سبک پوشش, مد و استایل

اصول ست کردن شلوار چرم زنانه

تازگی‌ها شلوار چرم مشکی زنانه به قدری محبوب شده است که به هر جا پا می‌گذاریم آن را در تَن هر دختر جوانی می‌بینیم. ظاهر شیک و جذاب شلوار چرم به شدت چشم‌ها را خیره می‌کند و به عنوان یک استایل خیابانی منحصربه فرد شناخته می‌شود. جذابیت این شلوار را باید مدیون جنس چرمِ براق و تنگ بودن آن دانست، همین خاصیت براقیت و تنگی باعث انعکاس نور شده و زیبایی‌های بدن را برجسته می‌کند.

اما آنچه می‌تواند جذابیت آشکار  شلوار چرم را بیش از پیش نمایان کند، یادگیری درباره اصول ست کردن شلوار چرم زنانه است. شما باید بدانید با این شلوار چه لباس یا کفشی را به پا کنید تا بتوانید استایل خود به حدی زیبا کنید که چشم‌های بی‌اختیار شما را دنبال کنند؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

اصول ست کردن شلوار چرم زنانه

در نحوه ست کردن نوع پوشش با شلوار چرم مشکی، برخی پیشنهادهای کاربردی در زیر آورده شده است:

شلوار چرم با پالتو و کفش پاشنه بلند

شلوار چرم با پالتو و کفش پاشنه بلند

برخلاف تصور رایج، شلوار چسبان چرمی قابل ست شدن با انواع سبک پوشش است. شما به راحی می‌توانید با شلوار چرم، استایل رسمی و نیمه رسمی بزنید. برای این منظور می‌توانید به پوشیدن پالتو یا مانتو کُتی و ست کردن آن با کفش پاشنه بلند فکر کنید. پالتو یا مانتو را به رنگ مشکی، نوک مدادی، قرمز و سرمه‌ای انتخاب کنید، در مورد کفش می‌توانید صندل پاشنه‌دار زنانه یا مدل‌های پمپ به پا کنید. همچنین می‌توانید کفش را به هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید.

شلوار چرم با ژاکت به همراه کتونی

اصول ست کردن شلوار چرم زنانه

می‌توانید از روی مانتو یک ژاکت چرمی یا جین آبی رنگِ کوتاه به تن کنید؛ فقط باید توجه داشته باشید که مانتو باید مشکی باشد. این استایل کاملاً کژوال بوده و مناسب استفاده روزانه است. با این پوشش می‌توان به راحتی کتونی سفید پوشید و با شلوار چرم استایلی زیبا ایجاد کرد. برای تیپ اسپرت‌تر، ژاکت حتی می‌تواند به پیراهن لی ضخیم هم تغییر کند.

[products-box id=”171″]

شلوار چرم با پیراهن بلند به همراه کالج

شلوار چرم با پیراهن بلند به همراه کالج

پوشیدن پیراهن بلند و ضخیم که مناسب پاییز است، می‌تواند گزینه‌ای عالی برای ست شدن با شلوار چرم باشد. پیراهن بلند می‌تواند هر رنگی و طرحی (چهارخانه) انتخاب شود. این استایل می‌تواند برای مهمانی‌های خودمانی و گشت و گذار مورد استفاده قرار گیرد. در مورد کفش نیز بهتر است برای این استایل به دنبال کالج (لوفر) مشکی باشید. کفش کالج نیز باید چرم یا جیر باشد و رنگش نیز حتماً مشکی انتخاب شود. ناگفته نماند، به هیچ عنوان پیراهن و کفش را به رنگ قهوه‌ای انتخاب نکنید.

[products-box id=”170″]

شلوار چرم با پلیور به همراه بوت بلند

شلوار چرم با پلیور به همراه بوت بلند

یک پلیور طوسی رنگ بلند انتخاب کنید و از روی آن ژاکت چرمی بپوشید. پلیور بهتر است از نوع یقه اسکی و بسیار ساده باشد. این استایل نیز کژوال بوده و مناسب استفاده روزانه در پاییز و زمستان است. در مورد کفش بهتر است به سراغ بوت ساق بلند زنانه بروید، تا استایل خود را در نهایت زیبایی کامل کنید. بوت بلند را حتماً به جنس چرم یا جیر انتخاب کنید همانند موارد قبل، از انتخاب رنگ قهوه‌ای به شدت خودداری کنید. بوت می‌توانید زیپ‌دار، کشی یا بنددار باشد، انتخاب بر عهده شما است.

[products-box id=”173″]

شلوار چرم با کاپشن به همراه نیم بوت

شلوار چرم با کاپشن به همراه نیم بوت

انتخاب نوع کاپشن به دلیل تنواع گسترده می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. از کاپشن‌های خزدار گرفته تا مدل‌های ارتشی! هر نوع کاپشن می‌تواند برحسب سلائق مختلف قابل ست شدن با هر نوع پوشش باشد. اما انتخاب ما کاپشن کژوال ساده است.در مورد کفش نیز انتخاب شما با این پوشش، نیم بوت زنانه است.

نیم بوت را می‌توانید بدون پاشنه یا پاشنه دار انتخاب کنید. جنس نیم بوت نیز هم می‌تواند چرم و هم جیر باشد، و رنگ آن بهتر است در اغلب موارد مشکی انتخاب شود. ناگفته نماند، از پوشیدن نیم بوت قهوه‌ای به شدت خودداری کنید. رنگ کاپشن می‌تواند زیتونی، مشکی، طوسی و حتی صورتی انتخاب شود.

[products-box id=”289″]

چرا باید به اصول ست کردن شلوار چرم زنانه توجه داشت؟

نحوه ست کردن شلوار چرم با انواع پوشش‌های مختلف به همین آسانی بود که در بالا بیان کردیم، پس اکنون می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی، استایل مورد نظر خود را ایجاد کنید. اما همیشه به خاطر داشته باشید شلوار چرم با هر نوع پوشش و رنگی ست نیست، زیرا ماهیتی اسپرت دارد و یکی از انواع استایل‌های خیابانی است.

شلوار چرم برای اینکه بسیار جذاب نمایان شود، ضروری است به خوبی با نوع پوشش بالاتنه و نوع کفش هماهنگ باشد، برای مثال، کتونی رانینگ به هیچ عنوان با شلوار چرم ست نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *