتو کُتی، کالج انتخاب مناسبی است. همچنین برای محیط‌های کاری و استفاده روزانه و جهت ست کردن با شلوار جین نیز کفش کالج همیشه در دسترس است.

کالج

کالج

نیم بوت (Ankle Boot)

برای روزهای سرد پاییز و زمستان، پوشیدن یک جفت نیم بوت زنانه گرم اجتناب‌ناپذیر است. مدل‌های اسپرت این کفش اغلب با نام نیم بوت زنانه بدون پاشنه شناخته می‌شوند. نیم بوت‌ها برای استفاده روزانه کاربردی بوده و می‌توان آن‌ها را با هر نوع سبک پوشش زمستانه ست کرد.

نیم بوت

نیم بوت

[products-box id=”289″]

نکات مهم در خرید کفش زنانه اسپرت

قبل از خرید کفش اسپرت، ضروری است برخی نکته‌های مهم به شرح زیر را در خاطر ثبت کنید:

نکات مهم در خرید کفش زنانه اسپرت

نکته یکم: کفش را براساس موقعیت استفاده انتخاب کنید

پوشیدن کفش‌های نامناسب، اشتباهی رایج است که می‎‌توان به راحتی از آن جلوگیری کرد. افراد اغلب به درستی نمی‌دانند که کدام کفش اسپرت را باید در چه محیطی به پا کنند! برای مثال، بیشتر بانوان برای استفاده روزانه اقدام به پوشیدن کفش بادی می‌کنند، یا برای مهمانی‌های خودمانی بالت فلت می‌پوشند. بهتر است هر مدل کفش اسپرت را برای موقعیت خاصی در نظر بگیرید تا در زمان هماهنگ کردن استایل دچار سردرگمی نشوید. برای این منظور ما در قسمت قبل در مورد انواع کفش اسپرت و کاربردشان مطالبی را بیان کردیم.

[mustread posts=”4106″]

نکته دوم: کیفیت کفش زنانه اسپرت را بر کمیت آن در اولویت قرار دهید

همیشه روی کفش‌های باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید. منظور ما این نیست که هربار که می‌خواهید کفش جدید بخرید فقط به سراغ برندهای مشهور و مدل‌های گران قیمت بروید، منظور ما این است که برای داشتن خریدی مطمئن وقت بگذارید. بهتر است صاحب دو یا سه جفت کفش خوب باشید، نه شش یا هفت مدل کفش بی‌کیفیت! کفش‌های اسپرت خوب برای مدت زمان طولانی دوام می‌آورند و در طول این زمان قطعاً پاهای شما تفاوت‌ها را احساس خواهد کرد. توصیه ما این است که به سراغ برندهای معتبر بازار بروید، همچنین در مورد مشخصات فنی کفش اعم از متریال رویه، زیره و موارد دیگر اطلاعات لازم را کسب کنید.

کفش اسپرت زنانه

نکته سوم: راحتی و سایز درست کفش را در نظر بگیرید

راحتی و سایز بودن کفش بیش از مدل اهمیت دارد، زیرا به حفظ سلامت پاها کمک کرده و از ایجاد تاول، تورم، درد و مشکلات دیگر نیز جلوگیری می‌کند. پوشیدن کفشی که برای شما خیلی بزرگ باشد، بر نحوه قدم زدن و ایستادن‌تان تأثیر گذاشته و به پا و کمر شما آسیب می‌رساند. فعلاً مهم نیست چه مدل کفشی را انتخاب می‌کنید، فقط ضروری است در این بخش به نکات زیر توجه کنید:

  • کفش‌هایی را خریداری کنید که حداقل به اندازه یک انگشت اشاره بزرگ‌تر از پای‌تان باشند. بسته به متریالی که کفش از آن ساخته شده است، کفش‌های تنگ ممکن است به مرور زمان جا باز نکنند و این به معنای تحمل درد و ایجاد آسیب‌دیدگی است. آنچه ما پیشنهاد می‌کنیم این است به سراغ کفش‌های نرم و انعطاف‌پذیر باشید.
  • اندازه پاها با افزایش سن و سایر عواملی مانند افزایش یا کاهش وزن و بارداری می‌تواند تغییر کند. قبل از خرید یک جفت کفش زنانه اسپرت جدید، پاهای خود را به‌خصوص هر یک سال یک‌بار اندازه‌گیری کنید. در اواخر بعد از ظهر یا عصر که پاهای شما به دلیل پیاده‌روی در طول روز بزرگ‌تر شده‌اند، زمان مناسبی برای اندازه‌گیری پاهای شما است.
  • به احتمال زیاد، هر دو پای‌تان ابعاد یکسانی ندارند! از اندازه هر دو پای خود آگاه شوید تا بفهمید کدام یک بزرگ‌تر است و کفش‌هایی را انتخاب کنید که مطابق با پای بزرگتر باشند. به یاد داشته باشید که عرض پاهای شما به اندازه طول نیز اهمیت دارد. به‌دلیل ایجاد یا تشدید مسائل مربوط به سلامتی پاها، کفش‌هایی را که خیلی باریک هستند را خریداری نکنید. شما یقیناٌ نمی‌خواهید پول خود را صرف مسائل مربوط به مشکلات پای‌تان کنید، پس لازم است شناخت جامعی نسبت به پاهای خود داشته باشید.

کفش اسپرت زنونه

نکته چهارم: به مدل‌های جدید توجه کنید

مدل‌های جدید کفش می‌آیند و می‌روند، زیرا این قاعده اصلی مد است؛ امسال مدل‌هایی را می‌بینید که ممکن است در سال آینده در ویترین مغازه‌ها موجود نباشند. رعایت همه روندها و تطابق همیشگی با مد روز غیرممکن است، بنابراین آن‌چه که دوست دارید و مطابق بر سلیقه‌تان هست را انتخاب کنید. به هر حال، جریان مد روز می‌تواند با خود سبک‌های جدیدی از کفش‌های اسپرت زنانه را ارائه دهند که مورد رضایت بیشتر بانوان و دختران جوان باشند.

[mustread posts=”11141″]

خرید اینترنتی کفش اسپرت زنانه

اگر از جستجو در میان مغازه‌ها و مراکز خرید خسته شده‌اید و هنوز مدل مورد نظر خود را پیدا نکرده‌اید، سَری به فروشگاه‌های اینترنتی فروش انواع کفش زنانه اسپرت بزنید. شما در این وبسایت ها می‌توان در کمترین زمان، بازه گسترده‌ای از کفش‌ها را مشاهده و برحسب نیازهای خود هر کدام را به دلخواه سفارش دهید. مزیت خرید آنلاین، صرف‌جویی در زمان و هزینه‌های پرداختی است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoes/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *