سبک پوشش, مد و استایل

تأثیر کفش در استایل چیست؟

تاثیر کفش بر استایل

اگرچه شاید خیلی از افراد به این موضوع توجه زیادی نکنند، اما به هیچ عنوان نمی توان تأثیر کفش در استایل را نادیده گرفت. کفش ها مهم ترین جزء استایل هر کس شناخته می شوند که اهمیت بسیار زیادی در ظاهر او دارند. به همین دلیل اگر شما هم به تیپ و استایل خود اهمیت می دهید، باید در کنار سایر آیتم های لباس و استایل خود، به کفش هایتان نیز توجه زیادی داشته باشید. در ادامه مطلب، به طور کامل برای شما توضیح می دهیم که چگونه کفش می تواند روی زیبایی استایل تاثیر بگذارد و چطور می توانید با استفاده از یک کفش زیبا و کاربردی، استایل متفاوتی داشته باشید

کفش چه تاثیری روی استایل فرد دارد؟

به طور کلی، کفش اهمیت خیلی زیادی در استایل فرد دارد و خیلی از افرادی که با دیگران در ارتباط هستند، اول از همه به کفش های دیگران توجه می کنند. زیرا آنها بر این باور هستند که شخصیت هر فرد را می توان با توجه به کفش های او شناخت.

مثلا اگر شخصی به کفش های خود اهمیت ندهد، یعنی به کل سیستم بدن خود اهمیت نمی دهد و نمی توان چندان به او اعتماد کرد و حتی احتمال دارد که فرد خوش قولی نباشد. در این قسمت، مهمترین تاثیرات کفش روی شخصیت و استایل افراد را توضیح می دهیم و می گوییم که چرا فقط یک کفش، می تواند تا این حد روی فرد تاثیر بگذارد.

تاثیر کفش روی استایل

مهمترین دلیلی که باعث افزایش تأثیر کفش در استایل می شود، این است که وقتی فردی وقت می گذارد و کفش خود را تمیز و براق می کند، یعنی به پوشش و ظاهر خود اهمیت می دهد. از طرف دیگر، شیک پوش بودن تاثیر بسیار زیادی در روابط اجتماعی افراد دارد و حتی باعث می شود که آنها در موقعیت های کاری خود پیشرفت کنند.

اگرچه فاکتورهای دیگری نیز باعث پیشرفت شغلی می شوند، اما به هیچ عنوان نمی توان از اهمیت آراسته بودن و زیبا بودن ظاهری چشم پوشی کرد. زیرا زمانی که شما ظاهر مناسبی نداشته باشید، ممکن است برخی از افراد حتی به شما توجه نکنند تا این که بخواهند گوش کنند که شما درباره چه چیزی صحبت می کنید. به عبارت دیگر، نامنظم بودن و استفاده از کفش های نامرتب، باعث می شود که شما فرصت دیده شدن خود را از خودتان بگیرید. زیرا خیلی از افراد فقط در ۵ ثانیه اولی که شخصی را می بینند، به ظاهر او توجه می کنند.

تاثیر کفش در سلامتی

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که خیلی پیاده روی می کنید و به خاطر کار خود مجبور هستید که مسافت های طولانی را راه بروید، باید دقت خیلی زیادی برای انتخاب کفش داشته باشید. زیرا اگر کفش شما مناسب نباشد، ممکن است در بازه زمانی کوتاهی دچار کمردرد یا زانو درد شوید. در صورت استفاده از کفش های نادرست، حتی احتمال انحراف انگشتان پا و ستون فقرات نیز وجود دارد. پس نه فقط برای استایل، بلکه برای سلامتی خودتان هم که شده، حتماً از کفش های مناسب استفاده کنید.

تاثیر کفش روی شخصیت افراد

شاید برای شما جالب باشد که بدانید حتی کفش می تواند روی شخصیت افراد نیز تاثیر بگذارد. برای مثال، زمانی که افراد از کفش های مناسب و تمیزی استفاده می کنند، یعنی برای خود ارزش و احترام قائل هستند و زمانی که به بیرون می روند هم انرژی بیشتری خواهند داشت. به طور کلی، زمانی که فرد نسبت به خودش احساس بهتری داشته باشد، دیگران نیز نسبت به او همین حس را خواهند داشت.

برای داشتن استایل زیبا چه کفشی را انتخاب کنیم؟

در قسمت های قبل تا حدودی درباره تأثیر کفش در استایل اطلاعاتی را به دست آوردید. اکنون نوبت به آن رسیده که بدانید چطور می توانید بهترین و زیباترین کفش را برای داشتن یک استایل زیبا، انتخاب نمایید. در این قسمت، مهمترین پارامترهای یک کفش مناسب برای داشتن استایل زیبا و شیک را به شما معرفی می کنیم تا بهتر بتوانید انتخاب کنید که کدام کفش برای شما مناسب تر است.


مقاله پیشنهادی: کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه


راحتی کفش برای راه رفتن

در ابتدای مقاله نیز به اختصار گفتیم که راحتی شما، مهمترین فاکتوری است که باید موقع خرید کفش به آن توجه کنید. زیرا اگر کفش مناسب فرم پای شما نباشد، باعث کمردرد و زانو درد می شود. به همین دلیل کفشی بخرید که در آن احساس راحتی داشته باشید و به اندازه کافی سبک، نرم و متناسب با فرم پای شما باشد.

ظاهر کفش برای داشتن استایل خاص و شیک

ظاهر هر یک از کفش ها با یکدیگر متفاوت است و شما می توانید بر اساس نوع استایل خود و محیطی که قرار است به آنجا بروید، ظاهر کفش خود را انتخاب نمایید. به عنوان مثال، برای مکان های دوستانه و غیر رسمی می توانید از کفش های اسپرت و برای مکان های رسمی نیز از کفش های اداری و رسمی استفاده کنید.

جنس کفش و اهمیت آن در ظاهر

از دیگر پارامترهای بسیار مهم برای انتخاب کفش، جنس آن است که می تواند اهمیت قابل توجهی در استایل شما داشته باشد. به عنوان مثال، بسیاری از افراد که تیپ های رسمی را دوست دارند، به سراغ کفش های چرم می روند. این در حالی است که کفش ها مدل های دیگری نیز دارند که برخی از آنها پارچه ای و برخی از جنس های هستند. همچنین کفش های اسپرت که دارای قابلیت تهویه هوا هستند نیز می توانند گزینه خیلی خوبی برای تکمیل استایل شما باشند.

شکل ظاهری کفش و اهمیت آن در استایل فرد

موقع خرید کفش حتماً به شکل ظاهری آن توجه داشته باشید و مطمئن شوید که متناسب با فرم پای شما طراحی شده است. در این شرایط، به هیچ عنوان نباید از کفش هایی استفاده کنید که قسمت انتهایی آنها پهن و قسمت نوک و کنار انگشتان شما تیز است.

سخن پایانی

در این مطلب از اهمیت و تأثیر کفش در استایل آگاه شدید. همان طور که متوجه شدید، کفش می تواند تاثیر بسیار زیادی در شخصیت، ظاهر و استایل شما داشته باشد. به همین دلیل اگر شما نیز به استایل و تیپ خود اهمیت می دهید و می خواهید در موقعیت های مختلف، تاثیر مثبتی روی دیگران و یا حتی خودتان بگذارید، حتماً به کفش هایتان اهمیت بدهید و کشف مناسبی بخرید. برای خرید کفش هم به مکان های معتبر و قابل اعتماد بروید تا جنس با کیفیت و با دوام را دریافت کنید. در این شرایط، فروشگاه رنو ایرانیان با ارائه انواع کفش های زنانه و مردانه با بالاترین کیفیت به صورت اینترنتی و حضوری در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *