سبک پوشش, مد و استایل

کیف مناسب برای بانوان قد بلند

کیف مناسب برای بانوان قد بلند

برای بسیاری از بانوان قد بلند پیدا کردن کیف مناسب همانند خوردن یک لیوان آب است! زیرا به دلیل داشتن قد بلند در این تصور هستند که می‌توانند هر نوع کیف زنانه را داشته باشند. باید به این دست از بانوان و دختران جوان بگوییم: «سخت در اشتباه هستید.» انتخاب کیف مناسب برای بانوان بلند قد تابع شکل و تناسب است، به این معنا شکل بدن گلابی نسبت به فرم بدن ساعت شنی به کیف متفاوتی نیاز دارد. تفاوت در نوع کیف اغلب به اندازه و ابعاد بستگی دارد و نه مدل کیف! با این حال، ما در مقاله‌ای دیگر از کیف و کفش رنو در مورد انتخاب کیف مناسب برای زنان بلند قامت صحبت می‌کنیم، با ما همراه باشید.

کیف مناسب برای بانوان قد بلند

کیف مناسب برای بانوان قد بلند

کیف دسته‌دار سایز متوسط

در زمان خرید کیف تنها به مدل آن توجه نکنید، کیف را در دست بگیرید و یا روی شانه بی‌اندازید، سپس روبروی آینه بایستید و اندازه کیف را با فرم و بدن و اندازه قد خود تناسب‌سازی کنید. تناسب به معنای این است که اگر بالا تنه جمع و جوری دارید ولی پایین تنه بزرگی دارید، کیف با بَند بلند که تا ارتفاع باسن پایین بیاید انتخاب مناسبی نیست.

[mustread posts=”3627″]

ما یک قاعده کلی در مورد زنان قد بلند وجود دارد، و آن این است که این دسته از خانم‌ها باید کیف‌های بزرگ استفاده کنند و از به کاربردن کیف‌های بَندی خیلی کوچک خودداری کنند، زیرا هیچ قسمت از بدن‌شان را برجسته نشان نمی‌دهد. ممکن است از خود سؤال کنید: «آیا کیف باعث برجسته نشان داد بدن می‌شود؟» به ادامه مقاله توجه کنید.

کیف برای دختران قد بلند با بالاتنه بزرگ

کیف برای دختران قد بلند با بالاتنه بزرگ

کیف دسته‌دار

بانوانی که دارای بالاتنه بزرگ یا به اصطلاح فرم بدن مثلثی وارونه هستند، باید به دنبال کیف‌های دسته‌دار و یا بند بلند تا تراز باسن باشند. هدف از انتخاب این کیف ایجاد تناسب بین پهنای باسن و کمر با پهنای بالاتنه و برجسته نشان دادن پایین تنه است. این قبیل زنان باید از استفاده کیف دوشی خودداری کنند.

[mustread posts=”9484″]

کیف برای بانوان بلند قامت با پایین‌تنه بزرگ

کیف برای بانوان بلند قامت با پایین‌تنه بزرگ

کیف دوشی

دختران و زنانی که پایین تنه بزرگی دارند و به اصطلاح دارای شکل بدن مثلثی هستند، باید به دنبال خرید کیف‌های دوشی باشند که بَند کوتاه دارند و اغلب از طریق دسته بلند روی دوش می‌نشینند. این کیف‌ها معمولاً تا تراز کمر پایین می‌آید و زیر بَغل را پُر می‌کنند. هدف از انتخاب این کیف، برجسته نشان دادن بالاتنه و تأکید بر روی سینه‌ها است.

[products-box id=”175″]

کیف برای زنان قد بلند با فرم بدن ساعت شنی

کیف برای زنان قد بلند با فرم بدن ساعت شنی

کیف دوشی

خبر خوب برای بانوانی که دارای شکل بدن ساعت شنی هستند این است که آن‌ها هر مدل کیف را می‌توانند استفاده کنند. ساعت شنی به فرمی از بدن اطلاق می‌شود که خانم دارای پهنای شانه و باسن مساوی و کمر باریک است. ساعت شنی از نظر زیبایی ایده‌آل‌ترین فرم بدن برای زنان است.

[mustread posts=”9484″]

کیف برای خانم‌های بلند قد با فرم بدن ساده

کیف برای خانم‌های بلند قد با فرم بدن ساده

کیف بند بلند

زنان و دخترانی که دارای فرم بدن ساده هستند باید بدانند که بدن‌شان کمترین برجستگی را دارد، یعنی پهنای باسن و شانه کمی دارند و اغلب از پهلو بدنی صاف دارند. این قبیل بانوان باید به شکل دیگر نواحی بدن خود توجه کنند، برای مثال، اگر سینه‌هایی بزرگ دارند، اغلب بهتر است از کیف بَند بلند یا کیف دستی استفاده کنند، یا اگر ران‌های درشتی دارند، بهتر است از کیف بَند کوتاه یا دوشی استفاده کنند.

[mustread posts=”6658″]

اهمیت انتخاب کیف زنانه مناسب

کیف مناسب برای بانوان بلند قد

کیف دوشی بند بلند

انتخاب کیف تنها به رنگ، مدل، برند و موقیعت استفاده (محل کار یا مهمانی) بستگی ندارد، بلکه کیف باید در وهله اول متناسب با فرم بدن باشد. برای بانوان قد بلند انتخاب کیف باید به معنای توجه به پهنا و نه ارتفاع باشد. شما باید پهنای بدن خود را برجسته کنید، زیرا از نظر قدی مشکی ندارید.

انتخاب کیف‌های کوچک باعث کشیده‌تر نشان داده شدن بدن و عدم تأکید بر نقاط خاص بدن می‌شود که نیاز به برجسته نشان دادن هستند. پس قبل پا گذاشتن به داخل مغازه، نخست روبروی آینه بیاستید و شکل بدن خود را وارسی کنید.

[blog-button text=”مشاهده و خرید انواع کیف زنانه” link=”https://renoiran.com/products/women/women-bag/” icon=”basket” icon-align=”right”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *