سبک پوشش, مد و استایل

استایل با کفش پاشنه بلند

استایل با کفش پاشنه بلند

یکی از مهم ترین آیتم هایی که در استایل نقش زیادی دارد، کفش است. عده زیادی از افراد به اهمیت کفش پی نبرده و به آن توجه زیادی نمی کنند. این درحالی است که انتخاب کفش درست یا نادرست، می تواند چندین برابر موجب زیبایی و یا زشتی استایل شما شود. پس به هیچ عنوان نباید از اهمیت کفش در استایل غافل شد. یکی از انواع کفش هایی که مورد استفاده تعداد زیادی از افراد قرار می گیرد، کفش پاشنه بلند است که می خواهیم در این مقاله درباره استایل با کفش پاشنه بلند توصیح دهیم.

تیپ با کفش پاشنه بلند معمولا بیشتر برای مهمانی ها استفاده می شود؛ اما عده ای از افراد از این مدل کفش ها به صورت روزانه و در مراکز مختلفی استفاده می کنند. برای این که بتوانید یک کفش خوب و متناسب با استایل خود انتخاب کنید، باید توجه زیادی به شلوار داشته باشید و سپس با توجه به مدل شلوار، بهترین کفش را برای خود انتهاب کنید. پوشیدن کفش پاشنه بلند به همراه برخی از مدل‌های شلوار، هیچ جذابیتی ندارد و باعث می شوند که نتوانید آن استایل شیک و تمیز خود را داشته باشید.

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم؟

انواع کفش ها و شلوارهایی که در حال حاضر روی مد هستند و در بازار وجود دارند، بی شمار است و همین امر موجب می شود که نتوانید یک شلوار مناسب برای کفش پاشنه بلند خود انتخاب کنید. در این قسمت از مقاله، شلوارهایی را معرفی می کنیم که می توانید به همراه آنها کفش پاشنه بلند بپوشید و یک استایل زیبا و درجه یک داشته باشید. اگر شما هم مدام می پرسید که با کفش پاشنه دار چه شلواری بپوشیم تا استایل شیکی داشته باشیم، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

شلوار پالازو، یک گزینه مناسب برای کفش پاشنه بلند

یکی از شلوارهای زیبایی که می توانید به همراه آن، از کفش پاشنه بلند استفاده کنید، شلوار پازولا است. این شلوار  مخصوص را برای اولین بار در سال 1360 طراحی کردند و یکی از محبوب ترین مدهای شلوار به شمار می رود. شلور پازولا گشاد و نرم است و به دلیل ظاهر زیبایی که دارد، مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرند؛ به گونه ای که انواع مختلف آن را برای مراسم های اداری و رسمی، تفریح و مسافرت تهیه می کنند. ترکیب این شلوار با یک شومیز زیبا و کفش پاشنه بلند، باعث می شود که یک استایل شیک و زیبا داشته باشید.

استایل با کفش پاشنه بلند و شلوار بگ

با شلوار بگ می توانید یک تیپ با کفش پاشنه بلند بزنید و همه را از زیبایی استایل خود متحیر کنید. شلوار بگ نیز مانند شلوار پالازو گشاد است؛ اما تفاوت آنها با یکدیگر این است که جنس پارچه ای که با آن شلوار بگ را می دوزند با جنس پارچه ای که از آن شلوار پالازو تهیه می کنند، فرق می کند. معمولا از پارچه هایی که جنس لی دارند، شلوار بگ را می دوزند. شما می توانید با یک شلوار بگ و کفش پاشنه بلند، یکی از بهترین استایل های خود را داشته باشید.


مقاله پیشنهادی: با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم


کفش پاشنه بلند و شلوار راسته

از دیگر شلوارهای زیبا و پر طرفداری که بین بانوان وجود دارد، می توان به شلوار راسته اشاره کرد. ترکیب این شلوار به همراه کفش پاشنه بلند فوق العاده محشر می شود که می توان از آن در مراسم های مهم و اداری و مهمانی ها استفاده کرد. اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که استایل کلاسیک را دوست دارید، شلوار راسته به همراه کفش پاشنه بلند گزینه خوبی برای شما به شمار می رود. این نوع شلوار و کفش یک حالت کلاسیک دارند و اگر رنگ شلوار و کفش را متضاد در نظر گرفتید، بسیار شیک و زیبا می شود.

شلوار پاچه ای با کفش پاشنه بلند

یکی از استایل هایی که برای مهمانی ها زیاد استفاده می شوند و در آن از کفش پاشنه بلند به کار می گیرند، استایلی است که با شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند کامل می شوند. پوشیدن کفش پاشنه بلند به همراه شلوار پارچه ای نیز باعث شیک تر شدن استایل شما می شود. اگر به استایل های رسمی و اداری اهمیت می دهید و آنها را دوست دارید، پیشنهاد می کنیم که یک کفش پاشنه بلند را به همراه شلوار پارچه ای امتحان کنید. این استایل نه تنها در مکان های اداری و رسمی، بلکه در مکان های غیر رسمی مانند مهمانی ها هم کاربرد دارد.

شلوار دمپا و کفش پاشنه دار

چند سال پیش شلوار دمپا روی مد آمد، اما بعد از مدتی از مد افتاد؛ اما اکنون این شلوار دوباره روی مد آمده است و طرفداران زیادی دارد. ترکیب شلوار دمپا یا بوت کات به همراه کفش پاشنه بلند، استایلی می سازد که مورد علاقه بیشتر افراد واقع می شود. چون قسمت پایین این شلوار گشاد است، می توان به غیر از کفش های اسپرت از کفش پاشنه بلد هم برای آن استفاده کرد. این استایل یکی از محبوب ترین استایل ها به شمار می رود که موجب افزایش اعتماد به نفس بانوان می شود.

کفش پاشنه بلند، گزینه خوبی برای شلوار مام

از دیگر شلوارهایی که می توان با آنها از کفش پاشنه بلند نیز پوشید، شلوار مام استایل است. شلوار مام استایل هم نسبت به سایر شلوارهای لی و جین، گشاد است و همین امر باعث می شود که کفش پاشنه بلند روی آن، زیبا شود. این شلوار هم از آن دسته ش. شلوارهایی است که هم می توان با آن کفش تیم اسپرت پوشید و هم کفش پاشنه بلند. پس با توجه به مانتو و سایر ترکیبات استایل خود، یا کفش اسپرت و یا کفش پاشنه بلند را انتخاب کنید.

سخن نهایی

در این مقاله با انواع استایل با کفش پاشنه بلند آشنا شدید. شلوارهایی که در بالا نام بریدم در حال حاضر روی مد هستند و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. از دیگر نکات مهمی که برای داشتن یک استایل زیبا باید به آن دقت کنید، رنگ کفش است. رنگ های متضاد باعث می شوند که استایل شما شیک تر به نظر برسند؛ البته این موضوع برای همه استایل ها صدق نمی کند. اگر کسی از شما سوال کند که با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم که خوب باشد، چه جوابی به او می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *