سبک پوشش, مد و استایل

مدل های جدید کفش دانشجویی

مدل کفش دانشجویی

با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در فصل پاییز، انتخاب کفش دانشجویی برای دانشجویان به یک چالش بزرگ تبدیل می شود. از آنجا که بسیاری از افراد برای مدت طولانی در دانشگاه به سر می برند، بهتر است از کفش هایی استفاده کنند که در آن احساس راحتی داشته باشند. به علاوه، مدل های متنوعی برای کفش های دانشجویی وجود دارند که افراد می توانند با استفاده از آنها، استایل زیبا و جذابی داشته باشند. در ادامه، توضیح می دهیم که بهترین مدل کفش دانشجویی کدام است و چگونه باید آن را انتخاب کنید تا استایل دانشجویی زیبایی داشته باشید. 

کفش اسپرت یا کتانی

کفش دانشجویی ورزشی

کفش های اسپرت برای هر موقعیتی و به خصوص دانشگاه، بهترین و مطمئن ترین گزینه هستند. این کفش ها نماد جوانی و راحتی هستند و باعث می شوند که شما بتوانید بدون خستگی تا چندین ساعت در دانشگاه به سر ببرید. نکته مثبت درباره کفش اسپرت این است که هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است. پس اگر به دنبال یک کفش دانشجویی دخترانه و در عین حال پسرانه می گردید، کفش اسپرت بهترین گزینه برای شما است 

اسنیکرز

کفش اسنیکرز مناسب دانشگاه

بسیاری از خانم ها در مکان های غیر ورزشی مانند دانشگاه و مدرسه از اسنیکرز استفاده می کنند. اسنیکرزها نوعی کفش دانشجویی پرطرفدار محسوب می شوند که تنوع بسیار زیادی دارند. با این حال، راحتی بسیار زیاد این کفش ها باعث می شود که شما بتوانید با خیال راحت تا چندین ساعت در دانشگاه باشید و در عین حال، آن را خیلی سریع با لباس های مختلفی ست کنید. این کفش ها نسبت به کفش های اسپرت یا کتانی ها کمی متفاوت هستند و حالتی نیمه رسمی دارند. 

کفش کالج

کفش کالج دانشجویی دخترانه

کفش های کالج که در سراسر دنیا شهرت دارند، از دیگر نمونه های کفش های دانشجویی شناخته می شوند که با تنوع بسیار بالایی در بازار پیدا می شوند. نکته مثبت درباره این کفش ها این است که مانند نمونه های قبلی هم دخترانه و هم پسرانه آنها در بازار وجود دارند. از این رو، شما می توانید بهترین کفش کالج دانشجویی دخترانه را پیدا کرده و با استفاده از جوراب های کالج مخصوص به خود، استایل خود را تکمیل کنید. بیشتر مواقع کفش های کالج از جنس جیر و چرم تولید می شوند و ماندگاری زیادی دارند. 

بوت و نیم بوت

نیم بوت دانشجویی

برای داشتن زیباترین استایل دانشجویی در فصل زمستان، پیشنهاد ما بوت و نیم بوت است. این کفش ها که در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند، برای دانشگاه بسیار مناسب هستند. به خصوص اگر دانشگاه شما در شهری است که خیلی باران می بارد و نگران وارد شدن رطوبت و آب به داخل کفش خود هستید، بوت و نیم بوت باعث می شود که از این نظر خیالتان راحت باشد. این کفش ها باعث می شوند شما فوق العاده خاص، منحصر به فرد و زیبا به نظر برسد. 

کفش رسمی یا نیمه رسمی

یک مدل کفش دانشجویی بسیار پرطرفدار، کفش های رسمی یا نیمه رسمی هستند که شما می توانید بسته به موقعیت، از آنها استفاده کنید. برای خانم ها، کفش دانشجویی پاشنه دار نوع کفش رسمی محسوب می شود که آنها می توانند با مانتو شلوار کاملا رسمی در دانشگاه از آنها استفاده کنند.

کفش دانشجویی پاشنه دار

این در حالی است که آقایان برای داشتن استایل رسمی دانشجویی در دانشگاه، می توانند از کفش های چرم استفاده کنند. از آنجا که پای شما در این کفش ها احساس راحتی زیادی ندارد، نمی توانید برای یک روز کامل از آنها استفاده کنید و بهتر است وقتی که یک یا نهایتاً دو کلاس در دانشگاه دارید، آنها را بپوشید. 

نکات مهم برای انتخاب کفش دانشجویی

در قسمت های قبل چند مدل کفش دانشجویی را به شما معرفی کردیم و گفتیم که هر یک از آنها برای چه فصل و شرایطی مناسب هستند. اکنون بعد از این که متوجه شدید چگونه باید استایل دانشجویی زیبایی داشته باشید و کفش خود را انتخاب کنید، نوبت به آن می رسد که به نکات دیگر خرید کفش دانشگاه نیز توجه نمایید. در این قسمت، برخی از مهم ترین نکاتی که باید موقع خرید کفش برای دانشگاه به آنها توجه کنید را نام می بریم. به هیچ عنوان از این موارد غافل نشوید تا بتوانید بهترین کفش را برای دانشگاه داشته باشید. 

1.      داشتن احساس راحتی در کفش

اولین و مهمترین نکته برای خرید کفش دانشجویی، داشتن احساس راحتی در آن است. چراکه شما باید کفش دانشجویی را تقریباً هر روز و چندین ساعت بپوشید و اگر در آن احساس راحتی نکنید، پای شما بیش از اندازه اذیت می شود و ممکن است آسیب ببیند. پوشیدن طولانی مدت کفش های نامناسب و ناراحت، باعث می شود که پای شما تغییر ظاهر دهد و مشکلاتی مانند زانوی پرانتزی، صافی کف پا و سایر موارد این چنینی برایتان به وجود بیایند. 

2.      قابلیت تنفس کفش

قابلیت تنفس پذیری کفش مناسب دانشگاه

از آنجا که شما مدت طولانی در دانشگاه هستید و تقریباً در تمام این مواقع کفش به پایتان است، باید کفشی را برای دانشگاه انتخاب کنید که قابلیت تنفس داشته باشد. این ویژگی باعث می شود که در اثر تعریق، هیچ قارچ و جوشی در پای شما به وجود نیاید و پایتان تاول نزند. همچنین این قابلیت موجب می شود که پای شما احساس راحتی زیادی داشته باشد و به خصوص در فصل تابستان، احساس گرمای زیادی نکنید. 

3.      میزان انعطاف پذیری کفش

راه رفتن با کفش های غیرقابل انعطاف پذیر می تواند بسیار دردناک باشد. پس اگر می خواهید یک مدل کفش دانشجویی زیبا و مناسب انتخاب کنید، مطمئن شوید که کفش مورد نظر شما انعطاف پذیری کافی را دارد. به منظور اطمینان از این موضوع، موقع خرید کفش، آن را به طور کامل خم کنید و مطمئن شوید که لایه های رویی و زیرین کاملاً منعطف هستند. 

4.      اندازه پاشنه کفش

اگرچه گفتیم که شما می توانید از کفش دانشجویی پاشنه دار به عنوان نوعی کفش رسمی در دانشگاه استفاده کنید، اما این کفش ها چندان احساس راحتی در شما ایجاد نمی کنند و نمی توانید مدت طولانی آنها را بپوشید. با این حال، اگر قد شما کمی کوتاه است و می خواهید با کفش کمی بلندتر به نظر برسید، پیشنهاد ما کفش های اسپرت لژدار است. نهایتاً می توانید از کفش هایی استفاده کنید که پاشنه ۲ یا نهایتاً ۳ سانتی متری دارند. 

سخن پایانی

در این مطلب متوجه شدید که بهترین کفش دانشجویی باید چه مدلی باشد و بر چه اساسی آن را انتخاب کنید. این کفش ها تنوع زیادی دارند و شما می توانید بسته به سلیقه و شرایط خود، هر هر یک از آنها چندین مدل استایل دانشجویی بزنید. تنها کافی است که به نکاتی که در انتهای این مقاله گفتیم، توجه نمایید و بهترین و با کیفیت ترین کفش را بخرید. در فروشگاه رنو ایرانیان با کیفیت ترین کفش های دانشجویی با تنوع مدل بالا در اختیار شما قرار می گیرند که می توانید برای سال تحصیلی جاری کفش مورد نظر خود را از آنجا خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *