مد و استایل

5 مدل از مهم ترین کفش هایی که هر مردی باید داشته باشد

کفش هایی که هر مردی باید داشته باشد

قطعا روزهایی در زندگی هر کسی وجود دارند که نمی داند چه کفشی بپوشد. داشتن برخی از کفش ها، از واجبات زندگی است؛ زیرا انسان در هر شرایطی می تواند آنها را بپوشد و شیک و ظاهر در برابر دیگران حاضر شود. همچنین این کفش ها در هر شرایطی به داد انسان می رسند و در همه موقعیت ها کاربرد خاص خود را دارند. یکی از مهم ترین موضوعات در استایل آقایان، همین کفش ها هستند؛ پس باید در انتخاب آن توجه زیادی داشته باشید. ما در این مقاله از رنو ایرانیان، قصد داریم کفش هایی که هر مردی باید داشته باشد را به شما معرفی کینم.

اگر شما تمامی این کفش ها را در منزل خود داشته باشید، دیگر در هیچ موقعیتی دچار شک و تردید برای انتخاب کفش نخواهید شد. برخی از کفش ها علاوه بر این که ظاهر بسیار زیبایی دارند، اما کاربرد آنها کم است و نمی توان آنها را در همه جا پوشید.

به همین دلیل هیچکس خرید آنها را به شما پیشنهاد نمی کند. به جای آن کفش های گران قیمت، کفش هایی با قیمت مناسب اما کاربرد بالا تهیه کنید تا برای هر مکانی که می خواهید بروید، کفش مناسب آن مکان را داشته باشید. برای این که ضروری ترین کفش های مردانه را بشناسید، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

کفش هایی که هر مردی باید داشته باشد

کسانی که به استایل و نوع لباس پوشیدنشان اهمیت زیادی می دهند، از کفش های مختلفی برای مکان های متفاوت استفاده می کنند. چون امروزه بازار استایل و مد بسیار داغ است، رسیدگی به نوع لباس پوشیدن نیز اهمیت قابل توجهی دارد.

شما به هیچ عنوان نباید نقش کفش را در زیبایی استایل خود نادیده بگیرید؛ زیرا یک کفش خوب و کاربردی، می تواند موجب زیباتر و یا زشت شدن استایل شما شود. به همین دلیل است که نباید هر کفش را روی هر لباسی و برای هر مکانی بپوشید. در ادامه، کفش هایی که باید داشته باشیم مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- کفش رسمی مردانه

یکی از زیباترین کفش هایی که هر مردی باید داشته باشد تا بتواند آن را در مکان های اداری بپوشد، کفش بروگ است. کفش بروگ نه تنها ظاهر شیکی دارد، بلکه یکی از راحت ترین کفش هایی است هر کسی می تواند داشته باشد. این کفش برای بیشتر مکان هایی مانند مهمانی ها، عروسی ها و حتی برای مکان های ادارای و رسمی می تواند مناسب باشد. یکی از نکاتی که هنگام پوشیدن کفش بروگ باشد باید رعایت کنید، پوشیدن شلوارهای روشن با کفش های تیره است. اگر این کار را انجام دهید، زیبایی و جذابت فوق العاده ای به استایل خود بخشیده اید.

کفش آکسفورد، یکی دیگر از بهترین کفش هایی است که می توانید آنها را در مکان های اداری بپوشید و به استایل خود، حالتی رسمی ببخشید. امروزه انواع و اقسام مختلف کفش آکسفورد در دسترس هستند که می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. به علاوه، رنگ ها و نقش های مختلف این کفش زیبا وکاربردی، باعث شده اند که هر فردی با هر سلیقه ای، بتواند برای خود یک کفش آکسفورد انتخاب کند. قطعا بهترین کفش برای استایل های رسمی، همین کفش آکسفورد است که طرفداران زیادی دارد.

2- کفش روزمره مردانه

یکی از کفش هایی که هر آقایی می تواند برای انجام امور روزمره خود بپوشد، کفش سفید اسپرت است. اسنیکرهای سفید، به راحتی با استایل های مختلف ست می شوند و شما نیازی به پرداخت هزینه های زیاد برای ست کردن آن با لباس های مختلف ندارید. علاوه بر این که شما می توانید این کفش زیبا را در مکان های عمومی و حتی مکان های اداری بپوشید، این امکان را دارید که از آن برای پیاده روی، دویدن و یا ورزش هم استفاده کنید. هیمن طور کفش های سفید، در حال حاضر ترند هستند و افراد بسیار زیادی از آن در استایل های خود استفاده می کنند.

علاوه بر اسنیکر های سفید که در عین سادگی، جذابیبت های مخصوص به خود را دارند، اسنیکرهای غیر سفید نیز می توانند موجب روح بخشید و زیباتر شدن استایل شما شوند. کفش های اسپرت با رنگ های مختلف، بر خلاف رنگ سفید زود به زود کثیف نمی شوند و به همان اندازه می توانند برای شما کاربردی باشند. پیشنهاد می کنیم که حتما یک کفش اسپرت مشکی داشته باشید؛ زیرا با برخی از استایل ها، تنها می توان از کفش مشکی استفاده کرد. اسنیکر های سفید و مشکی را می توان از مهم ترین کفش هایی که هر مردی باید داشته باشد دانست.

3- کفش وزرشی مردانه مخصوص پیاده روی

انسان ها به صورت کلی معمولا در هر زمانی از روز، جنب و جوش دارند و بر اساس مدل کار خود، مسافت های مختلفی را راه می روند. به همین دلیل بهتر است که کفشی بخرند که از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار باشد. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، باید بدانید که کفش هایی که برای ورزش و پیاده روی می خرید، باید بهترین کیفیت را داشته باشند تا پاها و کمرتان آسیب نبیند و مشکلی برایتان ایجاد نشود. کفش های ورزشی نیز اسپرت هستند؛ اما آنها را با تمامی استایل ها نمی توان هماهنگ کرد.

به همین دلیل فقط برای پیاده روی مناسب هستند. اما برای این که سلامتی خود را حفظ کنید، داشتن آن از واجبات است. به صورت کلی برای ورزش، به هیچ عنوان نباید از کفش های معمولی استفاده کرد. ساختار کفش های ورزشی به گونه ای است که هیچ یک از اندازم های بدن آسیب نمی بینند. حتی اگر مجبور شدید هزینه زیادی برای آن پرداخت کنید، این کار را انجام دهید تا سلامتی خود را تضمین کنید.

4- بوت و نیم مردانه برای تکمیل استایل پاییزی و زمستانی

یکی دیگر از کفش هایی که ظاهر بسیار زیبایی دارد و موجب تمایز استایل شما از سایر استال ها می شود، بوت و نیم بوت ها هستند. این کفش های فوق العاده زیبا، موجب جذابیت بیشتر استایل شما می شوند و می توان برای انواع مکان ها مانند مکان های رسمی، گشت و گذار با دوستان و حتی مهمان های خانوادگی از آنها استفاده کرد. بوت ها نیز در حاضر حاضر ترند هستند و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند و رضایت زیادی دارند. نیم بوت ها، موجب به وجود آمدن احساس حرفه ای بودن در افراد می شوند؛ بنابراین داشتن آن ضروری است.

نیم بوت ها دو نوع رسمی و غیر رسمی دارند. اگر می خواهید آن را در مکان های رسمی بپوشید، بهتر است که نیم بوت رسمی را انتخاب کنید. اگر کفش های ادارای مخصوص به خود را دارید، انتخاب نیم بوت غیر رسمی انتخاب هوشمندانه تری است. البته هر دوی آنها جذابیت مخصوص به خود را داشته و کابرد فوق العاده ای در فصل های تابستان و زمستان دارند. پیشنهاد می کنیم که از نیم بوت های رسمی در موقعیت های غیر رسمی و یا نیمه رسمی استفاده کنید.

5- صندل مردانه

یک جفت صندل مردانه برای روزهای گرم تابستان ار اوجب واجبات است. صندل که یک کفش راحتی است از جمله کفش هایی است که هر مردی باید داشته باشد. انواع مختلفی از صندل مردانه وجود دارند که با توجه به سلیقه، موقعیت و بودجه‌ای که دارید می‌توانید به انتخاب آن بپردازید. صندل چرمی یکی از باکیفیت‌ترین نوع صندل است که احساس راحتی زیادی برای پا ایجاد می‌کند. چرم مصنوعی و پلاستیک فشرده نیز از دیگر مواد ساخت صندل مردانه به شمار می‌روند.

سخن نهایی

به احتمال خیلی زیاد با خواندن این مطلب، کفش هایی که هر مردی باید داشته باشد را شناختید. کفش هایی که پیش از این ذکر کردیم، می توانند برخی از مناسب ترین کفش ها برای مکان های مختلف باشند. نکته ای که باید به آن توجه بسیاری داشته باشید، این است که کفش هایی که در بالا ذکر کردیم، در حال حاضر ترند هستند و بین مردم محبوبیت زیادی دارند.

ممکن است که در سال های پیش رو، میزان استفاده از آنها کم شود و کسی دیگر از این کفش ها استفاده نکند. البته باید سلیقه خود را نیز در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کفش کنید. به نظر شما چه کفش های دیگری را باید در این لیست قرار می دادیم؟ دلیل خود را بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *