برندها و طراحان, مد و استایل

برند باما؛ ترکیبی جادویی از راحتی و کیفیت

برند باما (Bama) مخفف کیفیت، پایداری و آرامش است. کفش‌های این برند آلمانی به طور همزمان راحتی و ایمنی را برای پاهای‌تان به ارمغان می‌آورد. استفاده از متریال‌های باکیفیت جهت ایجاد نرمی، انعطاف‌پذیری و مطابق بودن بر فیزیک و ارگونومکی پا، از مشخصات اصلی کفش‌های باما است. در کنار مدل‌های کژوال (معمول و روزمره) و گاهاً کلاسیک، این برند تنوع گسترده‌ای را در تولید انواع کفش زنانه، مردانه و بچه گانه ارائه می‌دهند. در این راستا، بیایید شناخت بیشتری در مورد این برند داشته باشیم؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

ویژگی‌های برند باما

بررسی و تحقیق هر جزء از بخش‌های یک کفش، بستگی به متریال، نحوه ساخت و استفاده از فناوری‌های مدرن در تولید دارد. محصولات باما با توجه به این موارد، توانسته ویژگی‌های مختلف و بعضاً متفاوتی را در کفش‌های خود بگنجاند، که به شرح زیر می‌باشد:

  • دارا بودن ماهیت استفاده روزانه و طولانی مدت
  • استفاده از چرم طبیعی، صنعتی و پارچه مرغوب (تکستایل) در تولید کفش‌ها
  • خاصیت طبی و ارتوپدیک بودن کفش‌ها و تطابق با ارگونومیک پا
  • ساختار منحصر به فرد زیره کفش، فناوری اِیر سافت (Air Soft): استفاده از کپسول‌های هوا در قسمت‌های بیرونی (ایجاد بالشی نرم جهت کاهش فشارهای وارده) و داخلی کفش (خارج کردن هوای محبوس شده و عدم عرق کردن پاها درون کفش).
  • تولید کفش‌های بسیار بادوام جهت استفاده مداوم در روز
  • دارای فناوری جذب‌کننده شوک (Shock absorber) در زیره کفش‌ها جهت دفع فشار وارده از پاشنه به زانو و کمر
  • اندازه پاشنه مناسب و مطابق بر فیزیوتراپی طبی
  • دارا بودن اِلمان اکسترا واید (Extra Width) در پنجه جهت راحتی در حرکت دادن انگشتان پا در جلوی کفش
  • استفاده از چسب، دوخت و فناوری دایرکت ایجکشن (Direct Injection) در اتصال قسمت‌های مختلف کفش
  • وجود غشای باماتکس (Bamatex) بر روی کفش‌های زمستانه به عنوان مانعی برای عبور آب، سرما و رطوبت
  • تنوع بالا در تولید انواع کفش‌های زنانه، مردانه و بچه گانه در مدل ها و رنگ‌های مختلف
  • گستردگی بالا در ارائه کفش های تابستانه، زمستانه و چهار فصل
  • حمایت از قوس یا گودی کف پا و عدم ایجاد ناراحتی در این ناحیه

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش‌های باما” link=”https://renoiran.com/brand/bama/” icon=”cat-men–boot” icon-align=”right”]

انواع محصولات برند باما

کفش‌های زنانه باما اغلب در مدل‌های کژوال با جنبه هایی از طراحی مد روز تولید می‌‍شوند. علاوه بر ظاهر زیبا، تمرکز بر روی کیفیت و راحتی کفش‌ها معطوف است. نیم بوت‌های زنانه باما برای استفاده در فصول سرد سال، فوق‌العاده مناسب هستند. همچنین کفش‌های روزمره زنانه این برند نیز می‌توانند برای استفاده مداوم انتخابی عالی باشند.ب رای تابستان نیز صندل‌های زنانه باما نه تنها مطابق بر استایل این فصل است، بلکه به خوبی از پاهای شما محافظت می‌کنند.

کفش‌های مردانه با طراحی‌های زیبا در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای یا سرمه‌ای خودنمایی می‌کنند. انواع نیم بوت های مردانه باما به خوبی از پاها در برابر سرما و نفوذ آب محافظت می‌کنند. همچنین صندل‌های مردانه این برند نیز برای فصل تابستان در کنار زیبایی باعث کاهش عرق کردن پاها می‌شود.

از آنجا که کودکان معمولاً در طول روز فعال هستند، انتخاب کفش مناسب بسیار مهم است. باما وظیفه خود را بر پایه این موضوع که کودکان باید از کفش‌های مناسب استفاده کنند، پی‌ریزی کرده است. تأکید بر بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال، رمز موفقیت باما در فروش انواع کفش بچه گانه است.

کلیه کفش‌های باما در اندازه‌ها و سایزها، رنگ‌ها و جزئیات طراحی جهت خرید در دسترس هستند. این که شما به دنبال یک کفش روزمره راحت یا در جستجوی تهیه یک جفت نیم بوت مقاوم برای فصل زمستان هستید، هر مدل از محصولات باما دارای عملکرد و طراحی فوق‌العاده است.

نحوه نگهدای از کفش‌های باما

می‌توانید از کفش‌های Bama برای مدت زمان طولانی لذت ببرید، برای این کار نیاز به مراقبت و نگهداری صحیح از آن‌ها نیز دارید. کفش‌هایی که از متریال‎های باکیفیت ساخته می‌شوند نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند.

کفش‌هایی که از چرم صنعتی ساخته شده‌اند، به راحتی قابل نگهداری هستند. خاک و گرد و غبار را می‌توان با یک پارچه مرطوب به خوبی از بین برد. حتی می‌توانید از اسپری تمیزکننده مخصوص نیز بهره ببرید. کفش‌هایی که از چرم صنعتی ساخته شده‌اند تمام خصوصیات چرم طبیعی را دارند، و حتی سبک‌تر بوده و آب را جذب نمی‌کند.

کفش های چرمی را باید به طور مرتب با واکس و برس مخصوص تمیز کرد. برای تمیز کردن کفش جیر، لازم است از برس و تمیزکننده مخصوص استفاده کنید. اگر کفش های شما دارای غشاء مخصوص باماتکس (Bamatex) هستند، برای حفظ این ویژگی، نباید به هیچ عنوان برای تمیز و زیباتر کردن کفش از واکس با برس استفاده کنید، زیرا بدین ترتیب منافذ نفوذپذیر غشاء پر می‌‍شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *