بررسی و خرید

کفش مارک دار خارجی مردانه

چرا بسیاری از آقایان و پسران جوان به دنبال خرید کفش مارک دار خارجی مردانه هستند؟ پاسخ ساده است: «زیرا کفش‌های مارک دار، شیک، متناسب و باکیفیت هستند.» یقیناً از خرید این کفش‌ها لذت بسیاری خواهید برد، زیرا به خوبی می‌دانید که چطور باید در نظر دیگران مردی خوش‌پوش و جذاب بیایید.

درست است که کفش مارک دار خارجی مردانه دارای کیفیت و قیمت بالایی است، ولی خرید این نوع کفش به مانند سرمایه‌گذاری بلند در راستای سلامت پاها و صرفه‌جویی در هزینه‌های پرداختی می‌باشد. پس لازم است برندی را انتخاب کنید که مناسب نیازهای شما باشد، هر چند اگر هزینه‌اش بالا باشد.

مارک‌های زیادی در بازار کفش مردانه وجود دارند، اما جستجو و کشف این موضوع که کدام یک از آن‌ها می‌توانند نیازهای شما را به درستی برآورده کنند، ضروری‌ترین کار ممکن است. از کفش کلاسیک گرفته تا کفش‌های ورزشی و نیم بوت‌های مردونه، ما در این مقاله به شما در انتخاب کفش مارک دار خارجی کمک می‌کنیم؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

کفش کلاسیک مارک دار خارجی مردانه

در مورد کفش رسمی مردانه باید بگوییم در کنار مدل و ظاهر، ترجیحاً اولویت اصلی را را روی جنس کفش قرار دهید. به متریال کفش دقت کنید، یقیناً چرم طبیعی یک سر و گردن از دیگر متریال‌ها بالاتر است؛ چرم اصل به دلیل ظرافت و دوام بالا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بسیاری از کفش‌های مارک دار خارجی که محصولات‌شان از کیفیت بالایی برخوردار هستند، ممکن است در تولید کفش‌های‌شان از چرم صنعتی (مصنوعی) استفاده کنند. این موضوع نمی‌تواند جای نگرانی باشد، زیرا فناوری‌های ساخت چرم صنعتی به اندازه‌ای افزایش یافته است که بسیاری از خصوصیات ظاهری و فیزیکی این متریال بهبود چشم‌گیری پیدا کرده‌‌اند. به هر حال، در زیر کفش‌های کلاسیک مارک دار مردونه را معرفی می‌کنیم:

ونتورینی میلانو (VENTURINI): بی‌شک این برند ایتالیایی یکی از بهترین کفش‌های کلاسیک مردانه جهان را تولید می‌کند. فقط کافی است به اصطلاح «یک‌بار آن را پا بزنید»، فوراً متوجه دیزاین عالی و کیفیت بالای آن خواهید شد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش ونتورینی” link=”https://renoiran.com/brand/venturini/” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

مرسدس (MERCEDES): این برند با سابقه‌ای در حدود 100 سال، مارکی شناخته شده و مشهور در آلمان و اروپا است. مرسدس متخصص در تولید کفش کلاسیک مردانه است، ازین رو می‌توان مشاهده کرد که تولیدات این برند همگی از چرم طبیعی ساخته شده‌اند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش مرسدس” link=”https://renoiran.com/brand/mercedes/” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

ریکر (RIEKER): از دیگر برندهای مشهور آلمانی که در تولید کفش‌های مردانه فعال است، برند ریکر است. این شرکت بخش اعظمی از بازار کشور آلمان را به خود اختصاص داده است و به عنوان مارکی باکیفیت و پرمشتری در اروپا شناخته می‌شود.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش ریکر” link=”https://renoiran.com/brand/rieker/” icon=”cat-men–classic” icon-align=”right”]

[products-box id=”165″]

کفش ورزشی مارک دار خارجی مردانه

کفش مارک دار خارجی مردانه

وقتی صحبت از کتونی ورزشی مردانه به میان می‌آید، همه انگشت اشاره خود را به سمت برندهای آدیداس، نایکی و پوما می‌‍برند؛ اما ما می‌خواهیم این موضوع را روشن کنیم که این مارک‌ها تنها برندهای مطرح بازار نیستند! زیرا تبلیغات و حضور گسترده این برندها در رسانه باعث شده است مردم آنها را بهترین بدانند.

در زیر کتانی‌های ورزشی مارک دار خارجی را معرفی می‌کنیم، اما قبل از آن بهتر است در مورد نوع کفش و فعالیت‌های مرتبط مطالبی را بدانید. کفش‌های مارک دار خارجی اغلب دسته‌بندی متفاوتی برحسب نوع فعالیت ورزشی دارند، برای مثال، برای دویدن، برای پیاده‌روی، برای بدنسازی، برای ورزش‌های استقامتی و موارد دیگر، کفش مخصوصی طراحی و تولید می‌کنند. پس به این نکته مهم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

اَسیکس (ASICS): نام و آوازه این برند ژاپنی را می‌توان قریب به 70 سال شنید! از زمان جنگ جهانی دوم تا به امروز اسیکس به برندی مشهور در ژاپن و جهان تبدیل شده است. کیفیت بالا و تطابق کامل با خصوصیات فیزیکی از مزایای کفش‌های این مارک هستند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش اسیکس” link=”https://renoiran.com/brand/asics/” icon=”cat-men–sneaker” icon-align=”right”]

کاپا (KAPPA): مارک مشهور ایتالیایی که همه آن را به اسپانسری بزرگترین باشگاه‌های اروپا اعم از بارسلونا، میلان و یوونتوس می‌شناسند، کاپا است. این برند در اوج دوران خود در دهه 90 میلادی توانست بخش بزرگی از پوشاک ورزشی را به اختصاص دهد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش کاپا” link=”https://renoiran.com/brand/kappa/” icon=”cat-men–sneaker” icon-align=”right”]

اسکیچرز (SKETCHERS): برند آمریکایی اسکیچرز را در ایران همه به خوبی می‌شناسند. کیفیت و دوام بالای محصولات این برند به خوبی برای طرفدارانش آشکار است. استفاده از فناوری‌های جدید در کنار طراحی اصولی از ویژگی‌های این مارک مشهور است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش اسکیچرز” link=”https://renoiran.com/brand/skechers/” icon=”cat-men–sneaker” icon-align=”right”]

فوبو (FUBU): یکی دیگر از برندهای آمریکایی که کفش‌هایی خاص تولید می‌کند، فوبو است. طراحی منحصربه فرد در کنار دوام بالا و همچنین ست بودن با هر نوع استایلی، از مهمترین مشخصات این مارک هستند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش فوبو” link=”https://renoiran.com/brand/fubu/” icon=”cat-men–sneaker” icon-align=”right”]

[products-box id=”166″]

بوت مارک دار خارجی مردانه

برای فصول سرد سال خرید بوت مردانه اجتناب‌ناپذیر است، به این دلیل که این کفش‌ها در کنار اینکه از پاها در برابر سرما و نفوذ آب محافظت می‌کنند، دقیقاً مطابق بر استایل نیز هستند. پوشیدن یک مدل نیم بوت مردانه بدون بند و ست کردن آن با شلوار پارچه‌ای و پالتو، سبک پوششی فوق‌العاده جذاب است.

برندهای خارجی تولیدکننده بوت اغلب سعی بر این دارند تا محصولات خود را بسیار مقاوم، راحت و شیک طراحی کنند. از نظر جنس رویی، آستر داخلی، جنس زیره و نوع طراحی بوت‌های خارجی از هر نوع بهترین هستند. با این حال، در زیر به معرفی بوت‌های مارک دار می‌پردازیم:

داکرز (DOCKERS): استفاده از بهترین متریال ساخت بوت و داشتن طراحی کلاسیک، از مشخصات مهم برند آمریکایی داکرز است. پوشیدن نیم بوت‌های این مارک نه تنها از پاها به خوبی در برابر سرما محافظت می‌کند، بلکه کاملاً مطابق بر استایل زمستانه نیز است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش داکرز” link=”https://renoiran.com/brand/dockers/” icon=”cat-men–boot” icon-align=”right”]

باما (BAMA): یکی از بزرگترین تولید کنندگان کفش در آلمان که همگان محصولاتش را به کیفیت بالا می‌شناسند، باما است. این مارک که به طور گسترده انواع مختلف کفش مردونه را تولید می‌کنند، در همه زمینه‌ها خود را به عنوان یک متخصص نشان داده است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش باما” link=”https://renoiran.com/brand/bama/” icon=”cat-men–boot” icon-align=”right”]

ونتورینی میلانو (VENTURINI): نیم بوت‌های این مارک ایتالیایی نیز به مانند دیگر مدل کفش‌هایش از اعتبار بالایی برخوردار است. حمایت بالا از پاها در برابر سرما و نفوذ آب، در کنار زیبایی و لوکس بودن، ویژگی‌های اصلی این برند هستند.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش ونتورینی” link=”https://renoiran.com/brand/venturini/” icon=”cat-men–boot” icon-align=”right”]

سیتی لاین (CITY LINE): در لیست ما جای یک برند فرانسوی خوش نام خالی است! سیتی لاین که متخصص در تولید انواع گسترده‌‌ای از کفش مردانه و پسرانه است، توانسته به برندی صاحب سبک در طراحی بوت شناخته شود.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش سیتی لاین” link=”https://renoiran.com/brand/cityline/” icon=”cat-men–boot” icon-align=”right”]

[products-box id=”167″]

نکات مهم در خرید کفش مارک دار خارجی مردانه

خرید کفش مارک دار خارجی مردانه

آیا قصد دارید کفش مارک دار جدیدی خریداری کنید؟ در صورت جواب مثبت، بدانید که در جای مناسب قرار گرفته‌اید. هنگام خرید کفش‌های مارک دار برای آقایان لازم است برخی نکات مهم را در نظر بگیرید. بدون هدر دادن وقت، اجازه دهید به طور خلاصه به هر یک از آن‎‌ها نگاهی بی‌اندازیم:

راحتی: ما یقین داریم که افراد زیادی از حالت‌های مختلف حرکتی در روز بهره می‌برند، برای مثال همه افراد اغلب در روز هم می‌دوند و هم پیاده‌روی آرام یا سریع دارند. به هر صورت ممکن است مواردی وجود داشته باشد که شما باید برای مدت طولانی پیاده‌‍روی کنید. در چنین مواردی، شما باید به کفش‌های مارک دار خارجی نگاهی بی‌اندازید تا بتوانید حداکثر راحتی را با خرید این کفش‌ها تجربه کنید.

قیمت: کفش‌های مارک دار خارجی اغلب پرهزینه هستند، از این رو باید برحسب مقدار بودجه خود تصمیم بگیرید که کدام مدل مناسب شما است. قیمت بالا نشانگر این نیست که شما قادر به خرید آن‌ها نخواهید بود. نگران نباشید، سعی کنید در برخی زمان که فروشگاه‌های اینترنتی و یا نمایندگی‌های برند بزرگ در داخل شهر، طرحی با «حراج آخر فصل» دارند را برای خرید کفش ارزان‌تر هدف‌گذاری کنید.

برند: این روزها تعداد زیادی از افراد نسبت به کفش‌های مارک دار بسیار آگاه هستند. در حقیقت، مارک کفش کیفیت محصول را تضمین می‌کند و از این رو توجه به آن ضروری است. در اینترنت تحقیقاتی انجام دهید، بررسی‌ها، بازخورد‌ها و موارد دیگر را مورد کاوش قرار دهید تا مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین از توضیحات و مارک‌های خارجی که ما در بالا معرفی کردیم نهایت استفاده را ببرید.

ظاهر: به مدل کفش توجه کنید، بینید آیا با استایل و علاقه‌مندی‌های شما در ارتباط است یا خیر! برای این موضوع لازم است انواع کفش مردانه را بشناسید و در مورد اینکه کدام یک نیاز شما را به خوبی برطرف می‌کند، تحقیقات لازم را انجام دهید. برای استایل رسمی به دنبال مدل‌های رسمی باشید و برای استایل کژوال، مدل‌های اسپرت و روزمره را انتخاب کنید. اگر از کتونی در محیط کار استفاده می‌کنید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای رنگ‌های مشکی، سفید، طوسی، سرمه‌ای و زیتونی باشند.

اهمیت خرید کفش مارک دار

کفش مارک دار خارجی مردانه

کفش‌های مارک دار خارجی مردانه معمولاً دارای بهترین متریال، دوخت، طراحی و ساخت هستند. این کفش‌ها از متریال‌هایی قوی ساخته می‌شوند و دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند. برخی از کفش‌های مارک دار با دستگاه تولید می‌شوند و برخی دیگر دست ساز هستند؛ تفاوت این دو اغلب در مقدار هزینه است، به عنوان مثال یک جفت کفش مجلسی ایتالیایی اگر دست‌ ساز باشد قیمتی بسیار بالا دارد.

در هر صورت، به هر نوع ویژگی کفش اهمیت دهید، از جنس گرفته تا ظاهر، هر مشخصه نماینده‌ای از آن چیزی است که به دنبالش هستید. به پاهای خود نیز اهمیت دهید، هیچ پوششی دیگر همانند کفش‌ها، یار و همدم شما نیستند. از کفش‌های خود به خوبی مراقبت کنید تا همیشه تمیز بوده و خود را نو نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *