بررسی و خرید

انواع بوت زنانه و دخترانه

انواع بوت زنانه و دخترانه

انواع بوت زنانه و دخترانه را می‌شناسید؟ از چکمه‌های بلند گرفته تا نیم بوت‌های بدون پاشنه، دنیای کفش‌های زمستانه زنانه بی‌نهایت هستند. درواقع برای هر سلیقه‌ای یک مدل بوت وجود دارد، بنابراین پیدا کردن مدلی که بتواند کلیه نیازهای شخصی را برآورده کند یقیناً کار دشواری نخواهد بود. اما آنچه ممکن است برای شما همیشه سردگم کننده باشد، ندانستن اسم، ویژگی‌ها و موقعیت استفاده هر یک از بوت‌های زنانه است. برای راحتی کار شما ما در این مقاله هر چه درباره انواع نیم بوت زنونه و دخترونه نیاز باشد را به تفصیل بیان می‌کنیم؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

انواع بوت زنانه و دخترانه

هر یک از چکمه‌های زیر بر حسب موقعیت و زمان مشخص قابل استفاده هستند:

بوت بلند زنانه

بوت بلند زنانه

بوت ساق بلند، چکمه‌های بلندی هستند که تا زانو یا بالاتر از زانو ارتفاع دارند. این بوت‌ها برای تکمیل استایل کژوال بسیار ایده‌آل هستند و می‌توانید آنها را با شلوار جین تنگ و مانتو به تن کنید. این بوت‌ها در جنس چرم و جیر در بازار به فروش می‌رسند و از طریق بَند، سگک و یا زیپ به پا بسته و سفت می‌شوند. به طور کلی، بوت بلند ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد و وقتی شما یک جفت از آنها را به پا کنید یقیناً هیچ کس از شما چشم بر نخواهد داشت.

[products-box id=”173″]

بوت گوه‌ای

بوت گوه‌ای

پاییز و زمستان را با بوت گوه‌ای لذت‌بخش‌تر کنید. این بوت دارای پاشنه‌ای به شکل گوه (مثلثی) است که تعادل و راحتی بالایی را برای کاربر فراهم کرده است. بنابراین، به دنبال چکمه‌های گوه‌ای برای ایجاد استایلی زیبا و کاربردی باشید. این بوت با شلوار جین  و شلوار پارچه‌ای نیز قابل ست شدن است. حتی برای مهمانی ها و مراسم خودمانی نیز می‌توانید با دامن کوتاه اقدام به پوشیدن بوت گوه‌ای کنید.

بوت موتو

بوت موتو

بوت‌های موتو، چکمه‌های چرمی هستند که و پاشنه کوتاه دارند. این چکمه به طور معمول توسط موتورسواران پوشیده می‌شود. با این حال، انواع بوت‌های موتو برای پاییز روند بسیار خاصی دارنداین بوت از نظر ظاهری دارای چندین سگک برای پوشیدن آن است. از این مدل بوت می‌توان برای استفاده روزانه در محیط کار و گشت و گذار در شهر بهره برد. همچنین برای ایجاد استایلی زیبا و جذاب می‌توانید بوت موتو را با همراه شلوار جین مشکی و کت زنانه چرمی به پا کنید.

[mustread posts=”12239″]

بوت نظامی

بوت نظامی

بوت نظامی همان‌طور که از نامش پیدا است، شبیه پوتین سربازان می‌باشد. این چکمه نخست در دهه 90 به سبکی محبوب برای وارد صحنه موسیقی آمریکا شد. در حال حاضر بوت‌های نظامی جذابیت عمده‌ای داشتن استایلی پانکی و خیابانی دارد. این نوع بوت را می‌توان با شلوار جین زاپ دار (پاره پاره) و مانتو جلو باز پوشید. همچنین برای مهمانی های خودمانی نیز می‌توان به همراه دامن کوتاه، یک جفت پوتین نظامی دخترونه پوشید. ناگفته نماند، جنس بوت نظامی اغلب از چرم و جیر است.

بوت چلسی

بوت چلسی

شاید هیچ مدل چکمه به اندازه بوت چلسی محبوب و پرطرفدار نباشد. این بوت بدون بَند بوده و کناره‌های ساقش کِش‌دار بوده و ظاهری بسیار ساده دارد. بوت چلسی پاشنه بسیار کمی دارد و اغلب به عنوان یک بوت زنانه تخت به حساب می‌آید. این مدل بوت را می‌توان با استایل رسمی و اسپرت نیز به تن کرد. حتی می‌توان با لباس شب و کت و شلوار زنانه نیز یک مدل بوت چلسی به تن کرد. پوشیدن این نیم بوت بسیار راحت است، شما دیگر نیاز به باز کردن بند ندارید!

[products-box id=”289″]

بوت پاشنه بلند

بوت پاشنه بلند

بوت پاشنه بلند دارای پاشنه‌ای بیش از سه سانتی‌متر است که از هر مدل یوت زنانه، جذاب‌تر و شیک‌تر است. این بوت بهترین مدل برای مهمانی‌ها و مراسم است و قابل ست شدن با استایل رسمی و اسپرت است. بنابراین می‌توان این چکمه را با شلوار جین و مانتو و همچنین با لباس شب نیز پوشید. هر چه اندازه پاشنه بیشتر باشد، جذابیت کلی سبک پوشش بالاتر خواهد رفت. این بوت می‌تواند دارای پاشنه باریک یا پهن باشد و حتی برخی از مدل‌های آن بم شکل جلوباز هستند.

بوت بارانی

بوت بارانی

این مدل بوت برای روزهای بارانی و برفی بهترین انتخاب ممکن است، زیرا حداکثر راحتی را برای پاها فراهم می‌کند. از گرم کردن پاها گرفته تا عدم نفوذ آب، بوت بارانی می‌تواند کفشی بسیار کاربردی باشد. چکمه‌های بارانی از مواد ضد آب مانند لاستیک ساخته شده‌اند تا پاهای شما خشک نگه دارند. این مدل چکمه با اینکه به اندازه دیگر بوت‌ها در راستای مد و استایل نیست، ولی هدف ساخت بوت بارانی تنها برای استفاده در شرایط آب و هوایی ناپایدار است.

[mustread posts=”9860″]

بوت اسکیمویی

بوت اسکیمویی

یکی دیگر از بوت‌های مناسب روزهای سرد، بوت اسکیمویی است. این مدل چکمه از مواد ضد آب ساخته شده‌اند، پاهای شما را در هنگام طوفان‌های زمستانی گرم نگه می‌دارند. برای سبک کلاسیک در هوای سرد، بوت اسکیمویی از جنس جیر و با آستر ساخته شده از پشم، می‌توانند گرما را به پاهای شما هدیه کنند، بررسی کنید. با این حال، چکمه اسکمویی کاملاً بر طربق مد روز نیز است. شما می‌توانید این بوت را با شلوار جین تنگ و یک استایل زمستانه عالی به پا کنید.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع بوت زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoes/women-ankle-boots/” icon=”cat-women–halfboot” icon-align=”right”]

اهمیت شناخت انواع بوت زنانه و دخترانه

انواع بوت زنانه و دخترانه را در بالا معرفی کردیم، حال می‌توانید برحسب نیازها و علائق شخصی، مدل مناسب را انتخاب کنید. برای روزهای برفی و سرد به سراغ بوت اسکیمویی بروید، برای موقعیت ها رسمی به فکر خرید بوت چلسی باشید و یا اگر می‌خواهید تیپ خود را در نهایت جذابیت همانند یک خانم متشخص نشان دهید، بوت ساق بند انتخابی بی‌چون و چرا است. در این بین همیشه به برند، کشور سازنده، جنس و گارانتی محصول نیز دقت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *