برندها و طراحان, مد و استایل

برند سیتی لاین؛ طراحی کلاسیک به سبک فرانسوی

برند سیتی لاین

طراحی کلاسیک و کیفیت بالا، این‌ها دو ویژگی اصلی برند سیتی لاین (Cityline) هستند که این شرکت بر پایه آن‌ها تأسیس شده است. درست بر پایه همین مفاهیم، این برند فرانسوی توانسته کفش‌هایی تولید کند که بر طبق نیازهای عموم افراد باشد. با وجود الگوهای و برنامه‌های کاربردی این شرکت در فرآیند ساخت محصولات، سیتی لاین به طرز ماهرانه‌ای، سادگی و ظرافت را در کفش‌های خود ایجاد کرده است. تنوع گسترده در انواع مدل‌های مختلف از سیتی لاین، برندی مطابق برای استایل و مد روز ساخته است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

ویژگی‌های برند سیتی لاین

آنچه که هر برندی را نسبت به دیگران متمایز می‌کند، مشخصاتش است. سیتی لاین نیز شهرت خود را براساس همین ویژگی‌های خاص بنا نهاده است. ترکیب مشخصات ظاهری و کیفیت بالا در ساخت، کفش‌های سیتی لاین را به جایگاهی که هم اکنون در آن قرار دارد، رسانیده است. با این حال، ویژگی‌های این برند فرانسوی به شرح زیر است:

  • 100% تولید کشور فرانسه
  • تولید کفش انواع کفش‌های مردانه و زنانه
  • تنوع گسترده در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها و مطابق بر سلائق گوناگون افراد
  • استفاده از چرم طبیعی، چرم صنعتی و دیگر متریال‌های باکیفیت
  • استفاده از متریال رابر (Rubber) در تولید زیره کفش‌ها
  • ترکیب طراحی کلاسیک و مدرن
  • قابلیت جذب شوک و فشار وارده از سطح زمین به زانوها در زیره کفش
  • کیفیت بالای دوخت و اتصال قسمت‌های مختلف کفش
  • دارا بودن قابلیت پنجه پهن (Extra Width) برای تکان دادن انگشتان پا در کفش
  • تناسب بین اندازه پا و قالب کفش‌ها، بدون هر گونه ناراحتی و درد
  • در نظر گرفتن خصوصیات فیزیکی پا و در نتیجه تولید کفش‌‌های ارگونومیک

[products-box id=”” brand=”127″]

انواع کفش برند سیتی لاین

برند سیتی لاین

همه برای مردان و هم برای زنان، سیتی لاین برندی کامل است. آقایان برای حضور در مراسم و مجالس می‌توانند از کفش‌های رسمی سیتی لاین استفاده کنند. پوشیدن این کفش‌ها و ست کردن‌شان با کت و شلوار، استایل مردانه بسیار زیبایی را ایجاد می‌کنند. در این امتداد، اگر برای فصل زمستان به دنبال خرید یک جفت بوت مردانه سیتی لاین هستید، باید به شما تبریک بگوییم. بوت‌های این برند در کنار طراحی جسورانه، در برابر سرما و نفوذ آب نیز بسیار مقاوم هستند.

بانوان از نیز همانند مردان می‌توانند از محصولات سیتی لاین نهایت استفاده را ببرند. این شرکت با تولید انواع کفش‌های پاشنه بلند، دست زنان را برای انتخاب مدل مورد نظر باز گذاشته است. مدل‌های پاشنه‌دار این برند برای مهمانی‌های خودمانی، مجالس مهم و محیط کار (آفیس) عالی هستند. برای تابستان نیز سیتی لاین شما را تنها نگذاشته است، صندل‌های زنانه این برند بزرگ، در کنار ایجاد استایل تابستانه زیبا، احساس راحتی و سَبکی بسیاری را برای‌تان ایجاد می‌کند.

جنس و متریال کفش‌های برند سیتی لاین

برند سیتی لاین

درست است که هیچ متریالی به پای چرم طبیعی نمی رسد، ولی امروزه به دلیل پیشرفت های روزافزون در تولید چرم صنعتی، این متریال نه تنها مشخصاتی همانند چرم طبیعی دارد، بلکه برخی از ویژگی‌های نامطلوب چرم طبیعی را نیز بهبود بخشیده است. برای مثال، چرم تاحدودی جاذب آب بوده و تقریباً سنگین وزن است، ولی چرم صنعتی مدرن، توانسته هر دو این معایب را به کلی برطرف کند.

رویه کفش‌های سیتی لاین هم از چرم طبیعی و هم صنعتی ساخته می‌شوند. در ساخت آستر و جنس داخلی کفش‌ها نیز، این برند از تکستایل که پارچه‌ای بسیار نرم و مقاوم است بهره می‌برد. همچنین در کف با زیره کفش‌ها نیز از معمولاً از رابر و پلی اورتان برای دوام بالا و جذب فشار استفاه می‌شود.

[blog-button text=”مشاهده و خرید کفش های سیتی لاین” link=”https://renoiran.com/brand/cityline/” icon=”cat-men–casual” icon-align=”right”]

چرا باید به خرید کفش‌های سیتی لاین فکر کرد؟

طراحی کلاسیک، دوام بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب کفش‌های سیتی لاین به نسبت برندهای متفرقه و گاهاً ناآشنا، باعث شده است این برند بتواند جایگاه ارزنده‌ای را در بین خریداران برای خود باز کند. تطابق کفش‌های سیتی لاین با سبک پوشش و بازه گسترده محصولات این شرکت، دلیلی محکم برای کاربردی بودن کفش‌های این برند فرانسوی برای موقعیت‌های مختلف زندگی باشد. شما به راحتی می‌توانید برای فضای کاری، دانشگاه و مهمانی و مجالس، از محصولات سیتی لاین نهایت لذت را ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *