سبک پوشش, مد و استایل

انواع استایل با کفش کتانی مشکی

استایل با کفش کتانی مشکی

کفش کتانی و به خصوص رنگ مشکی، یکی از مهمترین کفش هایی است که هر کسی باید حتماً یک یا حتی چند عدد از آنها را داشته باشد. زیرا این کفش به راحتی انواع لباس ها ست می شود و یک گزینه بسیار مناسب و راحت برای استفاده روزمره و حتی قرارهای مختلف است. اگرچه این کفش به راحتی می تواند با لباس های مختلف ست شود، اما بهتر است در ابتدا نحوه ساختن یک استایل با کفش کتانی مشکی را بشناسید تا بتوانید به زیبایی در محیط های مختلف ظاهر شوید و تاثیر بهتری روی دیگران داشته باشید. 

نکته جالب توجه درباره کتانی مشکی این است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند و هیچگونه محدودیت سنی یا جنسیتی برای استفاده از این کفش ها وجود ندارد. در ادامه، به طور کامل برای شما توضیح می دهیم که با کتونی مشکی چی بپوشیم و چگونه باید استایل خود را کامل کنیم. 

با کتونی مشکی چی بپوشیم؟

برای استایل کردن با کتانی مشکی شما باید به تمام اجزای لباس های خود مانند شلوار، پیراهن یا مانتو یا حتی جوراب توجه کنید. از طرف دیگر، نحوه زیبا کردن استایل با کفش کتانی مشکی برای خانم ها و آقایان تا حدودی متفاوت است. شما می توانید در کنار کتانی مشکی، از شلوارهای چسبان، اسلش، پارچه ای یا مدل های دیگر استفاده کنید. در ادامه، توضیح می دهیم که تیپ دخترانه با کتانی مشکی باید چگونه باشد و در آخر هم درباره استایل مردانه با کتونی مشکی صحبت خواهیم کرد. 


خرید کفش ورزشی زنانه را با رنو ایران تجربه کنید


تیپ دخترانه با کتانی مشکی

برای داشتن زیباترین تیپ دخترانه با کتانی مشکی می توانید از آیتم های مختلف استفاده کنید. برای مثال ممکن است برخی از دختر خانم ها به لباس های سرتاپا مشکی علاقه داشته باشند و بخواهند در کنار کتونی مشکی، از سایر آیتم های مشکی نیز استفاده کنند. این در حالی است که برخی از افراد ترجیح می دهند کفش کتانی مشکی خود را فقط با یکی از آیتم های استایل خود هماهنگ نمایند. 

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، کفش های کتانی برای خانم ها بسیار متنوع است. با این حال، آنها باید بر اساس نوع مانتویی که انتخاب می کنند با کفش کتانی مشکی خود بپوشند، شلوارشان را نیز انتخاب کنند. به عبارت دیگر، شلوار خانم ها باید با مانتو و سپس کفش کتانی ست باشد. 

با کتانی مشکی چه مانتویی بپوشیم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که بسیاری از خانم ها می پرسند، این است که با کتانی مشکی چه مانتویی بپوشیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانید که انتخاب های بسیار زیادی پیش روی این افراد قرار دارد از آنها می توانند بسته به سلیقه خود و موقعیتی که قرار است به آنجا بروند، استایل خود را تکمیل کنند. اگر این موضوع برای شما هم به یک چالش تبدیل شده، در ادامه انواع مانتوهایی که می توانید با کتانی مشکی بپوشید را به شما معرفی می کنیم. 

1.      مانتو کتی با کتانی مشکی 

ممکن است خیلی از افراد به خاطر رسمی بودن مانتو کتی، فکر کنند که از آن فقط باید در مکان های رسمی به همراه شلوار و کفش های پاشنه بلند استفاده کنند. این در حالی است که اخیراً مانتوهای کتی به خصوص در نمونه های گشاد و سایز بزرگ، بیش از اندازه ترند شده اند. شما می توانید در کنار مانتو کتی، کفش کتانی بپوشید  استایل زیبایی برای روزمره به وجود بیاورید. 

2.      مانتو زمستان با کتانی مشکی 

یکی دیگر از استایل های زیبایی که می توانید در فصل زمستان با کتانی مشکی داشته باشید، پوشیدن پالتوهای بلند است. شما می توانید در کنار پالتوهای بلند، از شلوارهای نسبتاً چسبان استفاده کنید و بعد از پوشیدن کتانی، استایل زیبای خود را مشاهده نمایید. به عنوان مثال، در کنار کتانی مشکی در فصل زمستان، شما می توانید از ژاکت بافت و شلوار جین، کت چرم و شلوار جین، پالتو در کنار شلوار پارچه ای استفاده نمایید. 


مقاله پیشنهادی: کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه


3.      استایل تابستان زنانه با کتانی مشکی 

خانم ها می توانند برای داشتن استایل تابستانه زیبا با کتانی مشکی، از مانتوهای جلو باز یا شومیز استفاده کنند. شومیزها بیش از اندازه خنک هستند و گرمای تابستان را تا خیلی زیادی برای شما قابل تحمل می کنند. خوشبختانه کتانی مشکی با انواع شومیزها در رنگ های مختلف ست می شود و اصلاً نیازی نیست که نگران این موضوع باشید. زیرا شما می توانید خیلی سریع شومیز مورد نظر و دلخواه خود را بپوشید و بعد از پوشیدن کتانی، از یک کیف مشکی برای کامل کردن استایل خود استفاده نمایید. 

استایل مردانه با کتونی مشکی

بعد از این که خانم ها نحوه داشتن یک استایل با کفش کتانی مشکی را یاد گرفتند، نوبت به آن می رسد که این موضوع را برای آقایان نیز مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، آقایان نیز می توانند از کفش های کتانی استفاده کنند و هیچ گونه محدودیت جنسیتی برای استفاده از این کفش ها وجود ندارد. از این رو، آقایان نیز می توانند برای داشتن یک استایل روزمره و راحت برای انجام کارهای عادی خود، از کتانی مشکی استفاده کنند. در ادامه، نحوه داشتن زیباترین استایل مردانه با کتونی مشکی را توضیح می دهیم. 

با کتانی مشکی مردانه چی بپوشیم؟

زمانی که آقایان می پرسند که با کتانی مشکی مردانه چی بپوشیم تا استایل زیبایی داشته باشیم، باید بگوییم که شلوار، مهم ترین آیتم برای زیباتر شدن استایل مردانه با کتانی مشکی است. بهترین شلوارهایی که آقایان می توانند با کتانی مشکی ست کنند و مطمئن باشند که استایل آنها کاملا زیبا خواهد شد، شلوارهای پارچه ای، مام استایل و مام فیت، جین، اسلش و پانکی یا کارگو هستند. در ادامه، به صورت مختصر درباره برخی از این شلوارها برای داشتن استایل با کفش کتانی مشکی صحبت خواهیم کرد.

استایل مردانه کفش کتانی با شلوار جین

شلوار جین یکی از بهترین و کاربردی ترین شلوارهایی است که آقایان می توانند برای انجام کارهای روزمره خود به راحتی با کفش کتانی ست کنند. توجه داشته باشید که شلوارهای جین بیشتر برای مکان های غیر رسمی و دوستانه کاربرد دارند. با این حال، مطمئن باشید که با پوشیدن شلوار جین و کفش کتانی، می توانید استایل بسیار راحت و در عین حال کاربردی داشته باشید.


نکات پوشیدن کفش پاشنه دار در مقاله چگونه کفش پاشنه بلند را راحت بپوشیم


شلوار کتان برای استایل مردانه با کفش کتانی

بیشتر مواقع آقایان تیپ های ساده و معمولی را به تیپ های عجیب و غریب ترجیح می دهند. در عین حال، تیپ های ساده برای آقایان خیلی شیک تر و جذاب تر به نظر می رسد. از این رو، آنها می توانند در کنار کفش کتانی مشکی، از شلوارهای کتان استفاده کرده و به مکان های غیر رسمی یا حتی رسمی بروند.

استایل مردانه با کتونی مشکی و شلوار پارچه

برخی مدل های شلوار پارچه ای در بازار وجود دارند که با کفش های کتانی مشکی به راحتی ست می شوند. در این صورت، بهتر است از شلوارهایی برای ست کردن با کفش کتانی استفاده کنید که بیش از اندازه گشاد نباشند. با این حال، حتی اگر از شلوار پارچه ای هم استفاده کرده باشید، اما باز هم این استایل نمی تواند گزینه مناسبی برای محیط های رسمی باشد و با پوشیدن کفش کتانی، می توانید به مکان های غیر رسمی و دوستانه بروید. برای اینکه بدانید چه استایلی با کفش بگ بزنید می‌توانید به مقاله باشلوار بگ چه کفشی بپوشیم سر بزنید.

سخن پایانی

به طور کلی، استایل با کفش کتانی مشکی خیلی راحت ایجاد می شود. از آنجا که کتانی مشکی با انواع لباس ها در نمونه های مختلفی ست می شود، یکی از بهترین کفش های کاربردی شمار می آید که افراد می توانند در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنند. به علاوه، اگر فقط یک کفش کتانی مشکی داشته باشید، می توانید تقریباً همه لباس های خود را با آن ست کنید و هیچ نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید. شما می توانید برای خرید بهترین و باکیفیت ترین کتانی های مشکی با قیمت مناسب، به فروشگاه رنو ایرانیان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *