بررسی و خرید

کفش پاشنه پهن زنانه

کفش پاشنه پهن زنانه

[products-box id=”171″ number=”20″]

خرید کفش پاشنه پهن (Extra Wide Heel)، یک استراتژی بی‌عیب و نقص برای رهایی از همۀ مشکلات کفش‌های پاشنه بلند زنانه (مدل‌های پاشنه نازک) است. به این دلیل که این کفش‌ تعادل و ثبات بیشتری را در هنگام راه رفتن فراهم می‌کند، به طوری بانوان می‌توانند مدت زمان طولانی آن را به پا کنند. با اینکه جذابیتِ فریبنده کفش پاشنه نازک را ندارد، اما مدل پاشنه پهن ترکیبی از راحتی و زیبا را به ارمغان می‌آورد. هر چند اگر اندازه پاشنه آن بسیار بلند هم باشد (حتی تا 10 سانت!)، کفش پاشنه پهن زنانه باز هم گزینه‌ای بهتر است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

انواع کفش پاشنه پهن زنانه

کفش‌های پاشنه پهن زنونه یک به یک در زیر معرفی شده‌اند:

پاشنه پهن بنددار

این مدل از طریق بَند و سگک به دور مچ پا بسته می‌شود و اغلب استایلی دخترانه داشته و مناسب مجالس و مهمانی‌های خودمانی است. این مدل بیشترین شباهت را به صندل پاشنه‌ بلند دارد و در برخی موارد به این اسم نیز نامیده می‌شوند.

پاشنه پهن بنددار

پاشنه پهن کلاسیک

این مدل شبیه کفش‌های پاشنه بلند کلاسیک است و اغلب استایلی رسمی داشته و مناسب مجالس و موقعیت‌های اداری است. این نوع کفش یکی از پرطرفداران‌ترین و پراستفاده‌ترین کفش‌های پاشنه‌دار زنانه است.

پاشنه پهن کلاسیک

پاشنه بلند پهن: این مدل معمولاً به صورت بنددار بوده و دارای پاشنه بسیار بلند است. اندازه پاشنه این این کفش ممکن است از 5 تا 10 متغییر باشد. همچنین این مدل استایل رسمی داشته و مناسب بانوان کوتاه قامت است.

پاشنه بلند پهن

پاشنه پهن طرح‌دار

این کفش شبیه به مدل‌های کلاسیک است، با این تفاوت که دارای جنس و الگویی متفاوت می‌باشد و معمولاً دارای الگوهایی با طرح و شکل گُل هستند. همچنین استایلی کژوال داشته و مناسب مهمانی‌های خودمانی و روزمره است.

پاشنه پهن طرح‌دار

پاشنه پهن اداری

این مدل از طریق شکل طبی‌شان قابل شناسایی است و اغلب قسمت پنجه آن نیز عریض تر است به‌طوری‌که کاربر به راحتی می‌تواند انگشتان خود را داخل کفش حرکت دهد. این کفش استایلی اداری داشته و مناسب محیط‌های کاری است.

پاشنه پهن اداری

پاشن پهن گوه‌ای

این مدل ظاهری کاملاً متمایز از دیگر مدل‌ها دارد، به این صورت که پاشنه آن کاملاً سطح زیره کفش را پُر کرده است. نوع گوه‌ای اغلب استایلی روزمره و غیررسمی دارد.

پاشن پهن گوه‌ای

نکته: اگر جلوی کفش باز و یا از سطح پوشش کمتری برخوردار بود، مدل آن مناسب مهمانی‌ها و مجالس است. اگر جلوی کفش بسته و سطح پوشش رویی آن بیشتر بود، کفش اداری بوده و مناسب محیط‌های کاری است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش پاشنه پهن” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/highheel-women-shoe/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

نکات مهم در خرید کفش پاشنه پهن زنانه

کفش پاشنه پهن

1- از یک سو به سایز کفش و از سویی دیگر به اندازه پای خود دقت کنید. مهم نیست که چقدر زیبا باشند، هرگز از کفش‌هایی استفاده نکنید که سایز آن‌ها خیلی کوچک یا خیلی بزرگ هستند. اگر اندازه پای شما بین دو سایز مختلف بود، همیشه سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید. برای مثال، بین سایز 35 و 36، سایز 36 را انتخاب کنید. اندازه پای خود را می‌توانید با استفاده از یک ورق کاغذ سفید و یک مداد یا اندازه‌گیری کنید. هر یک از پاهای خود را روی کاغذ گذاشته و با مداد جلو و پشت پاها را علامت‌گذاری کنید.

2- در قسمت پاشنه، کفش باید دارای ساختار بسیار مقاوم بوده و بتواند به خوبی نیروهای وارده از سطح زمین به مچ پا، زانو و کمر را جذب کند. پاشنه باید حالت فنری داشته باشد، تا هم کمک به راه رفتن بهتر فرد کرده و هم فشار و شوک جذب کند. ساختار پاشنه کفش به نوع متریال آن بستگی دارد، استفاده از رابر (Rubber) و پلی‌اورتان (PU) توأمان باعث افزایش مقاومت و انعطاف‌پذیری در ساختار پاشنه و زیره کفش می‌شود.

[mustread posts=”11529″]

3- در زمان خرید حضوری حداقل به مدت زمان 10 دقیقه در داخل فروشگاه کفش را مورد بررسی قرار داده و امتحان کنید. شما قرار است از کفش خود در بیشتری ساعات روز استفاده کنید، بنابراین اطمینان از کیفیت، اولویت مهم در داشتن خریدی مطمئن است. از کیفیت رویه، داخل و زیره کفش پاشنه پهن زنانه اطمینان حاصل کنید، مقدار پهنای و اندازه پاشنه را مورد بررسی قرار دهید، در پایان برحسب مدل، علاقه شخصی و کاربرد (مهمانی یا محیط کاری)، کفش مورد نظر را خریداری کنید.

4- پاشنه کفش باید دقیقاً در زیر پاشنه پا باشد، عدم وجود چنین مشخصه‌ای ممکن است نشانگر این باشد که کفش از طراحی ضعیفی برخوردار بوده و پاشنه کفش به طور مستقیم در زیر پاشنه پا متمرکز نشده است. چنین کفشی هر چند اگر دارای پاشنه پهنی باشد، ولی فاصله بین پاشنه و پنجه آن بسیاری زیاد یا کم باشد، راحتی و ایمنی کاربر به خطر می‌افتد. کاربر نمی‌تواند تعادل خود را حفظ کند و هر زمان خطر افتادن به زمین را احساس می‌کند. پاشنه کفش اگر جلوتر از پاشنه پا باشد، احتمال افتادن به ‌عقب وجود دارد، اگر پاشنه کفش عقب‌تر از پاشنه پا باشد، فشار مضاعف به نواحی میانی کف پا آمده که منجر به درد و کشیدگی می‌شود.

پاشنه پهن زنانه

5- چرم طبیعی هم از نظر زیبای و هم طول عمر، محبوب‌ترین متریال برای ساخت کفش پاشنه‌دار زنانه است. اما اگر عاشق حیوانات هستید و از حقوق آن‌ها دفاع می‌کنید، گزینه‌های دیگری همانند چرم صنعتی نیز وجود دارند. در هر صورت، حتماً کفش‌هایی را خریداری کنید که از الیاف مصنوعی مانند نایلون یا پلاستیک ساخته نشده باشند. این موارد پس از چندین بر استفاده ممکن است باعث نارحتی و انواع حساسیت پوستی شوند.

6- آستر داخل کفش باید حتماً دارای بالشتک‌های بسیار نرم باشد، زیرا به راحتی و عدم ایجاد تاول و تورم در قسمت پنجه و پشت پا کمک می‌کند. مدل‌هایی که بنددار هستند و سطح پوشش رویی کمتری دارند، باید دارای کفی بسیار نرم و منعطف باشند. همچنین کفی باید به خوبی رطوبت پا را جذب کند و مانع از عرق کردن پا شوند. هر چند اگر پا به شدن عرق کند، لغزیدن پا درون کفش و عدم راه رفتن صحیح، اجتناب‌ناپذیر است. در کفش‌های باکیفیت، آستر داخلی کفش معمولاً از جنس چرم است، نه یک ماده مصنوعی! مواد طبیعی مانند چرم رطوبت را جذب کرده و به پاهای شما اجازه تنفس می‌دهند. مواد مصنوعی رطوبت را جذب نمی‌کنند و حتی به تعرق بیشتر نیز کمک می‌کنند.

[mustread posts=”15661″]

7- زاویه کفی کفش پاشنه پهن زنانه شیب‌دار است، بنابراین به دلیل نیروی جاذبه، پا به سمت پایین و جلو کشیده می‌شود. این مورد زمانی که کفش از سطح پوشش کمتری برخوردار باشد و یا جلوی پنجه کفش آزاد نباشد، رخ می‌دهد. کفشی که طراحی خوبی داشته باشد، باید به وسیله فوم و یا بالشتک‌هایی در قسمت میانه کفش که در ارتباط با گودی کف پا است، مهار شود. این فوم‌ها باعث عدم حرکت پا به جلو می‌شود. این قابلیت برای تثبیت پا در جای خود و کمک به راه رفتن صحیح، الزامی است.

8- اگر مچ پای بزرگی دارید، بهتر است از خرید کفش پاشنه پهن بَندی خودداری کنید، زیرا باعث عریض شدن مچ پای شما می‌شود. به جای آن به دنبال مدل‌های کلاسیک باشید تا پاهای‌تان کشیده‌تر نمایان شوند. اگر پاهایی کوتاه دارید، از پوشیدن کفش‌های بَنددار اجتناب کنید. بهترین کفش کلاسیک جلوباز (انگشتان پا از جلو کفش نمایان هستند) است. اگر پاهای کشیده و باریکی دارید، به شما تبریک می‌گوییم! زیرا هر مدل از کفش‌های پاشنه پلتفرم یا همان پاشنه پهن مناسب فرم بدن شما هستند.

خرید اینترنتی کفش پاشنه پهن زنانه

کفش پاشنه پهن زنانه چرم

هرچه پاشنه کفش بیشتر باشد، انتخاب آن دشوار خواهد بود، اما نکته اینجاست که ارتفاع پاشنه تنها نشانه از راحتی نیست. شما باید تمام ویژگی‌ها اعم از پهنای و ارتفاع پاشنه، فاصله بین پاشنه و پنجه، متریال ساخت، کیفیت آستر داخلی کفش و موارد دیگر را مورد بررسی قرار دهید. کفش پاشنه‌دار را بهتر است به صورت حضوری خریداری کرد، ولی اگر یک فروشگاه اینترنتی معتبر که محصولات باکیفیت و برند را ارائه می‌دهد را پیدا کردید چه؟

خرید آنلاین بسیار شگفت‌انگیز است، زیرا شما می‌توانید به راحتی و با دسترسی آسان محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. بدون آنکه وقت و هزینه زیادی را صرف حضور در مغازه یا فروشگاه مورد نظر کنید، خرید اینترنتی می‌تواند انتخابی بسیار هوشمندانه باشد. با این حال، امروزه بسیاری از مردم از فواید خرید آنلاین آگاه هستند، ولی جستجوی برای وبسایتی که بهترین خدمات را در اختیار مشتری قرار دهد، کمی دشوار است. یقیناً خرید کفش زنانه ارزان هم از اولویت‌های شما است، پس بهتر است از تخفیف‌های ویژه فروشگاه‌ها با عنوان «حراج آخر فصل» کمال استفاده را ببرید.

در این میان، پیشنهاد ما خرید از فروشگاه‌های تخصصی حوزه کیف و کفش است. برای مثال، وبسایت اینترنتی مارکومد با ارائه کفش‌های باکیفیت و برند، توانسته در حوزه فروش کیف و کفش، خود را به عنوان یک فروشگاه اینترنتی محبوب معرفی کند. کفش‌های پاشنه پهن زنانه و دخترانه این فروشگاه، نه تنها تولید مارک‌های بزرگ جهانی هستند، بلکه با استفاده مفاهیم فیزیک و ارگونومیک پا طراحی شده‌اند.

اهمیت خرید کفش پاشنه پهن

خرید کفش پاشنه پهن زنانه

خطر پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند هر روز بیشتر از بانوان را تهدید می‌کنند، اما به یاد داشته باشید، انتخاب درست تا مقدار بسیار زیادی خطرات مرتبط را کنار می‌زند. اگر تمام ویژگی‌های یک کفش پاشنه‌دار خوب را لحاظ کنید، حتی می‌توان گفت این کفش‌ها فوایدی نیز دارند.

به هر حال، ما شما را به پوشیدن و یا نپوشیدن کفش پاشنه بلند تشویق نمی‌کنیم، بلکه تنها هدف‌مان ارائه اطلاعات و بیان نکات لازم برای بهبود این موضوع است. استفاده و یا عدم استفاده از این کفش‌ها، به عهده مصرف‌کنندگان است، اما همانطور که گفتیم، ما به عنوان یک دوست همیشه بهترین چیزها را برای شما می‌خواهیم. از این رو، پیشنهاد ما می‌تواند همیشه خرید کفش پاشنه پهن زنانه باشد.

[faq][faq-item question=”مدل‌های مختلف کفش پاشنه پهن چیستند؟” answer=”کفش‌های پاشنه پهن زنانه به مدل‌های بنددار، کلاسیک، طرح‌دار، اداری و گوه‌ای تقسیم می‌‍شوند.”][faq-item question=”جنس و کیفیت کفش‌های پاشنه پهن چقدر است؟” answer=”کلیه کفش‌های پاشنه پهن از متریال مرغوب ساخته شده‌اند و تولید کشور آمریکا و کشورهای اروپایی هستند.”][faq-item question=”آیا کفش‌های پاشنه پهن دارای گارانتی محصول هستند؟” answer=”بله، کلیه محصولات فروشگاه مارکومد دارای گارانتی معتبر خدمات مشتری هستند.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *