سبک پوشش, مد و استایل

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

برای بیشتر دختران جوان این پرسش که با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟ دغدغه‌ای همیشگی است. یقیناً پوشیدن شلوار جین آبی یا زغال سنگی برای ببیشتر بانوان استایلی محبوب و جذاب است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد. به این دلیل که می‌توان شلوار جین را برای هر مناسبت یا موقعیتی، از یک مهمانی ساده تا یک قرار عاشقانه در شبی رویایی به تن کرد. از آنجایی که بیشتر دختران در مورد اینکه کدام کفش زنانه را باید با شلوار جین ست کنند، دچار اشتباه می‌شوند. آنها از خود می‌پرسند: «برای ایجاد شیک‌ترین استایل باید از چه سبکی الهام گرفت؟ برای همین منظور ما چشم اندازی روشن را برای پاسخ به این پرسش آماده کرده‌ایم؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

در حین معرفی مدل‌های مختلف کفش زنانه، نسبت به اینکه آیا آنها با شلوار جین ست هستند یا خیر! بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم. بنابراین لازم است مو به مو موارد زیر را در نظر بگیرید.

کفش پاشنه بلند بی‌همتا

ترکیب شلوار جین تنگ و پاره با کفش پاشنه بلند، استایلی است که هرگز از آن خسته نخواهید شد. انتخاب کفش پاشنه بلند در هر نوعی، از پاشنه پهن گرفته تا ظریف، از بَندی گرفته تا جلو باز، بهترین استایلی است که یک دختر جوان و زیبا می‌تواند با شلوار جین بپوشد.

این استایل برای محیط‌های کاری، مهمانی و یا هر گونه مراسمی ایده‌آل است. شلوار جین در هر رنگی با کفش پاشنه بلند ست است، ولی سعی کنید برای بیشتر نمایان شدن کفشتان، تضاد رنگی را رعایت کنید، برای مثال: با شلوار جین مشکی یا سرمه‌ای یک جفت کفش پاشنه بلند کرمی یا هر رنگ شادی دیگری را انتخاب کنید، یا با شلوار جین آبی روشن، کفش پاشنه بلند مشکی را به پا کنید.

[products-box id=”171″]

کفش پاشنه بلند شیشه‌ای فریبنده

اگر مدل پاشنه بلند شیشه‌ای را فریبنده‌ترین کفش پاشنه بلند بدانیم، گزاف نگفته‌ایم. این مدل‌ها چیزی بین صندل و کفش هستند، ولی نه به شکل صندل دارای بَند و نه به صورت کفش‌های معمولی سطحی پوشیده دارند. سطح رویی آنها شفاف است، به طوری پاها کاملاً دیده می‌شوند.

در واقع، پوشیدن یه جفت کفش پاشنه بلند شیشه‌ایِ کرم رنگ با شلوار جین آبی روشنِ پاره، بی‌نهایت ملیح و دلرباست. اگر در کافه فردوسی تهران قراری عاشقانه دارید، این استایل بی‌نظیر، بدون هیچ گونه صحبتی و تنها با یک نگاه، چشم و دل معشوق را کور می‌کند.

صندل بَندی دلربا

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

اگر از پوشیدن کتانی ورزشی در تابستان بیزار هستید، پس چرا صندل را انتخاب نمی‌کنید؟ صندل‌های بَندی به خوبی با شلوار جین ست هستند، حتی اگر شما ساده‌ترین مدل‌های آن داشته باشید. بنابراین شما دلیل خاصی برای پوشیدن صندل با شلوار جین ندارید، آنها در فصل تابستان فوق‌العاده شیک هستند و به شما تازگی و نشاط می‌بخشند.

با این حال، برای صندل بَندی فلت (بدون پاشنه) لازم است شلوار جین شما ساده و کلاسیک باشد، و اگر به پوشیدن صندل پاشنه‌دار علاقه دارید، شلوار جین پاره نیز انتخابی هوشمندانه است. ناگفته نماند، این صندل‌ها دارای بَندی بلند هستند که باید تا نواحی بالای مچ را پوشش دهند. همچنین برای این مدل‌ صندل ضروری است که از شلوار جین کوتاه (مچ پاها نمایان شود) استفاده کنید تا مدل صندل به خوبی خود را نشان دهد. همچنین سعی کنید از تضاد رنگی استفاده کنید (در بخش کفش پاشنه بلند بی‌‎همتا در این مورد توضیح داده شد).

[products-box id=”174″]

کفش کالج ساده و کژوال

اگر زمانی خانمی از شما پرسید: « با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟» جواب همیشه کفش کالج است. کاملاً متقاعد کننده است که پوشیدن کفش کالج یا شلوار جین، استایلی ساده و بی‌نقص است. این نوع از کفش‌ها معمولاً سبکی کژوال (معمولی) دارند و برای موقعیت‌های نه چندان رسمی مناسب هستند.

با اینکه جذابیت کفش پاشنه بلند را ندارد، ولی راه رفتن با کفش کالج بسیار راحت است. بنابراین، همه بانوان به اتفاق آرا به این توافق رسیده‌اند که این کفش‌ها در هر رنگ یا نوعی که باشد (منگوله دار، ساده یا سگکی) با شلوار جین عالی هستند.

نیم‌بوت زنانه کلاسیک

اگر هنوز درباره آن چیزی نشنیده‌اید، باید بدانید یک جفت نیم‌بوت زنانه کلاسیک تقریباً با همه نوع شلوار جین ست است، به ویژه زمانی که شلوار جین آبی کلاسیک به تن دارید. نیم‌بوت زنانه جیر قهوه‌ای یا نیم بوت چرم مشکی با پاشنه ظریف و بلند، استایلی فوق‌العاده جذاب و منحصر به فرد است.

شما لازم است این استایل را مانتو جلوباز یا پالتو کوتاه تا بالای زانو ست کنید. ناگفته نماند استفاده از بوت در پاییز و زمستان رایج است، ولی گاهی اوقات در دیگر فصول سال نیز پوشیده می‎‌شود.

[products-box id=”289″]

صندل پشت باز دوست داشتنی

هنوز هم ممکن است برای بسیاری از بانوان راه رفتن با صندل پشت باز تا حدودی سخت باشد، ولی این مدل‌ها برای پیاده‌روی آرام و مهمانی‌های خودمانی طراحی شده است. این صندل در رنگ‌های مختلف و هر اندازه پاشنه، با شوار جین ست است. همچنین برای ست کردن رنگ کفش با لباس نیز در این مورد محدودیتی ندارید.

به دلیل آنکه قسمت جلویی این صندل ها تمام سطح رویی پا را پوشش می‌دهند، لازم است مدلی را انتخاب کنید دقیقاً سایز پایتان باشد، وگرنه ممکن است راه رفتن کمی برایتان سخت شود. با این حال، یک جفت صندل پشت باز جیرِ کرم رنگ با شلوار جین پاره آبی آسمانی، استایلی فوق‌العاده دوست داشتنی است.

بوت بلند تحسین برانگیز

با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟

بوت ساق بلند زنانه با شلوار جین استایلی فوق‌العاده جذاب برای فصول سرد سال است. مطمئناً زمانی که یک جفت بوت بلند (تا بالای زانو) جیر مشکی را با شلوار جین آبی کلاسیک می‌پوشید، مردان از شما چشم بر نخواهند داشت. بوت‌های بلند با پاشنه یا بدون پاشنه طراحی می‌شوند، نوع پاشنه‌دار جذاب‌تر و مجلسی‌تر از نوع دیگر است.

از نظر رنگی لازم است با شلوار جین آبی روشن، بوت قهوه‌ای پر رنگ یا مشکی بپوشید، همچنین با شلوار جین سرمه‌ای و مشکلی، بوت کرمی، قهوه‌ای کم رنگ و حتی سفید سبکی بسیار منحصر به فرد است. ناگفته نماند برای بهتر دیده شدن ترکیب بوت بلند با شلوار جین، می‌توانید از پالتو کوتاه (بالای زانو) استفاده کنید.

[products-box id=”173″]

کتانی سفیدِ همیشه در مُد

هر دختری حداقل یک جفت کتانی سفید دارد، زیرا برای شلوار جین انتخابی بی‌چون و چرا است. بانوانی که از پوشيدن کفش‌های پاشنه بلند خسته شده‌اند، تمایل زیادی برای پوشیدن کتانی دارند، زیرا اینها در کنار راحتی از پاها نیز به خوبی مراقب می‌کنند.

کفش‌های ورزشی سفیدِ کلاسیک ثابت کرده‌اند با همه نوع شلوار جین ست هستند. صرف نظر از شکل و اندازه کتانی، اینها استایلی جذاب و اسپرت دارند. در واقع باید چنین بگوییم: «کتانی سفید بهترین دوست شلوار جین است.»

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoe/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

[faq][faq-item question=”چه کفش‌هایی مناسب ست کردن با شلوار جین است؟” answer=”با شلوار جین می‌توان هر نوع کفشی زنانه و دخترانه را به پا کرد.”][faq-item question=”انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین تابع چه مواردی است؟” answer=”کفش مناسب را می توان بر حسب موقعیت (محل کار، دانشگاه یا مهمانی)، استایل و علاقه شخصی انتخاب کرد.”][faq-item question=”برای مهمانی‌ها بهترین کفش برای ست کردن با شلوار جین چیست؟” answer=”کفش پاشنه بلند زنانه بهترین کفش برای ترکیب با شلوار لی جهت مهمانی‌ها و مجالس است.”][/faq]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *