سبک پوشش, مد و استایل

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم

نکته‌ای که در مُد وجود دارد، این است که وقتی یک روند از سبک خارج می‌شود، شانس زیادی دارد که دوباره بازگردد! یکی از بزرگ‌ترین تجدید حیات سبک‌های فشن، شلوار مام استایل (Style Mom Jeans) است. اگر یه نگاهی به تصاویر دوران جوانی مادران خود بیاندازید، حتماً متوجه مدل شلوارهای جین آنها خواهید شد. فُرم ساده و راحت این شلوار، اکنون به یک روند مُد برای دختران جوان تبدیل شده است. حال که صنعت فشن در حال احیای گذشته خود است، این سوال پیش می‌آید که با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم. در این مقاله از رنو ایران انواع کفش هایی که می‌توان برای تیپ مام استایل دخترانه استفاده کرد را برایتان لیست خواهیم کرد.

چگونه با شلوار مام استایل تیپ بزنیم؟

انتخاب کفش یکی از مهم‌ترین فاکتور برای تیپ مام استایل دخترانه است زیرا تمرکز زیادی روی قسمت پایین‌تنه و شلوار قرار دارد و کفش هم یکی از نزدیک‌ترین آیتم‌های استایل است. بنابراین خیلی مهم است که بدانید با شلوار مام استایل جین باید چه کفشی پوشید. البته ناگفته نماند که این انتخاب تا حد زیادی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اما می‌توانید با الهام از بعضی ایده‌ها تیپ و استایل خود را ارتقا دهید. در ادامه چند مدل کفش مناسب شلوار مام جین یا همان مام استایل به شما معرفی می‌شود.

شلوار مام استایل با کفش کتونی

شاید اولین انتخاب برای خیلی از خانم‌های خوش استایل، استفاده از کفش کتونی یا کفش اسپرت با شلوار مام استایل خود باشد. طیف گسترده ای از کفش ورزشی زنانه برای پوشیدن با شلوار مام استایل وجود دارند. اما معمولا بیشترین رنگ کفشی که انتخاب می‌شود کفش کتونی سفید است. بیشتر خانم ها یک جفت کفش کتانی سفید در کمد کفش‌های خود دارند. انتخاب دیگر کفش کتانی مشکی است. شما می‌توانید با توجه به رنگ شلوار خود یک کفش اسپرت مناسب بپوشید.

نیم بوت با شلوار مام استایل

گزینه محبوب دیگر پوشیدن کفش نیم بوت با شلوار مام استایل است. یک استایل کژوال و روزمره که در فصول پاییز و زمستان می‌تواند شما را جلوی آینه میخکوب کند. شما می‌توانید یک نیم بوت چرم طبیعی مشکی یا یک نیم بوت اسپرت را برای همراهی شلوار مام استایل خود بپوشید. فقط نباید از تناسب رنگ بوت با شلوار خود غافل شوید.

ترکیب شلوار مام استایل با کفش لوفر

کفش لوفر یا کالج یک گزینه مناسب برای محیط‌های نیمه رسمی است. کسانی که می‌خواهند هم شیک و رسمی به نظر برسند هم از شلوار مام استایل خود استفاده کنند به سراغ کفش لوفر یا کالج می‌روند. کم ریسک‌ترین رنگ معمولا رنگ مشکی برای کفش است. اما با توجه به استایل و سلیقه خود می‌توانید هر رنگی که خواستید برای کفش کالج خود انتخاب کنید.


مقاله پیشنهادی: استایل با نیم بوت زنانه


پوشیدن کفش پاشنه دار با شلوار مام استایل

کفش پاشنه دار یا پاشنه بلند نیز یک انتخاب عالی برای محیط‌های رسمی است. خانم‌هایی است که به استایل خود اهمیت میدهند معمولا از کفش پاشنه بلند با شلوار مام استایل خود استفاده می‌کنند. اندازه پاشنه با توجه به راحتی شما در کفش، قدتان و استایل شلوار می‌تواند متفاوت باشد. کفش پاشنه دار مشکی معمولا گزینه خوبی برای پوشیدن با شلوار مام استایل است.

شلوار مام استایل زنانه با کفش مری جین

کفش مری جین یک کفش کلاسیک و رسمی است و مناسب افرادی است که به دنبال تیپ‌های کلاسیک هستند. جنس این کفش‌ها معمولا ورنی است و به رنگ مشکی تولید می‌شود. این کفش‌ها در ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

پوشیدن صندل با شلوار مام استایل

صندل یک گزینه عالی برای روزهای گرم بهار و تابستان است. شما می‌توانید انواع شلوار مام استایل را با صندل بپوشید و راحتی را مهمان پاهای خود کنید. انواع مختلفی از صندل زنانه وجود دارند که با توجه به رنگ شلوار و مانتو می‌توانید رنگ‌های مختلفی را برای صندل خود انتخاب کنید.

چرا باید مام استایل بپوشیم؟

دنیای شلوارهای جین به قدری گسترده است که بسیاری از دختران را مجاب به داشتن همه آنها کرده است. در امتداد این موضوع، شلوار مام استایل یکی از آن روندهای مد تقریباً جدید است که در چند سال اخیر وارد کشور شده است. اما دلیل اصلی استقبال بانوان از این شلوار را می‌توان به سبک خاص و به ویژه عملکرد آن اشاره کرد. به این معنا که مام استایل، شلواری بسیار راحت است و دختران با پوشیدن آن احساس آزادی عمل بیشتری می‌کنند. از این رو، پیشنهاد ما این است که خود را محدود به شلوار لی‌های تنگ و راسته نکنید، سعی کنید وارد دنیای جذابِ سبکِ کلاسیک دهه 90 شوید تا تغییراتی به نوع پوشش خود دهید. در این مقاله تلاش کردیم تا به سوال با شلوار مام استایل چه کفشی بپوشیم پاسخ دهیم تا بانوان و دختران هیچ نگرانی‌ای در زمان استایل کردن نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *