بررسی و خرید

کیف زنانه شیک

کیف زنانه شیک

[products-box id=”175″ number=”20″]

بدون شک هیچ خانمی نیست که از خرید یک مدل کیف زنانه شیک متنفر باشد! در واقع زنان به هر جایی که می‌‍روند و یا هر نوع پوششی را که به تن می‌کنند، به جستجوی گمشده خود می‌گردنند، انگار چیزی در استایل‌شان کم است. کیف زنانه به عنوان یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی، کامل‌کننده استایل بانوان و دختران است و برای آنها نقشی فراتر از کاربردشان را ایفا می‌کند.

در گذشته کیف‌ها در اصل برای حمل وسائل مورد نیاز توسط بانوان مورد استفاده قرار می‌گرفتند، ولی با ظهور صنعت مُد، این وسیله به بخش جداناپذیری از استایل زنان تبدیل شد. امروزه زیبایی و شیک بودن کیف بیش از هر عامل دیگری در خرید آن مؤثر است؛ فقط کافی است با همسرتان برای خرید کیف به فروشگاه بروید، او بعد از مشاهده، اولین جملاتی که بر زبان می‌آورد این است: «آیا این کیف زنانه شیک است؟» با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

کیف زنانه شیک چی بخریم؟

برای خرید کیف زنونه شیک و زیبا، نخست باید بگوییم: «برای آنکه کیفی شیک به نظر برسد، مجموعه‌ای از عوامل مختلف اعم از رنگ و حتی ابعاد را باید در نظر گرفت.» برای توضیحات بیشتر درباره هر یک از این عوامل به مطالب زیر توجه کنید:

رنگ کیف را برحسب علاقه و موقعیت تعیین کنید

رنگ کیف زنانه شیک

رنگ کیف

کیف‌های زنانه در رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل به خانم‌ها توصیه می‌کنیم کیف‌هایی را انتخاب کنند که با نوع لباس و موقعیت‌هایی که در آن قرار می‌گیرند منطبق باشد. رنگ‌های سرمه‌ای، خاکستری، زیتونی، قهوه‌ای (روشن و تیره)  و کیف زنانه مشکی برای محیط‌های شغلی بهترین انتخاب هستند. اما برای مهمانی و مجالس (عروسی) به دنبال رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، سفید، مشکی و سرمه‌ای باشید. برای مهمانی‌های خودمانی و گشت و گذار در شهر می‌توانید سراغ رنگ‌های شادتر همانند قرمز، نارنجی، آبی و یا سبز باشید. به طورکلی در انتخاب رنگ کیف به نوع پوشش خود و موقعیتی که در آن قرار دارید توجه کنید. برای استایل رسمی رنگ‌های کلاسیک و خنثی را انتخاب کنید و برای استایل اسپرت بیشتر رنگ‌های شاد را استفاده کنید.

[mustread posts=”9484″]

اندازه کیف را براساس شکل بدن انتخاب کنید

اندازه کیف زنانه شیک

اندازه کیف

ابعاد نیز مورد مهم دیگری در خرید کیف زنانه شیک است، زیرا بزرگی و کوچکی رابطه مستقیمی با با فرم بدن زنان و زیباتر کردن ظاهر دارد. معمولاً توصیه می‌شود زنان بلندقد و باریک به سراغ کیف‌های کوچک نروند، زیرا آنها را کشیده‌تر نشان می‌دهد، بانوان کوتاه قامت و چاق نیز به سراغ کیف‌های بزرگ نروند، زیرا آنها را پهن‌تر نشان می‌دهد. ابعاد کیف حتی بر روی برجسته کردن برخی نقاط بدن نیز تأثیر می‌گذارد، برای مثال بانوان و دخترانی باسن و پایین تنه کوچکی دارند می‌توانند از کیف‌های بند بلند بزرگ که تا تراز باسن ارتفاع دارند استفاده کنند، بالعکس خانم‌هایی سینه‌های کوچک ولی باسن بزرگ دارند، باید از کیف دوشی بزرگ که دسته آنها را روی دوش می‌اندازند برای پر کردن فضای زیر بغل استفاده کنند. در هر دو مورد هدف اینجاد تناسب ظاهری است.

مدل کیف را با استایل مطابقت دهید

مدل کیف زنانه شیک

مدل کیف باکِت

انتخاب مدل مناسب در درجه اول یک انتخاب شخصی است که به علاقه فرد بستگی دارد. اما موردی که می‌تواند مهم باشد موقعیت آن است، برای مثال کیف هوبو برای استفاده در محل کار و کاربردهای روزانه ساخته شده است و برای مهمانی‌ها و یا مراسم انتخاب خوبی نیست. اما کیف کِلی که بیشتر با برند هرمس شناخته می‌شود، مخصوص مراسم و موقعیت‌های اداری است، یا کیف باکِت که ظاهری اسپرت و کژوال دخترانه دارد برای کاربردهای روزانه مناسب است و اگر آن را برای مجالس استفاده کنید، هر چند اگر کیف شیک هم باشند، لباس و استایل شما را خراب می‌کند. ناگفته نماند، کیف‌های زنانه زمانی شیک بودن و زیبایی خود را نشان می‌دهند که به درستی با موقعیت استفاده و نوع پوشش ست شوند، زیرا کامل‌کننده استایل هستند، وگرنه به تنهایی تأثیر چشمگیری نخواهند داشت.

[mustread title0=”انواع کیف زنانه را بشناسید” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/”]

قطعات فلزی در انتخاب کیف زنانه شیک مؤثر است

قطعات فلزی کیف

تمامی کیف‌های زنونه دارای قطعات فلزی هستند اعم از زیپ، سگک و هر قطعه فلزی دیگری نیز هستند. رنگ و کیفیت این قطعات فلزی رابطه مستقیمی با زیبایی و شیک بودن کیف زنانه دارند، در واقع کیف مجلسی زنانه دارای قسمت‌های فلزی براق با ظاهری لوکس است. کیف‌هایی که دارای قطعات فلزی طلایی رنگ هستند برای استایل مجلسی و موقعیت‌های رسمی انتخاب بهتری هستند و لازم است آنها را با لباس شب و یا پوشش رسمی مورد استفاده قرار داد. رنگ نقره‌ای در کنار ظاهر رسمی، سبک کژوال و روزمره نیز دارد. در زمان خرید به کیفیت و براق و یا مات بودن قطعات فلزی کیف توجه کنید، و حتی ضروری است بعد از هر بار استفاده قطعات فلزی را تمیز و براق کنید.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bag/” icon=”basket” icon-align=”right”]

اهمیت خرید کیف زنانه شیک

اهمیت خرید کیف زنانه شیک

استایل کژوال روزمره

هنگام خرید کیف جدید باید عاقلانه انتخاب کنید، به این معنا که شیک بودن در المان‌های مختلف جستجو کنید و تنها به مدل و رنگ توجه نکنید. کاربردی بودن کیف خود نیز به تنهایی می‌تواند به داشتن ظاهری شیک کمک کند، حتی نوع پوشش شما به زیباتر نشان داده شدن کیف نیز مؤثر است.

به کیف به عنوان وسیله‌ای برای کامل کردن استایل نگاه کنید، تصور اینکه کیف اِلمانی جدا از استایل است را فراموش کنید! ببینید از کیف در چه زمان‌ها و موقعیت‌هایی می‌توانید استفاده کنید، زیرا کیف‌ها به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند‌مدت شناخته می‌شوند که می‌توانند شما را در مرکز توجه قرار دهند.

[faq][faq-item question=”مشخصات کیف زنانه شیک چیست؟” answer=”معیارهای اصلی در شیک بودن کیف زنانه شامل اندازه، مدل، رنگ و متریال هستند.”][faq-item question=”یک کیف شیک در ایجاد استایلی زیبا مؤثر است؟” answer=”بی‌شک مهمترین اکسسوری زنانه که نقش کامل‌کنندگی در استایل بانوان را ایفا می کند، کیف است.”][faq-item question=”از کجا کیف زنانه شک بخریم؟” answer=”در فروشگاه اینترنتی مارکومد می‌توانید بهترین برندها و شیک‌ترین مدل کیف‌های اروپایی و خارجی مشاهده و خریداری کنید.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *