سبک پوشش, مد و استایل

کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه؟

کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه

کفش کالج یکی از جذاب ترین مدل های کفش به شمار می آید که برای مکان های مختلف کاربرد دارد. با این حال، شما باید یاد بگیرید که چگونه کفش کالج را ست کنید تا استایل زیبایی داشته باشید. بسیاری از افراد که می خواهند استایل زیبایی داشته باشند و در موقعیت های مختلف با کفش کالج ظاهر شوند، می پرسند که کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه؟ برای پاسخ، باید گفت که گزینه های متعددی برای ست کردن کفش کالج با شلوار وجود دارند که در این مطلب برخی از زیباترین آنها اشاره می کنیم.

ست کردن کفش و شلوار اهمیت بسیار زیادی دارد. اگرچه شاید برخی از افراد فقط به ست کردن کیف و کفش خود توجه کنند، اما اگر کفش و شلوار با یکدیگر تناسب نداشته باشند، اصلاً ظاهر خوبی نمی گیرند. حتی اگر کفش و شلوار شما قیمت بالایی هم داشته باشند و خیلی با کیفیت باشند، باز هم استایل نکردن درست آنها می تواند ظاهر آنها را خیلی زننده نشان دهد. از این رو، لازم است بدانید که کفش کالج رو با چه شلواری بپوشیم؟

با کفش کالج چه شلواری بپوشیم؟

شما با شناخت نمونه های مختلف شلوار، بهتر می توانید متوجه شوید که بهترین استایل با کفش کالج کدام است و چه شلواری را با کفش کالج بپوشید تا استایل زیبا و جذابی داشته باشید. اگر شما انواع شلوار های مختلف را بشناسید، حتی می توانید با پوشیدن آنها به همراه کفش کالج، استایلی روزمره و کژوال، رسمی یا حتی مجلسی داشته باشید. فقط کافی است که با توجه به نوع شلوار خود، استایل زیبایی با کفش کالج به وجود بیاورید. در ادامه، برخی از بهترین شلوارهایی که می توانید با کفش کالج بپوشید را به شما معرفی می کنیم.

شلوار پارچه ای برای استایل با کفش کالج

شلوار پارچه ای یکی از بهترین انتخاب هایی است که شما می توانید با کفش کالج زنانه داشته باشید. این شلوار بیشتر برای مکان های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد و اگر یک قرار کاری مهم دارید، پیشنهاد می کنیم که حتماً شلوار پارچه ای به همراه کفش کالج بپوشید. تا حد امکان موقع پوشیدن شلوار پارچه ای با کفش کالج، به رنگ این آیتم ها توجه نمایید و سعی کنید که رنگ های مخالف یکدیگر بپوشید.

مثلاً اگر شلوار شما یکی از رنگ های سبز، کرمی و مشکی است، می توانید از کفش کالج با یکی از رنگ های عسلی، قهوه ای، سماقی یا سایر رنگ های مشابه آن استفاده کنید. در عین حال، شما می توانید هم کفش و هم شلوار خود را به رنگ مشکی انتخاب کنید و استایل رسمی تری برای مکان های خاص داشته باشید.

کفش کالج با شلوار جین راسته

اگر چندان به استایل رسمی علاقه ندارید، می توانید کفش کالج را با شلوار جین راسته ست کنید. البته توجه داشته باشید برای این که مطمئن شوید که کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه و آیا شلوار راسته شما مناسب کفش است یا خیر، بهتر است که شلوار چندان بلند نباشد. حتی اگر شلوار شما قد بلندی هم دارد، سعی کنید کمی آن را به سمت بالا تا بزنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد. اغلب مواقع خانم ها شلوار جین راسته را با شومیز ست می کنند.

استایل زنانه کفش کالج با شلوار جین چسبان

شلوارهای چسبان و جذب یا اسلیم فیت نیز گزینه بسیار مناسبی برای ست کردن با کفش کالج به شمار می آیند. شما می توانید بسته به سلیقه خود، این شلوارها را در قد های مختلف خریداری کنید. اما بیشتر مواقع خانم ها ترجیح می دهند که این شلوارها قد کوتاه تری داشته باشند تا کفش کالج آنها بیشتر به چشم بیاید. مانند مورد قبل، اگر شلوار شما قد بلندی هم دارد، می توانید خودتان آن را به سمت بالا تا بزنید.

نکته مثبت درباره استایل کردن شلوار جین چسبان یا اسلیم فیت با کفش کالج این است که گزینه های متعددی را برای پوشیدن لباس در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، شما می توانید از مانتوهای کتی، شومیز، مانتوهای بلند، تیشرت و هر لباس دیگری که بخواهید، برای ست کردن با این شلوار و کفش ها استفاده کنید.


مقاله پیشنهادی: استایل با کفش پاشنه بلند


شلوار مام استایل با کفش کالج

شلوار مام استایل با کفش کالج نیز می تواند استایل فوق العاده جذاب و زیبایی برای مکان های معمولی و فعالیت های روزمره به شما بدهد. ماهیت شلوار مام استایل این است که با انواع کفش ها و به خصوص کفش کالج به راحتی ست می شود. همچنین شما این امکان را دارید که برای قسمت بالاتنه خود از لباس های مختلف مانند شومیز، کت و یا حتی تیشرت استفاده کنید و استایل بسیار زیبایی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم که پایین شلوار مام استایل خود را یک یا دو تا به سمت بالا بزنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

استایل لگ زنانه با کفش کالج

خانم های ورزشکار می توانند برای استایل کردن کفش کالج خود از لگ های ورزشی و اسپرت استفاده کنند. نکته جالب توجه درباره استفاده از لگ برای استایل کردن با کفش کالج زنانه این است که می توان از آنها هم برای مکان های رسمی و هم غیر رسمی به راحتی استفاده کرد. با این حال، بهتر است که شلوار لگ را با کفش کالج اسپرت زنانه بپوشید تا ترکیب زیبایی ایجاد کرده و استایل منحصر به فردی داشته باشید.

شلوار اسلش زنانه با کفش کالج

اگر همچنان برایتان سوال است که کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه و می خواهید استایل های متفاوت تری را نیز بشناسید، می توانیم شلوار اسلش را به شما پیشنهاد کنیم. شلوارهای اسلش به خاطر داشتن طراحی خاص و منحصر به فرد خود، برای مکان های رسمی و غیر رسمی کاربرد دارند. شما می توانید موقع خرید شلوار اسلش، رنگ ها و مدل های مختلفی که در بازار هستند را انتخاب کنید. برای اطلاع از اینکه برای هر کفش چه جورابی بپوشیم به مقاله جوراب مناسب هر کفش سری بزنید.

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعاتی درباره این که کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه در اختیار شما قرار دادیم. تنوع شلوارهای زنانه بسیار زیاد است و شما تنها با رعایت برخی نکات بسیار ساده، می توانید بهترین استایل با کفش کالج را داشته باشید. تنها کافی است که علاوه بر مدل شلوار، به رنگ و طرح آن نیز توجه کنید تا استایل شما برای موقعیتی که قرار است به آنجا بروید، زیبا باشد. 

فرقی نمی کند که کدام مدل شلوارهایی که پیش از این معرفی کردیم را برای استایل کردن با کفش کالج انتخاب کرده اید؛ در هر شرایط، باید حتماً به تناسب رنگ آن با کفش توجه داشته باشید. همچنین شلوار خود را برای استایل کردن با کفش کالج با توجه به موقعیتی که قرار است به آنجا بروید، انتخاب کنید؛ زیرا همان طور که متوجه شدید، کفش کالج با شلواری مانند پارچه ای، می تواند برای مکان های رسمی و با شلوار جین، برای موقعیت های غیر رسمی و دوستانه مناسب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *