سبک پوشش

تیپ بهاره دخترانه

تیپ بهاره دخترانه

فصل جدید به معنای پوشیدن لباس‌های جدید است، و ما نمی‌توانیم این موضوع هیجان‌انگیز را نادیده بگیریم. به محض طولانی‌تر شدن روزها، همه ما برنامه‌ریزی‌های خود را برای داشتن بهترین تیپ بهاره دخترانه انجام می‌دهیم. ما پارچه‌های سبک‌تر، رنگ‌های روشن‌تر و اصولاً همه چپزهایی که نشان‌دهنده سبک پوشش بهاری است را می‌خواهیم. ما برای ایجاد یک استایل بهاره دخترانه، بعد از انتخاب نوع پوشش مناسب، حال نیاز به ترکیب آن‌ها با یکدیگر داریم. بنابراین، برای کمک به شما در تهیه لیستی از بهترین سبک‌های پوشش بهاری و مطابق با آخرین روند مُد در این فصل زیبای خدادادی، ما پیشنهادات زیرا برای شما آماده کرده‌ایم؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

[TOC]

اصول اولیه تیپ بهاره دخترانه

اصول اولیه تیپ بهاره دخترانه

نکته اصلی در داشتن پوشش بهاری مناسب، این است که با اصول اولیه استایل این فصل شروع کنید. اگر کمد کاملی از ملزومات ضروری دارید، کار شما راحت‌تر است. در اینجا چند ایده از پوشش بهاره آوزده شده است که شما باید با آن‌ها شروع کنید:

  • تی‌شرت: برای احساس خنکی و سبکی بیشتر، به دنبال یک تی‌شرت پارچه‌ای مانند نئوپرن یا ترمه بگردید که می‌توانید در زیر مانتو خود به تن کنید. اگر تی‌شرت بلند پوشیدید، برای ایجاد استایلی زیباتر، مانتو جلوباز را انتخاب کنید.
  • مانتو سبک: برای دختران و زنان ایرانی، بدون‌شک مانتو انتخابی بی‌چون و چرا است. اما به دلیل گرم شدن هوا بهتر است به سراغ مانتوهای سبک و نازک بروید. همچنین لازم است مانتو جلوباز باشد تا احساس خنکی و رهایی بیشتری کنید.
  • شلوار پارچه‌ای گشاد: درست است که شلوار جین در دسترس‌ترین نوع پوشش پایین‌تنه است، ولی انتخاب شلوار برای روزهای بهاری می‌تواند شلوار پارچه‌ای گشاد و نازک باشد، زیرا احساس آزادی و رهایی بیشتری به شما می‌دهد.
  • کتونی سفید: در کنار پوشیدن صندل زنانه، می‌تواند یک جفت کتونی سفید نیز داشته باشید. سفید بودن کتونی نشان از سرزندگی و تازگی است. کتانی را می‌توانید با هر مدل مانتو و شلوار ست کنید.
  • ژاکت سبک: برای صبح‌ها و شب‌های سرد بهاری، یک ژاکت سبک وزن ایده‌آل را انتخاب کنید. ژاکت لی یا سویی‌شرت را می‌توانید از روی مانتو به تن کنید تا از سرمای بهاری به دور باشید.

[mustread posts=”6577″]

تغییر تیپ دخترونه از زمستانه به بهاره

تغییر تیپ دخترونه از زمستانه به بهاره

احتمالاً آنقدر عادت دارید که پالتو و مانتو سنگین بپوشید که دیگر نمی‌دانید با هوای گرم چه باید کنید! نحوه چگونگی به روزرسانی پوشاک خود برای تیپ بهاره دخترانه را با مطالعه مطالب زیر در خاطر ثبت کنید:

  • به جای روسری‌های پشمی و سنگین، حال سراغ روسری‌های نخی، سَبک و خوش آب و رنگ بروید. اگر هم به روسری علاقه‌ای ندارید، شال سَر کنید.
  • به جای مانتو یا پالتو پشمی، یک ژاکت نخی را امتحان کنید. نه تنها راحت‌تر خواهد بود، بلکه اگر هوا در اوایل بهار کمی سرد شد نیز می‌تواند شما را گرم نگه دارد.
  • در مورد لوازم جانبی مانند کیف زنانه، بهتر است به سراغ کیف‌ها با اندازه کوچک و یا متوسط باشید. همچنین از رنگ‌های روشن برای کیف خود استفاده کنید.
  • می‌توانید پیراهن‌های مردانه خود را از کمد بیرون بیاورید و در زیر مانتو به تن کنید. پیراهن را نیز به رنگ‌های روشن مانند آبی آسمان یا صورتی انتخاب کنید.
  • پوشیدن دامن بلند نیز می‌تواند انتخابی جسورانه باشد. یک دامن بلند را می‌توان به همراه کتونی و یا صندل و مانتو جلوباز به تن کرد و تیپ پاییزه دخترانه را به کمال رساند.
  • در بهار به دنبال خنکی و آزادی بیشتر باشید، به همین منظور شلوار جین کوتاه یا شلوار پارچه‌ای که ساق کوتاه دارند را انتخاب کنید. اگر چنین نبودند، چند لایه از پایین شلوار را تا کنید.
  • پوشیدن کفش پاشنه بلند را تنها محدود به موقعیت‌های ویژه همانند «یک قرار عاشقانه» کنید. در انتخاب رنگ نیز سراغ رنگ‌های روشن یا طرح گل‌دار را بگیرید.
  • مانتو را می‌توانید در مدل‌های کُتی و یا ساده جستجو کنید. سعی کنید به سراغ رنگ‌های روشن بروید، با اینکه رنگ مشکی هنوز هم می‌تواند انتخابی عالی باشد.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کفش زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-shoes/” icon=”cat-women–highheel” icon-align=”right”]

بهترین ایده‌ها برای تیپ بهاری دخترانه

بهترین ایده‌ها برای تیپ بهاری دخترانه

برای بهار همه چیز در مورد ترکیب کردن و مطابقت با روندها و شکستن قوانین قدیمی است، تا بتوان چیزی را پیدا کرد که هم کاربردی و هم جدید باشد. در زیر برخی از ایده‌های نو آورده شده است:

پلیور و دامن بلند: فصل بهار به معنای پایان پوشیدن برخی از پوشاک زمستانی نیست، بنابراین تصورات قبلی خود را به کلی دور بریزید. برای مثال می‌توانید یک پلیور بلند و نازک را با دامن بلند ست کنید. با این پوشش ممکن است دیگر نیازی به پوشیدن مانتو نداشته باشید.

شلوار لی و صندل: این استایل برای تیپ بهاره دخترانه فوق‌العاده ایده‌آل است. شلوار جین بریده شده با ساق کوتاه به همراه یک صندل دخترونه زیبا، دقیقاً همانی است که هر خانمی آرزویش را دارد. می‌توانید از صندل تخت برای استفاده روزانه و صندل پاشنه بلند برای موقعیت‌های رسمی استفاده کنید.

مانتو جین با شلوار جین: این استایلی قدیمی است، اما همچنان بوی تازگی می‌دهد و هیچ وقت کهنه نمی‌شود. برای این منظور می‌توانید از یک مانتو جین بلند به همراه شلوار جین استفاده کنید. پوشیدن یک تی‌شرت سفید در زیر مانتو لی به همراه یک کتونی سفید می‌تواند تیپ شما را بی‌نهایت جذاب نشان دهد.

مانتو کُتی و شلوار پارچه‌ای: برای داشتن کمی تیپ رسمی مانتو کُتی را به همراه شلوار پارچه‌ای ست کنید. در انتخاب رنگ نیز می‌توانید سراغ رنگ‌های کرمی، مشکی، آبی آسمانی، زرد و موارد دیگر بروید. حتی می‌توانید با استایل کتانی ورزشی به خصوص کتونی سفید و یا کالج و کفش پاشنه بلند بپوشید.

[mustread posts=”11726″]

مدل استایل بهاره دخترانه

قصد دارید در بهار تازگی را تجربه کنید؟ پس سعی کنید دیدگاه‌های کهنه خود را در مورد تیپ بهاره دخترانه به دور بریزید. به دنبال رنگ‌های شاد و به اصطلاح بهاری باشید و با ایجاد استایلی منحصربه فرد به روحیه خود سرزندگی دوباره بدمید. پوشش‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید تا تیپی جدید ایجاد کنید، از هیچ چیز نترسید، حتی می‌توانید استایل رسمی و اسپرت را با هم هماهنگ کنید و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. چنید مدل تپ دخترانه بهاری را دز آورده‌ایم:

 بهاره دخترانه تیپ

مدل های استایل بهاره دخترانه

تیپ بهاری دخترانه

 

استایل بهاری دخترانه

 

تیپ دخترانه بهاره

 

تیپ دخترونه بهاره

 

مدل استایل بهاره دخترانه

 

مدل تیپ بهاره دخترانه

 

تیپ دخترونه بهاره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *