بررسی و خرید

بهترین مارک کفش رسمی زنانه

بهترین مارک کفش رسمی زنانه

بهترین مارک کفش رسمی زنانه کدام است؟ این پرسشی است که هر بانویی قبل از خرید کفش رسمی (Women’s Formal Shoes) از خود می‌پرسد. یقیناً جستجو برای پیدا کردن بهترین برندها، نه فقط نشان از حُسن سلیقه دارد، بلکه خود به تنهایی یک سرمایه گذاری بلند مدت است. به این دلیل که همه بانوان امروزه به این حقیقت رسیده‌اند که خرید کفش مجلسی خوب، از یک سو به معنای حفظ سلامت پاها و از سویی دیگر در راستای ایجاد سبک پوششی زیبا و منحصر به فرد است.

در واقع، مگر غیر این است که شما با دیدن کفش‌های پاشنه بلند فوق‌العاده شیکِ خانمی، پی به شخصیت و وقار او می‌برید؟ با این حال، درست است که مارک‌های معتبر کفش رسمی قیمتی بالا دارند، اما فواید داشتن آن‌ها بسیار بیش از قیمت‌ بالای‌شان است؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

بهترین مارک کفش رسمی زنانه

در این مقاله نخست با معرفی بهترین برندهای کفش رسمی زنانه و دخترانه شروع می‌کنیم، سپس در ادامه نکاتی را درباره داشتن خرید مطمئن بیان می‌کنیم. بنابراین، بهترین برندها شامل:

اس اولیور (S.Oliver) 

اس اولیور برند آلمانی مشهور عطر، لباس و کفش است که در در سال ۱۹۶۹ توسط بِرِند فرایر پایه‌ گذاری شد. این برند به‌ویژه در ساخت کفش‌های رسمی زنانه با طراحی متفاوت شهرت بالایی دارد. اس اولیور امروزه هر نوع سبک از کفش‌های مجلسی زنانه را از صندل رسمی گرفته تا کفش‌های پاشنه‌دار مدل پامپ (Pump)، را به بازار معرفی می‌کند.

لارا برگ (Laura Berg) 

کفش‌های رسمی مارک آلمانی، لارا برگ، نه تنها بر پایه فیزیک پا طراحی شده اند، بلکه در آن آخرین متدهای طراحی کفش نیز لحاظ شده است. با این حال، این برند در کنار مدل‌های مدرن، دارای مدل‌های کفش کلاسیک زنانه نیز است.

سیتی‌لاین (Cityline)

برند آلمانی سیتی‌لاین نیز برگفته از محصولاتی با طراحی و کیفیت بالا است. کفش‌های رسمی این برند مشهور مناسب موقعیت‌های رسمی، مهمانی و محیط‌های کاری است. معمولاً سیتی لاین، کفش‌های خود را به سبک کلاسیک طراحی می‌کند.

ریکر (Rieker) 

از دیگر برندهای آلمانی، می‌توان به ریکر اشاره کرد. طراحی و سبک کفش رسمی ریکر بیشتر به مدل‌های کلاسیک زنانه که هنوز هم بسیار محبوب هستند، نزدیک است. با این حال، کیفیت کفش‌های ریکر فوق‌العاده بالا است.

[products-box id=”171″]

نکات مهم در خرید بهترین کفش رسمی زنانه

بهترین مارک کفش رسمی زنانه

اولین موردی که باید در نظر داشته باشید این است که هیچ چیز مهم‌تر از راحتی نیست، بنابراین هر نوع کفش را که انتخاب می‌کنید، راحتی را در اولویت نخست خود قرار دهید. راحتی به ویژه در مورد کفش‌های رسمی و اداری بسیار مهم است، زیرا آنها معمولاً پاشنه دار هستند. به این ترتیب، کفش پاشنه بلند نباید به هیچ عنوان باعث ناراحتی و ایجاد تورم و تاول در پاهای شما شود. با این حال، ما در زیر لیستی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید کفش مجلسی زنانه را آورده‌ایم:

  1. اولین مورد، انتخاب نوع و اندازه پاشنه است. اگر شما از کفش در محیط کاری خود استفاده می‌کنید، حداکثر اندازه پاشنه 5 سانتی‌متر مناسب است. این اندازه پاشنه نه تنها جذابیت ظاهری را حفظ می‌کند، بلکه باعث افزایش راحتی در راه رفتن می‌شود. همچنین برای راحتی بیشتر کفش‌های پاشنه پهن را انتخاب کنید.
  2. لازم است به کفی داخلی کفش دقت کنید، بسیاری از برندهای مشهور و لاکچری کفش رسمی زنانه، دارای پلتفرمی در پنجه پا هستند که به افزایش راحتی و حفظ تعادل در هنگام راه رفتن کمک می‎کنند.
  3. از خرید کفش‌های گوه‌ای خودداری کنید، این مدل کفش‌ها برای موقعیت‌های رسمی و مجالس مناسب نیستند.
  4. یکی از موارد شگفت‌انگیز در مورد خرید کفش‌های مارک‌دار در این است که آن‌ها به شکل کاملاً ایده‌آلی قالب پای شما هستند، زیرا در طراحی این کفش‌ها از حالت‌های گوناگون پا در راه رفتن در جهت راحتی بیشتر استفاده شده است.
  5. کفش‌های کلاسیک زنانه چرمی، بهترین انتخاب ممکن هستند. در کنار زیبایی، دوام بالا و طول عمر مهمترین دلایل خرید کفش چرم هستند. با این حال، اگر با قیمت کفش‌های چرمی مشکل داشتید، می‌توانید به دنبال متریال‌های دیگری همانند جیر، پارچه‌ای (Textile) یا چرم صنعتی مرغوب باشید.
  6. در زمان انتخاب کفش، حتماً به مدل لباس خود نیز توجه کنید، به عنوان مثال: اگر لباس شب شما مشکی و چسبیده است، بهتر است کفش خود را نیز مشکی و کلاسیک انتخاب کنید. برای مصاحبه شغلی بهتر است به همراه مانتو، کفش رسمی کالج مشکی یا قهوه‌ای به پا کنید.
  7. معمولاً سعی کنید از خرید کفش‌هایی که با بَند باریک در پشت پا بسته می‌شوند خودداری کنید، به دلیل آنکه ممکن است به دلیل راه رفتن زیاد، قسمت بَند‌دار کفش بر روی پا ایجاد درد یا تاول کند. اگر به هر نحوی به کفش پشت بند‌دار علاقه دارید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که بَند پهن دارند.
  8. به قسمت جلویی کفش نگاه کنید، اگر نوک تیز باشد، از خرید آن اجتناب کنید. به دنبال مدل‌هایی باشید که قسمت جلویی آن به اصطلاح «Extra Width» یا پهنای زیاد باشند. مهم این است که انگشتان پاهای‌تان به راحتی درون کفش حرکت کرده و فشار مضاعف ایجاد نکند. با این حال، اگر به کفش‌های مجلسی نوک تیز علاقه دارید، آنها را بیش از دو ساعت به پا نداشته باشید.
  9. از خرید کفش با سایز کوچک یا بزرگ خودداری کنید. کفش‌های رسمی زنانه در هم مدلی که باشند به اندازه کفش‌های ورزشی دارای راحتی و انعطاف‌پذیری نیستند. بنابراین، سعی کنید کفش حتماً سایز پا باشد.
  10. اگر به هر نحوی به دنبال خرید کفش زنانه ارزان هستید، نخست کیفیت را مد نظر خود قرار دهید.
  11. به دلیل آنکه پاها در پایان روز در بیشترین اندازه خود قرار دارند، خرید کفش را به ساعات انتهایی روز موکول کنید، معمولاً شب‌ها بهترین زمان است.

اهمیت خرید بهترین مارک کفش رسمی زنانه

همانطور که پیش‌تر درباره فواید خرید کفش مارک‌دار گفتیم، باید بدانید که مشهورترین و پرفروش‌ترین برندها از دو قانون اولیه در تولید و طراحی کفش بهره می‌برند: 1- ارگونومی بودن کفش 2- زیبایی و لوکس بودن.

مورد اول به راحتی و حفظ سلامت پاها و مورد دوم به افزایش جذابیت‌های ظاهری بانوان مرتبط است. با این حال، نکته‌ای که می‌تواند جالب توجه باشد، این است که بهترین برندهای جهانی چه در تولید محصولاتی باکیفیت و چه در طراحی، شرکت‌هایی پیشرو و آینده‌نگر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *