سبک پوشش, پیشنهاد سردبیر

لباس مجلسی مشکی را با چه کفشی ست کنیم؟

لباس مجلسی مشکی را با چه کفشی ست کنیم؟

لباس مجلسی مشکی را با چه کفشی ست کنیم؟ هر خانمی حداقل یکبار در طول زندگی‌اش به این پرسش فکر می‌کند، زیرا به خوبی می‌داند که ممکن است با انتخاب کفش نامناسب، زیبایی و ظرافت لباس خود را به کلی از دست بدهد.

در واقع، تا زمانی که بشریت زنده است، رنگ مشکی هیچ وقت از مُد نخواهد افتاد. به همین دلیل، از نظر اغلب بانوان، لباس مجلسی مشکی با هر نوع مدل و رنگ کفشی ست است، ولی باید بگوییم: «این فرضیه تاحدودی اشتباه است.»

هر انتخابی در نوع سبک پوشش، تابع موقعیت و سن است. به این معنا که حضور در مهمانی خودمانی با دعوت شدن به مراسم عروسی متفاوت است. بنابراین، انتخاب نوع کفش زنانه از مدل گرفته تا رنگ نیز برخی تفاوت‌ها را رقم می‌زند. با این حال، با انتخاب درست نه تنها می‌توانید از ظاهر خود لذت ببرید، بلکه نظر دیگران را نیز به سوی خود جلب می‌کنید؛ با کیف و کفش رنو همراه باشید.

لباس مجلسی مشکی را با چه کفشی ست کنیم؟

کمد لباس هر خانم و دختر جوانی مملوء از انواع و اقسام لباس، شلوار، کفش و کیف زنانه مشکی یا سیاه است، در واقع بهتر بگوییم: «مگر می‌شود در کمد لباس خانمی رنگ مشکی پیدا نکرد؟» پتانسیل بالای رنگ مشکی باعث می‌شود که در بسیاری موقعیت‌ها، از رفتن به دانشگاه گرفته تا سَرکار، انتخاب نخست بانوان باشد. تقریباً هر رنگی، به موقعیت، زمان، نوع بدن و حتی طول اندازه لباس شب شما بستگی دارد.

[products-box id=”171″]

به دلیل ایجاد احساس شکوه، شخصیت و احترام، رنگ مشکی همیشه در مُد است. زنانی که با لباس شب مشکی در مجالس حاضر می‌شوند، بی‌آنکه خود بدانند، در مرکز توجه قرار دارند. چشم‌ها در هر سو آن‌ها را دنبال می‌کند، و این حس را در دیگران ایجاد می‌کند که این بانوی زیبا تا چه اندازه می‌تواند نماد زنانگی باشد.

برای آنکه در خاطر دیگران فراموش ناشدنی باشید، لازم است در کنار لباس رسمی مشکی خود، کفشی مناسب را انتخاب کنید. تصور نخست در این است که با لباس مشکی می‌توان طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها اعم از سفید، قرمز، زرد، طلایی، نقره‌ای، آبی و حتی سبز را پوشید. به طور کلی، رنگ‌های شاد، احساس تازگی، نشاط و جوانی را القاء می‌کنند.

لباس مجلسی مشکی را با چه کفشی ست کنیم؟

ست کردن لباس مشکی با کفش بستگی به موقعیت و رویداد مورد نظر دارد. برای رویدادهای غیر رسمی، می‌توانید لباس مجلسی سیاه را با کفش پاشنه بلند صورتی، قرمز و یا حتی زرد به پا کنید. حتی اگر به هر دلیلی کفش رنگی در کمد لباس خود ندارید، نگران نباشید، برای مهمانی‌های خودمانی هر رنگ کفشی را به پا کنید.

برای مهمانی‌های خودمانی و مراسم رسمی، کفش قرمز، آبی، بنفش و رنگ‌های شاد برای نوجوانان و جوانان انتخاب مناسب‌تری هستند. در واقع محدودیتی برای دختران بسیار جوان جهت پوشیدن کفش‌های رنگی با لباس مشکی وجود ندارد. همچنین هر مدل کفش پاشنه بلند، از صندل بند‌دار گرفته تا کفش‌های پمپ (Pump) و یا کلاسیک، مناسب همه دختران جوان هستند.

برای دختران بالای 25 سال تا 40 سال، انتخاب رنگ بژ، طلایی، نقره‌ای و سفید، در عین زیبایی می‌تواند نماینده‌ای از بلوغ شخصیتی آن‌ها باشد. یقیناً برای بانویی 40 ساله، پوشیدن کفش قرمز با لباس مشکی نه تنها ست نیست، بلکه حتی او را جوان‌تر نیز نشان نمی‌دهد. ناگفته نماند، ایجاد هماهنگی بین لباس مجلسی مشکی و کفش، تابع موقعیت و سن افراد است.

برای بانوان بالای 40 سال، رنگ کفش سفید، نقره‌ای و سیاه، انتخاب عاقلانه‌‌تری است. این بانوان بهتر است از مدل کفش پاشنه بلند کلاسیک و صندل با پاشنه 5 سانتی‌متری استفاده کنند. پاشنه خیلی بلند از نظر سنی، انتخاب مناسبی نیست.

برای ایجاد جذابیت بیشتر، حدالامکان از پوشیدن کفش مشکی دوری کنید. پوشیدن کفش براقِ طلایی و نقره‌ای، در عین زیبایی، شما را کمی بلند قدتر نیز نشان می‌دهد. انتخاب کفش مشکی باعث می‌شود نه لباس زیبایی خود را نشان دهد و نه کفش، در واقع انتخاب رنگ مشابه لباس نه تنها جذب‌کننده نیست، بلکه کاملاً احساس معکوس را القاء می‌کند.

مورد مهم دیگر، شخصیت و علاقه فرد است. برخی بانوان حتی در سنین پایین نیز از پوشیدن کفش‌های رنگی اجتناب می‌کنند، و بالعکس بانوانی هستند که در سنین بالا علاقه زیادی به پوشیدن کفش‌های رنگی دارند. سبک مورد علاقه فرد نیز در انتخاب او تاثیر مستقیم دارد، حتی می‌توان به این مورد فرهنگ را نیز اضافه کرد.

در جوامع غربی، پوشیدن لباس مجلسی در تمام طول روز و در موقعیت‌های مختلف، کاری جا افتاده و مرسوم است. ولی در ایران پوشیدن لباس شب تنها مختص مراسم عروسی و دیگر مجالس فامیلی است. بنابراین، علاقه فردی در کنار محدودیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز در ایجاد هارمونی در ست کردن لباس مجلسی با کفش تاثیرگذار است. با این حال، هیچ چیز بهتر از یک جفت کفش پاشنه بلند درخشان برای مراسم رسمی وجود ندارد.

[mustread title0=”ست کردن رنگ کفش با لباس برای بانوان” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b1%d9%86%da%af-%da%a9%d9%81%d8%b4-%d8%a8%d8%a7-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86/”]

چند مدل کفش زنانه برای ست کردن با لباس مجلسی مشکی

کفش پاشنه بلند Pump: این مدل کفش‌های زنانه فوق‌العاده زیبا و شیک هستند و استایلی کلاسیک دارند. برای تمام سنین مناسب‌ و جهت هر موقعیتی، از مراسم رسمی گرفته تا خودمانی این مدل کفش انتخابی بی‌مانند است. کفش‌های پاشنه بلند Pump مدل مشخصی دارند، معمولاً دارای اندازه پاشنه 7 تا 10 سانتی‌متر بوده و تمام نواحی پشت، جلو و کناره‌های پا را می‌پوشاند.

صندل پاشنه بلند کلاسیک: صندل‌های پاشنه بلند به نسبت مدل‌های Pump، احساس تازگی و جوانی بیشتری را منتقل می‌کنند. این نوع از کفش‌ها، کمترین سطح پوشش را دارند و معمولاً از چند بند باریک تشکیل شده‌اند. این صندل از طریق قفلی که بر روی بند روی مچ خود قرار دارد، سفت می‌شود. انتخاب رنگ طلایی، نقره‌ای و کرمی برای ست کردن با لباس شب مشکی، بسیار هیجان‌انگیز است.

لباس مجلسی مشکی را با چه کفشی ست کنیم؟

صندل پاشنه بلند بنددار: برعکس صندل کلاسیک، این مدل معمولاً بندهای بیشتر داشته، به طوری که با پیچاندن بَند صندل تا دورتادور مچ پا، سفت می‌شود. این سبک کفش زنانه فوق‌العاده جذاب و فریبنده است و برای دختران جوان انتخابی جسورانه به حساب می‌آید. ناگفته نماند که برای پوشیدن این کفش، لازم است اندازه لباس مجلسی مشکی شما تا زانو بیشتر نباشد، به این دلیل که زیبایی این صندل به بندهایی است که دورتادور مچ تا میانه ساق پا را پوشش می‌دهند.

[mustread title0=”اندازه مناسب پاشنه کفش زنانه چقدر باید باشد؟” link0=”https://renoiran.com/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d9%be%d8%a7%d8%b4%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%81%d8%b4-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/”]

کلام آخر

لباس سیاه اساساً می‌تواند با هر کفشی ست باشد، لازمه این مهم تنها داشتن کمی خلاقیت است. در این بین نوع لباس مجلسی مشکی کوتاه، رنگ کفش را بیشتر از لباس بلند نمایان می‌کند. حتی انتخاب لباس شب نیز به سن فرد بستگی دارد، برای خانم‌های جوان، لباس کوتاه تا زانو و برای بانوان میانسال، لباس شب بلند انتخاب بسیار مناسبی است. با این حال، هر نوع سبک لباس مجلسی می‌تواند در مُد باشد، بنابراین تنها کافی است با توجه به موارد بالا، استایلی را انتخاب کنید که نه تنها شما را زیبا کند، بلکه شما را بیش از اندازه در خاطر دیگران ثبت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *