برندها و طراحان, مد و استایل

برند ونتورینی؛ زیبا و مطمئن با الهام از مد ایتالیا

برند ونتورینی

برند ونتورینی میلانو (Venturini Milano) با تولید کفش‌هایی با طراحی ویژه و کیفیت بالا، خود را به یک برند ایتالیایی مشهور در جهان تبدیل کرده است. با الهام از مد میلان (شهری در ایتالیا)، مجموعه کفش‌های ونتورینی چیزی فراتر از استایل و سبک پوشش هستند. هر مدل از محصولات این شرکت شخصیت خاص خود را دارد و با نحوه کاربرد و طراحی کلاسیک، خریداران را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

ویژگی‌های برند ونتورینی

برند ونتورینی

این برند بر اساس آخرین روندها مد تولید می‌شود و توجه ویژه‌ای به سبک و استایل دارد. برای هر مناسبت و موقعیتی، کفش‌های ونتورینی انتخابی شیک و بسیار کاربردی هستند. علاوه بر تولید کفش، این برند لوازم دیگری همانند کیف زنانه، روسری، کمربند و جوراب را نیز با نام تجاری Venturini جهت فروش به بازار عرضه می‌کند. با این حال، بیایید کمی درباره مشخصات این برند ایتالیایی بیشتر بدانیم:

  • 100% تولید کشور ایتالیا و کاملاً اورجینال
  • استفاده از متریال چرم طبیعی، صنعتی، نبوک و جیر در رویه کفش‌ها
  • استفاده از جنس تکستایل به عنوان پارچه داخلی کفش‌ها
  • برخورداری از متریال رابر (Rubber) در زیره کفش‌ها
  • قابلیت جذب شوک ناشی از فشار وارده از سطح زمین به زانو توسط زیره کفش
  • طراحی کلاسیک با ترکیب الگوهای روز در صنعت مد
  • دارای کاربردهای فراوان برای موقعیت‌های اداری، رسمی و روزمره
  • کیفیت دوخت بالا و استحکام بسیار مناسب در اتصال قسمت‌های مختلف کفش
  • ساخت محصولاتِ مناسب بانوان و آقایان

[products-box id=”” brand=”144″]

انواع کفش‌های ونتورینی

ونتورینی میلانو بررای زنان و مردان، بازه گسترده‌ای از انواع کفش‌ها را در مدل‌ها و رنگ‌های گوناگون طراحی می‌کند. رنگ‌های تیره مانند مشکی، قهوه‌ای یا خاکستری رایج‌ترین گزینه‌های موجود هستند. مدل‌های این برند شامل موارد زیر می‌باشند:

کفش‌های زنانه ونتورینی

برند ونتورینی

لیست کفش‌های زنونه ارائه شده طولانی است و انتخاب گسترده‌ای را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. برای بانوان، کفش‌های پاشنه بلند ونتورینی با ظاهری زیبا، تأکیدی مجدد بر ظاهر و خودباوری زنان و دختران جوان دارند. این مدل‌ها با زرق و برق فراوان، جلوه‌هایی از طراحی جذاب و رنگ‌های متفاوت، احساسات زنان را به خوبی منتقل می‌کنند. نیم بوت زنانه برای پاییز و بوت ساق بند زنانه برای زمستان، تقاضای زیادی را برای خرید در نزد بانوان ایجاد کرده‌اند. همچنین صندل های زنانه ونتورینی نیز برای تابستان به ایجاد استایلی فوق العاده شاد کمک می‌کنند. برای استفاده های روزانه جهت پیاده روی و حضور در محیط کار، کفش‌های روزمره زنانه این برند بهترین انتخاب ممکن هستند.

کفش‌های مردانه ونتورینی

کفش‌های مردونه این برند ایتالیایی، بسیار شیک، هوشمندانه و مدرن بوده و ظاهر مردانه را تقویت می‌کنند. کفش‌های مجلسی ونتورینی با بهترین متریال و جزئیات باکیفیت، برای موقعیت‌های رسمی و جهت ست کردن با کت و شلوار بسیار مناسب هستند. این کفش‌ها اغلب از چرم طبیعی و جیر ساخته می‌شوند و به دلیل تنوع رنگی، دست خریدار را برای انتخاب مدل مورد نظر به آسانی باز می‌گذارد. برای فصول سرد سال، نیم بوت‌های مردانه ونتورینی به خوبی از پاها در برابر سرما و نفوذ آب محافظت می‌کنند. برای استفاده‌های روزانه نیز کفش‌های روزمره این برند به خوبی از پاها در تمام طول روز پشتیبانی کرده و حداکثر راحتی را فراهم می‌کنند.

استایل و سبک پوشش کفش‌های ونتورینی

مد میلان نقش بسیار ویژه‌ای در طراحی محصولات ونتورینی دارد، به راحتی می‌توان ترکیب ظرافت و زیبایی را در کفش‌های این مارک ایتالیایی مشاهده کرد. کفش‌های این شرکت نه تنها برای استایل اداری و مناسبت‌های خاص مناسب هستند، بلکه شما را در رویدادهای غیررسمی و حتی اوقات فراغت نیز همراهی می‌کنند.

استایل برای آقایان

برند ونتورینی

برای ایجاد یک سبک پوشش آفیس (اداری) ترکیب کت و شلوار با کراوات نجیب و ست کردن رنگ کمربند با رنگ کفش، تصویر کلی را بهبود می‌بخشد. برای فعالیت‌‎های روزانه، شلوار جین با پیراهن رنگی ساده به همراه یک کفش روزمره ونتورینی، ترکیبی عالی است. برای استایل تابستانه، پوشیدن تی شرت را نیز اضافه کنید. برای استایل زمستانه می‌توانید شلوار جین با کاپشن و نیم بوت ست کنید، همچنین از پوشیدن پالتو یا شلوار پارچه‌ای و بوت چرم نیز غافل نشوید.

استایل برای خانم‌ها

برند ونتورینی

شما ظاهری خاص ونتورینی را با یک شلوار جین مناسب و یک بلوز شل ترکیب می‌کنید، برای این استایل بهتر است از کفش روزمره یا نیم بوت استفاده کنید. برای موقعیت های رسمی و مهمانی‌ها، در کنار پوشیدن کت و شلوار زنانه و یا لباس شب بهتر است کفش پاشنه بلند ونتورینی را به پا کنید. برای سبک پوشش تابستانه حتماً از ترکیب صندل و شلوار پارچه‌ای گشاد نهایت استفاده را ببرید. برای زمستان با یک جفت بوت ساق بلند و شلوار جین آبی به همراه پالتو، استایلی تأثیرگذار ایجاد کنید.

چگونه می‌توانم از کفش‌های ونتورینی مراقبت کنم؟

با اینکه کفش‌های Venturini طول عمری بالایی دارند، ولی مراقبت صحیح نیز به این روند کمک شایانی می‌کند. برای این منظور همیشه بعد از هر بار استفاده سعی کنید کفش خود را توسط پارچه‌ای تمیز و مرطوب از خاک و گرد و غبار پاک کنید. کفش‌های چرمی را هر دو بار در هفته به خوبی واکس بزنید. برای کفش‌های جیر نیز بهتر است از تمیزکننده مخصوص استفاده کنید. به هیچ عنوان کفش‌های ونتورینی را با آب مستقیم نشویید، زیرا طول عمر کفش را می‌کاهد. پارچه مرطوب همیشه بهتر گزینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *