برندها و طراحان

برند داکرز؛ کفش‌ های آلمانی سخت جون و مقاوم

برند داکرز

با کفش‌های داکرز (Dockers) می‌توانید با خیال راحت، فعالیت‌های روزانه خود را بهبود بخشید. محصولات این برند آلمانی به همان اندازه مناسب پیاده‌روی در زمین‌های سخت هستند که برای قدم زدن در داخل شهر نیز بسیار کاربردی طراحی شده‌اند. مهم نیست چه مدل کفش از برند داکرز را به پا می‌کنید، محصولات این شرکت تمام خصوصیات کفش‌های مقاوم را داشته و به اصطلاح بسیار سخت‌جون هستند. ناگفته نماند، شرکت آلمانی داکرز به طور تخصصی به تولید انواع کفش مردانه و زنانه می‌پردازد؛ با کیف و کفش رنو همراه باشد.

ویژگی‌های برند داکرز

بی‌دلیل نیست که حتی در خود آلمان نیز داکرز محبوب مردم است. اگر برای بار نخست یک جفت از کفش‌های این برند مشهور را به پا کنید، سریعاً عاشق آن می‌شوید؛ سبک طراحی به روز و کیفیت بالا در تولید، رمز موفقیت داکرز است. ویژگی‌های این مارک شامل:

  • استفاده از چرم طبیعی، صنعتی و تکستایل (نوعی پارچه مرغوب) در ساخت کفش
  • سخت جونی و استحکام بسیار بالا در هر نوع شرایط آب و هوایی و زمینی
  • نرم بودن و انعطاف پذیری بالا
  • برخورداری از بهترین متریال‌های برای زیره کفش، همانند رابر (Rubber) و پلی اورتان (PU)
  • فرآیند ساخت و اتصال قسمت‌های مختلف کفش با چسب و دوخت
  • استفاده از فناوری مدرن دایرکت اینجکشن (Direct Injection) در تولید کفش
  • دارای ویژگی اکسترا واید (Extra Width) جهت افزایش راحتی در حرکت دادن انگشتان پا
  • تولید کفش‌های زمستانه با قابلیت ضد آب و ضد سرما
  • برخورداری از فناوری گورتِکس (در ادامه مقاله توضیح داده خواهد شد)
  • ارائه طیف گسترده کفش‌های مردانه و زنانه
  • عرضه کفش‌های تابستانه، زمستانه و چهار فصل

انواع محصولات برند داکرز

کیفیت، کارایی و طراحی کلاسیک پیش زمینه‌های اصلی تولید کفش‌های داکرز هستند. این برند در سال 1987 با تولید نیم بوت‌های مردانه و زنانه به سرعت راه‌های موفقیت را در آلمان سپری کرد. سپس دامنه محصولات خود را با ارائه مدل‌های گوناگون به سرتاسر جهان آغاز کرد.

عمده محصولات داکرز به کفش‌های روزمره مردانه و کفش‌های روزمره زنانه تقسیم می‌شوند. در واقع این شرکت، اهداف خود را تولید محصولاتی با ماهیت کژوال (معمول و روزمره) قرار داده است. مدل‌های مختلف کفش Dockers دقیقاً بر پایه فیزیک پا تولید می‌‍شوند، بنابراین کاملاً براساس تناسب و راحتی فرد هستند.

Dockers دارای نیم بوت‌های زمستانه مردانه و زنانه نیز است که به خوبی از پاها در برابر گرما و عرق کردن محافظت می‌کند. این کفش‌ها در رویه خود دارای پارچه توری شکل هستند که به تنفس پا و کاهش رطوبت در داخل کفش کمک می‌کند.

[products-box id=”” brand=”157″]

جنس و فناوری‌های ساخت کفش‌های برند داکرز

برند داکرز

مهمترین خصیصه کفش‌های داکرز، استحکام بالا و سخت جون بودن آن‌ها است. دلیل این مورد در گام اول به نوع متریال باز می‌گردد؛ استفاده از چرم طبیعی و چرم صنعتی با برخورداری از فناوری‌های نوین تولید چرم، شخصیت بی‌مانندی به کفش‌های این برند بزرگ داده است.

استفاده از تکستایل به عنوان یک پارچه بادوام و نرم در داخل کفش، به راحتی بیشتر کاربر منجر شده است. اتصال قسمت‌های مختلف کفش نیز از طریق دوخت و چسب و فناوری دایرکت ایجکشن صورت می‌گیرد، که منجر به تولید کفشی با دوام و محکم می‌شود.

در کفش‌های زمستانه داکرز، ما شاهد وجود فناوری «گورتِکس» هستیم. این قابلیت از یک سو باعث ضد آب و ضد سرما بودن کفش شده و از سویی دیگر به خارج کردن رطوبت از داخل کفش و در نتیجه سبکی و راحتی بیشتر کمک می‌کند. بنابراین، آب و سرما به هیچ عنوان در نیم بوت‌های Dockers رسوخ نمی‌کند و پاهای شما همیشه گرم خواهند بود.

چرا باید به خرید کفش داکرز فکر بود؟

برند، کیفیت ساخت، کشور سازنده، قیمت مناسب و هرگونه فواید مرتبط با یک کفش خوب، دلیل اصلی خرید آن محصول هستند. با اینکه برندهای مشهور، کفش‌هایی با قیمت بالاتر را ارئه می‌دهند، ولی از جهتی نیز به پشتیبانی و حمایت از پاهای‌تان نیز کمک شایانی می‌کنند. کفش‌های داکرز نیز در این دسته محصولات قرار می‌گیرند، کیفیت فوق‌العاده، و در عین حال قیمت نسبتاً بالا. اما پیشنهاد ما به شما این است که کفش‌های این برند را در تخفیف‌های ویژه با عنوان «حراج آخر فصل» خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *