برندها و طراحان, مد و استایل

برند تام تیلور؛ ساده، شیک و مطابق بر مد روز

برند تام تیلور

برند تام تیلور (Tom Tailor) در سال 1962 توسط اوو شرودر و شریک تجاری سابق خود هانس هاینریش پانجر در شهر هامبورگ در آلمان تأسیس شد. در ابتدا، این شرکت حوله‌های مخصوصی را از هند وارد و در آلمان به فروش می‌رساندند.

در سال‌های بعد، پیراهن، شلوار و کفش‌های تام تیلور در کنار جدیدترین روندهای مد، راحتی و کیفیت را نشانه گرفتند. در کنار دیزاین نوآورانه، طراحی کفش‌های این برند همیشه بر روی جزئیات مدرن و شیک متمرکز بوده است. محصولات تام تیلور به معنای واقعی در برگیرنده سادگی و زیبایی و توجه به روندهای مد است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

تاریخچه برند تام تیلور

گروه تام تیلور یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های مد و فشن در اروپا است. تحت نام تجاری تام تیلور و مارک‌های Tom Tailor Denim و Bonita، لباس و اکسسوری‌های مختلفی را تاکنون وارد بازار کرده است. اما از سال 1962 تا به امروز تغییرات گسترده‌ای در روند توسعه شرکت ایجاد شده است.

شرودر و پانجر به سرعت متوجه شدند که به شرکتی جذاب و گیرنده احتیاج دارند که هم در بازارهای بین‌المللی و هم در آلمان بتوانند فعالیت کنند. این ایده مطرح می‌شود آنها نام «تام» را که از قبل در بازار به خوبی تثبیت شده است را با عبارت انگلیسی «Tailor» ترکیب کردند، سپس نام تجاری Tom Tailor متولد شد. در سال 1979، ارائه اولین مجموعه لباس‌های ورزشی با نام تجاری جدید صورت گرفت.

در اواسط دهه 1990، پیشنهاد‌های بسیاری به شرکت جهت ارائه محصولات بیشتر ارائه شد. مجموعه‌ای برای کودکان و همچنین مجموعه متنوعی از لوازم جانبی با همکاری شرکای مختلف جواز حضور در دنیای مد را به تام تیلور صادر کرد. تنها چند سال بعد، با خط تولید Tom Tailor Women، شرکت سرانجام راه خود را به سمت تولیدات مخصوص بانوان باز کرد.

در سال 2006، دیتر هولزر به عنوان مدیرعامل جدید به این شرکت پیوست. از طرف دیگر اوو شودر به هیئت نظارت شرکت پیوست. در سال‌های بعد، این شرکت از یک برند عمده فروشی خالص به یک تأمین‌کننده سیستمی یکپارچه تغییر یافت. خرده فروشی اکنون عنصر مهم رشدِ استراتژیک برای برند تام تیلور است.

[products-box id=”” brand=”142″]

به عنوان بخشی از این روند، راه‌اندازی فروشگاه آنلاین تام تیلور در سال 2006 نقطه عطف دیگری برای شرکت بود. هدف این است که دنیای برند تام تیلور با حضور آنلاین خود دسترسی آسان‌تر و جذابیت عاطفی را برای مشتریان فراهم کند. تنها یک سال بعد، معرفی برند جین تام تیلور، این شرکت بازار نوجوانان و جوانان را هدف قرار داد.

در آگوست 2012، گروه تام تیلور شرکت بونیتا (Bonita)، یکی از تولیدکنندگان و خرده‌فروشان برجسته مد آلمان را برای گروه هدف زنان سنین بالای 50 سال جذب کرد.  در پاییز همان سال، این گروه همچنین تجارت مد کودکان آدلر (Adler) را مدیریت کرد. کمی بعد، با معرفی برند Tom Tailor Polo Team، این شرکت همچنین در حال گسترش محصولات ورزشی شد.

در سپتامبر 2016 دیتر هولزر شرکت را ترک کرد. سپس  هیکو شافر (Heiko Schäfer)، که از سال 2015 به عنوان مدیر اصلی (Coo) بود به عنوان رئیس شرکت تعیین شد. با انتصاب کارستن اوبرهید به عنوان رئیس بخش جدید هیئت مدیره Bonita که به تازگی ایجاد شده است، به شرکت فرعی استقلال بیشتری داده شد. بنابراین، گروه تام تیلور بر روی مارک‌های اصلی قدرتمند Tom Tailor ، Tom Tailor Denim و Bonita، بازارهای اصلی خود را ایجاد و بر ارتباط تنگاتنگی بین خرده فروشی و تجارت الکترونیکی تمرکز کرد.

کفش‌های زنانه تام تیلور

جذابیت برجسته در هر مدل از کفش‌های زنانه در این برند منعکس شده است. یک کفش بسیار ویژه که احتمالاً با شنیدن نام تام تایلور برای بیشتر خانم‌ها به ذهن می‌رسد، کفش پاشنه بلند کلاسیک است. این کفش با طراحی زیبا، مخصوص مراسم رسمی، مجالس و ممحیط‌های کاری است.

مجموعه دیگر کفش‌های زنانه به نوع ورزشی، نیم بوت، بوت ساق بلند زنانه، در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف تقسیم می‌شوند. برای تابستان شما می توانید بهترین صندل‌های زنانه را به همراه مانتو تابستانی و شلوار پارچه‌ای به پا کنید. مدل های مختلف صندل‌های این برند از نوع گلادیاتور گرفته تا مدل‌های بَنددار، همه و همه در زیبایی و کیفیت غوطه‌ور هستند.

کفش‌های مردانه تام تیلور

برند تام تیلور

حتی در مجموعه کفش‌های مردانه نیز از سبک کلاسیک استفاده می‌شود، زیرا مردان مدرن امروزی نیز آگاهانه استایل خود انتخاب می‌کنند. کفش‌های زمستانه این برند برای فصول سرد سال عالی هستند؛ برای زمستان نیم بوت‌های مردانه تام تیلور نیز برای مقابله با سرما و نفوذ آب فوق‌العاده مقاوم هستند. برای تمرین و استفاده‌های روزانه نیز کفش‌های ورزشی این شرکت در کنار حداکثر راحتی، دوام بالایی نیز دارند.

برای آقایان، مجموعه کفش‌های مردانه ظاهری عالی را ارائه می‌دهند که می‌تواند استایل روز در هماهنگی کامل باشد. یک ضروری مطلق، که شما باید به عنوان یک مرد در کمد لباس خود داشته باشید، کفش مجلسی مردانه است. برچسب رسمی بودن به علاوه تطبیق‌‍پذیری متریال استفاده شده، همه و همه در راستای ایجاد استایلی مردانه است.

کفش‌های بچه گانه تام تیلور

مجموعه کفش‌های بچه‌گانه این برند براساس روحیات کودکان و نحوه رشد آنها طراحی و ساخته شده‌‎اند. از نیم بوت بچه‌گانه گرفته تا کفش ورزشی بچه‌گانه، تام تیلور هر آنچه نیاز کودکان است را برآورده کرده می‌کند. وجود راحتی، نرمی و کیفیت، ویژگی‌های مهم کفش‌های بچه گانه تام تیلور است.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش های تام تیلور” link=”https://renoiran.com/brand/tomtailor/” icon=”cat-women–halfboot” icon-align=”right”]

چرا باید به فکر خرید کفش‌های برند تام تیلور بود؟

کفش‌های تام تایلر دوام زیادی دارند و شما می‌توانید برای مدت طولانی از آنها لذت ببرید. با وجود نمایندگی‌های گسترده در تمام جهان و با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، تام تیلور به چیزی فراتر از مرزهای آلمان و اروپا دست یافته است. سادگی و تطابق با مد روز، رمز موفقیت این برند آلمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *